Mooie gasten, die Russen.quote:Nederlandse diplomaat 'netjes en professioneel' geslagen
De populaire Russische krant Troed heeft woensdag een opmerkelijke draai gegeven aan de berichtgeving over de aanslag op de Nederlandse diplomaat Onno Elderenbosch. Volgens Troed is Elderenbosch 'netjes en professioneel' geslagen en vastgebonden. 'Hij is zo voorzichtig behandeld dat hij niet eens medische verzorging nodig had."
De krant beklemtoont dat de twee daders zich beleefd als elektriciens hadden voorgesteld, en dat ze niets hebben gestolen uit Elderenbosch' woning. De beschrijving van de gebeurtenissen staat in scherp contrast met de 'aanval' door politieagenten in Den Haag op de Russische diplomaat Dmitri Borodin.
De laffe EU durft voorts niets te doen.quote:
Nee, maar het kan wel wat socialer. Gelukkig zijn de sociaaldemocraten weer aan de winnende hand, gezien over de hele EU.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:21 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof hoort juist te strijden tegen de EU, samen met zijn kameraden van de PvdA.
Gewoon uit de EU stappen en op eigen houtje ruzie zoeken met de Russen. Dat loopt vast goed af.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:26 schreef waht het volgende:
[..]
De laffe EU durft voorts niets te doen.
Socialer in welke zin?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel wat socialer. Gelukkig zijn de sociaaldemocraten weer aan de winnende hand, gezien over de hele EU.
Remlof staat met een vlag op Lampedusa te zwaaien naar die bootjes. Hiernaartoe mensen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel wat socialer. Gelukkig zijn de sociaaldemocraten weer aan de winnende hand, gezien over de hele EU.
De EU eindigt in een wereldoorlog, ruzie met de Russen enkel in failliete melkboeren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon uit de EU stappen en op eigen houtje ruzie zoeken met de Russen. Dat loopt vast goed af.
Daarom Wilders stemmen. Dan kan hij samen met Le Pen een einde maken aan die verschrikkelijke Europese interne markt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:28 schreef waht het volgende:
[..]
De EU eindigt in een wereldoorlog, ruzie met de Russen enkel in failliete melkboeren.
Socialer als in meer privatiseren, meer winst voor het grootkapitaal en meer armoede.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:29 schreef arjan1112 het volgende:
Socialer als in : minder naar wegen en boeren en meer naar onderwijs en ziekenhuizen ?
Nee, dat zijn de sukkels die niet op tijd hun centjes konden verplaatsen. De EU wil hen vernietigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:32 schreef arjan1112 het volgende:
Grootkapitaal zoals de investeerders in aandelen en obligaties van banken op Cyprus die 100% verlies voor hun kiezen kregen?
Pas na de oorlog om alle eurofielen in te dumpen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
Nu hopen dat de EU de kampen snel heropent.
Wilders en zijn joodse kameraden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:36 schreef waht het volgende:
[..]
Pas na de oorlog om alle eurofielen in te dumpen.
Ook mooi hoe ze in die hoek zo om elkaar heen draaien, de ene keer moeten ze niets van elkaar hebben en daarna zijn het weer de grootste vriendenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben wel fan van Le Pen, die is tenminste niet vies van een beetje onvervalst antisemitisme.
Klopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
Wel mooi dat waht op een lijn zit met het grootkapitaal.
Dewinter maakt onderdeel uit van het grootkapitaal?quote:
Dat zorgt nu eenmaal voor inhoudelijke armoede.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dewinter maakt onderdeel uit van het grootkapitaal?
Hitler was links?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dewinter maakt onderdeel uit van het grootkapitaal?
Hitler was het oogappeltje van het Duitse grootkapitaal.quote:
Feitelijk onjuist, de industriële bazen waren heul niet zo blij met Adolfo. Noch joodse bankiers wiens families werden uitgemoord.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler was het oogappeltje van het Duitse grootkapitaal.
IG Farben haalde een goede omzet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:00 schreef waht het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, de industriële bazen waren heul niet zo blij met Adolfo. Noch joodse bankiers wiens families werden uitgemoord.
Hugo Boss ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
IG Farben haalde een goede omzet.
Feitelijk onjuist, de industriele bazen waren wel degelijk blij met Adolf, omdat hij als enige tegenwicht kon bieden aan de communisten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:00 schreef waht het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, de industriële bazen waren heul niet zo blij met Adolfo. Noch joodse bankiers wiens families werden uitgemoord.
Mja. Gelukkig is dat met een sisser afgelopen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, de industriele bazen waren wel degelijk blij met Adolf, omdat hij als enige tegenwicht kon bieden aan de communisten.
Duitse joden bewogen zich verder vooral in de culturele sector.
Ach ja, jij steunt Le Pen. Malle jood die je er bent.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:04 schreef waht het volgende:
[..]
Mja. Gelukkig is dat met een sisser afgelopen.
Zelfhaat is een bekend verschijnsel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach ja, jij steunt Le Pen. Malle jood die je er bent.
Nonsens, Sarkozy is de verkoren leider van de Fransen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach ja, jij steunt Le Pen. Malle jood die je er bent.
Jammer is dat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zelfhaat is een bekend verschijnsel.
Dat was pa.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben wel fan van Le Pen, die is tenminste niet vies van een beetje onvervalst antisemitisme.
En Marina is een toffe meid, inderdaad. Stomme klote-eurocraat ben je af en toe ook.quote:
Sarkozy is gewoon een kleine betyar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:10 schreef waht het volgende:
[..]
Nonsens, Sarkozy is de verkoren leider van de Fransen.
Wacht maar tot we de mediavrijheid fors inperken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Marina is een toffe meid, inderdaad. Stomme klote-eurocraat ben je af en toe ook.
Eerst halen we de vrijheid uit journalistiek, vervolgens de werkgelegenheid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Wacht maar tot we de mediavrijheid fors inperken.
Want'dochterlief is zo fris achter de orenquote:
Terechte interventie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Marina is een toffe meid, inderdaad. Stomme klote-eurocraat ben je af en toe ook.
quote:De flexplekken doen Plasterk wel een beetje aan het strand van Scheveningen denken: ''Zoals Duitsers vroeger kwamen om hun handdoek vast uit te rollen, zo komen nu ambtenaren met hun koffertje om al ergens neer te zetten.''
http://www.nu.nl/politiek(...)uwe-ministeries.html
Uiteraard. Dat noemen ze buiten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:31 schreef arjan1112 het volgende:
er zijn toch wel rookruimten in dat nieuwe gebouw he?
Flexplekken zijn eigenlijk ook onzin voor lieden die altijd naar dezelfde locatie moeten, dan kun je verwachten dat ieder toch weer een 'eigen plekje' krijgt. Voor de rest is het ook wel handig om te weten waar die en die zit.quote:
Hoezo op financien hebben ze ook een rookruimte, die zit pal tegenover het kantoor van dijsselbloemquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat noemen ze buiten.
Opvallend zijn trouwens de banden tussen Le Pen en Ron Paul:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Want'dochterlief is zo fris achter de oren. Pa is nog steeds erg belangrijk binnen die club.
Soort zoekt soort. Vuige racisten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Opvallend zijn trouwens de banden tussen Le Pen en Ron Paul:
http://www.lefigaro.fr/fl(...)ron-paul-aux-usa.php
Jouw soort woont in de zandbak, net als mijn soort.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Vuige racisten.
Alcoholisten zijn toch juist niet veilig in de zandbak?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef waht het volgende:
[..]
Jouw soort woont in de zandbak, net als mijn soort.
Dankzij de Mossad was ik bijna dood ja!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef waht het volgende:
[..]
Jouw soort woont in de zandbak, net als mijn soort.
Hahaquote:
Het Vlaams Belang is ook gewoon antisemitisch en homofoob trouwens.quote:
Dat stel marginalen kan me niet in het minst interesseren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Het Vlaams Belang is ook gewoon antisemitisch en homofoob trouwens.
Dit geldt voor alle bezoekers van landen in die contreien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dankzij de Mossad was ik bijna dood ja!
Het Nederlands grootkapitaal zou ook en masse PvdA stemmen als ze daarmee de SP buiten konden sluitenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, de industriele bazen waren wel degelijk blij met Adolf, omdat hij als enige tegenwicht kon bieden aan de communisten.
Duitse joden bewogen zich verder vooral in de culturele sector.
Puike vergelijking.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het Nederlands grootkapitaal zou ook en masse PvdA stemmen als ze daarmee de SP buiten konden sluiten.
Dat zou men niet zeggen, gezien de aard van uw posts hier.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat stel marginalen kan me niet in het minst interesseren.
De PvdA is dan ook een waardeloze en vooral antisemitische partij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het Nederlands grootkapitaal zou ook en masse PvdA stemmen als ze daarmee de SP buiten konden sluiten.
U bent niet anders van me gewend.quote:
Dan moet ik er misschien wel bij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:58 schreef Friek_ het volgende:
De PvdA is de partij van de hypocriete, moralistische teringlijers, zoals men wel weet.
Keith Bakker is lid van de PvdA.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:58 schreef Friek_ het volgende:
De PvdA is de partij van de hypocriete, moralistische teringlijers, zoals men wel weet.
Dat zie je wel weer terug in hun vrijage met de CU en SGP. Bij Rutte I sprak men er schande van, nu zijn het de favoriete troeteldiertjes van de Dijs en is alles plotseling oké.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:58 schreef Friek_ het volgende:
Opportunistische politici, het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zie je wel weer terug in hun vrijage met de CU en SGP. Bij Rutte I sprak men er schande van, nu zijn het de favoriete troeteldiertjes van de Dijs en is alles plotseling oké.
Het zijt niet waar!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zie je wel weer terug in hun vrijage met de CU en SGP. Bij Rutte I sprak men er schande van, nu zijn het de favoriete troeteldiertjes van de Dijs en is alles plotseling oké.
Dat dit kan, mensen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Opportunistische politici, het moet niet gekker worden.
Jedoch. Ben nu al benieuwd welke snoepjes onze mannenbroeders gaan binnenhalenquote:
Het is toch logisch dat je als oppositiepartij tegen het kabinet aanschopt. Zie het CDA. Dat wil plots de lasten verlichten, de overheid verkleinen en schijt hebben aan Brussel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jedoch. Ben nu al benieuwd welke snoepjes onze mannenbroeders gaan binnenhalen.
Hoax, v_P reist niet met het OV.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:11 schreef GSbrder het volgende:
Ah. VP is gelokaliseerd:
http://www.speld.nl/2013/(...)innen-voor-defensie/
Inb4 "dijenkletser"
Wie is die homo links?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:09 schreef waht het volgende:
Hier staan ze, de vrienden voor het leven:
[ afbeelding ]
De posterboy van eurofiele sociaal-democraten.quote:
Hitler?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:18 schreef waht het volgende:
[..]
De posterboy van eurofiele sociaal-democraten.
Hitler was een eurofiel.quote:
Inderdaad. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:36 schreef waht het volgende:
[..]
Flexplekken zijn eigenlijk ook onzin voor lieden die altijd naar dezelfde locatie moeten, dan kun je verwachten dat ieder toch weer een 'eigen plekje' krijgt. Voor de rest is het ook wel handig om te weten waar die en die zit.
Ach, wat is opvallend? Ook Paul is gewoon een ouderwetse racistquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Opvallend zijn trouwens de banden tussen Le Pen en Ron Paul:
http://www.lefigaro.fr/fl(...)ron-paul-aux-usa.php
Daarom wilde hij geheel Europa één maken.quote:
En alle slavische volkeren uitroeien of tot slaaf maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:27 schreef waht het volgende:
[..]
Daarom wilde hij geheel Europa één maken.
Eigenlijk ben ik ook een soort Hitler.quote:
En Rusland aanvallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En alle slavische volkeren uitroeien of tot slaaf maken.
Ik heb niet tegen Slavische volkeren, ik heb een neef die Pool is, maar god de tering, want zijn die lui stuk voor stuk criminelen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En alle slavische volkeren uitroeien of tot slaaf maken.
Adquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:45 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Een deuk van heb ik Joustra"
Ik heb niets tegen negers, ik ken namelijk een neger, maar ze moeten godverdomme wel uitgeroeid worden!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb niet tegen Slavische volkeren, ik heb een neef die Pool is, maar god de tering, want zijn die lui stuk voor stuk criminelen!
Jozefs Timmerwerkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:45 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Een deuk van heb ik Joustra"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |