OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik had heel iets anders verwachtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wees blij dat ik mobiel iets dor voor jullie
Put a gun against his head?? Pulled the trigger now he's dead??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had heel iets anders verwacht
dat had ik verwacht als TT ja, maar goed jij maakt het je er weer makkelijk vanafquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Put a gun against his head?? Pulled the trigger now he's dead??
Maaaaaammaaaaaaaaa ooeeeeeeehoooooeeeeeeeehoooeeeee
Bam was kort krachtig en makkelijk
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak het toch wel goed met die OP babe?
Voor klachten kun je je wenden tot klachten@fok.nlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat had ik verwacht als TT ja, maar goed jij maakt het je er weer makkelijk vanaf
OP babe maakt goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wees blij dat ik mobiel iets dor voor jullie
Hell yeaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak het toch wel goed met die OP babe?
Ik zal de volgende keer iets geniaals bedenken, ik had nu te weinig tijd, kwam net binnen, dus excuus.quote:
Vinnie gaf echt wel een inkopper andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer iets geniaals bedenken, ik had nu te weinig tijd, kwam net binnen, dus excuus.
En anders maar niet, het is maar een TT
Achteraf ja, maar ontploffiehoofd van Lola werkt niet zo helderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Vinnie gaf echt wel een inkopper anders
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achteraf ja, maar ontploffiehoofd van Lola werkt niet zo helder
Dat zag ik ook nadat ik het gepost hadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Vinnie gaf echt wel een inkopper anders
ranzigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb wel worstenbroodjes gehaald... Hmmz
Vind ik niet zo bijzonder die dingen.... Maar geniet er toch altijd wel vanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wtf, er komt een nudisten aflevering van lingo
quote:
Dat zijn niet de mensen die ik naakt wil zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wtf, er komt een nudisten aflevering van lingo
Inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mensen die ik naakt wil zien.
Lees het net... kan GvsE weer richting huisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
Anouk schijnt stemproblemen te hebben.
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
dat staat op de telegraaf. dat mensen om moeten keren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Is het concert meteen al afgelast dan?
Doe maar geven, is helemaal niet goed voor je.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
Jep, was net op de radio.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Is het concert meteen al afgelast dan?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom maar halenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe maar geven, is helemaal niet goed voor je.
En ze wist eindelijk wat ze aan moestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, was net op de radio.
Gelijk GvsE maar even geappt zodat ze niet onnodig in de file komt te staan
Appen in de auto, dat gaat toch nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, was net op de radio.
Gelijk GvsE maar even geappt zodat ze niet onnodig in de file komt te staan
Beetje jammer jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ze wist eindelijk wat ze aan moest
Ik weet niet of zij rijdt/reed. Bovendien stond ik voor een verkeerslicht stil.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Appen in de auto, dat gaat toch niet![]()
Wel mooi balen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |