Mag ook niet meer. Is een karikatuur. Net alsof de Sint en zijn Pieten nooit verder zijn gekomen dan de stoommachine. Ze worden daarmee weggezet als een stel technologisch achterlijken.quote:
mij doet het pijn dat ik me schaam voor dit soort "nederlanders"quote:
klopt, om te kotsen die vergelijking en die dikke wijven maar klappen, ze verstaan het niet eensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:19 schreef Ulx het volgende:
Toen de voorzitter ingreep nadat die dikke kerel de vergelijking tussen het vieren van Sinterklaas en het vieren van de Shoah, Anne Frank met Gronings Aardgas maakte was het wel duidelijk. .
Nee, er is een hoorgesprek geweest over het bezwaar. Alle mensen die een bezwaar indienen tegen de overheid hebben recht op een hoorgesprek.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef penny-wise het volgende:
Is er nou echt een hoorzitting over de intocht?
Gvd zeg....
hoop het niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef anonymoussie het volgende:
Zouden ze volgend jaar dan toch voor die middenweg, die handreiking gaan?
Ach welnee. Er is geen enkele spreker aan het woord geweest die überhaupt op een normale manier heeft kunnen onderbouwen waarom het racistisch zou zijn. Om nog maar niet te spreken over Zwarte Piet proberen aan te pakken op Juridische wijze.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zo.. Ze zijn in Nederland nogal gevoelig voor de woorden racisme en dat soort dingen.
Ik hoop het niet. Dan zouden ze toegeven dat ze probeerden een feest te verstieren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:21 schreef anonymoussie het volgende:
Zouden ze volgend jaar dan toch voor die middenweg, die handreiking gaan?
Ja maar het is toch algemeen dat er in Nederland een hoop slappe zakken rondlopen die veel te snel toegeven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach welnee. Er is geen enkele spreker aan het woord geweest die überhaupt op een normale manier heeft kunnen onderbouwen waarom het racistisch zou zijn. Om nog maar niet te spreken over Zwarte Piet proberen aan te pakken op Juridische wijze.
Waarom? Men deed al een handreiking. Daar kreeg men de vinger op. Waarom zou je nou nog rekening houden met zo'n clubje?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar het is toch algemeen dat er in Nederland een hoop slappe zakken rondlopen die veel te snel toegeven.
gelukkig hebben ze juridisch geen poot om op te staanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach welnee. Er is geen enkele spreker aan het woord geweest die überhaupt op een normale manier heeft kunnen onderbouwen waarom het racistisch zou zijn. Om nog maar niet te spreken over Zwarte Piet proberen aan te pakken op Juridische wijze.
Precies. Dat vond ik nog wel het mooiste stukje, even iemand op zijn plek wijzen met zijn gebral.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze juridisch geen poot om op te staan
valar morghulis broquote:
Ach, net zoals deze mensen overdrijven met hun vergelijkingen en klachten. Overdrijven ook de mensen die zo halsstarrig vasthouden aan; Zwarte Piet moet. Cultuur is geen stils staand water.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef sp3c het volgende:
lijkt me een beetje onzin om voor een fringegroepje de middenweg op te zoeken want die ligt helemaal niet in het midden als je die zeurpieten hun zin geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |