abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:28:13 #101
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132311316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je het best een gesprek weer openen als je elkaar een dag niet gesproken hebt? Gewoon met: "hey"?
Nog steeds dat duffe meisje?
pi_132311396
quote:
Hoe kan je het best een gesprek weer openen als je elkaar een dag niet gesproken hebt? Gewoon met: "hey"?
Worden ze drijfnat van.
pi_132311454
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Silenus het volgende:
Jij bent qua EQ (IQ ook, gezien je spelling meestal) zo ongelofelijk onderontwikkeld dat ik me serieus niet kan voorstellen dat jij uberhaupt vrouwen kunt versieren. Ik zou je zelfs bij de groep meest wereldvreemde figuren op FOK scharen, en dat is natuurlijk best opvallend aangezien je jezelf zo graag neerzet als de Heilige Alleskunner.

Grappig.
Ach, als je zoals firefly je wekker zet om één uur op een donderdagnacht en je met pijn en moeite uit bed moet hijsen om naar da club te gaan en daar alle vrouwelijke aanwezigen stuk voor stuk afgaat in de hoop dat er eentje hapt, om vervolgens de dag daarop omvallend van de slaap op je werk te verschijnen vraag ik me oprecht af of je dat nog onder de noemer wereldvreemdheid kunt scharen of onder zwaar gestoord zijn eigenlijk.

En verder is het natuurlijk zo'n beetje 's werelds meest slechte PUA ooit. Giechelend als een wijf aan ieder die het (niet) horen wil lopen brallen over dat een vrouw hem een keer aanspreekt in de trein, maar van bil gaan doet hij niet. Anders hadden we dat al tot vervelens toe gelezen, go figure.

En dan ook echt al jaren met die meuk bezig zijn. Het enige pickup-achtige aan hem is zijn platenspeler. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132311611
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ach, als je zoals firefly je wekker zet om één uur op een donderdagnacht en je met pijn en moeite uit bed moet hijsen om naar da club te gaan en daar alle vrouwelijke aanwezigen stuk voor stuk afgaat in de hoop dat er eentje hapt, om vervolgens de dag daarop omvallend van de slaap op je werk te verschijnen vraag ik me oprecht af of je dat nog onder de noemer wereldvreemdheid kunt scharen of onder zwaar gestoord zijn eigenlijk.

En verder is het natuurlijk zo'n beetje 's werelds meest slechte PUA ooit. Giechelend als een wijf aan ieder die het (niet) horen wil lopen brallen over dat een vrouw hem een keer aanspreekt in de trein, maar van bil gaan doet hij niet. Anders hadden we dat al tot vervelens toe gelezen, go figure.

En dan ook echt al jaren met die meuk bezig zijn. Het enige pickup-achtige aan hem is zijn platenspeler. :')
Proest _O-
pi_132312555
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nog steeds dat duffe meisje?
Ja, al denk ik niet dat ze duf is.

quote:
9s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:29 schreef luckass het volgende:

[..]

Worden ze drijfnat van.
Ze reageerde terug met: "hey" daarna zei ik: "what's up" en nu zegt ze niks meer terug op kik (ze heeft het berichtje wel gelezen, wel jammer, was het enige meisje dat ik echt leuk vond dat terug praatte.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2013 23:06:00 ]
pi_132312591
Ik laat het datingsites maar voor wat het is is mij niet bepaald weggelegd. :+
pi_132312613
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik laat het datingsites maar voor wat het is is mij niet bepaald weggelegd. :+
Jij hosselt liever in real?
pi_132312774

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2013 23:06:59 ]
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:40:34 #109
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_132313887
quote:

[..]

Ja had toch gelijk hoor, mijn vrouw zet nu al voor de zesde keer Smashing Pumpkins op (You tuben via de Apple TV) en nu ga ik haar even geen gelijk geven. Tijd voor de Foo Fighters :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_132314001
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:40 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ja had toch gelijk hoor, mijn vrouw zet nu al voor de zesde keer Smashing Pumpkins op (You tuben via de Apple TV) en nu ga ik haar even geen gelijk geven. Tijd voor de Foo Fighters :)
:')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:55:02 #111
43642 Bayswater
pi_132314284
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:45 schreef theKiD het volgende:

[..]

:')
Kan je het aanraden, boxen op volume 27. Fles wijn er bij en om de beurt op de I-pad een nummertje erin gooien. Zie nu dat er in Paranoid Android bijvoorbeeld een Nederlands vlaggetje zit.
Life lies a slow suicide
pi_132314310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:40 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker gelijk, al ontgaat het me even waar ik het nu weer in heb... Maar qua Foo Fighters geef ik jou dan weer gelijk. O+

pi_132314346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:55 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Kan je het aanraden, boxen op volume 27. Fles wijn er bij en om de beurt op de I-pad een nummertje erin gooien. Zie nu dat er in Paranoid Android bijvoorbeeld een Nederlands vlaggetje zit.
Ik heb een natuurlijke afkeer tegen apple :* :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:26:27 #114
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132315206
quote:
Heel simpel. Ik begin altijd met "Hey/hallo/goedemiddag/avond/whatever, hoe is je dag geweest?", soms nog met een vraag over iets wat ze de vorige keer heeft gezegd. Werkt goed en de meest leuke gesprekken komen los.

Al verschilt dat natuurlijk per persoon :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:27:58 #115
Brabo Bastard
pi_132315239
quote:

[..]

Ik moest lachen. Echt lachen. Bedankt H_J :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:29:09 #116
43642 Bayswater
pi_132315263
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker gelijk, al ontgaat het me even waar ik het nu weer in heb... Maar qua Foo Fighters geef ik jou dan weer gelijk. O+

_O_

Wel cool trouwens als je een date hebt met iemand die van hardere festivalmuziek houdt dan jijzelf terwijl ze het leuke uiterlijk had van een knappe Marco Borsatofan :)

Morgenochtend trouwens gewoon weer aan het ontbijt met de kleine erbij en Yann Tiersen op c_/

[ Bericht 17% gewijzigd door Bayswater op 19-10-2013 00:38:09 ]
Life lies a slow suicide
pi_132316963
Maar daten jullie ook vrouwen buiten internet om? Ongeacht of je wel of niet geloofd wat ik doe, moet je een spiegel voor je houden. Ik date wel vaker vrouwen die ik gewoon op straat ben tegen gekomen en met sommigen heb ik seks. Ik ben nog lang niet zo goed als wat vrienden die ik heb, maar mijn dating en seks leven is niet meer afhankelijk van internet zoals toen ik 18 was. Ook niet perse van clubs meer. Als je naast internet ook gewoon dates met vrouwen die je gewoon op straat hebt, geen probleem , maar als je ver volwassen bent moet je dit gewoon gehandeled hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door firefly3 op 19-10-2013 03:21:36 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132317106
Trouwens, als je het nooit doet en ervaring tekort komt is het vrij lastig om een vrouw aan te spreken op straat, haar nummer te krijgen en daarna mee af te spreken. Dan kan je wel 100 benaderd hebben, de kans is dan vrij groot dat 0 met je op date gaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132317847
Wat een weertje.
pi_132317872
quote:

[..]

Je schrijfskills _O_
Ik ben fan! :P

Inhoudelijk ook nog eens sterke post

[ Bericht 0% gewijzigd door Rickario op 19-10-2013 09:23:04 ]
pi_132318012
Okay een eerlijk verslag van mijn tweede date: gisteren naar de bioscoop geweest in Rotterdam. Totaal niet mijn stad maar ik besloot het een kans te geven. We gingen naar Feuten: het feestje. Op de hele, vrij grote zaal, zaten in totaal 5 mensen waaronder ikzelf. Lekker knus dus.

Over de film: vreselijk slecht, wat een aanfluiting. Tijdens de film zelf eigenlijjk niets gebeurd, irriteerde me alleen aan hard gelach van haar terwijl ik de hele film niet gelachen heb.

Na de film mocht ik kiezen: of ze ging een vriendin opzoeken waardoor ik met 2 vrouwen opgescheept zat, of we gingen 1 op 1 ergens wat drinken. Uiteindelijk in een bar belandt waar Sniper en Kabouter van Oh Oh Cherso werkten. Typisch stads en fout maar dat maakte het ook wel weer leuk. Mevrouw dronk alles door elkaar heen: witte wijn, sambuca, malibu cola en eindigde met bier. Voordeel is dat ze zelf ook keurig mijn biertjes betaalde ;)

Naar mate we daar zaten werd ze behoorlijk handtastelijk en wilde ze constant zoenen. Ik wilde dat niet, zaten nogal op de kijk, en paste niet bij de vrij chique tent. Uiteindelijk toegegeven dat ik haar best zou willen zoenen maar niet hier. Toen donker steegje rond het Stadhuis opgezocht en daar is het een en ander gebeurd.

Anyway: ik ga niet verliefd op haar worden, heb ik haar ook verteld. We blijven elkaar komende tijd zien om dagjes weg te gaan en elkaars bed op te maken... Ik blijf dus zoekende.
pi_132318800
H_j: als je het zo graag wilt weten, mijn record was dit jaar 15-20 min. Van het gesprek zelf tot bij haar thuis in bed. We hadden elkaar een paar minuten gesproken en toen waren we gelijk naar haar huis gegaan. Allebei vrij nuchter overigens en nog steeds hecht contact mee. Die avond had ik slechts drie vrouwen aangesproken in het cafe, waarbij ik de ander dezelfde avond nog gezoend heb. Mbt "resultaat" was dit mijn meest bijzondere avond. Die andere vrouw waar ik nog mee sprak zei dat ze daar alleen was en hinte ook naar seks. Dit soort ratios gebeuren natuurlijk niet standaard, maar ik wil wel igg vaker van dit soort avonden.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:33:33 #123
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132318847
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:30 schreef firefly3 het volgende:
H_j: als je het zo graag wilt weten, mijn record was dit jaar 15-20 min. Van het gesprek zelf tot bij haar thuis in bed. We hadden elkaar een paar minuten gesproken en toen waren we gelijk naar haar huis gegaan. Allebei vrij nuchter overigens en nog steeds hecht contact mee. Die avond had ik slechts drie vrouwen aangesproken in het cafe, waarbij ik de ander dezelfde avond nog gezoend heb. Mbt "resultaat" was dit mijn meest bijzondere avond. Die andere vrouw waar ik nog mee sprak zei dat ze daar alleen was en hinte ook naar seks. Dit soort ratios gebeuren natuurlijk niet standaard, maar ik wil wel igg vaker van dit soort avonden.
ik wil niet heel lullig doen ofzo, maar krijg je echt een stijfje van een verhaaltje dat je iemand mee hebt genomen uit de kroeg?
pi_132318893
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik wil niet heel lullig doen ofzo, maar krijg je echt een stijfje van een verhaaltje dat je iemand mee hebt genomen uit de kroeg?
Het is een beetje de stijl hier toch? Praten over je dates en waarmee je seks hebt gehad.
pi_132318903
quote:
Trying too hard.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132319293
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Bayswater vond toch dat je de vrouw altijd gelijk moest geven. En jij vond van niet.
Vandaar een keer geen smashing pumpkins maar foo fighters.

Gok ik.

Ik ben brak.
Zou gisteren een date hebben, maar heb niks van hem gehoord of gezien (al drie dagen niet).
Dus in mn eentje naar de kroeg gegaan. Heb me prima vermaakt :) Even kijken of er een vervolg in zit...
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:12:43 #127
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132319426
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:04 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Bayswater vond toch dat je de vrouw altijd gelijk moest geven. En jij vond van niet.
Vandaar een keer geen smashing pumpkins maar foo fighters.

Gok ik.

Ik ben brak.
Zou gisteren een date hebben, maar heb niks van hem gehoord of gezien (al drie dagen niet).
Dus in mn eentje naar de kroeg gegaan. Heb me prima vermaakt :) Even kijken of er een vervolg in zit...
Goed onthouden ja!

Hmm raar, is dat die ene? Leuk! Wel een beetje een kort verslag :P

Hier heb ik nog geen berichten uitgewisseld met de Tandenborstelflip die ik maar even E. gaan noemen. Wel ge foto cheat en het is hem inderdaad. Nog nooit zo'n hoge matchscore gehad met iemand. Zo zie je maar weer dat het op papier best wel vaak klopt bij Paiq maar de rest is echt afhankelijk van zoveel..

Een ander contact vertelde gister wat meer over zichzelf en daar ben ik een beetje op afgeknapt. Weer thuiswonend, nog niet zo lang vrijgezel, teveel het gesprek steeds naar seks leiden. Dan weet je wel hoe de vlag erbij hangt en een lekker ding was het nou ook weer niet, dus dat wordt niks.

Tot nu toe vind ik de spoeling toch vrij dun qua leuke matches waar ik woon. Misschien moet ik iets instellen ofzo. Of over een maandje Tinder eens proberen. Kende het via een vriend als Grinder :')
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:15:17 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132319474
quote:
Wat voor types spreek jij aan dan als ze al na zo'n korte ontmoeting met je in bed duiken. Of was ze erg dronken? Ik snap daar de lol echt niet van, dan vind ik datingsites veel logischer. Daarnaast is het in een bepaalde leeftijdscategorie als je niet ieder weekend meer in de kroeg wilt hangen best een fijne methode, staat echt los van hoe je in het echt overkomt. Dat is wel te merken aan sommige dateverslagen hier, mensen kunnen zich als echte Don Juan's gedragen met een rookgordijn van internet om zich heen. Het is dus een beetje een loterij en dat maakt het juist leuk :)
pi_132319686
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Goed onthouden ja!

Hmm raar, is dat die ene? Leuk! Wel een beetje een kort verslag :P

Hier heb ik nog geen berichten uitgewisseld met de Tandenborstelflip die ik maar even E. gaan noemen. Wel ge foto cheat en het is hem inderdaad. Nog nooit zo'n hoge matchscore gehad met iemand. Zo zie je maar weer dat het op papier best wel vaak klopt bij Paiq maar de rest is echt afhankelijk van zoveel..

Een ander contact vertelde gister wat meer over zichzelf en daar ben ik een beetje op afgeknapt. Weer thuiswonend, nog niet zo lang vrijgezel, teveel het gesprek steeds naar seks leiden. Dan weet je wel hoe de vlag erbij hangt en een lekker ding was het nou ook weer niet, dus dat wordt niks.

Tot nu toe vind ik de spoeling toch vrij dun qua leuke matches waar ik woon. Misschien moet ik iets instellen ofzo. Of over een maandje Tinder eens proberen. Kende het via een vriend als Grinder :')
Uitgebreid verslag volgt misschien wel later :P Eerst vandaag maar even afwachten (eergister ook al gezien en toen 'afgesproken' voor vandaag, maar gisteren dus weer tegengekomen).
pi_132319758
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat voor types spreek jij aan dan als ze al na zo'n korte ontmoeting met je in bed duiken. Of was ze erg dronken? Ik snap daar de lol echt niet van, dan vind ik datingsites veel logischer. Daarnaast is het in een bepaalde leeftijdscategorie als je niet ieder weekend meer in de kroeg wilt hangen best een fijne methode, staat echt los van hoe je in het echt overkomt. Dat is wel te merken aan sommige dateverslagen hier, mensen kunnen zich als echte Don Juan's gedragen met een rookgordijn van internet om zich heen. Het is dus een beetje een loterij en dat maakt het juist leuk :)
We waren allebei nog vrij nuchter. Ik spreek vaak vrouwen aan die toevallig in de buurt staan of in mijn "vizier" komen. "Nee" zeggen kan altijd, sociaal zijn kan met iedereen :) In de praktijk zijn vrouwen die sletterig overkomen soms moeilijker dan vrouwen die sjiek over komen. Er is geen touw aan vast te knopen of ze all the way gaan. "lieve vrouwen" zijn soms een beest in bed en andersom. Persoonlijk heb ik niet de behoefte om elke date te posten. Het is gewoon iets leuks tussen jou en de persoon in kwestie. Over dates praten is ook meer een vrouwen dan mannen onderwerp. (vind ik persoonlijk)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:54:56 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132320244
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We waren allebei nog vrij nuchter. Ik spreek vaak vrouwen aan die toevallig in de buurt staan of in mijn "vizier" komen. "Nee" zeggen kan altijd, sociaal zijn kan met iedereen :) In de praktijk zijn vrouwen die sletterig overkomen soms moeilijker dan vrouwen die sjiek over komen. Er is geen touw aan vast te knopen of ze all the way gaan. "lieve vrouwen" zijn soms een beest in bed en andersom. Persoonlijk heb ik niet de behoefte om elke date te posten. Het is gewoon iets leuks tussen jou en de persoon in kwestie. Over dates praten is ook meer een vrouwen dan mannen onderwerp. (vind ik persoonlijk)
Niet zozeer sletterig bedoelde ik, meer wel erg goed van vertrouwen.
Nou ja, wat jij beschrijft is niet anders op internet. Dat zijn namelijk ook gewoon mensen die op straat lopen. En dat "lieve" types vaak een beest zijn in de slaapkamer dat kan ik alleen maar beamen. Hoe minder opschepperig hoe beter de minnaar vaak. (die zin loopt niet)

Als je nog in het stenen tijdperk leeft is het vast alleen een vrouwenonderwerp. Ik persoonlijk wilde wel eens weten hoe mannen over dates bomen, fok is toch meer een mannenforum. En het is leuk om ervaringen met sites uit te wisselen. Staat ook allemaal in de openingspost trouwens hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 19-10-2013 12:01:28 ]
pi_132325351
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Niet zozeer sletterig bedoelde ik, meer wel erg goed van vertrouwen.
Nou ja, wat jij beschrijft is niet anders op internet. Dat zijn namelijk ook gewoon mensen die op straat lopen. En dat "lieve" types vaak een beest zijn in de slaapkamer dat kan ik alleen maar beamen. Hoe minder opschepperig hoe beter de minnaar vaak. (die zin loopt niet)

Als je nog in het stenen tijdperk leeft is het vast alleen een vrouwenonderwerp. Ik persoonlijk wilde wel eens weten hoe mannen over dates bomen, fok is toch meer een mannenforum. En het is leuk om ervaringen met sites uit te wisselen. Staat ook allemaal in de openingspost trouwens hoor.
Het vertrouwen leren winnen van mensen die je amper kent is iets dat je met pick-up vooral leert, door jezelf o.a. zoveel mogelijk open te stellen waardoor zij ook zeer open wordt. Verder is het belangrijk om verschillende plekken met elkaar mee te maken, dus haar kunnen verplaatsen is een gigantische factor.

Vrouwen die zich inschrijven op datingsites zijn standaard al vrijgezel, op zoek en makkelijk online aan te spreken. Ze hebben al van tevoren besloten om iemand online te ontmoeten en hebben zelfs al tijd en geld hier in geinvesteerd. Ze zullen er een hoop moeite voor doen om het waar te maken. Op straat weten vrouwen soms niet hoe ze moeten reageren en zijn ze niet voorbereid. Ook is de afwijzing dan publiekelijk, in plaats van "veilig achter je pc". Voor een publiekelijke afwijzing heb je ballen nodig, online kan je haar gewoon weg klikken. En vooral als je "meer ballen hebt / kweekt" wordt je als man zijnde aantrekkelijker gevonden in het algemeen. Vrouwen voelen het aan als je een vrouw van straat kunt plukken. Verder blijven de vrouwen ook langer in je leven hangen als je zoveel zelfvertrouwen hebt dat zelfs de trein, supermarkt enz allemaal mogelijkheden zijn voor je om dates te kunnen krijgen, ze voelen het namelijk aan als je opties hebt. Het gaat toch in je werken als je alleen maar via internet dates kunt krijgen, en daardoor zul je niet zo snel de kansen zien als man zijnde als ze zich voordoen op straat.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:39:49 #133
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132325388
"Contact heeft zich uitgeschreven van Paiq"

Is dat een blokkade melding of heeft ze zich echt uitgeschreven?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:42:46 #134
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132325449
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:39 schreef Sc0tTy het volgende:
"Contact heeft zich uitgeschreven van Paiq"

Is dat een blokkade melding of heeft ze zich echt uitgeschreven?
echt uitgeschreven
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:44:17 #135
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132325476
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

echt uitgeschreven
:( Van de week ontmoet via Paiq.... Voor 't eerst een meid waarvan ik dacht hee das wat voor mij en nu dit

Ik dus ook dr nummer niet ofzo
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:20:20 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132326395
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het vertrouwen leren winnen van mensen die je amper kent is iets dat je met pick-up vooral leert, door jezelf o.a. zoveel mogelijk open te stellen waardoor zij ook zeer open wordt. Verder is het belangrijk om verschillende plekken met elkaar mee te maken, dus haar kunnen verplaatsen is een gigantische factor.

Vrouwen die zich inschrijven op datingsites zijn standaard al vrijgezel, op zoek en makkelijk online aan te spreken. Ze hebben al van tevoren besloten om iemand online te ontmoeten en hebben zelfs al tijd en geld hier in geinvesteerd. Ze zullen er een hoop moeite voor doen om het waar te maken. Op straat weten vrouwen soms niet hoe ze moeten reageren en zijn ze niet voorbereid. Ook is de afwijzing dan publiekelijk, in plaats van "veilig achter je pc". Voor een publiekelijke afwijzing heb je ballen nodig, online kan je haar gewoon weg klikken. En vooral als je "meer ballen hebt / kweekt" wordt je als man zijnde aantrekkelijker gevonden in het algemeen.
Vrouwen voelen het aan als je een vrouw van straat kunt plukken. Verder blijven de vrouwen ook langer in je leven hangen als je zoveel zelfvertrouwen hebt dat zelfs de trein, supermarkt enz allemaal mogelijkheden zijn voor je om dates te kunnen krijgen, ze voelen het namelijk aan als je opties hebt. Het gaat toch in je werken als je alleen maar via internet dates kunt krijgen, en daardoor zul je niet zo snel de kansen zien als man zijnde als ze zich voordoen op straat.
Weet niet maar ik heb vaak genoeg van die gesprekken op straat of in een winkel of bij het uitgaan of met nieuwe collega's of als ik een dagje ergens naartoe ga. Het verschil is alleen dat ik het geen pick up noem en ik het alleen doe omdat ik dat zelf wil en omdat ik nieuwsgierig ben naar mensen, niet naar een snelle wip.

Over datingsites schrijf je nu heus wel een aantal wijze woorden, ware het niet dat dit alleen voor de "kanslozen" geldt, ofwel de mannen die sowieso al sociaal onhandig en raar doen in het bijzijn van vrouwen die ze leuk vinden. Die pik je er als vrouw meestal wel snel uit op internet. Die zouden inderdaad baat hebben bij de PUAregels of zo'n datingcoach geval alleen denk ik dat het "scoren" niet zozeer een doel zou moeten zijn omdat zij vaak minder kans maken op een date. Het is voor die mannen al heel wat om gewoon eens een leuk gesprek te hebben met een vrouw zonder nerveus gedoe. Vrouwen die bakken geld uitgeven aan het daten eveneens, dat je die makkelijk "scoort" is eigenlijk vooral tragisch.

Wat jij doet in dit topic is vaak de mensen adviezen geven die helemaal geen moeite hebben met een date krijgen en daarnaast zit het moeite met versieren topic twee deuren verder. Hier worden ook wel tips gegeven als iemand vastloopt maar dat is niet de eerste insteek volgens mij. Dat is ook precies waarom je gevraagd werd je date ervaringen te delen. Wat jij doet is wat wapenfeiten delen over scoren. Da's leuk voor je maar niet echt een date-verslag.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:21:09 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132326418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:44 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

:( Van de week ontmoet via Paiq.... Voor 't eerst een meid waarvan ik dacht hee das wat voor mij en nu dit

Als je haar voornaam nog weet is het vaak de eerste suggestie bij facebook, dankzij de google maffia
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:27:57 #138
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132326601
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je haar voornaam nog weet is het vaak de eerste suggestie bij facebook, dankzij de google maffia
Heelaas :(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:08:52 #139
Brabo Bastard
pi_132327783
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:44 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ach, dat heb ik ook ettelijke keren meegemaakt. Dan heeft ze gewoon een ander of ze vond heel PaiQ niks :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:19:43 #140
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132328150
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ach, dat heb ik ook ettelijke keren meegemaakt. Dan heeft ze gewoon een ander of ze vond heel PaiQ niks :P
Juh dat lijkt me wel. Ik baal er meer van dat na al die tijd bij de eerste leuke meid dit gebeurd :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:42:19 #141
Brabo Bastard
pi_132328848
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Juh dat lijkt me wel. Ik baal er meer van dat na al die tijd bij de eerste leuke meid dit gebeurd :P
Kort gezegd was je voor haar dat niet leuk genoeg helaas ;)

Maar er zitten leuke meiden op PaiQ :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132330006
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Weet niet maar ik heb vaak genoeg van die gesprekken op straat of in een winkel of bij het uitgaan of met nieuwe collega's of als ik een dagje ergens naartoe ga. Het verschil is alleen dat ik het geen pick up noem en ik het alleen doe omdat ik dat zelf wil en omdat ik nieuwsgierig ben naar mensen, niet naar een snelle wip.

Over datingsites schrijf je nu heus wel een aantal wijze woorden, ware het niet dat dit alleen voor de "kanslozen" geldt, ofwel de mannen die sowieso al sociaal onhandig en raar doen in het bijzijn van vrouwen die ze leuk vinden. Die pik je er als vrouw meestal wel snel uit op internet. Die zouden inderdaad baat hebben bij de PUAregels of zo'n datingcoach geval alleen denk ik dat het "scoren" niet zozeer een doel zou moeten zijn omdat zij vaak minder kans maken op een date. Het is voor die mannen al heel wat om gewoon eens een leuk gesprek te hebben met een vrouw zonder nerveus gedoe. Vrouwen die bakken geld uitgeven aan het daten eveneens, dat je die makkelijk "scoort" is eigenlijk vooral tragisch.

Wat jij doet in dit topic is vaak de mensen adviezen geven die helemaal geen moeite hebben met een date krijgen en daarnaast zit het moeite met versieren topic twee deuren verder. Hier worden ook wel tips gegeven als iemand vastloopt maar dat is niet de eerste insteek volgens mij. Dat is ook precies waarom je gevraagd werd je date ervaringen te delen. Wat jij doet is wat wapenfeiten delen over scoren. Da's leuk voor je maar niet echt een date-verslag.
Vrouwen hoeven over het algemeen ook niet aan pick-up te doen, en is het vooral de man die initiatief neemt voor een date.

Als 70-100% van de dates die je hebt slechts van internet af komen, ben je naar mijn inzien nog niet sociaal genoeg om op regelmatige basis een date te kunnen krijgen met iemand die je gewoon op straat ontmoet. Het zijn vrij weinig mannen die het kunnen op regelmatige basis, waarbij de meeste dates voortvloeien via het internet of een sociale kring. Internet dating is een makkelijke uitweg om afwijzingen te voorkomen. Meerdere dates kunnen regelen met vrouwen die je op straat tegen komt is hele andere koek. Dit is een (internet)dating topic, maar ik zie vooral alleen dates van internet voorbij komen van datingsites.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:23:20 #143
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_132330135
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kort gezegd was je voor haar dat niet leuk genoeg helaas ;)

Maar er zitten leuke meiden op PaiQ :)
Hehe nou ik ben ze nog vrijwel niet tegengekomen :P (Ik heb geen betaal account)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:36:06 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132330404
Gister een jongen ontmoet in de kroeg, beetje gezoend en hij komt vanavond film kijken. vraag me af hoe dit gaat aflopen, want weet verder weinig van hem. Daarbij is t al even geleden voor mij.. ben benieuwd.
pi_132330632
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Gister een jongen ontmoet in de kroeg, beetje gezoend en hij komt vanavond film kijken. vraag me af hoe dit gaat aflopen, want weet verder weinig van hem. Daarbij is t al even geleden voor mij.. ben benieuwd.
Je weet heus wel hoe het gaat aflopen
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:45:41 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132330666
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je weet heus wel hoe het gaat aflopen [ afbeelding ]
Weet niet hoor, anders was dat gister al gebeurd.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:46:55 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132330700
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed toch? Altijd spannend als het een tijdje geleden is.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:47:14 #148
Brabo Bastard
pi_132330712
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Hehe nou ik ben ze nog vrijwel niet tegengekomen :P (Ik heb geen betaal account)
Ik ook niet, en heb er toch leuke contacten aan overgehouden :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132334855
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven over het algemeen ook niet aan pick-up te doen, en is het vooral de man die initiatief neemt voor een date.

Als 70-100% van de dates die je hebt slechts van internet af komen, ben je naar mijn inzien nog niet sociaal genoeg om op regelmatige basis een date te kunnen krijgen met iemand die je gewoon op straat ontmoet. Het zijn vrij weinig mannen die het kunnen op regelmatige basis, waarbij de meeste dates voortvloeien via het internet of een sociale kring. Internet dating is een makkelijke uitweg om afwijzingen te voorkomen. Meerdere dates kunnen regelen met vrouwen die je op straat tegen komt is hele andere koek.
Je zwamt een hele hoop, maar weet totaal geen hout te snijden. Iemand die een sociale afwijking heeft of regelrecht contactgestoord is, heeft juist ook de grootste moeite met het vinden van een date via een site. Dit topic is daar het levende bewijs van. Hoe vaak je dat soort figuren hier wel niet langs ziet komen, die al moeite hebben met het aanspreken van iemand op een chat. Dan gaat het er in het echt ook ineens niet beter op worden natuurlijk.

Het zijn juist de mensen die in sociaal opzicht wat bekwamer overkomen en zelfverzekerd zijn die erg makkelijk dates weten te scoren. Ook dat zie je hier terug. En dan kun jij wel op een aanmatigend toontje zeggen dat die vrouwen daar toch al opstaan en op zoek zijn, maar je weet zelf ook wel dat die echt niet op iedere passerende kerel die een berichtje stuurt ingaan, mag ik hopen.

Los daarvan date je niet online, je legt er hooguit de aanzet tot een date. De rest moet je nog altijd irl doen immers. En mocht je ineens een sociaal onbeholpen kneus blijken te zijn val je op dat moment alsnog keihard door de mand. Zie bovenstaande nog eens, voor de duidelijkheid. Je probeert vast een punt te maken ergens, al pagina's lang, maar je zit er mijlenver naast.

Overigens:

quote:
Dit is een (internet)dating topic, maar ik zie vooral alleen dates van internet voorbij komen van datingsites.
Koekoek.
pi_132335758
Verder begrijp ik niet dat iemand die zo faliekant tegen ''online daten'' gekant is, het maar nodig blijft vinden zijn zegje te doen tegen mensen die het wél leuk vinden om via een datingsite contacten te leggen en zodoende hun bereik wat uit te breiden. Je lijkt wel een schoolmeester, man.

Ik ga toch ook niet dagelijks in de Boer zoekt vrouw-reeks posten dat ik het allemaal zo ongelofelijk kut vind, het dan ook NOOIT kijk en dat de lui daar vaker RTL 4 woensdagavond films moeten kijken?

Nogal zinloos lijkt me. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')