Owquote:
Dan even graven in de doos met snoeren, of je nog een kabeltje hebt met 2 koptelefoonaansluitingen. Je krijgt die dingen vaak bij computers, beeldschermen, audio-apparatuur, enz bijgeleverd dus grote kans dat je er ergens wel een hebt liggen.quote:
Ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow
En via bluetooth? Zal dan ook wel niet......
Op de crosstrainer op de sportschool.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga toch geen series op een telefoon kijken.
Eh ik ga even graven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan even graven in de doos met snoeren, of je nog een kabeltje hebt met 2 koptelefoonaansluitingen. Je krijgt die dingen vaak bij computers, beeldschermen, audio-apparatuur, enz bijgeleverd dus grote kans dat je er ergens wel een hebt liggen.
Nee precies, ik dacht ook alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga toch geen series op een telefoon kijken.
De herfst moet dood.quote:
En de wind. Regen en wind.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die regen is jammer, maar vorig jaar hadden we een mooie herfst
Maar als regen dood gaat moet Moeder Natuur huilen en dan hebben we weer regen. Circle of life, bitchezzzz!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De herfst moet dood.
Maar ik moet zeggen dat het er vandaag wel mooi uit ziet, gisteren ook wel. Droog, niet te koud en mooie blaadjes. Regen moet dood.
Science Bitch!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als regen dood gaat moet Moeder Natuur huilen en dan hebben we weer regen. Circle of life, bitchezzzz!
Ik kom om in de snoeren. Ik heb hier rood/wit en rood/zwartquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Anders kun je ze ook wel voor een euro op de markt halen bij zo'n flutacessoires kraampje.
Zwarte zijn vaak sneller.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
De kleur maakt meestal weinig uit
Ik zal het eens proberen als ik weer in m'n auto stap en geen haast heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
De kleur maakt meestal weinig uit
Als je er in kunt komen bedoel je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen als ik weer in m'n auto stap en geen haast heb.
Via de kofferbak. Ik denk dat ik de hoedenplank er maar definitief uithaal en de achterbank en de passagiersstoel platgooi. Dan kruip ik er zo in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er in kunt komen bedoel je.
Seks op de achterbank ftw.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via de kofferbak. Ik denk dat ik de hoedenplank er maar definitief uithaal en de achterbank en de passagiersstoel platgooi. Dan kruip ik er zo in.
ja, maar bij heel veel dingen heb ik juist zoiets van, ja je kan van alles aanpassen, maar bij de iPhone hoeft het niet, daar staat het al zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef Seikcid het volgende:
Jaren geleden was ik binnen mijn vriendengroep/familie de eerste met een iPhone. Nu heeft de rest er ook eentje maar ben ik weer overgestapt.![]()
Geweldig hoeveel meer vrijheid Android geeft qua aanpassingen e.d.
Ik heb al genoeg keuzestress, meer heb ik niet nodig dus gebruik ik iOS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef Seikcid het volgende:
Jaren geleden was ik binnen mijn vriendengroep/familie de eerste met een iPhone. Nu heeft de rest er ook eentje maar ben ik weer overgestapt.![]()
Ja dat kan zo zijn maar dat was niet mijn ervaring.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar bij heel veel dingen heb ik juist zoiets van, ja je kan van alles aanpassen, maar bij de iPhone hoeft het niet, daar staat het al zo.
Dat ding kost waarschijnlijk niet voor niets 100 euroquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja dat kan zo zijn maar dat was niet mijn ervaring.
En voor 100 euro was ik klaar. Los abonnement van 10 euro p/m.
Las laatst een topic op Tweakers.net van iemand die zijn iPhone 5 van (2e-hands prijs) 500 euro had ingeruild voor een Huawei Y300 van 100 euro. Zijn conclusie: het is iets trager maar de mogelijkheden zijn gelijk of groter, en wel mooi 400 euro verdiend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind sommige dingen echt beter dan op de iPhone hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar al met al heb ik bij de iPhone toch het idee dat het slimmer werkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja dat kan zo zijn maar dat was niet mijn ervaring.
En voor 100 euro was ik klaar. Los abonnement van 10 euro p/m.
De bouwkwaliteit is een wat minder natuurlijk en de camera veel slechter. Qua snelheid meer dan prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding kost waarschijnlijk niet voor niets 100 euro
Die heb ik dus ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Las laatst een topic op Tweakers.net van iemand die zijn iPhone 5 van (2e-hands prijs) 500 euro had ingeruild voor een Huawei Y300 van 100 euro. Zijn conclusie: het is iets trager maar de mogelijkheden zijn gelijk of groter, en wel mooi 400 euro verdiend.
wij van wc-eend...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Las laatst een topic op Tweakers.net van iemand die zijn iPhone 5 van (2e-hands prijs) 500 euro had ingeruild voor een Huawei Y300 van 100 euro. Zijn conclusie: het is iets trager maar de mogelijkheden zijn gelijk of groter, en wel mooi 400 euro verdiend.
Het ziet er niet uit. Ik wacht nog even met updatenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:
Dat nieuwe iOS7 , of wel iOS outlook style! slaat op een aantal punten de plank mis wat mij betreft.
Op een aantal ook raak en ze moesten wel iets maar dit is geen voltreffer
Nee maar jij hebt er ook eenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat'ie bij Huawei werkt.
Dat is ook een manier om het te omschrijven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Ik wacht nog even met updaten
Ik ben anders wel erg blij met Control Center.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Ik wacht nog even met updaten
Wat is dat, het omhoog swipen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben anders wel erg blij met Control Center.
Ik kan niet tegen veranderingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik vind het verder best mooi vormgegeven over het algemeen eigenlijk.
Deal with itquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen verandering
Hebben ze mooi van outlook gejat ja. Jammer dat in een (flink) aantal schermen de buttons en het contrast verre van helder/duidelijk zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik vind het verder best mooi vormgegeven over het algemeen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |