Kronos Quartet staat nog op de luisterpaalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende keer weer een non-experimentele luistersessie.
Ze sluiten voor mij niet zo aan bij het gevoel van de muziek, ze sturen het meer richting het sombere terwijl de rest dat niet echt doet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk zelf wel meevallen, persoonlijkpersoonlijk dan he
Betaal jij de bumarechten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is er trouwens geen handiger medium om dit te doen, zodat iedereen wat meer synchroon loopt?
lendmeyourunderbelly.bandcamp.com ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is er trouwens geen handiger medium om dit te doen, zodat iedereen wat meer synchroon loopt?
Ja iets streamends maar dat is niet zo makkelijk op te zetten...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ja best welquote:
Dat iedereen het download en dan offline luistert werkt goed. Gaat niet zo makkelijk met dit album alleen..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb geen premium.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Soundrop via spotify?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |