Ja mooi is dat he! Wel jammer dat niet iedere app de mogelijkheid biedt de kleur in te stellen. Wit en paars zijn nu niet gebruikt bij mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef Seikcid het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de status led, knippert blauw bij een nieuwe Whatsapp en groen voor een sms etc.
True, maar dat is natuurlijk met een dag gewend. En de verbeteringen zijn wel de moeite waard.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze mooi van outlook gejat ja. Jammer dat in een (flink) aantal schermen de buttons en het contrast verre van helder/duidelijk zijn
Ja dat mis ik wel na m'n Nokia 6300quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef Seikcid het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de status led, knippert blauw bij een nieuwe Whatsapp en groen voor een sms etc.
Ik heb ook lang zitten overwegen zo'n onbekend chinees merk te nemen. Maar uiteindelijk kom je van vrijwel ieder toestel wel verhalen tegen over slecht werkende GPS, WiFi die geen verbinding wil maken, extreem brakke camera's, enz.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er zijn prima chinese toestellen te vinden hoor, voor een stuk minder geld dan een Samsung of een HTC heb je prima specs.
je moet echt wel gewoon een model zoeken met goeie community-support, custom ROM erop en ze doen nauwelijks onder voor de bekende topmodellen.
Wel goed onderzoek doen voor je iets koopt.
Dat lijkt me echt gruwelijk irritant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind het ook niet echt mooi, handig wellicht, maar mooi is het nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gruwelijk irritant.
Hoezo? Is toch alleen maar relaxed om gelijk te kunnen zien dat het een mailtje is en ik dus net zo goed even op mijn computer te kijken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gruwelijk irritant.
Ik wil geen knipperende dingen. Als ik knipperende dingen wil dan ga ik wel in een disco werkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch alleen maar relaxed om gelijk te kunnen zien dat het een mailtje is en ik dus net zo goed even op mijn computer te kijken?
Hou op joh, het is een statusled, geen flitser! Je ziet een gekleurd stipje op je toestel, that's all.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil geen knipperende dingen. Als ik knipperende dingen wil dan ga ik wel in een disco werken
Ja! Daar krijg je oogkanker van. Dat wil ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hou op joh, het is een statusled, geen flitser! Je ziet een gekleurd stipje op je toestel, that's all.
Ja, en toch vind ik het niet mooi. Dat soort dingen heb je bij Apple niet en het is gewoon stijlvoller.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hou op joh, het is een statusled, geen flitser! Je ziet een gekleurd stipje op je toestel, that's all.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil geen knipperende dingen. Als ik knipperende dingen wil dan ga ik wel in een disco werken
Het is erg tokkie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en toch vind ik het niet mooi. Dat soort dingen heb je bij Apple niet en het is gewoon stijlvoller.
Nogmaals, het is best handig, maar erg lelijk.
Ja, dat is gelukkig niet irritant als je telefoon voor/naast je ligt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
O nee hoor, ik vond het bij m'n Nokia toen wel handigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Apple-gebruikers.
Alle features zijn tof, behalve als apple ze niet heeft, dan is het aids.
Nou ja, ik vind het, zoals met veel Androiddingen, gewoon niet mooi. het werkt meestal prima, maar de totale userexperience is chaotisch en onsamenhangend.quote:
Nee hoor. Deze feature heb ik ook per direct uitgezet op mijn iPhone. Wie verzint het om een LED flitser te laten knipperen bij binnenkomende communicatie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Apple-gebruikers.
Features zijn mooi, maar ze moeten wel goed uitgewerkt zijn. Beter een feature niet hebben dan een brakke implementatie waar je je aan stoort. Dat is wel de Apple-filosofie, het moet goed werken anders komt het er niet op.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Apple-gebruikers.
We hebben het hier over een statusled, niet over een of ander idioot idee om een flitser af te laten gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze feature heb ik ook per direct uitgezet op mijn iPhone. Wie verzint het om een LED flitser te laten knipperen bij binnenkomende communicatie?. Heel je slaapkamer verlicht 's nachts.
Samsung Galaxy S4!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Features zijn mooi, maar ze moeten wel goed uitgewerkt zijn.
Slaap ik toch doorheen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze feature heb ik ook per direct uitgezet op mijn iPhone. Wie verzint het om een LED flitser te laten knipperen bij binnenkomende communicatie?. Heel je slaapkamer verlicht 's nachts.
Want het is handig te weten of het een sms is of een whatsapp? Een bericht is een berichtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt mooi, handig wellicht, maar mooi is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |