OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik had heel iets anders verwachtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wees blij dat ik mobiel iets dor voor jullie
Put a gun against his head?? Pulled the trigger now he's dead??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had heel iets anders verwacht
dat had ik verwacht als TT ja, maar goed jij maakt het je er weer makkelijk vanafquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Put a gun against his head?? Pulled the trigger now he's dead??
Maaaaaammaaaaaaaaa ooeeeeeeehoooooeeeeeeeehoooeeeee
Bam was kort krachtig en makkelijk
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak het toch wel goed met die OP babe?
Voor klachten kun je je wenden tot klachten@fok.nlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat had ik verwacht als TT ja, maar goed jij maakt het je er weer makkelijk vanaf
OP babe maakt goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wees blij dat ik mobiel iets dor voor jullie
Hell yeaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak het toch wel goed met die OP babe?
Ik zal de volgende keer iets geniaals bedenken, ik had nu te weinig tijd, kwam net binnen, dus excuus.quote:
Vinnie gaf echt wel een inkopper andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer iets geniaals bedenken, ik had nu te weinig tijd, kwam net binnen, dus excuus.
En anders maar niet, het is maar een TT
Achteraf ja, maar ontploffiehoofd van Lola werkt niet zo helderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Vinnie gaf echt wel een inkopper anders
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achteraf ja, maar ontploffiehoofd van Lola werkt niet zo helder
Dat zag ik ook nadat ik het gepost hadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Vinnie gaf echt wel een inkopper anders
ranzigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb wel worstenbroodjes gehaald... Hmmz
Vind ik niet zo bijzonder die dingen.... Maar geniet er toch altijd wel vanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wtf, er komt een nudisten aflevering van lingo
quote:
Dat zijn niet de mensen die ik naakt wil zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wtf, er komt een nudisten aflevering van lingo
Inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mensen die ik naakt wil zien.
Lees het net... kan GvsE weer richting huisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Anouk schijnt stemproblemen te hebben.
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
dat staat op de telegraaf. dat mensen om moeten keren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Is het concert meteen al afgelast dan?
Doe maar geven, is helemaal niet goed voor je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
Jep, was net op de radio.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Is het concert meteen al afgelast dan?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom maar halenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe maar geven, is helemaal niet goed voor je.
En ze wist eindelijk wat ze aan moestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, was net op de radio.
Gelijk GvsE maar even geappt zodat ze niet onnodig in de file komt te staan
Appen in de auto, dat gaat toch nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje jammer jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ze wist eindelijk wat ze aan moest
Ik weet niet of zij rijdt/reed. Bovendien stond ik voor een verkeerslicht stil.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Appen in de auto, dat gaat toch niet![]()
Wel mooi balen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoe is het met jou>
Die was al in Arnhem en baalt nu behoorlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nijmegen - Arnhem is een prut stukjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was al in Arnhem en baalt nu behoorlijk
Logisch jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was al in Arnhem en baalt nu behoorlijk
Klein stukkie inderdaad, maar ook een kut stukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nijmegen - Arnhem is een prut stukjemaar ik snap dat ze baalt
quote:
quote:
quote:
Ik heb een probleempje met Java updaten.quote:
Ja vast!quote:
Niet als je in het Gelredome moet zijn, daar rijd je meteen tegenaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein stukkie inderdaad, maar ook een kut stuk
Rechtermuisknop > uitvoeren als adminstrator?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb een probleempje met Java updaten.
Ik krijg de volgende error:
[ afbeelding ]
Het rare is dat er maar 1 gebruiker op mijn pc zit en dat is dus administrator. Dus ik snap niet goed wat nu het probleem is en hoe ik dat moet/kan oplossen
Ja maar ze ging niet alleen maar naar het gelredome dus je hele argument van prutstukje is irrelevant.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als je in het Gelredome moet zijn, daar rijd je meteen tegenaan.
Maar dan sta je wel of bij Nijmegen of voor Arnhem in de filequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als je in het Gelredome moet zijn, daar rijd je meteen tegenaan.
Dezelfde update even downloaden en dan op het bestand dat doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem aan dat jullie ook zien staan dat ik keuze heb uit retry en cancel?
Op welk punt had ik dan met rechts moeten klikken?
Ik zei toch dat ik snapte dat ze het vervelend vondquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ze ging niet alleen maar naar het gelredome dus je hele argument van prutstukje is irrelevant.
Daarnaast gingen ze met de trein en zijn ze ook iets gaan eten in Arnhem.
Zelfde foutmelding dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dezelfde update even downloaden en dan op het bestand dat doen
Daar gevoon cancel.
Er zijn mensen die van zo'n concert een leuk dagje uit maken he. Niks overdreven aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik snapte dat ze het vervelend vondalleen dat "al in Arnhem" vond ik wat overdreven
Retry werkt niet want dan krijg je dezelfde foutmelding.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem aan dat jullie ook zien staan dat ik keuze heb uit retry en cancel?
Op welk punt had ik dan met rechts moeten klikken?
Dit is fok he, die komen niet buitenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfde foutmelding dus
[..]
Er zijn mensen die van zo'n concert een leuk dagje uit maken he. Niks overdreven aan.
Give me some credit dudequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Retry werkt niet want dan krijg je dezelfde foutmelding.
Cancel, en dan als admin uitvoeren.
Je wordt gewoon dronken gevoerd zodat je vervolgens verkracht en berooft wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ging even een eitje halen bij de buurvrouw. Werd gelijk uitgenodigd. Biertje? Nog een biertje? Wil je nog wat meer etc?
Mooi buren dit
Heeft ze nog wat vlees aangeboden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ging even een eitje halen bij de buurvrouw. Werd gelijk uitgenodigd. Biertje? Nog een biertje? Wil je nog wat meer etc?
Mooi buren dit
Hahaha, godver.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je wordt gewoon dronken gevoerd zodat je vervolgens verkracht en berooft wordt.
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft ze nog wat vlees aangeboden?
Dat zal die zelf wel gedaan hebben. hihahoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft ze nog wat vlees aangeboden?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, godver.
Nu durf ik niet meer.
[..]
Nee, dat niet.
Denken dat ik ooit zo vermetel zou zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal die zelf wel gedaan hebben. hihaho
Reboot hielp!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Of opnieuw opstarten en nog eens proberen of in veilige modus opstarten en proberen.
Blijkbaarquote:
Nog beterquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Zijn saucijzenbroodjes trouwens.
Heb het al geregeldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:17 schreef Viro het volgende:
@hups: http://singularlabs.com/software/javara/
gratis tooltje die het updaten regelt voor je, geen gezeik meer met admin rechten of foutmeldingen
IJmuiden.quote:
Dat is te ver rijdenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
IJmuiden.
Wel opschieten anders zijn ze op
Je hebt geluk dat m'n buurman langs kwam anders waren ze al op
Sup?quote:
Hahahahaha,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, m'n zusje is ook iets aan het bakken hoor. Bakpapier in de fik
Ze zou naar Anouk gaanquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, m'n zusje is ook iets aan het bakken hoor. Bakpapier in de fik
Stuur ze per postquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dan moet ik ze maar zelf opeten morgen he![]()
Nopequote:[..]
Verder nog niks afgefikt?
Heujquote:
Goed puntquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja daag, nog een beetje moeite moeten doen ook, zij wil ze toch hebben
Halloquote:
EUJ!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zou Huppel kunnen overkomen.
Maar jij mag datquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had je niet kunnen helpen.
Ik ben een nepnerd
Daar had ik toch ook geen commentaar op?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ!!!
JIJ HEBT MIJN VOER VAAK ZAT OVERLEEFD JA!!
Ik lach wel, maar ik had eergister de grootste moeite met een pizza.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zou Huppel kunnen overkomen.
Dat ging ook bijna mis?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lach wel, maar ik had eergister de grootste moeite met een pizza.
Ik weet nog dat je het thuisbezorgdvoer nog het lekkerst vond. En ik maar moeilijk doen in de keukenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar had ik toch ook geen commentaar op?
Je bent nog steeds niet over dat grapje heen hé?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je het thuisbezorgdvoer nog het lekkerst vond. En ik maar moeilijk doen in de keuken
En die heeft afgezegd ofzo? Balen.. was mij overkomen met Amy Winehousequote:
Neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet over dat grapje heen hé?
Ja, om 5 uur werd dat concert van vanavond gecancelled.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:37 schreef Raene het volgende:
[..]
En die heeft afgezegd ofzo? Balen.. was mij overkomen met Amy Winehouse.
Anouk heeft alleen last van d'r keel. Dat is wat anders dan datquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:37 schreef Raene het volgende:
[..]
En die heeft afgezegd ofzo? Balen.. was mij overkomen met Amy Winehouse.
Je moet wel lief zijn voor je playstation.. Heb je em al een kusje gegeven?quote:
Ik had hem te lang laten liggen op het aanrecht (was het vergeten) dus hij was niet meer stevig.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, om 5 uur werd dat concert van vanavond gecancelled.
Anouk laat het gelukkig nog een paar uur van te voren wetenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anouk heeft alleen last van d'r keel. Dat is wat anders dan dat
Denk niet dat daarvan de batterij sneller oplaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Je moet wel lief zijn voor je playstation.. Heb je em al een kusje gegeven?
Gisteren te lang ge-deepthroatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anouk heeft alleen last van d'r keel. Dat is wat anders dan dat
quote:
Hmm ja wie legt er dan ook een pizza op het rooster?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had hem te lang laten liggen op het aanrecht (was het vergeten) dus hij was niet meer stevig.
Probeer het dan maar eens in de oven te krijgen.
Alles viel er af enzo. Het droop tussen het rooster door, dat soort dingen.
Dus toen maar een plaat gepakt, ingevet en de pizza daarop gelegd. Ging nog redelijk.
Maar het ging gewoon ruk.
Meerdere controllers en een oplaadstation.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk niet dat daarvan de batterij sneller oplaad![]()
Dat was heel evil hoorquote:
Beetje boel jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was misschien wel een beetje too much ja
Is een optie jaquote:
Dat sowieso, niet eens laten weten is gewoon schandaligquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Anouk laat het gelukkig nog een paar uur van te voren weten.
PSPquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Meerdere controllers en een oplaadstation.
Altijd. Is nog nooit fout gegaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja wie legt er dan ook een pizza op het rooster?
Je had zo n casa di mama zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had hem te lang laten liggen op het aanrecht (was het vergeten) dus hij was niet meer stevig.
Probeer het dan maar eens in de oven te krijgen.
Alles viel er af enzo. Het droop tussen het rooster door, dat soort dingen.
Dus toen maar een plaat gepakt, ingevet en de pizza daarop gelegd. Ging nog redelijk.
Maar het ging gewoon ruk.
Pspquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
PSP
Moet dat ding updaten
Zou even kijken voor m'n buurman z'n zoontje.
Kapoetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
Zou wel kunnen, niet gelet op merk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Je had zo n casa di mama zeker... ik had em.ook laten liggen en toen werd dat deeg weer vloeibaar en viel alles uit elkaar
.
Ga je me nou uit zitten lachen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:44 schreef muhahaha het volgende:
Pizza maken is toch niet zo moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |