SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
hier autobuyerbouwkunde gedaanquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
help fifa start niet op
ik speel op de
gamecube
quote:
Even in de cassette blazen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
help fifa start niet op
ik speel op de
gamecube
Dezen kopen danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
help fifa start niet op
ik speel op de
gamecube
Altijd als ik die serie kijk moet ik aan mijn kantoor denkenquote:
als ik dexter kijk moet ik aan m'n dark passenger denkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd als ik die serie kijk moet ik aan mijn kantoor denken
dat kan ik niet zeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was zo'n vet spel. 100x beter dan fifa
Nintendo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me vertellen wat een gamecube is
Ziet er niet uit als iets waar ik me nog in moet verdiepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nintendo.
Oud.
Vierkant.
[ afbeelding ]
Het ding had wel een fijne controller, maar er kwamen amper leuke spellen op uit (buiten de standaard franchises van Nintendo zelf).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als iets waar ik me nog in moet verdiepen.
Top ding vroegerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft een aantal legendarische spellen..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een Mario Kart machine.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me vertellen wat een gamecube is
Tegenstanders gewoon letterlijk uit de wedstrijd schoppen zonder er kaarten voor te krijgenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
de tijd dat je nog geen 6 knoppen tegelijk in hoefde te drukken om goed voetbal te spelen![]()
pijltje + A = omhaal vanaf middenlijn = goal
Dat kon 3 seizoenen geleden in FUT ook nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tegenstanders gewoon letterlijk uit de wedstrijd schoppen zonder er kaarten voor te krijgen
Melee was wel leuk. Er was ook iets met Mario Football, dat was geniaal. Ik heb dat spel toen een keer bij iemand uit het dorp gespeeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heeft een aantal legendarische spellen..
Waaronder Super Smash Bros Melee
Mario Kart Double Dash
Super Mario Strikers
Alle Zelda spellen.
Die staat er ook bij (Strikers).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Melee was wel leuk. Er was ook iets met Mario Football, dat was geniaal. Ik heb dat spel toen een keer bij iemand uit het dorp gespeeld.
Dit was volgens mij een ander spel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die staat er ook bij (Strikers).
Idd ja, maar over het algemeen is het wel goed dat het spel minder stil ligt. En vooral fijn dat je als aanvaller niet steeds een vrije trap tegen krijgt als je half in de verdediger loopt..dat was zo debiel vorig jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
Je krijgt dit jaar wel minder vrije trappen mee.
Super Mario Strikers is het voetbalspel met de Mario karakters.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was volgens mij een ander spel.
Keepers die de voeten van aanvallers grijpen en geen penalties tegen krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, maar over het algemeen is het wel goed dat het spel minder stil ligt. En vooral fijn dat je als aanvaller niet steeds een vrije trap tegen krijgt als je half in de verdediger loopt..dat was zo debiel vorig jaar.
Maar heb wel echt al vaak gehad dat ik op bizarre wijze geen pingel mee krijg..nu al vaker dan het hele vorige jaar samen volgens mij
Er zijn geen andere voetbalspellen met Mario op de GameCube, sterker nog dit was volgens mij het laatste nieuwe spel dat werd gemaakt voor de GameCube buiten Zelda Twilight Princess (die kwam op de Gamecube én de Wii uit).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was volgens mij een ander spel.
Heb me gister kapot geergerd bij coop. Nani werd twee keer van achter onderuit gehaald in de 16 zonder dat de verdediger de bal speelde en twee keer was het niks. Was zo'n typisch scripting potje waar 10 kansen niet genoeg waren voor een goal, maar 1 kans van de tegenstander wel. Vervolgens maken ze een exact zelfde overtreding op Nani buiten de 16, krijgen we wel een vrije trap.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, maar over het algemeen is het wel goed dat het spel minder stil ligt. En vooral fijn dat je als aanvaller niet steeds een vrije trap tegen krijgt als je half in de verdediger loopt..dat was zo debiel vorig jaar.
Maar heb wel echt al vaak gehad dat ik op bizarre wijze geen pingel mee krijg..nu al vaker dan het hele vorige jaar samen volgens mij
Seasons is gewoon kut.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan niet promoveren uit D3 vooralsnog..2 keer erg slecht begonnen, maar toch een paar potjes voor het einde veilig waarbij promotie net niet meer lukte. Nu maar eens beter starten
Kom wel met de dag meer 5atb teams tegen helaas. Heb sowieso al megaveel wedstrijden met lage uitslagen..al die knakkers spelen ultradef bijna in die hogere divisies..echt strontsaai gewoon.Speel op het einde altijd voor winst en toch blijft het vaak bij een draw uiteindelijk omdat niemand anders het risico lijkt te willen/durven nemen.
2de paal is altijd win voor aanvaller, de verdedigers springen dan ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef Thorb het volgende:
Als die keepers bij voorzetjes 2e paal nou gewoon recht op blijven staan kunnen ze hem zo vangen... maar nee ze gaan duiken
Dat blijft zo debiel jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef Thorb het volgende:
Als die keepers bij voorzetjes 2e paal nou gewoon recht op blijven staan kunnen ze hem zo vangen... maar nee ze gaan duiken
Ja. Maar de neuroot in mij wil 1 keer D1 winnenquote:
Ik veel meer, ook tegen. Kutte is dat ze bijna allemaal uit buitenspel voortkomen. Vooral Balotelli is te lui om terug te lopen na een run.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
Je krijgt dit jaar wel minder vrije trappen mee.
quote:
quote:Red Bull gaat proberen ook voet aan de grond te krijgen in de Premier League. Het concern achter het energiedrankje heeft al clubs in New York en Salzburg, terwijl ook in Duitsland, Brazilië en Ghana Red Bull-teams voetballen. Het bedrijf wil de vleugels nu uitslaan door ook in Engeland clubs te benaderen; vooral Everton zou hoog op het verlanglijstje van de directeuren van Red Bull staan, maar er zijn meer opties. (The People)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |