waarom zegt iedereen dat toch steedsquote:
Door blauwe schmink te gebruiken i.p.v zwarte schmink schaf je nou niet direct een heel feest af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, maar om daar nu dit hele feest voor te veranderen of zelfs af te schaffen gaat nergens over.
Mocro's poepen in hun broek voor Chiuahua's, nuf saidquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Honden hebben zijn bazen, mensen hebben werkgevers.
Dat mag ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zegt iedereen dat toch steeds
ik snap dat het mag en ik vroeg je geen toestemming voor het hebben van een eigen mening
I knowquote:
iedereen is al tevreden, al god weet hoe langquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Door blauwe schmink te gebruiken i.p.v zwarte schmink schaf je nou niet direct een heel feest af.
Of sterker nog: door gewoon roet te gebruiken (over de blanke zwarte gezichtjes heen) in plaats van de hele mikmak van nu verandert er (volgens de voorstanders van zwarte piet) wezenlijk niets, maar is toch iedereen tevreden.
Blauwe schmink is ook kwetsend voor bepaalde mensen (volgens mij is er zo,n ziekte die zorgt dat je een blauwe kleur krijgt).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Door blauwe schmink te gebruiken i.p.v zwarte schmink schaf je nou niet direct een heel feest af.
Of sterker nog: door gewoon roet te gebruiken (over de blanke zwarte gezichtjes heen) in plaats van de hele mikmak van nu verandert er (volgens de voorstanders van zwarte piet) wezenlijk niets, maar is toch iedereen tevreden.
Behalve als je die roet weer van je porum wil krijgen. Dat is een kutwerk. Probeer het maar met een stuk kurk dat je aan hebt gestoken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Blauwe schmink is ook kwetsend voor bepaalde mensen (volgens mij is er zo,n ziekte die zorgt dat je een blauwe kleur krijgt).
Cyanose.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Blauwe schmink is ook kwetsend voor bepaalde mensen (volgens mij is er zo,n ziekte die zorgt dat je een blauwe kleur krijgt).
Iedereen is tevreden maar het onderwerp domineert het nieuws nu al dagen en is een jaarlijks terugkerend thema? Daar gaat dan iets mis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen is al tevreden, al god weet hoe lang
waarom zouden we het veranderen omdat een paar beroepsactivisten doen alsof ze gediscrimineerd worden?
Och, 6 december is iedereen dat weer vergeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Iedereen is tevreden maar het onderwerp domineert het nieuws nu al dagen en is een jaarlijks terugkerend thema? Daar gaat dan iets mis.
ja we zouden ons minder aan moeten trekken van dit soort gezeur om het zeurenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Iedereen is tevreden maar het onderwerp domineert het nieuws nu al dagen en is een jaarlijks terugkerend thema? Daar gaat dan iets mis.
Wen er maar vast aan.quote:
Terwijl het dan pas zijn verjaardag is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Och, 6 december is iedereen dat weer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |