Nog steeds dat duffe meisje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je het best een gesprek weer openen als je elkaar een dag niet gesproken hebt? Gewoon met: "hey"?
Worden ze drijfnat van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je het best een gesprek weer openen als je elkaar een dag niet gesproken hebt? Gewoon met: "hey"?
Ach, als je zoals firefly je wekker zet om één uur op een donderdagnacht en je met pijn en moeite uit bed moet hijsen om naar da club te gaan en daar alle vrouwelijke aanwezigen stuk voor stuk afgaat in de hoop dat er eentje hapt, om vervolgens de dag daarop omvallend van de slaap op je werk te verschijnen vraag ik me oprecht af of je dat nog onder de noemer wereldvreemdheid kunt scharen of onder zwaar gestoord zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Silenus het volgende:
Jij bent qua EQ (IQ ook, gezien je spelling meestal) zo ongelofelijk onderontwikkeld dat ik me serieus niet kan voorstellen dat jij uberhaupt vrouwen kunt versieren. Ik zou je zelfs bij de groep meest wereldvreemde figuren op FOK scharen, en dat is natuurlijk best opvallend aangezien je jezelf zo graag neerzet als de Heilige Alleskunner.
Grappig.
Proestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ach, als je zoals firefly je wekker zet om één uur op een donderdagnacht en je met pijn en moeite uit bed moet hijsen om naar da club te gaan en daar alle vrouwelijke aanwezigen stuk voor stuk afgaat in de hoop dat er eentje hapt, om vervolgens de dag daarop omvallend van de slaap op je werk te verschijnen vraag ik me oprecht af of je dat nog onder de noemer wereldvreemdheid kunt scharen of onder zwaar gestoord zijn eigenlijk.
En verder is het natuurlijk zo'n beetje 's werelds meest slechte PUA ooit. Giechelend als een wijf aan ieder die het (niet) horen wil lopen brallen over dat een vrouw hem een keer aanspreekt in de trein, maar van bil gaan doet hij niet. Anders hadden we dat al tot vervelens toe gelezen, go figure.
En dan ook echt al jaren met die meuk bezig zijn. Het enige pickup-achtige aan hem is zijn platenspeler.
Ja, al denk ik niet dat ze duf is.quote:
Ze reageerde terug met: "hey" daarna zei ik: "what's up" en nu zegt ze niks meer terug op kik (ze heeft het berichtje wel gelezen, wel jammer, was het enige meisje dat ik echt leuk vond dat terug praatte.quote:
Jij hosselt liever in real?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik laat het datingsites maar voor wat het is is mij niet bepaald weggelegd.
Ja had toch gelijk hoor, mijn vrouw zet nu al voor de zesde keer Smashing Pumpkins op (You tuben via de Apple TV) en nu ga ik haar even geen gelijk geven. Tijd voor de Foo Fightersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ach, als je zoals firefly je wekker zet om één uur op een donderdagnacht en je met pijn en moeite uit bed moet hijsen om naar da club te gaan en daar alle vrouwelijke aanwezigen stuk voor stuk afgaat in de hoop dat er eentje hapt, om vervolgens de dag daarop omvallend van de slaap op je werk te verschijnen vraag ik me oprecht af of je dat nog onder de noemer wereldvreemdheid kunt scharen of onder zwaar gestoord zijn eigenlijk.
En verder is het natuurlijk zo'n beetje 's werelds meest slechte PUA ooit. Giechelend als een wijf aan ieder die het (niet) horen wil lopen brallen over dat een vrouw hem een keer aanspreekt in de trein, maar van bil gaan doet hij niet. Anders hadden we dat al tot vervelens toe gelezen, go figure.
En dan ook echt al jaren met die meuk bezig zijn. Het enige pickup-achtige aan hem is zijn platenspeler.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja had toch gelijk hoor, mijn vrouw zet nu al voor de zesde keer Smashing Pumpkins op (You tuben via de Apple TV) en nu ga ik haar even geen gelijk geven. Tijd voor de Foo Fighters
Kan je het aanraden, boxen op volume 27. Fles wijn er bij en om de beurt op de I-pad een nummertje erin gooien. Zie nu dat er in Paranoid Android bijvoorbeeld een Nederlands vlaggetje zit.quote:
Ik heb wel vaker gelijk, al ontgaat het me even waar ik het nu weer in heb... Maar qua Foo Fighters geef ik jou dan weer gelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja had toch gelijk hoor, mijn vrouw zet nu al voor de zesde keer Smashing Pumpkins op (You tuben via de Apple TV) en nu ga ik haar even geen gelijk geven. Tijd voor de Foo Fighters
Ik heb een natuurlijke afkeer tegen applequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kan je het aanraden, boxen op volume 27. Fles wijn er bij en om de beurt op de I-pad een nummertje erin gooien. Zie nu dat er in Paranoid Android bijvoorbeeld een Nederlands vlaggetje zit.
Heel simpel. Ik begin altijd met "Hey/hallo/goedemiddag/avond/whatever, hoe is je dag geweest?", soms nog met een vraag over iets wat ze de vorige keer heeft gezegd. Werkt goed en de meest leuke gesprekken komen los.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik moest lachen. Echt lachen. Bedankt H_Jquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gelijk, al ontgaat het me even waar ik het nu weer in heb... Maar qua Foo Fighters geef ik jou dan weer gelijk.![]()
Je schrijfskillsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
ik wil niet heel lullig doen ofzo, maar krijg je echt een stijfje van een verhaaltje dat je iemand mee hebt genomen uit de kroeg?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:30 schreef firefly3 het volgende:
H_j: als je het zo graag wilt weten, mijn record was dit jaar 15-20 min. Van het gesprek zelf tot bij haar thuis in bed. We hadden elkaar een paar minuten gesproken en toen waren we gelijk naar haar huis gegaan. Allebei vrij nuchter overigens en nog steeds hecht contact mee. Die avond had ik slechts drie vrouwen aangesproken in het cafe, waarbij ik de ander dezelfde avond nog gezoend heb. Mbt "resultaat" was dit mijn meest bijzondere avond. Die andere vrouw waar ik nog mee sprak zei dat ze daar alleen was en hinte ook naar seks. Dit soort ratios gebeuren natuurlijk niet standaard, maar ik wil wel igg vaker van dit soort avonden.
Het is een beetje de stijl hier toch? Praten over je dates en waarmee je seks hebt gehad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik wil niet heel lullig doen ofzo, maar krijg je echt een stijfje van een verhaaltje dat je iemand mee hebt genomen uit de kroeg?
Trying too hard.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:30 schreef firefly3 het volgende:
H_j: als je het zo graag wilt weten, mijn record was dit jaar 15-20 min. Van het gesprek zelf tot bij haar thuis in bed. We hadden elkaar een paar minuten gesproken en toen waren we gelijk naar haar huis gegaan. Allebei vrij nuchter overigens en nog steeds hecht contact mee. Die avond had ik slechts drie vrouwen aangesproken in het cafe, waarbij ik de ander dezelfde avond nog gezoend heb. Mbt "resultaat" was dit mijn meest bijzondere avond. Die andere vrouw waar ik nog mee sprak zei dat ze daar alleen was en hinte ook naar seks. Dit soort ratios gebeuren natuurlijk niet standaard, maar ik wil wel igg vaker van dit soort avonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |