quote:
zo'n grote neppe negerlul verstop je ook niet makkelijk in je nachtkastjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:23 schreef Uiltje90 het volgende:
oh my...... ik zou haar idd andere speeltjes aanraden.. er is veeel fijner speelgoed dan zo'n stofzuiger en een etui.. en dat is nog makkelijker te verstoppen ook
Heb ik gedaan wil ze niet....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:23 schreef Uiltje90 het volgende:
oh my...... ik zou haar idd andere speeltjes aanraden.. er is veeel fijner speelgoed dan zo'n stofzuiger en een etui.. en dat is nog makkelijker te verstoppen ook
[..]![]()
![]()
Het etui is er radioactief van geworden en geeft licht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:20 schreef Tamalaria het volgende:
....soms licht die etui gewoon vol in het zicht zo half onder haar bed.....
makkelijker dan een complete stofzuiger... en je kunt hem beter schoonhouden dan een etuiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:24 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zo'n grote neppe negerlul verstop je ook niet makkelijk in je nachtkastje
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:23 schreef JackHerrer het volgende:
DJ Roomba is van alle markten thuis.
tsja.. dan zelf weten.. je hebt haar gewaarschuwd toch.. ze wordt vanzelf een keer betrapt door paps en mams als ze de badkamer weer aan het stofzuigen isquote:
Hier concludeerde ik dat dit topic waarschijnlijk niet aan mijn strenge criteria voldeed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:20 schreef Tamalaria het volgende:
een string die ze normaal nooit draagt
too obviousquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog niemand die een Sybian aangeraden heeft, wat is deze?
maar zuigen kon ze welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Bekend. Ik heb gisteren met mijn Roomba gebroken omdat onze liefde te onmogelijk werd. Ze vonden d'r te plat en te laag bij de grond en ze was ook nog eens heel vies....
waarschijnlijk draaide ie daar omheenquote:
Dat viel nog vies tegen. Elke keer kwam mijn penis tussen die bladen terecht. En piepen dat ze dan deed. Verschrikkelijk. Werd er helemaal ongemakkelijk van. Ze had ook zo'n hele handleiding, het was net een autist.....quote:
Ik zie TS er gewoon aan ruiken terwijl ik het lees...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:20 schreef Tamalaria het volgende:
en hij stinkt echt
vreselijk naar haar “behind” zeg maar....
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Dven het volgende:
Vraag gewoon of ze niet op je pik wil zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |