SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
hier autobuyerbouwkunde gedaanquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
help fifa start niet op
ik speel op de
gamecube
quote:
Even in de cassette blazen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
help fifa start niet op
ik speel op de
gamecube
Dezen kopen danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
help fifa start niet op
ik speel op de
gamecube
Altijd als ik die serie kijk moet ik aan mijn kantoor denkenquote:
als ik dexter kijk moet ik aan m'n dark passenger denkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd als ik die serie kijk moet ik aan mijn kantoor denken
dat kan ik niet zeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was zo'n vet spel. 100x beter dan fifa
Nintendo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me vertellen wat een gamecube is
Ziet er niet uit als iets waar ik me nog in moet verdiepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nintendo.
Oud.
Vierkant.
[ afbeelding ]
Het ding had wel een fijne controller, maar er kwamen amper leuke spellen op uit (buiten de standaard franchises van Nintendo zelf).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als iets waar ik me nog in moet verdiepen.
Top ding vroegerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft een aantal legendarische spellen..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een Mario Kart machine.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tegenstanders gewoon letterlijk uit de wedstrijd schoppen zonder er kaarten voor te krijgenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
de tijd dat je nog geen 6 knoppen tegelijk in hoefde te drukken om goed voetbal te spelen![]()
pijltje + A = omhaal vanaf middenlijn = goal
Dat kon 3 seizoenen geleden in FUT ook nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tegenstanders gewoon letterlijk uit de wedstrijd schoppen zonder er kaarten voor te krijgen
Melee was wel leuk. Er was ook iets met Mario Football, dat was geniaal. Ik heb dat spel toen een keer bij iemand uit het dorp gespeeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heeft een aantal legendarische spellen..
Waaronder Super Smash Bros Melee
Mario Kart Double Dash
Super Mario Strikers
Alle Zelda spellen.
Die staat er ook bij (Strikers).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Melee was wel leuk. Er was ook iets met Mario Football, dat was geniaal. Ik heb dat spel toen een keer bij iemand uit het dorp gespeeld.
Dit was volgens mij een ander spel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die staat er ook bij (Strikers).
Idd ja, maar over het algemeen is het wel goed dat het spel minder stil ligt. En vooral fijn dat je als aanvaller niet steeds een vrije trap tegen krijgt als je half in de verdediger loopt..dat was zo debiel vorig jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
Je krijgt dit jaar wel minder vrije trappen mee.
Super Mario Strikers is het voetbalspel met de Mario karakters.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was volgens mij een ander spel.
Keepers die de voeten van aanvallers grijpen en geen penalties tegen krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, maar over het algemeen is het wel goed dat het spel minder stil ligt. En vooral fijn dat je als aanvaller niet steeds een vrije trap tegen krijgt als je half in de verdediger loopt..dat was zo debiel vorig jaar.
Maar heb wel echt al vaak gehad dat ik op bizarre wijze geen pingel mee krijg..nu al vaker dan het hele vorige jaar samen volgens mij
Er zijn geen andere voetbalspellen met Mario op de GameCube, sterker nog dit was volgens mij het laatste nieuwe spel dat werd gemaakt voor de GameCube buiten Zelda Twilight Princess (die kwam op de Gamecube én de Wii uit).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was volgens mij een ander spel.
Heb me gister kapot geergerd bij coop. Nani werd twee keer van achter onderuit gehaald in de 16 zonder dat de verdediger de bal speelde en twee keer was het niks. Was zo'n typisch scripting potje waar 10 kansen niet genoeg waren voor een goal, maar 1 kans van de tegenstander wel. Vervolgens maken ze een exact zelfde overtreding op Nani buiten de 16, krijgen we wel een vrije trap.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, maar over het algemeen is het wel goed dat het spel minder stil ligt. En vooral fijn dat je als aanvaller niet steeds een vrije trap tegen krijgt als je half in de verdediger loopt..dat was zo debiel vorig jaar.
Maar heb wel echt al vaak gehad dat ik op bizarre wijze geen pingel mee krijg..nu al vaker dan het hele vorige jaar samen volgens mij
Seasons is gewoon kut.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan niet promoveren uit D3 vooralsnog..2 keer erg slecht begonnen, maar toch een paar potjes voor het einde veilig waarbij promotie net niet meer lukte. Nu maar eens beter starten
Kom wel met de dag meer 5atb teams tegen helaas. Heb sowieso al megaveel wedstrijden met lage uitslagen..al die knakkers spelen ultradef bijna in die hogere divisies..echt strontsaai gewoon.Speel op het einde altijd voor winst en toch blijft het vaak bij een draw uiteindelijk omdat niemand anders het risico lijkt te willen/durven nemen.
2de paal is altijd win voor aanvaller, de verdedigers springen dan ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef Thorb het volgende:
Als die keepers bij voorzetjes 2e paal nou gewoon recht op blijven staan kunnen ze hem zo vangen... maar nee ze gaan duiken
Dat blijft zo debiel jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef Thorb het volgende:
Als die keepers bij voorzetjes 2e paal nou gewoon recht op blijven staan kunnen ze hem zo vangen... maar nee ze gaan duiken
Ja. Maar de neuroot in mij wil 1 keer D1 winnenquote:
Ik veel meer, ook tegen. Kutte is dat ze bijna allemaal uit buitenspel voortkomen. Vooral Balotelli is te lui om terug te lopen na een run.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
Je krijgt dit jaar wel minder vrije trappen mee.
