Owquote:
Dan even graven in de doos met snoeren, of je nog een kabeltje hebt met 2 koptelefoonaansluitingen. Je krijgt die dingen vaak bij computers, beeldschermen, audio-apparatuur, enz bijgeleverd dus grote kans dat je er ergens wel een hebt liggen.quote:
Ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow
En via bluetooth? Zal dan ook wel niet......
Op de crosstrainer op de sportschool.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga toch geen series op een telefoon kijken.
Eh ik ga even graven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan even graven in de doos met snoeren, of je nog een kabeltje hebt met 2 koptelefoonaansluitingen. Je krijgt die dingen vaak bij computers, beeldschermen, audio-apparatuur, enz bijgeleverd dus grote kans dat je er ergens wel een hebt liggen.
Nee precies, ik dacht ook alquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
De herfst moet dood.quote:
En de wind. Regen en wind.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die regen is jammer, maar vorig jaar hadden we een mooie herfst
Maar als regen dood gaat moet Moeder Natuur huilen en dan hebben we weer regen. Circle of life, bitchezzzz!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De herfst moet dood.
Maar ik moet zeggen dat het er vandaag wel mooi uit ziet, gisteren ook wel. Droog, niet te koud en mooie blaadjes. Regen moet dood.
Science Bitch!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als regen dood gaat moet Moeder Natuur huilen en dan hebben we weer regen. Circle of life, bitchezzzz!
Ik kom om in de snoeren. Ik heb hier rood/wit en rood/zwartquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Anders kun je ze ook wel voor een euro op de markt halen bij zo'n flutacessoires kraampje.
Zwarte zijn vaak sneller.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
De kleur maakt meestal weinig uit
Ik zal het eens proberen als ik weer in m'n auto stap en geen haast heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
De kleur maakt meestal weinig uit
Als je er in kunt komen bedoel je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen als ik weer in m'n auto stap en geen haast heb.
Via de kofferbak. Ik denk dat ik de hoedenplank er maar definitief uithaal en de achterbank en de passagiersstoel platgooi. Dan kruip ik er zo in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je er in kunt komen bedoel je.
Seks op de achterbank ftw.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via de kofferbak. Ik denk dat ik de hoedenplank er maar definitief uithaal en de achterbank en de passagiersstoel platgooi. Dan kruip ik er zo in.
ja, maar bij heel veel dingen heb ik juist zoiets van, ja je kan van alles aanpassen, maar bij de iPhone hoeft het niet, daar staat het al zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef Seikcid het volgende:
Jaren geleden was ik binnen mijn vriendengroep/familie de eerste met een iPhone. Nu heeft de rest er ook eentje maar ben ik weer overgestapt.![]()
Geweldig hoeveel meer vrijheid Android geeft qua aanpassingen e.d.
Ik heb al genoeg keuzestress, meer heb ik niet nodig dus gebruik ik iOS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef Seikcid het volgende:
Jaren geleden was ik binnen mijn vriendengroep/familie de eerste met een iPhone. Nu heeft de rest er ook eentje maar ben ik weer overgestapt.![]()
Ja dat kan zo zijn maar dat was niet mijn ervaring.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar bij heel veel dingen heb ik juist zoiets van, ja je kan van alles aanpassen, maar bij de iPhone hoeft het niet, daar staat het al zo.
Dat ding kost waarschijnlijk niet voor niets 100 euroquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja dat kan zo zijn maar dat was niet mijn ervaring.
En voor 100 euro was ik klaar. Los abonnement van 10 euro p/m.
Las laatst een topic op Tweakers.net van iemand die zijn iPhone 5 van (2e-hands prijs) 500 euro had ingeruild voor een Huawei Y300 van 100 euro. Zijn conclusie: het is iets trager maar de mogelijkheden zijn gelijk of groter, en wel mooi 400 euro verdiend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind sommige dingen echt beter dan op de iPhone hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar al met al heb ik bij de iPhone toch het idee dat het slimmer werkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja dat kan zo zijn maar dat was niet mijn ervaring.
En voor 100 euro was ik klaar. Los abonnement van 10 euro p/m.
De bouwkwaliteit is een wat minder natuurlijk en de camera veel slechter. Qua snelheid meer dan prima.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding kost waarschijnlijk niet voor niets 100 euro
Die heb ik dus ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Las laatst een topic op Tweakers.net van iemand die zijn iPhone 5 van (2e-hands prijs) 500 euro had ingeruild voor een Huawei Y300 van 100 euro. Zijn conclusie: het is iets trager maar de mogelijkheden zijn gelijk of groter, en wel mooi 400 euro verdiend.
wij van wc-eend...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Las laatst een topic op Tweakers.net van iemand die zijn iPhone 5 van (2e-hands prijs) 500 euro had ingeruild voor een Huawei Y300 van 100 euro. Zijn conclusie: het is iets trager maar de mogelijkheden zijn gelijk of groter, en wel mooi 400 euro verdiend.
Het ziet er niet uit. Ik wacht nog even met updatenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:
Dat nieuwe iOS7 , of wel iOS outlook style! slaat op een aantal punten de plank mis wat mij betreft.
Op een aantal ook raak en ze moesten wel iets maar dit is geen voltreffer
Nee maar jij hebt er ook eenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk niet dat'ie bij Huawei werkt.
Dat is ook een manier om het te omschrijven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Ik wacht nog even met updaten
Ik ben anders wel erg blij met Control Center.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Ik wacht nog even met updaten
Wat is dat, het omhoog swipen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben anders wel erg blij met Control Center.
Ik kan niet tegen veranderingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik vind het verder best mooi vormgegeven over het algemeen eigenlijk.
Deal with itquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen verandering
Hebben ze mooi van outlook gejat ja. Jammer dat in een (flink) aantal schermen de buttons en het contrast verre van helder/duidelijk zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik vind het verder best mooi vormgegeven over het algemeen eigenlijk.
Ja mooi is dat he! Wel jammer dat niet iedere app de mogelijkheid biedt de kleur in te stellen. Wit en paars zijn nu niet gebruikt bij mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef Seikcid het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de status led, knippert blauw bij een nieuwe Whatsapp en groen voor een sms etc.
True, maar dat is natuurlijk met een dag gewend. En de verbeteringen zijn wel de moeite waard.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze mooi van outlook gejat ja. Jammer dat in een (flink) aantal schermen de buttons en het contrast verre van helder/duidelijk zijn
Ja dat mis ik wel na m'n Nokia 6300quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef Seikcid het volgende:
Het fijnste vind ik nog wel de status led, knippert blauw bij een nieuwe Whatsapp en groen voor een sms etc.
Ik heb ook lang zitten overwegen zo'n onbekend chinees merk te nemen. Maar uiteindelijk kom je van vrijwel ieder toestel wel verhalen tegen over slecht werkende GPS, WiFi die geen verbinding wil maken, extreem brakke camera's, enz.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er zijn prima chinese toestellen te vinden hoor, voor een stuk minder geld dan een Samsung of een HTC heb je prima specs.
je moet echt wel gewoon een model zoeken met goeie community-support, custom ROM erop en ze doen nauwelijks onder voor de bekende topmodellen.
Wel goed onderzoek doen voor je iets koopt.
Dat lijkt me echt gruwelijk irritant.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind het ook niet echt mooi, handig wellicht, maar mooi is het nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gruwelijk irritant.
Hoezo? Is toch alleen maar relaxed om gelijk te kunnen zien dat het een mailtje is en ik dus net zo goed even op mijn computer te kijken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil geen knipperende dingen. Als ik knipperende dingen wil dan ga ik wel in een disco werkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch alleen maar relaxed om gelijk te kunnen zien dat het een mailtje is en ik dus net zo goed even op mijn computer te kijken?
Hou op joh, het is een statusled, geen flitser! Je ziet een gekleurd stipje op je toestel, that's all.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil geen knipperende dingen. Als ik knipperende dingen wil dan ga ik wel in een disco werken
Ja! Daar krijg je oogkanker van. Dat wil ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hou op joh, het is een statusled, geen flitser! Je ziet een gekleurd stipje op je toestel, that's all.
Ja, en toch vind ik het niet mooi. Dat soort dingen heb je bij Apple niet en het is gewoon stijlvoller.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hou op joh, het is een statusled, geen flitser! Je ziet een gekleurd stipje op je toestel, that's all.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil geen knipperende dingen. Als ik knipperende dingen wil dan ga ik wel in een disco werken
Het is erg tokkie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en toch vind ik het niet mooi. Dat soort dingen heb je bij Apple niet en het is gewoon stijlvoller.
Nogmaals, het is best handig, maar erg lelijk.
Ja, dat is gelukkig niet irritant als je telefoon voor/naast je ligt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
O nee hoor, ik vond het bij m'n Nokia toen wel handigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Apple-gebruikers.
Alle features zijn tof, behalve als apple ze niet heeft, dan is het aids.
Nou ja, ik vind het, zoals met veel Androiddingen, gewoon niet mooi. het werkt meestal prima, maar de totale userexperience is chaotisch en onsamenhangend.quote:
Nee hoor. Deze feature heb ik ook per direct uitgezet op mijn iPhone. Wie verzint het om een LED flitser te laten knipperen bij binnenkomende communicatie?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Apple-gebruikers.
Features zijn mooi, maar ze moeten wel goed uitgewerkt zijn. Beter een feature niet hebben dan een brakke implementatie waar je je aan stoort. Dat is wel de Apple-filosofie, het moet goed werken anders komt het er niet op.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Apple-gebruikers.
We hebben het hier over een statusled, niet over een of ander idioot idee om een flitser af te laten gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze feature heb ik ook per direct uitgezet op mijn iPhone. Wie verzint het om een LED flitser te laten knipperen bij binnenkomende communicatie?. Heel je slaapkamer verlicht 's nachts.
Samsung Galaxy S4!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Features zijn mooi, maar ze moeten wel goed uitgewerkt zijn.
Slaap ik toch doorheen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze feature heb ik ook per direct uitgezet op mijn iPhone. Wie verzint het om een LED flitser te laten knipperen bij binnenkomende communicatie?. Heel je slaapkamer verlicht 's nachts.
Want het is handig te weten of het een sms is of een whatsapp? Een bericht is een berichtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt mooi, handig wellicht, maar mooi is het niet.
Nee dat is handig!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want het is handig te weten of het een sms is of een whatsapp? Een bericht is een bericht
Beetje dat ja, functies verzinnen om het functies verzinnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S4!
Vol met innovatie en alom gebruikte nieuwe features zoals Air View, Smart Pause en Smart Scroll.
Jij bent gewoon tegen innovatie. Werk je bij Apple ofzo? Je hebt vast ook geen innovatieve Galaxy Gear.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje dat ja, functies verzinnen om het functies verzinnen.
"je kan nu met 5 vrienden tegelijkertijd hetzelfde nummer afspelen met elke S4 als individuele speaker!!!!"
Nigger please.
Jezus daar gaat de 'rust' in de bus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje dat ja, functies verzinnen om het functies verzinnen.
"je kan nu met 5 vrienden tegelijkertijd hetzelfde nummer afspelen met elke S4 als individuele speaker!!!!"
Nigger please.
Ik heb zo'n Sony Smart Watch bij mijn Galaxy, volkomen nutteloos apparaat,2 regels tekst, ding reageert vaak gewoon niet op aanraking en verliest ook vaak gewoon de verbinding, moet je weer opnieuw pairen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon tegen innovatie. Werk je bij Apple ofzo? Je hebt vast ook geen innovatieve Galaxy Gear.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee dat is handig!
"Oh, een SMS, snel lezen!"
"Oh, een WhatsAppje, dat kan wel wachten".
Logisch toch?
Dat is jammer inderdaad. Maar zeker omdat ik 'm vaak helemaal stil heb staan is dat ledje erg handig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he! Wel jammer dat niet iedere app de mogelijkheid biedt de kleur in te stellen. Wit en paars zijn nu niet gebruikt bij mij.
Je merkt er niks van tenzij je erop let.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil wel eens handig zijn ja. Whatsapp's zijn 9 van de 10 keer groepschats, terwijl als ik een SMS of Gtalk berichtje krijg weet ik al bijna zeker wie het is. Ook een e-mail vind ik prettig om te kunnen onderscheiden, en facebookmeldingen, weerwaarschuwingen, tweets en weet ik wat heb ik helemaal uit staan maar ik kan me voorstellen dat je die ook zou willen kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want het is handig te weten of het een sms is of een whatsapp? Een bericht is een bericht
Kon je die nou maar op 4 telefoons tegelijk afspelen hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, baas weg, dus eindelijk muziek op kantoor (via de iPhone).
Die cd van Bastille blijft toch eigenlijk ook gewoon leuk
"And eeeeeeeeeeeeeeeeeven if we won't admit it to ourselves...."
Als ik een telefoon zou hebben met een miljoen functies die leuk lijken maar in de praktijk voor meer ergernis dan gemak zorgen zou ik daar gewoon voor uitkomenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:45 schreef Seikcid het volgende:
Als ik een telefoon zou hebben van 600 euro en een abonnement van pak 'm beet 35 euro p/m zou ik ook iedere al dan niet ontbrekende feature verdedigen met mijn leven.
600 euro EN 35 euro per maand?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:45 schreef Seikcid het volgende:
Als ik een telefoon zou hebben van 600 euro en een abonnement van pak 'm beet 35 euro p/m zou ik ook iedere al dan niet ontbrekende feature verdedigen met mijn leven.
Mwa, die onderscheid ik wel vanaf het scherm. Hoef ik niet allerlei kermis-attracties voor te zien knipperen. Vind ik, zoals genoemd werd, een beetje tokkie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat wil wel eens handig zijn ja. Whatsapp's zijn 9 van de 10 keer groepschats, terwijl als ik een SMS of Gtalk berichtje krijg weet ik al bijna zeker wie het is. Ook een e-mail vind ik prettig om te kunnen onderscheiden, en facebookmeldingen, weerwaarschuwingen, tweets en weet ik wat heb ik helemaal uit staan maar ik kan me voorstellen dat je die ook zou willen kunnen onderscheiden.
Ook best, maar wel de meest gebruikte optie voor veel mensen. Niet iedereen heeft 800e liggen voor een telefoon.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, dan kóóp je een nieuw toestel op afbetaling.
Een telefoon kost dan ook lang geen 800 euro.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook best, maar wel de meest gebruikte optie voor veel mensen. Niet iedereen heeft 800e liggen voor een telefoon.
Ik wel, in de trein, op een groot schermquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ja, 'lang geen'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een telefoon kost dan ook lang geen 800 euro.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kon je die nou maar op 4 telefoons tegelijk afspelen he
Boeken lezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wel, in de trein, op een groot scherm
Wanneer komt die uit? Begin nl nu zo onderhand wel mijn 3Gs beu te worden, plus dat ie echt richting verslijten gaat en ik nog steeds hetzelfde abonnement heb van 3 jaar geledenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik betaal nooit echt voor mijn telefoons, nu dus een keer voor de Galaxy, gewoon omdat ik Android weer een kans wou geven. Dus het kostenplaatje is totaal niet aan de orde.
Ik moest de 5 overslaan op mijn werk, maar ik krijg binnenkort de 5s.
Neuh, de huidige topmodellen zijn rond de 500 euro, Voor 250 euro heb je ook een meer dan fatsoenlijke mid-end smartphone.quote:
Ik heb in ieder geval niet de neiging anderen mijn voorkeuren op te willen leggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik een telefoon zou hebben met een miljoen functies die leuk lijken maar in de praktijk voor meer ergernis dan gemak zorgen zou ik daar gewoon voor uitkomen.
Ik blijf echt voorlopig wel de Galaxy gebruiken, maar jouw argument klopt gewoon niet.
3GS kan idd echt niet meer mee, 5s is eind deze maand wel leverbaar denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit? Begin nl nu zo onderhand wel mijn 3Gs beu te worden, plus dat ie echt richting verslijten gaat en ik nog steeds hetzelfde abonnement heb van 3 jaar geleden
Dat heeft toch iedere tech-nerd fokker?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet de neiging anderen mijn voorkeuren op te willen leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |