abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:28:13 #101
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132311316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je het best een gesprek weer openen als je elkaar een dag niet gesproken hebt? Gewoon met: "hey"?
Nog steeds dat duffe meisje?
pi_132311396
quote:
Hoe kan je het best een gesprek weer openen als je elkaar een dag niet gesproken hebt? Gewoon met: "hey"?
Worden ze drijfnat van.
pi_132311454
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Silenus het volgende:
Jij bent qua EQ (IQ ook, gezien je spelling meestal) zo ongelofelijk onderontwikkeld dat ik me serieus niet kan voorstellen dat jij uberhaupt vrouwen kunt versieren. Ik zou je zelfs bij de groep meest wereldvreemde figuren op FOK scharen, en dat is natuurlijk best opvallend aangezien je jezelf zo graag neerzet als de Heilige Alleskunner.

Grappig.
Ach, als je zoals firefly je wekker zet om één uur op een donderdagnacht en je met pijn en moeite uit bed moet hijsen om naar da club te gaan en daar alle vrouwelijke aanwezigen stuk voor stuk afgaat in de hoop dat er eentje hapt, om vervolgens de dag daarop omvallend van de slaap op je werk te verschijnen vraag ik me oprecht af of je dat nog onder de noemer wereldvreemdheid kunt scharen of onder zwaar gestoord zijn eigenlijk.

En verder is het natuurlijk zo'n beetje 's werelds meest slechte PUA ooit. Giechelend als een wijf aan ieder die het (niet) horen wil lopen brallen over dat een vrouw hem een keer aanspreekt in de trein, maar van bil gaan doet hij niet. Anders hadden we dat al tot vervelens toe gelezen, go figure.

En dan ook echt al jaren met die meuk bezig zijn. Het enige pickup-achtige aan hem is zijn platenspeler. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132311611
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ach, als je zoals firefly je wekker zet om één uur op een donderdagnacht en je met pijn en moeite uit bed moet hijsen om naar da club te gaan en daar alle vrouwelijke aanwezigen stuk voor stuk afgaat in de hoop dat er eentje hapt, om vervolgens de dag daarop omvallend van de slaap op je werk te verschijnen vraag ik me oprecht af of je dat nog onder de noemer wereldvreemdheid kunt scharen of onder zwaar gestoord zijn eigenlijk.

En verder is het natuurlijk zo'n beetje 's werelds meest slechte PUA ooit. Giechelend als een wijf aan ieder die het (niet) horen wil lopen brallen over dat een vrouw hem een keer aanspreekt in de trein, maar van bil gaan doet hij niet. Anders hadden we dat al tot vervelens toe gelezen, go figure.

En dan ook echt al jaren met die meuk bezig zijn. Het enige pickup-achtige aan hem is zijn platenspeler. :')
Proest _O-
pi_132312555
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nog steeds dat duffe meisje?
Ja, al denk ik niet dat ze duf is.

quote:
9s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:29 schreef luckass het volgende:

[..]

Worden ze drijfnat van.
Ze reageerde terug met: "hey" daarna zei ik: "what's up" en nu zegt ze niks meer terug op kik (ze heeft het berichtje wel gelezen, wel jammer, was het enige meisje dat ik echt leuk vond dat terug praatte.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2013 23:06:00 ]
pi_132312591
Ik laat het datingsites maar voor wat het is is mij niet bepaald weggelegd. :+
pi_132312613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik laat het datingsites maar voor wat het is is mij niet bepaald weggelegd. :+
Jij hosselt liever in real?
pi_132312774

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2013 23:06:59 ]
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:40:34 #109
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_132313887
quote:

[..]

Ja had toch gelijk hoor, mijn vrouw zet nu al voor de zesde keer Smashing Pumpkins op (You tuben via de Apple TV) en nu ga ik haar even geen gelijk geven. Tijd voor de Foo Fighters :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_132314001
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:40 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ja had toch gelijk hoor, mijn vrouw zet nu al voor de zesde keer Smashing Pumpkins op (You tuben via de Apple TV) en nu ga ik haar even geen gelijk geven. Tijd voor de Foo Fighters :)
:')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:55:02 #111
43642 Bayswater
pi_132314284
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:45 schreef theKiD het volgende:

[..]

:')
Kan je het aanraden, boxen op volume 27. Fles wijn er bij en om de beurt op de I-pad een nummertje erin gooien. Zie nu dat er in Paranoid Android bijvoorbeeld een Nederlands vlaggetje zit.
Life lies a slow suicide
pi_132314310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:40 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker gelijk, al ontgaat het me even waar ik het nu weer in heb... Maar qua Foo Fighters geef ik jou dan weer gelijk. O+

It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132314346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:55 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Kan je het aanraden, boxen op volume 27. Fles wijn er bij en om de beurt op de I-pad een nummertje erin gooien. Zie nu dat er in Paranoid Android bijvoorbeeld een Nederlands vlaggetje zit.
Ik heb een natuurlijke afkeer tegen apple :* :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:26:27 #114
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132315206
quote:
Heel simpel. Ik begin altijd met "Hey/hallo/goedemiddag/avond/whatever, hoe is je dag geweest?", soms nog met een vraag over iets wat ze de vorige keer heeft gezegd. Werkt goed en de meest leuke gesprekken komen los.

Al verschilt dat natuurlijk per persoon :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:27:58 #115
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132315239
quote:

[..]

Ik moest lachen. Echt lachen. Bedankt H_J :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:29:09 #116
43642 Bayswater
pi_132315263
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker gelijk, al ontgaat het me even waar ik het nu weer in heb... Maar qua Foo Fighters geef ik jou dan weer gelijk. O+

_O_

Wel cool trouwens als je een date hebt met iemand die van hardere festivalmuziek houdt dan jijzelf terwijl ze het leuke uiterlijk had van een knappe Marco Borsatofan :)

Morgenochtend trouwens gewoon weer aan het ontbijt met de kleine erbij en Yann Tiersen op c_/

[ Bericht 17% gewijzigd door Bayswater op 19-10-2013 00:38:09 ]
Life lies a slow suicide
pi_132316963
Maar daten jullie ook vrouwen buiten internet om? Ongeacht of je wel of niet geloofd wat ik doe, moet je een spiegel voor je houden. Ik date wel vaker vrouwen die ik gewoon op straat ben tegen gekomen en met sommigen heb ik seks. Ik ben nog lang niet zo goed als wat vrienden die ik heb, maar mijn dating en seks leven is niet meer afhankelijk van internet zoals toen ik 18 was. Ook niet perse van clubs meer. Als je naast internet ook gewoon dates met vrouwen die je gewoon op straat hebt, geen probleem , maar als je ver volwassen bent moet je dit gewoon gehandeled hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door firefly3 op 19-10-2013 03:21:36 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132317106
Trouwens, als je het nooit doet en ervaring tekort komt is het vrij lastig om een vrouw aan te spreken op straat, haar nummer te krijgen en daarna mee af te spreken. Dan kan je wel 100 benaderd hebben, de kans is dan vrij groot dat 0 met je op date gaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132317847
Wat een weertje.
pi_132317872
quote:

[..]

Je schrijfskills _O_
Ik ben fan! :P

Inhoudelijk ook nog eens sterke post

[ Bericht 0% gewijzigd door Rickario op 19-10-2013 09:23:04 ]
pi_132318012
Okay een eerlijk verslag van mijn tweede date: gisteren naar de bioscoop geweest in Rotterdam. Totaal niet mijn stad maar ik besloot het een kans te geven. We gingen naar Feuten: het feestje. Op de hele, vrij grote zaal, zaten in totaal 5 mensen waaronder ikzelf. Lekker knus dus.

Over de film: vreselijk slecht, wat een aanfluiting. Tijdens de film zelf eigenlijjk niets gebeurd, irriteerde me alleen aan hard gelach van haar terwijl ik de hele film niet gelachen heb.

Na de film mocht ik kiezen: of ze ging een vriendin opzoeken waardoor ik met 2 vrouwen opgescheept zat, of we gingen 1 op 1 ergens wat drinken. Uiteindelijk in een bar belandt waar Sniper en Kabouter van Oh Oh Cherso werkten. Typisch stads en fout maar dat maakte het ook wel weer leuk. Mevrouw dronk alles door elkaar heen: witte wijn, sambuca, malibu cola en eindigde met bier. Voordeel is dat ze zelf ook keurig mijn biertjes betaalde ;)

Naar mate we daar zaten werd ze behoorlijk handtastelijk en wilde ze constant zoenen. Ik wilde dat niet, zaten nogal op de kijk, en paste niet bij de vrij chique tent. Uiteindelijk toegegeven dat ik haar best zou willen zoenen maar niet hier. Toen donker steegje rond het Stadhuis opgezocht en daar is het een en ander gebeurd.

Anyway: ik ga niet verliefd op haar worden, heb ik haar ook verteld. We blijven elkaar komende tijd zien om dagjes weg te gaan en elkaars bed op te maken... Ik blijf dus zoekende.
pi_132318800
H_j: als je het zo graag wilt weten, mijn record was dit jaar 15-20 min. Van het gesprek zelf tot bij haar thuis in bed. We hadden elkaar een paar minuten gesproken en toen waren we gelijk naar haar huis gegaan. Allebei vrij nuchter overigens en nog steeds hecht contact mee. Die avond had ik slechts drie vrouwen aangesproken in het cafe, waarbij ik de ander dezelfde avond nog gezoend heb. Mbt "resultaat" was dit mijn meest bijzondere avond. Die andere vrouw waar ik nog mee sprak zei dat ze daar alleen was en hinte ook naar seks. Dit soort ratios gebeuren natuurlijk niet standaard, maar ik wil wel igg vaker van dit soort avonden.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:33:33 #123
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132318847
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:30 schreef firefly3 het volgende:
H_j: als je het zo graag wilt weten, mijn record was dit jaar 15-20 min. Van het gesprek zelf tot bij haar thuis in bed. We hadden elkaar een paar minuten gesproken en toen waren we gelijk naar haar huis gegaan. Allebei vrij nuchter overigens en nog steeds hecht contact mee. Die avond had ik slechts drie vrouwen aangesproken in het cafe, waarbij ik de ander dezelfde avond nog gezoend heb. Mbt "resultaat" was dit mijn meest bijzondere avond. Die andere vrouw waar ik nog mee sprak zei dat ze daar alleen was en hinte ook naar seks. Dit soort ratios gebeuren natuurlijk niet standaard, maar ik wil wel igg vaker van dit soort avonden.
ik wil niet heel lullig doen ofzo, maar krijg je echt een stijfje van een verhaaltje dat je iemand mee hebt genomen uit de kroeg?
pi_132318893
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik wil niet heel lullig doen ofzo, maar krijg je echt een stijfje van een verhaaltje dat je iemand mee hebt genomen uit de kroeg?
Het is een beetje de stijl hier toch? Praten over je dates en waarmee je seks hebt gehad.
pi_132318903
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:30 schreef firefly3 het volgende:
Trying too hard.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')