quote:
quote:Red Bull gaat proberen ook voet aan de grond te krijgen in de Premier League. Het concern achter het energiedrankje heeft al clubs in New York en Salzburg, terwijl ook in Duitsland, Brazilië en Ghana Red Bull-teams voetballen. Het bedrijf wil de vleugels nu uitslaan door ook in Engeland clubs te benaderen; vooral Everton zou hoog op het verlanglijstje van de directeuren van Red Bull staan, maar er zijn meer opties. (The People)
Voor het eerst kan ik me voorstellen dat mensen voor meer verdedigers kiezen, door het brakke verdedigings systeem dat we dit jaar hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan niet promoveren uit D3 vooralsnog..2 keer erg slecht begonnen, maar toch een paar potjes voor het einde veilig waarbij promotie net niet meer lukte. Nu maar eens beter starten
Kom wel met de dag meer 5atb teams tegen helaas. Heb sowieso al megaveel wedstrijden met lage uitslagen..al die knakkers spelen ultradef bijna in die hogere divisies..echt strontsaai gewoon.Speel op het einde altijd voor winst en toch blijft het vaak bij een draw uiteindelijk omdat niemand anders het risico lijkt te willen/durven nemen.
Het verdedigingssysteem is niet brak. Jbgsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor het eerst kan ik me voorstellen dat mensen voor meer verdedigers kiezen, door het brakke verdedigings systeem dat we dit jaar hebben.
You're drunk Thad, go home.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het verdedigingssysteem is niet brak. Jbgs
Ach, hiermee voorkomen ze weer dat jij je in de vingers snijdt met een CB van 1.30m lang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef byah het volgende:
Die nieuwe chemistry shit is echt zwaar kut.
Dit zou toch gewoon moeten kunnen?
[ afbeelding ]
dacht dat je 1 sterke link nodig hebt voor aguero, moet je ff op futhead checkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jij zit pas in D7quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
1 goal gemiddeld per wedstrijd tegen vind ik nou niet zo'n ramp
Ook in 13 zou je een rode link moeten compenseren met 1 groene toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Buitenspel is ook zo kut geimplemteerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:46 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik veel meer, ook tegen. Kutte is dat ze bijna allemaal uit buitenspel voortkomen. Vooral Balotelli is te lui om terug te lopen na een run.
Ja, 1 seconde je verdediger niet kunnen besturen, of niet kunnen selecteren en daardoor steeds achter de feiten aan moeten lopen, dat valt niet goed te praten. Dan is het verdedigen gewoon aids. Ook al zijn er dingen die wel wat beter functioneren. Ik zie het ook hoe makkelijk ik zelf bij tegenstanders weg kan glippen. Gewoon omdat de verdedigers even freezen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind er ook weinig mis mee. Alleen je slapende verdedigers bij lobjes is soms irritant. Momenteel is dat eenvoudige high pressure containen voor mij eigenlijk de enige echte, maar wel hele grote, ergernis.
Nee, toen kon je een rode link ook compenseren met twee landgenoten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ook in 13 zou je een rode link moeten compenseren met 1 groene toch?
2(e^2x+4e^-x)*2xe^x-4xe^-2xquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoe zat het ook alweer als ik hier de afgeleide van moet berekenen?
[ afbeelding ]
Tussen de haakjes is u en dat keer u'?
Precies dit, komt alleen nog bij dat als ik de bal onderschep -> terugpass naar de keeper en hem daarmee naar voren ram er 80% van de keren gefloten wordt voor buitenspel zonder dat de speler met focus ook maar in beeld is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Buitenspel is ook zo kut geimplemteerd.
Als je een steekpass geeft op een speler heb je vaak dat een hele andere speler die buitenspel staat opeens op die bal afrent en de speler waarnaar je de pass stuurde gewoon blijft staan. Of ze gaan er allebei op af en de scheids fluit terwijl de buitenspel staande speler niet aan het spel deelnam. Of je wilt van afstand schieten en je eigen ploeggenoten gaan (in buitenspelpositie) het schot blokkeren. Of de tegenstander onderschept de bal en de speler die 10 seconden eerder geleden buitenspel stond pakt de bal af -> alsnog buitenspel.
Zo irritant.
Oja, nog zoiets: de voordeelregel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Precies dit, komt alleen nog bij dat als ik de bal onderschep -> terugpass naar de keeper en hem daarmee naar voren ram er 80% van de keren gefloten wordt voor buitenspel zonder dat de speler met focus ook maar in beeld is.
Ohja die hadden 1,5 idd. Nu niet meer dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, toen kon je een rode link ook compenseren met twee landgenoten.
Ja, zorgt hier ook voor de nodige vloeken/ kreten van frustratiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja, nog zoiets: de voordeelregel.
Tegenstander staat buitenspel, maar ik onderschep de bal. Perfecte countermogelijkheid maar de scheids fluit af.
Haha ja dat ook inderdaad. Buitenspel en verdedigers selecteren is het enige waar ik me nog echt hard aan erger sinds de patch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja, nog zoiets: de voordeelregel.
Tegenstander staat buitenspel, maar ik onderschep de bal. Perfecte countermogelijkheid maar de scheids fluit af.
Cech doet het erg goed bij mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
krijg er meteen 3 tegen. Hart is echt een meisje, kutkneus
Waarom de fuck kost IF milito nog steeds 16K?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef Lastpost het volgende:
Altijd lekker als je een nieuw team maakt dat direct met 8-1 uithaalt. 5 man met een assist en 6 doelpuntenmakers.![]()
![]()
IF Milito direct 2 goals en een assist, altijd prettig.
En dan daarna niks meer kunnen winnen met dat team. Hoe vaak ik dat al wel niet heb gehadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef Lastpost het volgende:
Altijd lekker als je een nieuw team maakt dat direct met 8-1 uithaalt. 5 man met een assist en 6 doelpuntenmakers.![]()
![]()
IF Milito direct 2 goals en een assist, altijd prettig.
Tja, de glitch kwam toen ook..hij zakte zelfs tot 13k.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom de fuck kost IF milito nog steeds 16K?![]()
Ik had hem na 2 weken gekocht voor 20K met de gedachte dat week 2 wel flink zullen gaan stijgen.
Hart kan alleen maar boksen of wegslaan. Maar hij slaat de ballen altijd na de tegenstander. Hij heeft letterlijk nog geen 1 bal klem gehadquote:
Lloris lijkt mij weer net als vorig jaar heel goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hart kan alleen maar boksen of wegslaan. Maar hij slaat de ballen altijd na de tegenstander. Hij heeft letterlijk nog geen 1 bal klem gehad
Ik ga Cech eerst proberen. Hart had ik uit een pakje dus leek me logisch om die eerst een kans te geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lloris lijkt mij weer net als vorig jaar heel goed.
bijna goed alleen na de haakjes is het 2xe^2x-4xe^-xquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
2(e^2x+4e^-x)*2xe^x-4xe^-2x
Zo?
Baas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bijna goed alleen na de haakjes is het 2xe^2x-4xe^-x
Bijnaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
2(e^2x+4e^-x)*2xe^x-4xe^-2x
Zo?
Oh vergeten het uit de haakjes te halen ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bijna goed alleen na de haakjes is het 2xe^2x-4xe^-x
Jij loopt ook altijd buitenspel als ik je aanspeel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:54 schreef Djeetje het volgende:
Mijn spelers lopen dit jaar ook heel vaak buitenspel
Wat klopt er niet dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
BijnaIk had het al gevonden, gewoon de kettingregel toepassen
Ik speelde gister tegen Hart en die had echt ziek goede reddingen. Maar gelukkig vielen ze de 2e helft wel allemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
krijg er meteen 3 tegen. Hart is echt een meisje, kutkneus
Hij zal wel in veel pakjes van de glitchers gezeten hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom de fuck kost IF milito nog steeds 16K?![]()
Ik had hem na 2 weken gekocht voor 20K met de gedachte dat week 2 IF's wel flink zullen gaan stijgen.
Nee jij wacht tot dat ik buitenspel loopquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij loopt ook altijd buitenspel als ik je aanspeel.
wat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh vergeten het uit de haakjes te halen ja.
Wat een wijze les!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat Dudeweiser zegt. Die details kunnen je net op het verkeerde pad brengen
In FIFA ook nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben geen koning in differentiëren maar dat weet ik dan weer wel.
Welke divisie zit jij ook alweer Dré?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Welke divisie zit jij ook alweer Dré?Jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Welliton* met maar 86 pace dus je zult hem niet vaak tegenkomen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:24 schreef Lastpost het volgende:
Voor het eerst dat ik weer eens tegen een team moet met Wellington in de spits. 1 poging, 2e ring.
Hij is snel genoeg en heeft nog steeds de perfecte work rates met 4* weak foot/skills en redelijke shooting/heading. Prima spits voor zijn rating/prijs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welliton* met maar 86 pace dus je zult hem niet vaak tegenkomen.
pacethorbquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef Thorb het volgende:
Doumbia 4 potjes 5 goals en 6 assists
Titel gewonnen in div 7, stond 0-1-3 en daarna 6 keer gewonnen met nieuwe teams
Dat was wel een hele grote downgrade geweest maar gezien de downgrade van Fernandez had het gekund. Misschien is hij volgend jaar wel een silver.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is snel genoeg en heeft nog steeds de perfecte work rates met 4* weak foot/skills en redelijke shooting/heading. Prima spits voor zijn rating/prijs.
Hij had eigenlijk een silver moeten worden, dan was hij erg duur geweest a la Agbonlahor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wachten tot hier iemand wil kopen of onder strikte voorwaardes op marktplaatsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:37 schreef Blistering het volgende:
Weet iemand waar je goed FUT coins kan verkopen? Kan wel wat geld gebruiken, en heb toch coins teveelOf mag daar niet over gesproken worden?
Welliton in Fifa 12quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welliton* met maar 86 pace dus je zult hem niet vaak tegenkomen.
Vorig jaar was ie slecht, maar toen hadden we Essweinquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Welliton in Fifa 12![]()
Jezus, wat was die vent goed. Ik speelde altijd met een Nederlands team, tot ik het helemaal omgooide en een Braziliaans team van maakte. Hoe vaak ik wel niet 4/5/6x scoorde met Welliton
Kwam ook doordat Fifa 12 het spel was wat, tot nu toe, het beste bij mijn speelwijze paste. Uiteraard was die snel, maar echt niet alle goals kwamen door zijn pacequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vorig jaar was ie slecht, maar toen hadden we Esswein
Vorig jaar was iedereen met pace goed man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vorig jaar was ie slecht, maar toen hadden we Esswein
In FUT12 had bijna niemand het over Welliton want toen had je Pato met 5* en Nilmar (waar mensen geen goeie herinneringen aan hebben)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kwam ook doordat Fifa 12 het spel was wat, tot nu toe, het beste bij mijn speelwijze paste. Uiteraard was die snel, maar echt niet alle goals kwamen door zijn pace![]()
Fifa 14 past daarentegen echt totaal niet bij mijn speelwijze, wat een konko spel af en toe
Nilmarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT12 had bijna niemand het over Welliton want toen had je Pato met 5* en Nilmar (waar mensen geen goeie herinneringen aan hebben)
Ik vind deze FIFA ook een van de minste zo niet de slechtste.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kwam ook doordat Fifa 12 het spel was wat, tot nu toe, het beste bij mijn speelwijze paste. Uiteraard was die snel, maar echt niet alle goals kwamen door zijn pace![]()
Fifa 14 past daarentegen echt totaal niet bij mijn speelwijze, wat een konko spel af en toe
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:01 schreef Confetti het volgende:
FIFA 11 was by far de beste FUT![]()
Blauwe Ibra met 85 pace ofzo![]()
Heimwee.
Ah ja, die 2 had je ook nog inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT12 had bijna niemand het over Welliton want toen had je Pato met 5* en Nilmar (waar mensen geen goeie herinneringen aan hebben)
Het was het beste jaar voor BraSilvers en ze waren niet eens heel duur (zeker in het begin niet)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jobson, Geovanni, Fernandinho, Marlos, Ilsinho
Ja vanaf FUT 11 ging het alleen maar naar beneden. Wordt echt elk jaar kutterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:01 schreef Confetti het volgende:
FIFA 11 was by far de beste FUT![]()
Blauwe Ibra met 85 pace ofzo![]()
Heimwee.
Je had toen echt veel 5* skillersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was het beste jaar voor BraSilvers en ze waren niet eens heel duur (zeker in het begin niet)
Leonardo van NACquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was het beste jaar voor BraSilvers en ze waren niet eens heel duur (zeker in het begin niet)
Ik had Marcio Azevedo, Ilsinho, Fernandinho (op de bank) Jobson, Marlos en Geovanni in mijn team qua 5* skillers. Die waren allemaal relatief goedkoop, zeker omdat mensen ze er heel goedkoop op zetten. Alleen voor Jobson heb ik toen iets van 40k betaald, de rest had ik voor best wel weinig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je had toen echt veel 5* skillers
Je had ook nog die CDM met zieke longshots weet niet precies meer zijn naam.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had Marcio Azevedo, Ilsinho, Fernandinho (op de bank) Jobson, Marlos en Geovanni in mijn team qua 5* skillers. Die waren allemaal relatief goedkoop, zeker omdat mensen ze er heel goedkoop op zetten. Alleen voor Jobson heb ik toen iets van 40k betaald, de rest had ik voor best wel weinig.
Fabio Rochemback of Juca. Ik had Fabio Rochemback en Kleberson in de basis staan. Rafael Moura was mijn spits en Diego Costa de 2e spits (later Ewerthon omdat hij weer in packs zat en daardoor was hij niet meer bijna 100k)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je had ook nog die CDM met zieke longshots weet niet precies meer zijn naam.
Had die Ewerthon niet zieke pace ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fabio Rochemback of Juca. Ik had Fabio Rochemback en Kleberson in de basis staan. Rafael Moura was mijn spits en Diego Costa de 2e spits (later Ewerthon omdat hij weer in packs zat en daardoor was hij niet meer bijna 100k)
59e minuutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:24 schreef Kiid het volgende:
Met Fifa 11 was IF Lavezzi heel goedkoop & goed en toen had ik ook nog een keer een IF Hernandez voor 22.000 in de 59e minuut![]()
Toen kon je nog in de 59e minuut zieke koopjes krijgen. Nu niet meer![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef Djeetje het volgende:
Die stink belg van United wil voor Engeland spelen.
Word dat de nieuwe hype ?
Straks word het Engelse team nog uit allemaal spelers uit andere landen.
Ik had IF Hernandez toen een keer voor 45k dacht ik. Die heb ik maanden later voor bijna 300k verkocht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:24 schreef Kiid het volgende:
Met Fifa 11 was IF Lavezzi heel goedkoop & goed en toen had ik ook nog een keer een IF Hernandez voor 22.000 in de 59e minuut![]()
Toen kon je nog in de 59e minuut zieke koopjes krijgen. Nu niet meer![]()
Als je terug kijkt naar de spelers van UT10/09 dan hebben ze ze echt konko slecht gemaakt tegenwoordig. Toen waren er veel hoge kaarten en hadden ze ook de stats van de gemiddelde TOTY spelerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
59e minuut
Ik keek trouwen net naar Lavezzi IF wou zijn stats weer even zien
juistquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Wat doe ik mezelf aan het met dat seasons joh..fuck it, ik kap ermee en hou het wel bij cups en h2h. Iedere wedstrijd is gewoon hetzelfde..alleen af en toe beslist de kansgenerator anders qua winnaar.
Ik had hem toen geloof ik gelijk verkocht voor 150.000 ergens rond die prijs. Zijn kaart zag er toen wel een stuk beter uit dan de laatste paar jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had IF Hernandez toen een keer voor 45k dacht ik. Die heb ik maanden later voor bijna 300k verkocht.
Ewerthon had maar 86 pace maar dat was in FUT11 snel: http://beta.futwiz.com/fifa/player/ewerthon/832/history/fifa11
Moet weg nu...college.quote:
Gewoon standaard romantiseren van het verleden dit ja. Vorig jaar rond deze tijd zat ik me net zo druk te maken als nu om seasons en had ik ook het plan om 1x D1 te winnen en dan met divisions te kappen. Toen was het alleen wat makkelijker en minder tijdrovend dan nu om überhaupt D1 te halenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
Je kan wel blijven zeggen dat fut 11/12 beter is maar ga het nu eens spelen(weet niet of het nog mogelijk is, maar je zal merken dat je ongelijk hebt)
Oh ik las verkeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat?
Je trok er ten onrechte een x vanaf bij die e
Ik heb echt iedere keer dat ik de eerste paar potjes lovend ben over een team/formatie en daarna draait het ineens om. Blijkbaar moet je gewoon om de 5 potjes even switchen van formatie ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aah jammerDan ga ik nog 1 potje fut-ragen
Hé Dré is dat 442(2) nou wat?
Na verloop van tijd wordt ieder spel 'beter'. Enige wat toen wel was dat je nog ouderwets koopjes kon kopen door in de 59e minuut heen & weer te scrollen. Buiten het feit dat het scrollen nu niet meer kan heb je ook een ziljoen AB's die dat allemaal voorkomen. In die zin was Fifa 10-11 UT wel beter, maar qua spel zal het ook wel zijn gebreken hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
Je kan wel blijven zeggen dat fut 11/12 beter is maar ga het nu eens spelen(weet niet of het nog mogelijk is, maar je zal merken dat je ongelijk hebt)
niet bij equote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh ik las verkeerd.
Maar als je differentieert moet je toch het macht getal met eentje naar beneden doen? Dus van ^2x naar ^x en van ^-x naar ^-2x?
Alleen als het tot de macht een getal is je mag niet van 2x 1x gaan maken want dat is iets anders dan -1 doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh ik las verkeerd.
Maar als je differentieert moet je toch het macht getal met eentje naar beneden doen? Dus van ^2x naar ^x en van ^-x naar ^-2x?
Ja 433(3) stort bij mij nu ook in. Maar dat is standaard, winstreak van 5/6 en dan nieuwe divisie aids beginnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb echt iedere keer dat ik de eerste paar potjes lovend ben over een team/formatie en daarna draait het ineens om. Blijkbaar moet je gewoon om de 5 potjes even switchen van formatie ofzo
Ah oké, ik snap het.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen als het tot de macht een getal is je mag niet van 2x 1x gaan maken want dat is iets anders dan -1 doen
Ik switch ingame nog regelmatig naar 352 als ik het moeilijk heb met een tegenstander die 2 spitsen heeft en dat werkt vaak wel goed. Ik ben toch wel op mijn best met 2 spitsen merk ik, maar de teams die ik wil maken en de spelers die ik wil gebruiken zijn juist zo goed als LW/RW. Gasten als Reus en Hazard zijn zoveel minder goed als ze op LM staanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 433(3) stort bij mij nu ook in. Maar dat is standaard, winstreak van 5/6 en dan nieuwe divisie aids beginnen.
Maar voor mijn silvers speelde ik 352, die formatie is nu echt echt slecht. Wil daar rouleren tussen 442(2) en 4231 dat ik ingame naar 433(3) verander.
Dat was FUT11.. ik zie nu dat er toen veel meer spelers waren met 5* skills en WFquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Die FUT met silver IF's van Sulejmani, Bony en Assaidi vond ik de leukste overigens
Al had ik vorig jaar de beste resultaten..toen won ik echt achterlijk veel en kon ik bijna alle wedstrijden gewoon dicteren en mijn eigen spel spelen. Dat lukt nu echt amper..ook als ik win voelt het vaak erg random aan (in seasons tenminste).
Het speelt nu weer lekker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aah jammerDan ga ik nog 1 potje fut-ragen
Hé Dré is dat 442(2) nou wat?
Ja ik speel ook liever met 2 spitsen, dat vind ik wel jammer aan 433(3). Die formatie vind ik vooral sterk als het om druk zetten en bal veroveren gaat. Misschien 442(2) toch maar een kans geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik switch ingame nog regelmatig naar 352 als ik het moeilijk heb met een tegenstander die 2 spitsen heeft en dat werkt vaak wel goed. Ik ben toch wel op mijn best met 2 spitsen merk ik, maar de teams die ik wil maken en de spelers die ik wil gebruiken zijn juist zo goed als LW/RW. Gasten als Reus en Hazard zijn zoveel minder goed als ze op LM staan
442(2) is best chill. De LM hadden wat mij betreft wel iets meer naar voren gemogen. Maar dan is het dus eigenlijk gewoon 4-2-2-2quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik speel ook liever met 2 spitsen, dat is vind ik wel jammer aan 433(3). Die formatie vind ik vooral sterk als het om druk zetten en bal veroveren gaat. Misschien 442(2) toch maar een kans geven.
Ik had echt de hoop dat die formatie 4222 was met LM/RM, maar in game ziet het er zo anders uit..maar ik ga die ook eens proberen denk ik ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik speel ook liever met 2 spitsen, dat is vind ik wel jammer aan 433(3). Die formatie vind ik vooral sterk als het om druk zetten en bal veroveren gaat. Misschien 442(2) toch maar een kans geven.
Precies hetzelfde voor mij. In FUT 11 had ik ook alleen maar met golds gespeeld, ik dacht nog dat silvers gewoon slecht warenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:38 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben dit jaar zo ongelofelijk slecht.
FUT 11 = Ik was heel slecht, eerste FUT.
FUT 12 = Geniaal, won bizar veel met Vela, Lukaku, Castaignos, en El Kabir.
FUT 13 = Mwa, silvers waren wel leuk, gameplay vond ik al een stuk minder dan FUT 11 en 12
FUT 14 = Verschrikkelijk, tot nu toe een record van 20-0-29, spel is niet voor mij gemaakt.
niet bij machten van e, en het machtgetal moet niet met x naar beneden, maar met 1, denk maar aan x^2quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh ik las verkeerd.
FUT12 was gewoon slecht. Ik won wel (single matchesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan nit winnen met mijn brasilvers. Spelen echt zo fucking waardeloos
Skillen heeft totaal geen zin meer voor mij. Ik was er nooit goed in maar nu kan ik helemaal niks meer. Spelers worden ook direct van de bal gezet of ze verliezen zelf de bal na een trick
Ik probeer wel eens een skill met Kelvin/Martinez maar vaak levert dat niks op. In FUT12 waren mijn skills nog wel effectief maar nu niet echt meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan nit winnen met mijn brasilvers. Spelen echt zo fucking waardeloos
Skillen heeft totaal geen zin meer voor mij. Ik was er nooit goed in maar nu kan ik helemaal niks meer. Spelers worden ook direct van de bal gezet of ze verliezen zelf de bal na een trick
Zijn zat skills die nog effectief zijn hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer wel eens een skill met Kelvin/Martinez maar vaak levert dat niks op. In FUT12 waren mijn skills nog wel effectief maar nu niet echt meer.
Reversed wakawaka to rainbow to elasticoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zijn zat skills die nog effectief zijn hoor
Deze man weetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Reversed wakawaka to rainbow to elastico
quote:
een doos met kabelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
dat is al de 5de keer vandaag op fok dat ik dat hoorquote:
doe normaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
dat is al de 5de keer vandaag op fok dat ik dat hoor
wees
eens
origineel
Cechquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:42 schreef WJE11 het volgende:
Iemand die mij kan helpen met mijn dilemma? Ik twijfel tussen Cech en Lloris, heb nu Begovic als keeper.
Aangezien ik hier nog niet eerder heb gepost mijn opstelling (4-1-2-1-2):
Begovic
Walker - D. Luiz - Vermaelen - Evra
Carrick
Valencia - Young
Kagawa
Eto'o - Hernandez
Alvast bedankt
Wat verwacht je dan met zon domme username? Gekke vent. Ik neuk je de moeder als je niet uitkijkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
dat is al de 5de keer vandaag op fok dat ik dat hoor
wees
eens
origineel
Is het ooit bij je opgekomen dat je tegenstander misschien gewoon goed is in afmaken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
de EAids is terug 5 schoten tegen 5 doelpunten tegen
Dan horen mijn spelers ook gewoon die goals te maken en die doen dat nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is het ooit bij je opgekomen dat je tegenstander misschien gewoon goed is in afmaken?
Jij bent dus slecht(er) in afmaken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan horen mijn spelers ook gewoon die goals te maken en die doen dat niet
Dan 9 van de 10 van mijn tegenstanders ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent dus slecht(er) in afmaken.
Blijkbaar. Wat denk jij dan dat het is?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan 9 van de 10 van mijn tegenstanders ?
Je kan moeilijk beweren dat het niet aan jezelf ligt anders zou iedereen er last van moeten hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan 9 van de 10 van mijn tegenstanders ?
Het is alleen zo tegen tegenstanders die met een aanval boven de 85 pace speeltquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan moeilijk beweren dat het niet aan jezelf ligt anders zou iedereen er last van moeten hebben
Omdat die makkelijker in een goede positie komen van waar het makkelijker afronden is. Maar wat denk jij dat het is dan ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is alleen zo tegen tegenstanders die met een aanval boven de 85 pace speelt
Die zijn juist het lekkerst om tegen te spelen. Of mensen met 3 verdedigers formatie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is alleen zo tegen tegenstanders die met een aanval boven de 85 pace speelt
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met zon domme username? Gekke vent. Ik neuk je de moeder als je niet uitkijkt.
Met die tas vol pillen toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zal vast niet zo'n ongemakkelijk gesprek geweest zijn, als die keer dat ik tegen mijn ouders over mijn recreatief drugsgebruik begon.
Vind jij, omdat je waarschijnlijk wel goed in verdedigen bent ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die zijn juist het lekkerst om tegen te spelen. Of mensen met 3 verdedigers formatie.
tradenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Willian
Hoe kom jij aan de coins?
was dat niet je vader?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker team Roy.
Zag ik jou nou gisteren op tv bij camping powned?
Tja, ik zie niet echt wat er lastig aan is. Gebruik teammate contain om druk te zetten op je speler, selecteer een 2e verdediger en positioneer die dat je de bal op kan pikken of gelijk afpakken. Enige waar ik wel eens moeite mee heb zijn voorzetten omdat je niet altijd je verdediger op tijd kan positioneren/selecteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind jij, omdat je waarschijnlijk wel goed in verdedigen bent ?
Sinds dit jaar bak ik er niks meer van
Ik contain amperquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, ik zie niet echt wat er lastig aan is. Gebruik teammate contain om druk te zetten op je speler, selecteer een 2e verdediger en positioneer die dat je de bal op kan pikken of gelijk afpakken. Enige waar ik wel eens moeite mee heb zijn voorzetten omdat je niet altijd je verdediger op tijd kan positioneren/selecteren.
Ik speel 10x liever tegen iemand met snelle spitsen dan iemand die echt goed over de vleugels kan spelen en een beer van een spits hebben voorin.
weet niet eens welke knop het is om een 2e speler er bij te roepenquote:
R1 als je traditioneel speeltquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet niet eens welke knop het is om een 2e speler er bij te roepen![]()
speelde laatst tegen zo'n gozer die echt constant met 4 man achter de bal aan het jagen was
ik zou 433 gaan spelen met dat teamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:03 schreef Blistering het volgende:
Ik heb het R2 virus volgens mij. In Fifa 12 kon ik permanent met R2 ingedrukt rondrennen en alsnog winnen, nu moet je zoveel mogelijk R2 links laten liggenMoet het mezelf echt aanleren 'm niet alsnog de hele tijd ingedrukt te houden..
[ afbeelding ]
Is m'n team nu, dat werkt overigens ook voor geen meter.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:04 schreef Djeetje het volgende:
Misschien maar eens proberen dan.
Is eigenlijk tegen mijn principes, maar nood breekt wetten
Dat begrijpen maar een paar op dit forumquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer opals je t nou over nonstop lb+y had ofzo, oke
Ik ga vaak de fout in door R2 in te drukken en zo mijn aanname te verneukenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:03 schreef Blistering het volgende:
Ik heb het R2 virus volgens mij. In Fifa 12 kon ik permanent met R2 ingedrukt rondrennen en alsnog winnen, nu moet je zoveel mogelijk R2 links laten liggenMoet het mezelf echt aanleren 'm niet alsnog de hele tijd ingedrukt te houden..
[ afbeelding ]
Is m'n team nu, dat werkt overigens ook voor geen meter.
Teammate contain is ook wel wat anders dan contain. In essentie is het natuurlijk hetzelfde, maar op die manier 'bestuur' je twee verdedigers en kan je makkelijk druk houden op je tegenstander.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:04 schreef Djeetje het volgende:
Misschien maar eens proberen dan.
Is eigenlijk tegen mijn principes, maar nood breekt wetten
RB is dat toch op de XBOX ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Teammate contain is ook wel wat anders dan contain. In essentie is het natuurlijk hetzelfde, maar op die manier 'bestuur' je twee verdedigers en kan je makkelijk druk houden op je tegenstander.
Als je dat niet gebruikt en je loopt iedere keer op je tegenstander af dan is het niet zo gek dat je veel tegen krijgt/verliest
I hear ya. Ik moet ook veel rustiger spelen, maar met tegenstanders die continu vol pressen en het verdedigen blijkbaar wel doorhebben ben ik de bal ook zo weer kwijtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga vaak de fout in door R2 in te drukken en zo mijn aanname te verneuken. Moet wat rustiger worden en niet direct naar voor willen
Ik deed hem op semi-pro en professional en nog kreeg ik klop. Moet echt geconcentreerd spelen wil ik de CPU verslaan. Echt vaagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
I hear ya. Ik moet ook veel rustiger spelen, maar met tegenstanders die continu vol pressen en het verdedigen blijkbaar wel doorhebben ben ik de bal ook zo weer kwijtIk merk echt iedere keer als mijn controller richting de muur verdwijnt weer dat ik een achterstand heb t.o.v. mensen die wél Fifa 13 hebben gespeeld.
Trouwens, op welk niveau spelen jullie die weekly FUT challenge? Ik probeerde het net op World Class en kreeg 4-1 klop
Tegen het TOTW? Ik speel die nooit. Ja 1x voor m'n manager task pack.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
I hear ya. Ik moet ook veel rustiger spelen, maar met tegenstanders die continu vol pressen en het verdedigen blijkbaar wel doorhebben ben ik de bal ook zo weer kwijtIk merk echt iedere keer als mijn controller richting de muur verdwijnt weer dat ik een achterstand heb t.o.v. mensen die wél Fifa 13 hebben gespeeld.
Trouwens, op welk niveau spelen jullie die weekly FUT challenge? Ik probeerde het net op World Class en kreeg 4-1 klop
Ja, ik heb het alleen staan als O omdat ik dat gewend was. Vroeger was het altijd O, maar sinds Fifa 12 hadden ze dat verschoven naar RB alleen kon daar maar niet aan wennen. Y is bij mij uitstappen (tackelen), RB keeper uitkomen en O is teammate containquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
RB is dat toch op de XBOX ?
En gebruik je daar nog RT bij ?
Dat was niet iets van ultimate team toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar zaten er nog weekly challenges in Fifa op basis van een IRL wedstrijd (bv. scoor drie goals in de tweede helft, omdat een club dat in het echt ook had gedaan), maar dat is nu weg.
Je moest in FIFA 12 een keer met City 2x in de extra tijd scoren tegen QPR en vorig jaar was er een challenge dat je 6-1 moest winnen met Bayernquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar zaten er nog weekly challenges in Fifa op basis van een IRL wedstrijd (bv. scoor drie goals in de tweede helft, omdat een club dat in het echt ook had gedaan), maar dat is nu weg.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat begrijpen maar een paar op dit forum
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:13 schreef DutchSL het volgende:
Is er een site waar ik kan zoeken op traits?
Op futhead en wefut staan de traits wel op de spelerspagina's, maar ik kan geen filter vinden.
Op ultimatedb staat wel een filter, maar die lijkt niet te werken.
Vermeerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
WTF
ik kop net op doel kopt zijn keeper de bal uit het doel in plaats van met zijn handen de bal te pakken
Vanavond even potje coop?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
WTF
ik kop net op doel kopt zijn keeper de bal uit het doel in plaats van met zijn handen de bal te pakken
Wint veel in de lucht, verdedigend uitstekend door zijn kracht, prima passing en een heerlijk schot.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik doel meer op die fout die er in staat. Lees het nog maar eens.
Ga ik even een team maken met hem en IF Gervinhoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wint veel in de lucht, verdedigend uitstekend door zijn kracht, prima passing en een heerlijk schot.
Als je met 2 spitsen speelt zou ik Gervinho RM, Traore en Doumbia ST en Drogba CAM doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga ik even een team maken met hem en IF Gervinho
Zeg daarna even hoef Gervinho zijn IF isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga ik even een team maken met hem en IF Gervinho
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je met 2 spitsen speelt zou ik Gervinho RM, Traore en Doumbia ST en Drogba CAM doen.
Anders Traore/Doumbia gewoon spits met Droba CAM en Gervinho LW
Dan zou ik Doumbia vervangen door Traorequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde zoiets maken.
Je bent bezeten, ripquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Vannacht toch iets aparts meegemaakt, sliep bij mijn vriendin en werd rond 3 uur wakker omdat ik naar het toilet moest, eenmaal terug in bed sliep zij vrolijk door maar ik kon niet meer in slaap komen, bijna een uur lopen draaien en doen tot ik op mijn rug lag en bijna in slaap viel (ik slaap nooit op mijn rug). Ineens voel ik mezelf onder de dekens vandaan zweven/getrokken worden en van angst riep ik mijn vriendin wel vier keer keihard (ze werd niet eens wakker terwijl ze normaal al wakker wordt als ik me omdraai) en na het schreeuwen lag ik ineens weer rustig stil in bed. Daarna nog een aantal keren rare geluiden gehoord en mijn arm en nekharen gingen een paar keer echt overeind staan. Verder die nacht niets soortgelijks meer meegemaakt
Even kijken of ik hem er leuk in kan metenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan zou ik Doumbia vervangen door Traore
Geen Gervinho dus?
Slaapverlamming?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Vannacht toch iets aparts meegemaakt, sliep bij mijn vriendin en werd rond 3 uur wakker omdat ik naar het toilet moest, eenmaal terug in bed sliep zij vrolijk door maar ik kon niet meer in slaap komen, bijna een uur lopen draaien en doen tot ik op mijn rug lag en bijna in slaap viel (ik slaap nooit op mijn rug). Ineens voel ik mezelf onder de dekens vandaan zweven/getrokken worden en van angst riep ik mijn vriendin wel vier keer keihard (ze werd niet eens wakker terwijl ze normaal al wakker wordt als ik me omdraai) en na het schreeuwen lag ik ineens weer rustig stil in bed. Daarna nog een aantal keren rare geluiden gehoord en mijn arm en nekharen gingen een paar keer echt overeind staan. Verder die nacht niets soortgelijks meer meegemaakt
Wat fijn dat je dit met ons deelt. Dit is een wijze levensles.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:55 schreef Djeetje het volgende:
Holy shit
Ik geef de bal perfect op Benteke zijn hoofd hij kan hem zo inkoppen schampt hij de bal voor langs
Ja zal wel een beginnende lucid dream zijn geweest maar omdat ik bang werd en schreeuwde weer wakker geworden. Jammer anders kon ik boven de stad vliegenquote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ghost%20rapequote:
6-4 gewonnenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
3-0 voor, countertje 1-3. Ik doe een paar skills ga 1 op 1 met de keeper fluit de scheids voor rust. meteen na rust 3-2. Daarna 3-3 uit een corner na een faal actie van de keeper. En daarna 3-4 door een van richting veranderd shot
en nu lag
Laatst? Ik heb dit bijna bij iedere tegenstander. Heb dan echt moeite om uit mijn eigen zestien te komen. Dit ( en het feit dat je 30x per helft buitenspel staat) is m.i een nog veel groter probleem dan LB+Y.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weet niet eens welke knop het is om een 2e speler er bij te roepen![]()
speelde laatst tegen zo'n gozer die echt constant met 4 man achter de bal aan het jagen was
Enige blanke op doelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier maar eens Divisieland mee betreden.
Waarom Sako ipv Alessandrini? Strength?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier maar eens Divisieland mee betreden.
Moest je tegen mij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef Djeetje het volgende:
Moest nog 1 keer winnen om kampioen te worden.
Kom ik tegen een team met Reus, Lewa, Kuba, Gotze en Gundogan en net aan met 2-3 verloren
moest je tegen mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef Djeetje het volgende:
Moest nog 1 keer winnen om kampioen te worden.
Kom ik tegen een team met Reus, Lewa, Kuba, Gotze en Gundogan en net aan met 2-3 verloren
Ja, Sako is echt een baasjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Waarom Sako ipv Alessandrini? Strength?
Oh wowquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef Thorb het volgende:
Haha wat een bazen uni. Versturen de verkeerde cijfers, zag al allemaal blije reacties van mensen
Jazekerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef RavioliPunch het volgende:
Zouden Benteke en Lukaku samen eigenlijk werken als spitsenduo?
En welke formatie?
Idee voor een formatie? Wilde eerst 41212 maar kan geen leuke goedkope CAM vinden in de BPL en mijn andere team is ook al 41212.quote:
4222 was altijd al met CAMSquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Idee voor een formatie? Wilde eerst 41212 maar kan geen leuke goedkope CAM vinden in de BPL en mijn andere team is ook al 41212.
Zou toch zweren dat er een 4222 met LM's en RM's was?
get a lifequote:
Ik vind het prettiger om een lange en een snelle spits te hebben. En aangezien Benteke veeeeel beter is dan Lukaku zou ik een andere spits naast Bentekke zetten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef RavioliPunch het volgende:
En welke formatie?
Benteke met Jovetic in de spits.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef RavioliPunch het volgende:
En welke formatie?
IF Lukaku > Bentekequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind het prettiger om een lange en een snelle spits te hebben. En aangezien Benteke veeeeel beter is dan Lukaku zou ik een andere spits naast Bentekke zetten.
Weinig verliezen, dan heb je datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
get a life
lukaku en benteke ook naast elkaar gehad. niet heel erg ondersteboven van lukaku eerlijk gezegtmiss een spits met iets meer agility naast benteke
Heeft Tim de 1000 potjes alweer bereikt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die zoveel klaagt zoveel matchcoins hebben dan
Mja Tim heeft ook veel meer
Hij heeft bijna meer match coins dan ik aan trade profit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat ik toch evengoed veel winquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm ik ben skeer dus wil niet meer dan 5k uitgeven voor de spits naast Benteke danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
get a life
lukaku en benteke ook naast elkaar gehad. niet heel erg ondersteboven van lukaku eerlijk gezegtmiss een spits met iets meer agility naast benteke
cisse dan ? torres anders ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hmm ik ben skeer dus wil niet meer dan 5k uitgeven voor de spits naast Benteke danvoor zover ik weet heeft de BPL dan ook niet zoveel goede opties.
Misschien een hybrid, ook al zijn die tegenwoordig amper te maken.
Matige grapquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef Thorb het volgende:
Haha wat een bazen uni. Versturen de verkeerde cijfers, zag al allemaal blije reacties van mensen
Negredo??quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hmm ik ben skeer dus wil niet meer dan 5k uitgeven voor de spits naast Benteke danvoor zover ik weet heeft de BPL dan ook niet zoveel goede opties.
Negredoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |