SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
gwoon grinden tot je erbij neervaltquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
nog events of races op de planning vanavond?![]()
![]()
Dit is mijn laatste avondje t/m dinsdag, dus ik hoop dat er wat moois in de planning staat. Ik ben er zowiezzsszo bijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
nog events of races op de planning vanavond?hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Chrome auto's kapot makenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
nog events of races op de planning vanavond?
PSN: Duuc-nl![]()
@Kensei, terugkomend op je eerdere post.
heb ze beide en moet zeggen dat die Adder best kut rijdt. vind die entity een stuk chiller rijden'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik start wel een crew only sessie om 20:45. Geen lijst of invites, degene die er het eerst zijn doen mee.
Om te joinen:
start -> online -> crews -> My Crews -> FOK crew -> view members -> Painore -> join![]()
Heb je ook bij allebei alle performance upgrades?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
@Kensei, terugkomend op je eerdere post.
heb ze beide en moet zeggen dat die Adder best kut rijdt. vind die entity een stuk chiller rijden![]()
Ik heb ze allebei volledig gemod, en Entity rijdt inderdaad stukken beter. Is ook 10 keer mooier, trouwens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb je ook bij allebei alle performance upgrades?
Als je in een Adder rijdt wordt je ook om de 2 seconden opgeblazen door anderen.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
dat nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Heb je ook bij allebei alle performance upgrades?wel een paar, maar die turbo kan ik bv nog niet. Vriend nu bad sports dus morgen ff tot die boosten
haat races.
Met die turbo denk ik al die andere boosts niet meer nodig aangezien je met de turbo al op max acceleration zit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die acceleration loopt gewoon door ook als het balkje vol isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat nietwel een paar, maar die turbo kan ik bv nog niet. Vriend nu bad sports dus morgen ff tot die boosten
haat races.
Met die turbo denk ik al die andere boosts niet meer nodig aangezien je met de turbo al op max acceleration zit![]()
weet jij al hoe dat werkt met dat betalen als jouw auto door iemand wordt opgeblazen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:22 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei volledig gemod, en Entity rijdt inderdaad stukken beter. Is ook 10 keer mooier, trouwens.
Als je in een Adder rijdt wordt je ook om de 2 seconden opgeblazen door anderen.ohquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Die acceleration loopt gewoon door ook als het balkje vol ispff
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja. Als degene die je auto opblaast het geld niet bij zich heeft (dus echt bij zich, niet op de bank) dan betaal jij. Als hij het wel bij zich heeft betaalt hij (of hij betaalt tot hoeveel hij kan betalen. Dus als hij 1000 dollar bij zich heeft betaalt hij 1000 en jij de rest).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
weet jij al hoe dat werkt met dat betalen als jouw auto door iemand wordt opgeblazen?
Totale waanzin natuurlijk. Hij moet gewoon 100% van het bedrag betalen, ookal staat hij dan in de min. Of het moet van z'n bank afgaan. Dit is echt kut.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Dan bel je de insurance, en dan zie je ipv het bedrag dat je moet betalen: FREE (paid for by x*x)quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
weet jij al hoe dat werkt met dat betalen als jouw auto door iemand wordt opgeblazen?hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Niet altijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dan bel je de insurance, en dan zie je ipv het bedrag dat je moet betalen: FREE (paid for by x*x)Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
In mijn ervaring nog welquote:hier schreef kensei: haha komen
Dan ben je nog geen spelers tegen gekomen die blut zijnquote:
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
snap ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dan bel je de insurance, en dan zie je ipv het bedrag dat je moet betalen: FREE (paid for by x*x)maar het verschilt. MAar wat boven jouw post staat dus
ahh oke, moet echt van de bank gewoon af gaan dan idd. of lekker in de - anders jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:25 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja. Als degene die je auto opblaast het geld niet bij zich heeft (dus echt bij zich, niet op de bank) dan betaal jij. Als hij het wel bij zich heeft betaalt hij (of hij betaalt tot hoeveel hij kan betalen. Dus als hij 1000 dollar bij zich heeft betaalt hij 1000 en jij de rest).
Totale waanzin natuurlijk. Hij moet gewoon 100% van het bedrag betalen, ookal staat hij dan in de min. Of het moet van z'n bank afgaan. Dit is echt kut.
Crewmembers die mijn auto vernielen na 16mans races. Dus dan hebben ze altijd wel cash gehadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dan ben je nog geen spelers tegen gekomen die blut zijnhier schreef kensei: haha komen
KKKK ben helemaal vergeten dat gister mn motor of auto gepakt is door de politie! KUUUUTOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ben ik die nu kwijt? Het was de gratiesch Elegy
Insurance bellen. Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef bobbernaut het volgende:
KKKK ben helemaal vergeten dat gister mn motor of auto gepakt is door de politie! KUUUUThier schreef kensei: haha komen
boeiend, kan je ook gewoon verzekering bellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:27 schreef bobbernaut het volgende:
KKKK ben helemaal vergeten dat gister mn motor of auto gepakt is door de politie! KUUUUTraakt hem niet kwijt ofzo
Waarschijnlijk weet iedereen dit al, maar als je vehicle in de compound staat en je hebt geen zin om hem terug te halen, moet je gewoon even je mechanic bellen om een andere auto naar je toe te brengen. Dan staat je auto gewoon weer in je garage.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Thanksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Insurance bellen. Ik had hetzelfdeThanksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
boeiend, kan je ook gewoon verzekering bellenraakt hem niet kwijt ofzo
Maar, hij zit bij de politie?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef BramPowert het volgende:
Waarschijnlijk weet iedereen dit al, maar als je vehicle in de compound staat en je hebt geen zin om hem terug te halen, moet je gewoon even je mechanic bellen om een andere auto naar je toe te brengen. Dan staat je auto gewoon weer in je garage.
Wel frappant dat ik nergens mijn gewenste muscle car legaal kan aanschaffen. Een vapid dominator (ford mustang) zie ik nergens op die websites
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Deze rijdt redelijk vaak rond, dus zou hem ook niet kopen als ik jou was. Gewoon eventjes rondrijden en je komt hem wel tegenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:30 schreef Roces18 het volgende:
Wel frappant dat ik nergens mijn gewenste muscle car legaal kan aanschaffen. Een vapid dominator (ford mustang) zie ik nergens op die websites
als politie hem ondertussen vernield heeft niet meer. moet je idd insurance ff bellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Thanks
[..]
ThanksMaar, hij zit bij de politie?
Fuuuq als ik dit nou eerder wist met mijn Blista Compact Futoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als politie hem ondertussen vernield heeft niet meer. moet je idd insurance ff bellen
maar je kan hem via insurance toch altijd weer terugkrijgen? dus die auto of wat het ook moge zijn moeten ze dan toch nog alsnog hebben?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Fuuuq als ik dit nou eerder wist met mijn Blista Compact Futo
Betwijfel hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar je kan hem via insurance toch altijd weer terugkrijgen? dus die auto of wat het ook moge zijn moeten ze dan toch nog alsnog hebben?
Futo is redelijk makkelijk te krijgen, ik snap nooit waarom mensen zo veel moeite hebben met het vinden van die Futo of Sultan RS.
Ik zie ze beiden constant rijden
Dat klopt maar dan krijg ik politie achter me aan elke keer als ik langs het politiebureau rij en dat is irritant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:30 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Deze rijdt redelijk vaak rond, dus zou hem ook niet kopen als ik jou was. Gewoon eventjes rondrijden en je komt hem wel tegenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Uhm, nee?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan krijg ik politie achter me aan elke keer als ik langs het politiebureau rij en dat is irritant.![]()
Koop een garage en respray, dan is er niks aan de handquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan krijg ik politie achter me aan elke keer als ik langs het politiebureau rij en dat is irritant.![]()
![]()
Gewoon resprayen, tracker erop zetten en je bent klaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan krijg ik politie achter me aan elke keer als ik langs het politiebureau rij en dat is irritant.
Werkt respray ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Gewoon resprayen, tracker erop zetten en je bent klaar![]()
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Je stelt me nu wel teleur mangquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef kensei het volgende:
Geen full chrome meer, elegy blijft natuurlijk wel altijd chrome![]()
(hopelijk kan team fullchrome het in hun hart vinden om mij te vergeven)
[ afbeelding ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:47 schreef kensei het volgende:
Geen full chrome meer, elegy blijft natuurlijk wel altijd chrome![]()
(hopelijk kan team fullchrome het in hun hart vinden om mij te vergeven)
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
gelijk eruit met die gastquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef kensei het volgende:
duuc je bent echt een flikker, racen we 1 & 2 met 8 randoms achter ons ga je mij nog eraf rijden![]()
![]()
Ik kan helemaal niet racen op zon motor ik doe maar watquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef kensei het volgende:
duuc je bent echt een flikker, racen we 1 & 2 met 8 randoms achter ons ga je mij nog eraf rijden
Was niet zo bedoeld![]()
PSN: Duuc-nl![]()
Wat een TEAM NAAIERquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef kensei het volgende:
duuc je bent echt een flikker, racen we 1 & 2 met 8 randoms achter ons ga je mij nog eraf rijden![]()
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:53 schreef PicoMMP het volgende:
Door deze topic te lezen heb ik weer zin om te spelen. Zal ik het doen ? ? ? ? ?PSN: Duuc-nl![]()
suckel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:50 schreef kensei het volgende:
duuc je bent echt een flikker, racen we 1 & 2 met 8 randoms achter ons ga je mij nog eraf rijden
En maar stoken in vorige topic weer he, leer trouewns typen met je duuc.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
ja, wie nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb wat doekoes nodig voor aankoop waggiemee bekant vangde gin haas.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet racen op zon motor ik doe maar wat
Was niet zo bedoeld![]()
![]()
![]()
Bij 2 van de 6 auto's hebben nog chrome dus maar 100k weggegooid johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dus je hebt +100k uitgegeven aan chrome en nu er weer allemaal afgehaald?![]()
![]()
Wat is een goede motor? Race motor dan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Akuma of Batiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een goede motor? Race motor dan.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Bati is de enige goede race motorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een goede motor? Race motor dan.![]()
Ik vind de Akuma zelf ook niet echt top, maar sommige mensen zweren erbijquote:Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Gozer wanneer kanjer jij eens op met je gekanker?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
suckel.
En maar stoken in vorige topic weer he, leer trouewns typen met je duuc.
Mafklep.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
RTquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Gozer wanneer kanjer jij eens op met je gekanker?
Mafklep.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Droeftoeter ga huilen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
suckel.
En maar stoken in vorige topic weer he, leer trouewns typen met je duuc.![]()
![]()
Wat is er aan de hand? Een fittie en ik ben er niet bij betrokken?
Valt me van je tegen wiwa.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
akuma is beter voor de snelle 1 lap racesquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mijn haat-liefde verhouding met BGtje loopt al zo'n 2 jaar inmiddelsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:14 schreef BramPowert het volgende:
Wat is er aan de hand? Een fittie en ik ben er niet bij betrokken?
Valt me van je tegen wiwa.![]()
![]()
Heb nog geen liefde gezien tussen jullie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn haat-liefde verhouding met BGtje loopt al zo'n 2 jaar inmiddels
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Vroeger speelde ik lekker League of Legends met hemquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nog geen liefde gezien tussen jullie?![]()
Maar na 20 potjes samen gespeeld hebben had hij mij verwijdert omdat ik 1x slecht speelde![]()
![]()
Opzich is dat wel een goede rede natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik lekker League of Legends met hem![]()
Maar na 20 potjes samen gespeeld hebben had hij mij verwijdert omdat ik 1x slecht speeldeJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar na 20 potjes samen gespeeld hebben had hij mij verwijdert omdat ik 1x slecht speelde![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Nooit vriend ik heb keihard gewerkt voor m'n geld vraag maar aan kenseiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Aardig dat je me ook ff 200K geeft voor me waggie
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:19 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nooit vriend ik heb keihard gewerkt voor m'n geld vraag maar aan kensei![]()
![]()
Beetje mcsc rellen nostalgia hier.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Saillant detail ook: Meneer voelde zich altijd superieur t.o.v. iedereen in dat spel, maar kon dit seizoen niet eens de top 25% halenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2x gespeeld dat lol. Beide keren een uur bezig geweest voor 1 potje. Toen was ik het beu.http://www.syfy.com/tinman/oz/
ff negermuziek downloaden voor de lange rit dit weekend (2500 km) en dan kom ik er ook aanhier schreef kensei: haha komen
Hoe krijg ik een vergrote kaart op de radar? Ik zie altijd zo'n kleine en met de d-pad (PS3) kan ik wel een grotere krijgen maar dat blijft maar iets van 10 seconden. Vriend van mij heeft constant zo'n grote kaart.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Saillant detail ook: Meneer voelde zich altijd superieur t.o.v. iedereen in dat spel, maar kon dit seizoen niet eens de top 25% halenIk dacht al dat hij zich altijd superieur voelt getuige zijn reacties in de GTA topicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je vervolgens niet kan winnen van 12 jarige fransozen zegt dat ook wel genoeg..Start - Online - Options -> Expanded map (zoietsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef Laser. het volgende:
Hoe krijg ik een vergrote kaart op de radar? Ik zie altijd zo'n kleine en met de d-pad (PS3) kan ik wel een grotere krijgen maar dat blijft maar iets van 10 seconden. Vriend van mij heeft constant zo'n grote kaart.)
ga je naar marokko ofzo? Of finland?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef Grielen het volgende:
ff negermuziek downloaden voor de lange rit dit weekend (2500 km) en dan kom ik er ook aanhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Zijn er FOK!kers online momenteel? Is het het waard om de PS3 aan te slingeren?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Hij bedoelt natuurlijk dat hij 2000 rondjes om de map van GTA gaat rijden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga je naar marokko ofzo? Of finland?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
heen en terugquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ga je naar marokko ofzo? Of finland?Duitsland en Frankrijk
hier schreef kensei: haha komen
Griel ben je trucker?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef Grielen het volgende:
ff negermuziek downloaden voor de lange rit dit weekend (2500 km) en dan kom ik er ook aan![]()
![]()
![]()
nein man ik ben nog student!quote:
En nooit dat ik in zo'n apparaat kilometers ga vreten, daar heb ik mijn trouwe zelfontbrandende luxewagen voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
nein man ik ben nog student!
En nooit dat ik in zo'n apparaat kilometers ga vreten, daar heb ik mijn trouwe zelfontbrandende luxewagen voorBedankt voor je editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga trouwens konkohard als dit nummer op de radio langs komtmeezingen alles
inmiddels 262.xxxquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:44 schreef Grielen het volgende:
Dat ik hier nog niet heb gereageerd.
Ik ben sinds mei 2012 in het bezit van een Peugeot 206 2.0 Hdi quiksilver uit het jaar 2003
Gekocht met kmstand 225.xxx en inmiddels staat hij op 243.928
Foto zal ik later uploaden als ik m'n backup stick bij de hand heb
Zaterdag zelf een beurt geven en daarna mag hij gelijk door voor de apk
edit: Langleve de zoekfunctie, om mijn oude posts op te snorren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quiksilver > chromehier schreef kensei: haha komen
Nou, nou. Met z'n allen he-le-maal krom liggen omdat je een busje op drie wielen hebt rijden. Mijn godquote:
Het commentaar bij sommige video's van die gozer is idd erg lame, maar meestal lig ik dubbel. Omdat ik zelf waarschijnlijk ook zo zou reagerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:43 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nou, nou. Met z'n allen he-le-maal krom liggen omdat je een busje op drie wielen hebt rijden. Mijn god![]()
Wat is je socialclub naam danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Kan iemand mij voor de fok-crew uitnodigen by the way? ps3: LOLIMBA
Als je invite request kan ik je accepteren![]()
Als iemand voor de turbo of andere vehicle upgrades (om en om winnen) een paar keer die race bij de gevangenis wil doen, ik ben er graag bij! Invite me, ewjong, of ik wil ook wel hosten stuur dan even een berichtje xD! Ben vanavond wel vrij lang online denk ik, en altijd wel zin om even die race te fixxen... want kost zo veel tijd om die upgrades anders te krijgen.
![]()
Ik zit er trouwens aan te denken om een Comet te kopen. Zo'n mooie wagen, maar rijdt echt bout
Heeft iemand hem hier volledig geupgrade? Hoe rijdt hij dan?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Je hebt 18 miljoen koop hem gewoon nerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:48 schreef BramPowert het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om een Comet te kopen. Zo'n mooie wagen, maar rijdt echt bout
Heeft iemand hem hier volledig geupgrade? Hoe rijdt hij dan?![]()
![]()
volgens mij hetzelfdequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat is je socialclub naam dan
Als je invite request kan ik je accepteren![]()
Ja maar dan moet ik een auto in m'n garage vervangen dus ik moet wel even weten of het het waard isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Je hebt 18 miljoen koop hem gewoon nerd
OMG! Ik val van een wolkenkrabber af. Wil ik mijn parachute openen maar wordt ik op dat moment gebeld! Neemt ie de telefoon op....![]()
![]()
reminder:
Ik start wel een crew only sessie om 20:45. Geen lijst of invites, degene die er het eerst zijn doen mee.
Om te joinen:
start -> online -> crews -> My Crews -> FOK crew -> view members -> Painore -> join![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:50 schreef Laser. het volgende:
OMG! Ik val van een wolkenkrabber af. Wil ik mijn parachute openen maar wordt ik op dat moment gebeld! Neemt ie de telefoon op....
Dat is waar. Ik post hier wel even als ik klaar ben en dan zie ik de invite wel verschijnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Gast weet je hoelang GTA opstarten duurtJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Invite mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Gast weet je hoelang GTA opstarten duurtFuck today, it's tomorrow.![]()
Ok ik ben klaar, invitequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef kensei het volgende:
[..]
dien een verzoek in op social club, doe zelf eens wat moeite shit
HALLO HOEIST METJOUhier schreef kensei: haha komen
Valt iets voor te zeggen; verzoek ingediend.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef kensei het volgende:
[..]
dien een verzoek in op social club, doe zelf eens wat moeite shit![]()
In de eerste seconde tegen een paal aanrijden en van je motor afvallen
Wel een racequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:02 schreef Furdinand het volgende:
Is er nog een crew race sessie gaande?![]()
![]()
Social Club naam??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Valt iets voor te zeggen; verzoek ingediend.![]()
volgens mij heb je een andere socialclub naamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Valt iets voor te zeggen; verzoek ingediend.![]()
Een glitch in het spel man, kerel is buiten de basis en kan er niet in komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:12 schreef PicoMMP het volgende:
Mimaaa, Olepje en uhu1989 WTF doen jullie allemaal, destroy the lazers.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Je kunt er ook alleen maar invliegen of in springen met een autoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Een glitch in het spel man, kerel is buiten de basis en kan er niet in komen.![]()
Ja daarom.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:13 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Je kunt er ook alleen maar invliegen of in springen met een autoFuck today, it's tomorrow.![]()
Allemaal buiten de basis?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:13 schreef Olep het volgende:
[..]
Een glitch in het spel man, kerel is buiten de basis en kan er niet in komen.![]()
afk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef Olep het volgende:
[..]
1 afk ook volgens mij.
Ben er maar uit gegaan.
En ik hoorde ook niemand meer![]()
Greatswagger volgens mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef kensei het volgende:
[..]
volgens mij heb je een andere socialclub naam![]()
Ik zag je anders niet voor me rijdenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:20 schreef SevD het volgende:
[..]
gvd jij bent zo snel als t licht![]()
Behalve met racen dan![]()
![]()
1 keerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zag je anders niet voor me rijden![]()
![]()
Heb hem maar in mijn eentje afgemaakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:15 schreef Olep het volgende:
[..]
1 afk ook volgens mij.
Ben er maar uit gegaan.![]()
![]()
Je hebt hem ook al de hele dag geoefend. Moet nu makkelijk lukken tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb hem maar in mijn eentje afgemaakt.![]()
![]()
Tweede keer dat ik hem speelde vandaag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:26 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Je hebt hem ook al de hele dag geoefend. Moet nu makkelijk lukken toch![]()
socialclub naam?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef DonHenkie het volgende:
Kunnen jullie me ook even accepteren bij de Fok Crew.. ?![]()
Wilde weten of je wou bowlenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:50 schreef Laser. het volgende:
OMG! Ik val van een wolkenkrabber af. Wil ik mijn parachute openen maar wordt ik op dat moment gebeld! Neemt ie de telefoon op...."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:43 schreef Painore het volgende:
Crew only sessie aangemaakt, mij joinen via start menu!![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Vet![]()
Misschien dat ik er na 23 uur nog ben."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Harde picca's hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller![]()
wtf ben nu lvl 22, kan die cargobob pakken op het vliegveld, maar kan geen autos oppakken
Die haak gaat dwars door die autos heen...![]()
Races en survival als iemand je uitnodigtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef Flixxy het volgende:
Wat is momenteel beetje snelle manier om solo te lvlen? Zit nu op 12.."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ben geen host meer wtfquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
wiwa of iemand anders doe zo ffies mij opnieuw invite dan jonguh![]()
wtfhier schreef kensei: haha komen
wat gebeurt hahahier schreef kensei: haha komen
Dit soort dingen gebeuren dus als ik host hehier schreef kensei: haha komen
Stuur even invite dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef Grielen het volgende:
Dit soort dingen gebeuren dus als ik host heFuck today, it's tomorrow.![]()
kom danquote:hier schreef kensei: haha komen
Hahahaha deze niels stapt bij de finnish af om mij dood te schieten, fiets ik hem gewoon voorbij, en eerste![]()
![]()
we zoeken wel een 16 player job nuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
raze kick er zo ff 1 zonder headset en laat de #SWAG #BAAZ #CHROME er weer eens in![]()
L3quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:57 schreef Flixxy het volgende:
Hoe gebruik ik specials tijdens een race, boost, rocket etc?![]()
L3 indrukkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie stuurt de invites? In-game naam?mee bekant vangde gin haas.![]()
RaZe_1991quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie stuurt de invites? In-game naam?hier schreef kensei: haha komen
Tot volgende week
Franse punani scoren
quote:
Eindoordeel van vanavond: 28k verlies![]()
![]()
School enzo, en kan atm ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom ben je niet bij de fok racesOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zuiden van nederland?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie kan hier crewleden kicken, bij deze wil ik namelijk "oelewapper" nomineren om eruit gekickt te worden. Dit "crewlid" vindt het schijnbaar leuk om crewmembers af te maken, of hij snapt nog steeds niet dat een gekleurd rondje met een wit stipje er in is een crewmember is dat kan ook, want hij/zij heeft mij nu al 3 verschillende keren nogal kansloos neergemaait (tevens op 3 verschillende dagen).![]()
Ben racen!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:50 schreef SchavuitPiet het volgende:
Fritslits
[..]
Fritslits!
Kom met mij ja?!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Die gast moest mij begeleiden, maar dat deed hij nauwelijks. Hij zuchtte en vloekte.![]()
![]()
![]()
samenwerkingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:46 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik moet echt snel een headset halen.#SWAG #CRHOME #NIETKWAAT
![]()
Pijltjes roeleren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
samenwerking#SWAG #CRHOME #NIETKWAAT
![]()
Klopt. Ik drukte als een malle op dat knopje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
echt vaag dat ik dat ene checkpoint miste anders konden we winnen![]()
![]()
Die bike races waren leuk. Suv ook. Volgende keer ook eens sedanshttp://www.syfy.com/tinman/oz/
yep we kappen ermee,
hoogte puntje was de finnish van de bicycle GTA race![]()
iedereen daar ff neer knallenmee bekant vangde gin haas.![]()
Game data utility gecleared
file system gerestored
game geinstalleerd op een nieuwe sectie van de hard drive
en zometeen nog maar eens gta proberen..![]()
http://forum.fok.nl/topic/2021271quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:30 schreef SchavuitPiet het volgende:
Oh ik wil zo graag weer neuken he,
Godverdomme![]()
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.Haha gay!![]()
FOK! sexdating topicquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef SchavuitPiet het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.![]()
![]()
Maar ik weet, jullie hebben een bril, of zijn dik, of zijn lelijk.
Maar toch hou ik van jullie
Kus!
Haha gay!![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:43 schreef SchavuitPiet het volgende:
Maar ik weet, jullie hebben een bril, of zijn dik, of zijn lelijk.
Maar toch hou ik van jullie
Kus!
Pm je facebook maar dan mag je mn foto's zien![]()
![]()
Kut. M'n Manana kwijt
Tunnelvisie tijdens races helpt ook niet echt trouwens
#kwaatOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hoe the hell ben jij met dat apparaat naar boven gereden,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:37 schreef Janeiros het volgende:
Iemand die iets geks ziet?![]()
[ afbeelding ]![]()
ik heb daar eergisteren gewoon 1uur aan gespendeerd en NIET voor elkaar gekregen
mee bekant vangde gin haas.![]()
Cargobob is mijn grote vriendquote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:40 schreef kawa4 het volgende:
[..]
hoe the hell ben jij met dat apparaat naar boven gereden,![]()
ik heb daar eergisteren gewoon 1uur aan gespendeerd en NIET voor elkaar gekregen![]()
![]()
ow wist niet, dat cargo bob da ding op kon tillen,quote:
aangezien hij al moeite had met een busmee bekant vangde gin haas.![]()
als je in meerdere crews zit, zie je die dan allemaal op de radar onder in het scherm?
of alleen je "active"crewmee bekant vangde gin haas.![]()
Is het duurste app. Ook automatisch het leukste appartement?http://www.syfy.com/tinman/oz/
uitzicht schijnt alleen anders te zijn,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Is het duurste app. Ook automatisch het leukste appartement?
maar voor de rest zijn er maar 2 type appartement indelingen
de cheapass uitvoering,
en de dure uitvoering.mee bekant vangde gin haas.![]()
Waarom geen meubi's, net als in habbo
Dicht
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: