abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 16 oktober 2013 @ 14:33:41 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132226238

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)

Update 14-08-2013:

'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 16 oktober 2013 @ 14:33:58 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132226254
Hier verder. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2013 @ 14:35:19 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_132226297
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef Cynix ® het volgende:
Hier verder. :7
Ken je Rob Baan ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † woensdag 16 oktober 2013 @ 14:36:36 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132226344
On topic graag of ik schop je de Sky Box uit! :7
pi_132226427
Lol @ TT
Spoilers!
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2013 @ 14:39:08 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_132226440
quote:
99s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef Cynix ® het volgende:
On topic graag of ik schop je de Sky Box uit! :7
De ongeslagen bondscoach. :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:32:24 #7
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132232062
quote:
Badr Hari wijt ontstaan agressieve sfeer aan anderen

Badr Hari heeft tijdens politieverhoren gezegd dat het vooral aan andere personen te wijten is dat er tijdens zijn aanwezigheid in uitgaansgelegenheden een agressieve sfeer ontstaat.

Dat verklaarde de kickbokser tegenover de recherche, zo blijkt uit delen van het politiedossier die in handen zijn van tijdschrift Panorama.

Hari is door het Openbaar Ministerie (OM) onder meer aangeklaagd voor mishandeling in de Amsterdamse discotheken Club Air en Jimmy Woo en het dancefeest Sensation White.
De vechtsporter wijt het ontstaan van een agressieve sfeer en daaruit voortkomende vechtpartijen aan andere personen, waaronder ook vrienden en familieleden.

"Ik sta niet in voor andermans mongolige gedrag. Dat is het gebeuren wat ik vaak meemaak in uitgaansgelegenheden", zei hij tijdens de verhoren.

"Ik kom jongens tegen, die kijken huizenhoog tegen mij op. 'Badr is een machine, de beste van de wereld'. De grootste leek van dit politiebureau kan met mij op stap gaan en zich de grootste man in de tent voelen. Ik ben met Badr, dan ben je stoer. Dan sla je die hele tent eruit. Ik zie heel vaak gedragsveranderingen."

'Doe normaal'
Badr Hari stelde tegenover de recherche eerder wel dat de gedragsveranderingen in zijn aanwezigheid ook zijn jongere broer Yassine treffen.
"Ik zie dat heel dichtbij, zoals bij mijn broertje, vrienden van mijn broertje, neefje. Ik merk het daar al. Dat ik ze al moet temmen, ‘jongens doe normaal’. Ik merk dat het komt door mij, door mijn uitstraling weet je dat bepaalde mensen een bepaald respect voor je hebben", verklaarde Hari.

Club Air
Opmerkelijk is dat tijdens een van de rechszittingen afgelopen week juist Yassine beweerde dat hij Club Air-eigenaar Jeroen van den Berg mishandeld had en Badr geen geweld zou hebben gebruikt. Nadat hij dit verklaarde werd Yassine in de rechtszaal op verzoek van het OM in de boeien geslagen wegens meineed. Het OM denkt dat Yassine zijn broer onterecht vrijpleit van de gebeurtenissen.

Badr Hari vertelde tijdens de eerdere verhoren dat zijn omgeving regelmatig probeert de status van de kickbokser te bevestigen tegenover omstanders.

"Wat door de media is opgeblazen, daar kunnen die jongens om mij heen niet altijd mee omgaan. Dan gebeuren er dingen. 'Die jongen is brutaal tegen Badr. We pakken hem even aan'. Ik heb dat vaak meegemaakt. Dan kan je twee dingen doen. Je kunt je er van distantiëren of je kan naar de wijkagent lopen. Maar toentertijd liet de straatmentaliteit dat niet toe."
Dat is wel zo een beetje wat ik ook probeerde te zeggen een klein jaar geleden...

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 02:51 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

De winter zei dat alfamannetjes helemaal in de war raken en Badr gaan uitdagen als ze hem tegenkomen maar daar zit hij verkeerd mee, ze kennen juist de pikorde als geen ander en Badr zien ze juist als een meerdere die is juist populair in die kringen en iedereen wil zijn vriend zijn en zich bewijzen voor hem.
En als dan met iemand een incident ontstaat waar Badr bij betrokken is dan is het niet onwaarschijnlijk dat diegene al op de grond ligt voor Badr ook maar iets heeft kunnen doen.
Dat gebeurd vaak in drukke clubs.
Dat kan zo snel en hectisch gaan dat het slachtoffer vaak ook niet precies weet wat er nou gebeurd is en dat maakt de bewijslast wel lastig.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_132254602
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:32 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat is wel zo een beetje wat ik ook probeerde te zeggen een klein jaar geleden...

[..]

Op zich niet vreemd, dat heb je ook als je met je grote broer over het schoolplein liep.
Niets vreemds dus.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:40:59 #9
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_132257231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Op zich niet vreemd, dat heb je ook als je met je grote broer over het schoolplein liep.
Niets vreemds dus.
Maar de meeste mensen worden ouder en wijzer...
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:44:12 #10
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132257329
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef kasper het volgende:

[..]

Yep.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:54:28 #11
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132269817
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niets vreemds dus.
Ik heb ook lang in dat soort kringen verkeerd (alpha mannetjes met vechtsportachtergrond) dus ik ken het mechanisme. Maar er is nog nooit iemand berecht door mijn daden, ik weet niet of dat komt omdat ik zo braaf ben of dat er geen wereldbekende kickboxer tussen zat waar al snel geruchten over gaan en met de vinger naar gewezen word ;)
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:56:08 #12
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132269863
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef kasper het volgende:

[..]

En rustiger, minder snel te triggeren, vaak ook door hun vriendin en een andere vriendenkring...
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:32:19 #13
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132271007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik heb ook lang in dat soort kringen verkeerd (alpha mannetjes met vechtsportachtergrond) dus ik ken het mechanisme. Maar er is nog nooit iemand berecht door mijn daden, ik weet niet of dat komt omdat ik zo braaf ben of dat er geen wereldbekende kickboxer tussen zat waar al snel geruchten over gaan en met de vinger naar gewezen word ;)
Ze zeggen niet voor niets "choose your friends wisely'
pi_132277442
En weer een dagje bij de rechtbank vandaag, maar dan voor een andere zaak:

quote:
Ruud en Estelle in rechtbank

Ruud Gullit en Estelle Cruijff moesten zich donderdag melden bij de rechtbank in Amsterdam.

Ruud en Estelle waren daar om de details van hun scheiding te bespreken, meldt Shownieuws.
Voor Ruud was het was een lange dag."We hebben er acht uur gezeten. Andere mensen gaan over mijn leven beslissen. Er is geprobeerd alle feiten bij elkaar te brengen. Het was een zware dag."
Het is zeer waarschijnlijk dat er vandaag gesproken is over het gezag van de kinderen Joelle en Maxim en de alimentatie die Ruud moet betalen aan Estelle. "Dat hangt af van wat de rechters gaan bepalen. Maar ik wens voor ons allebei dat we een goede toekomst hebben."
Estelle liet in augustus beslag leggen op de Porsche van haar ex-man. Dat zou ze gedaan hebben om Ruud te dwingen zijn financiële verplichtingen na te komen.
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_rechtbank__.html
pi_132286341
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef piglet het volgende:
En weer een dagje bij de rechtbank vandaag, maar dan voor een andere zaak:

[..]

Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_rechtbank__.html
Zo hey 8 uur, waar is Saskia Belleman als je haar nodig hebt?
pi_132286822
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zo hey 8 uur, waar is Saskia Belleman als je haar nodig hebt?
:D
Volgens mij doet zij alleen strafrecht ;)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:29:56 #17
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132289326
Wel typerend dat Estelle niet wist hoe snel ze zich uit de voeten moest maken en riep'; privé wil ik graag privé houden..

Als het haar en Badr betreft heeft ze daar niet zo'n problemen mee..het schijnt dat het feit dat ze zo publiekelijk wel met Badr samenwoont, maar voor de vorm beweert dat dat niet zo is nu toch tegen haar gaat werken.
Als ze van 21.000 euro per maand gaat naar 2000 per maand, die alleen voor de kinderen is,is dat natuurlijk een flinke hap uit haar budget. Wel grappig dat Bridget in shownieuws suggereerde dat ze haar hermes tassen maar moet gaan verkopen
Lijkt me wel vrij logisch dat Badr nu voor haar mag zorgen,ze is tenslotte 'zijn meissie'
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:48:50 #18
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132293681
quote:
Yves Gijrath krijgt talkshow op RTL 7
Geplaatst op Thu 17 Oct 2013 om 12:04
Yves Gijrath krijgt een eigen talkshow op de zondagavond van RTL 7. De eerste aflevering van het gesponsorde LXRY TV is op 27 oktober, tussen 18.00 en 19.00 uur. Dat meldt RTL Boulevard vandaag. Gijrath is de bedenker van Masters of LXRY, dat voorheen bekend was als de Miljonair Fair. “Na een zware tijd is LXRY TV voor mij een belangrijke stap in een nieuwe en positieve richting. Ik hoop met dit programma de vele facetten van het leven te kunnen laten zien.“

De nieuwbakken tv-maker zal in zijn talkshow praten over actualiteit, waarbij inspiratie, passie en ondernemerschap centraal staan, aldus Boulevard.
Kon beter staan Yves goes Harry Mens en koopt zijn eigen talkshow ;)
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:41:19 #19
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132394003
Vanavond om 22:00 een uur lang interview op rtl7 Derksen en Gullit.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:00:45 #20
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132394874
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:41 schreef schizovreemd het volgende:
Vanavond om 22:00 een uur lang interview op rtl7 Derksen en Gullit.
Over Badr? O wacht, Gullit zit ook in de soap natuurlijk. ;)
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:29:36 #21
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132395914
Idd, en ik heb het idee dat hij wel weer wat vuile was buiten gaat hangen...
Een beetje de verlate tegenhanger van het Santegoeds - Estelle interview.
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:54:57 #22
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132399040
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef schizovreemd het volgende:
Ow, als het kan ga ik kijken.
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 17:31:13 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_132400302
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

De ongeslagen bondscoach. :D

Cynix kent Rob Baan niet tong. :)

† In Memoriam † maandag 21 oktober 2013 @ 17:49:41 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132401019
Nee, ik spo(o)r(t) niet. :@
pi_132401270
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef schizovreemd het volgende:
waarschijnlijk gaat het grotendeels over voetbal/sport. Bij van der vaart werd ook niet echt op privédingen ingegaan.
pi_132401595
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:56 schreef kvd het volgende:

[..]

waarschijnlijk gaat het grotendeels over voetbal/sport. Bij van der vaart werd ook niet echt op privédingen ingegaan.
Dat weet ik wel zeker, ook omdat Ruud volgens blij is dat hij van die trien af is en nu gelukkig is. Geen reden om met modder te smijten, we zullen het zien.
Ruud is niet zo goedkoop om achteraf nog een mes in haar rug te steken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2013 @ 18:59:44 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132403264
En Johan is te professioneel om er naar te peuren. :')
pi_132404226
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:59 schreef Cynix ® het volgende:
En Johan is te professioneel om er naar te peuren. :')
Nee daar staat hij buiten :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2013 @ 21:49:33 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132411678
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Cynix kent Rob Baan niet tong. :)

Gijp had het vanavond nog over hem. :o
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 21:50:38 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_132411752
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Gijp had het vanavond nog over hem. :o
:D

dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:53:24 #31
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132421405
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:56 schreef kvd het volgende:

[..]

Het ging er wel even kort over en in de promo zei hij dat hij prive eigenlijk nooit gelukkig was vandaar dat ik dat dacht, maar het werd niet zo erg.
Waarschijnlijk is alles er uit geknipt omdat bij Derksen geen blasfemie over de Cruijff dynastie getolereerd wordt ;)
pi_132421790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:53 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het ging er wel even kort over en in de promo zei hij dat hij prive eigenlijk nooit gelukkig was vandaar dat ik dat dacht, maar het werd niet zo erg.
Waarschijnlijk is alles er uit geknipt omdat bij Derksen geen blasfemie over de Cruijff dynastie getolereerd wordt ;)
dus net zoals bij Rafael en Sylvie...zou hij ook geen negatieve dingen over haar willen horen? :o ;)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:52:46 #33
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132424291
quote:
Ruud Gullit was nooit echt gelukkig.

Ruud Gullit was naar eigen zeggen tot voor kort privé nooit echt gelukkig. "Ik zit nu in een andere fase in mijn leven. Ik ben heel gelukkig", vertelde de ex-voetballer maandagavond in Derksen &. "Dat is een heerlijk gevoel."

De 51-jarige Gullit is sinds eind vorig jaar gelukkig met de Mexicaanse Margaritha 'Maggie' Jimenez, die volgens hem veel te maken heeft met zijn onlangs gevonden geluk. "Dat ik privé nooit echt gelukkig ben geweest, schuif ik op niemand af", vertelde Gullit, die zijn scheiding van Estelle Cruijff nog steeds aan het afhandelen is. "Ik heb zelf mijn eigen keuzes gemaakt."

Gullit vertelde dat hij er na trainingen geregeld tegenop zag om naar huis te gaan. Of dat tijdens zijn huwelijk met Cruijff was, liet de ex-voetballer in het midden. Gullit en Cruijff trouwden in 2000, dat was zijn derde huwelijk.

Dat zijn relatie met en scheiding van Cruijff zoveel media-aandacht opleverden, blijft raar voor Gullit. "Het blijft altijd vervelend, je went er nooit aan. Je probeert dingen binnenskamers op te lossen, maar dat gaat niet."

Zelf heeft Gullit, tot zijn eigen verbazing, nauwelijks moeite met de vele aandacht voor zijn privéleven. "Maar het is veel vervelender voor de omgeving. Je kinderen hebben er wel last van, en je moeder en je familieleden. Ik ben vaak meer bezig met hen meer op hun gemak stellen dan mezelf. Ik kom vaak niet eens aan mezelf toe."

Gullit heeft zich neergelegd bij de belangstelling voor zijn privéleven. "Als je weet dat het niet kan zonder, maak er dan gebruik van. Maar dan wel op een goede manier en niet om alleen maar vuil te spuien."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:56:28 #34
22592 crew  Ole
pi_132424371
Toch wel een sneer naar Estelle. Aan de andere kant had hij ook weg kunnen gaan.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:58:48 #35
43556 miss_dynastie
pi_132424424
Leuk voor z'n kinderen.
En ik denk dat 'ie dit in de eerste twee jaar van elke nieuwe relatie gezegd zou hebben :P
pi_132424429
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef Ole het volgende:
Toch wel een sneer naar Estelle. Aan de andere kant had hij ook weg kunnen gaan.
Of misschien wist hij niet anders...het kan ook bij Christina en Yvonne zijn geweest. Gezien het feit dat hij ook van hen is gescheiden, lijkt het mij dat hij bij hen ook niet graag na het werk thuis kwam.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:11:33 #37
22592 crew  Ole
pi_132424761
Die man moet gewoon nooit meer trouwen
pi_132425368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:11 schreef Ole het volgende:
Die man moet gewoon nooit meer trouwen
helemaal mee eens
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:55:48 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132425682
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk voor z'n kinderen.
En ik denk dat 'ie dit in de eerste twee jaar van elke nieuwe relatie gezegd zou hebben :P
Je zou bijna de interviews in de bladen van toen terugzoeken....

Hij is gewoon verliefd, en dan is er zo'n geluksgevoelsstofje wat doet lijken alsof je dat nooit eerder hebt gehad.
Natuurlijk had je dat wel, maar dat vergeet je weer omdat je inmiddels dat mens niet alleen zat bent, maar je ook nog eens maandelijks een onderhoudsbijdrage mag storten waarvan 10 bijstandsmoeders kunnen rondkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:01:41 #40
43556 miss_dynastie
pi_132425809
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:59 schreef kvd het volgende:

[..]

Of misschien wist hij niet anders...het kan ook bij Christina en Yvonne zijn geweest. Gezien het feit dat hij ook van hen is gescheiden, lijkt het mij dat hij bij hen ook niet graag na het werk thuis kwam.
Ruud is een typische wisselspeler thuis: twee jaar vindt 'ie het leuk, hooguit, en dan gaat 'ie scharrelen buiten de deur. Nu hopen dat de volgende mevrouwen Gullit (Maggie is al een eind op weg naar de twee jaar namelijk) van zijn eigen leeftijd worden, en hij alleen nog 'wisselopa' wordt in plaats van 'wisselpapa'. Veel fijner voor kinderen namelijk :P
  Moderator dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:17:27 #41
184769 crew  Deisyy
pi_132426206
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:59 schreef kvd het volgende:

[..]

En daarom liever ging golfen :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:24:30 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132429907
ik ga vanavond kijken naar ''Derksen en Gullit'' ik heb natuurlijk gisteren opgenomen :7
pi_132429993
Ik was eigenlijk al vergeten dat Ruud Gullit ook ooit onderdeel van deze gate was. :)
pi_132430155
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ruud is een typische wisselspeler thuis: twee jaar vindt 'ie het leuk, hooguit, en dan gaat 'ie scharrelen buiten de deur. Nu hopen dat de volgende mevrouwen Gullit (Maggie is al een eind op weg naar de twee jaar namelijk) van zijn eigen leeftijd worden, en hij alleen nog 'wisselopa' wordt in plaats van 'wisselpapa'. Veel fijner voor kinderen namelijk :P
Voordeel aan Maggie...ze wonen nog niet bij elkaar. Dus hij gaat nog steeds graag naar huis ;)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:05:40 #45
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132433586
Viel wel mee, zie zwartmakerij. Heb niet alles gezien, alleen een deel aan het eind, en dus het deel waar hij vertelt over het ongelukkig zijn en soms niet graag naar huis willen.
Hij heeft er ook aan toegevoegd, dan het niet aan anderen lag maar aan zijn eigen keuzes.
Wel netjes, vind sowieso zijn instelling leuk.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:01:12 #46
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132437943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik was eigenlijk al vergeten dat Ruud Gullit ook ooit onderdeel van deze gate was. :)
Was it something i said? :+
pi_132443887
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Viel wel mee, zie zwartmakerij. Heb niet alles gezien, alleen een deel aan het eind, en dus het deel waar hij vertelt over het ongelukkig zijn en soms niet graag naar huis willen.
Hij heeft er ook aan toegevoegd, dan het niet aan anderen lag maar aan zijn eigen keuzes.
Wel netjes, vind sowieso zijn instelling leuk.
Ik las van de week een oud interview en daarin vertelde hij dat hij Maggie tegen Maxim had horen zeggen dat deze een goede zoon voor Estelle moet zijn omdat zij het nu niet makkelijk heeft. Vond ik ook bijzonder sympathiek.
Don't you love her madly?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:47:38 #48
15080 static
pi_132444112
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:24 schreef Haaibaaike het volgende:
ik ga vanavond kijken naar ''Derksen en Gullit'' ik heb natuurlijk gisteren opgenomen :7
Bedankt voor de mededeling. :7
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:40:48 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132447338
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:47 schreef static het volgende:
Bedankt voor de mededeling. :7
Ja, al had ik 'm zelf niet nodig. Interview flardsgewijs gezien en niks gemist geloof ik.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:16:43 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132449647
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:43 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik las van de week een oud interview en daarin vertelde hij dat hij Maggie tegen Maxim had horen zeggen dat deze een goede zoon voor Estelle moet zijn omdat zij het nu niet makkelijk heeft. Vond ik ook bijzonder sympathiek.
Inderdaad, petje af.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2013 @ 00:51:31 #51
163650 Greys
pi_132461430
Badr moest in oktober toch weer een wedstrijd vechten? Wanneer ook alweer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:07:11 #52
15080 static
pi_132461782
quote:
11s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:51 schreef Greys het volgende:
Badr moest in oktober toch weer een wedstrijd vechten? Wanneer ook alweer?
November.

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2013 @ 01:14:28 #53
163650 Greys
pi_132461915
Ah ok, dank je.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:17:03 #54
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132469259
Ik vond hem wel oprecht overkomen, niet pedant of de schuld bij anderen leggen.
Hij komt op mij sowieso een stuk eerlijker over dan zowel Estelle als Badr,sympahieker ook eigenlijk..
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:07:44 #55
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132480068
Het wordt dus pas weer januari voordat de zaak wordt hervat...iig dit jaar wel samen onder de kerstboom

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ri-22-januari-hervat
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:42:49 #56
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_132485594
Zaak tegen Badr op 22 januari verder
Vandaag 16:55 uur
SHOWFLITSEN
Zaak tegen Badr op 22 januari verder
De rechtszaak tegen Badr Hari wordt waarschijnlijk op 22 en 23 januari hervat. Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie liet woensdag weten dat het OM erop rekent dat het onderzoek van de rijksrecherche tegen die tijd klaar is.

Het Openbaar Ministerie heeft alvast bij de rechtbank in Amsterdam de data gereserveerd om het proces na 3 maanden vertraging voor te kunnen zetten. Enkele weken geleden wijdde het KRO-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Ook Panorama citeerde kort daarna uit het strafdossier. Het Openbaar Ministerie (OM) gaf de rijksrecherche opdracht te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.

De kickbokser staat terecht voor een reeks geweldsincidenten, waaronder een mishandeling tijdens Sensation in de Amsterdam ArenA.

(AN
pi_132487662
Estelle zou in de rechtbank hebben aangegeven dat ze de villa in Amsterdam waarin ze woont op haar naam wil hebben. Nu ligt daar nog een beslag op van Estelle en de belastingdienst. Dat blijkt ook uit de kadastergegevens.

Daarbij zou de blondine, die inmiddels een relatie heeft met kickbokser Bad Hari, een flinke som aan alimentatie willen voor hun kinderen, Joelle en Maxim, en ook nog een gage voor zichzelf. Ze claimt namelijk nooit te hebben kunnen werken omdat ze dat opgaf voor Ruuds drukke voetbalcarrière.

Eerder is er met een voorlopige voorziening besloten dat hij maandelijks 21.000 euro naar Estelle moet overmaken. Ruud ziet dat niet zitten. De oud-voetballer is wel bereid 2000 euro per maand bij te dragen voor zijn kinderen.

Voor Estelle geldt wat hem betreft dat ze maar moet aankloppen bij haar vriendje Badr, die ook een aardig gevulde bankrekening op zijn naam heeft staan. Bovendien wonen Badr en Estelle volgens Ruud praktisch samen. Om dat aan te tonen huurde hij een privédetective in. Dit is voorgelegd in de rechtbank.

Ruud Gullit laat naar aanleiding van het verhaal aan RTL Boulevard weten niet in te willen gaan op de zaak.

Bron: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-estelle#node_481696
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 oktober 2013 @ 20:23:39 #58
22592 crew  Ole
pi_132487839
En de helft van zijn vermogen zal ze ook wel niet krijgen. Ze zijn vast niet in gemeenschap getrouwd.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:27:51 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132488037
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:20 schreef kissaa het volgende:

Daarbij zou de blondine, die inmiddels een relatie heeft met kickbokser Bad Hari, een flinke som aan alimentatie willen voor hun kinderen, Joelle en Maxim, en ook nog een gage voor zichzelf. Ze claimt namelijk nooit te hebben kunnen werken omdat ze dat opgaf voor Ruuds drukke voetbalcarrière.

As if zij ooit echt had willen werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:29:47 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132488148
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef Ole het volgende:
En de helft van zijn vermogen zal ze ook wel niet krijgen. Ze zijn vast niet in gemeenschap getrouwd.
Nope, huwelijkse voorwaarden....

Ik kon ze eerst niet vinden in het hgr, maar ze hebben Cruijff fout gespeld :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 oktober 2013 @ 20:31:02 #61
22592 crew  Ole
pi_132488217
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

As if zij ooit echt had willen werken.
Ze zou toch een programma met Leco gaan doen? Dat ging niet meer door vanwege haar verhouding met Badr
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:31:44 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132488264
Maar goed, ook daar is de meest recente registratie de HV, dus kennelijk wordt een verzoek tot echtscheiding niet als zodanig gemeld als er sprake is van huwelijkse voorwaarden, waar dat bij een gemeenschap van goederen wel gebeurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:31:59 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132488276
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Ole het volgende:

Ze zou toch een programma met Leco gaan doen? Dat ging niet meer door vanwege haar verhouding met Badr
En ze heeft tijdens dat huwelijk Badr geïnterviewd voor Beau Monde.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:33:12 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132488355
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ze heeft tijdens dat huwelijk Badr geïnterviewd voor Beau Monde.
Dus in feite is haar huwelijk kapot doordat ze ging werken? *)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:33:49 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132488384
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef Leandra het volgende:

Dus in feite is haar huwelijk kapot doordat ze ging werken? *)
Ja! Ze moet haar halve gage aan Gullit geven.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:34:23 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132488407
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja! Ze moet haar halve gage aan Gullit geven.
Loopt Ruud ook eens lekker makkelijk binnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 oktober 2013 @ 20:41:07 #67
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132488757
Vandaar dat ze zich zo snel uit de voeten maakte toen ze uit de rechtbank kwam..die had net te horen gekregen of filmpjes gezien waarop precies duidelijk was hoe vaak Badr wel niet bij haar in Ruuds huis was...geef hem groot gelijk dat hij niet voor haar wil betalen, ook een beetje onzinnig om dat te willen eisen als je al een nieuwe vlam in je ex zijn bed hebt liggen en de hele affaire ook zo publiekelijk beleeft, die detective was miss wel overbodig, ze hadden ook gewoon de papparazzi ff kunnen vragen ;)
pi_132515535
Jeetje, dagenlang is ie op de kiek gezet terwijl hij Estelles (/Ruuds) huis betrad; Badr is om minder uit zijn slof geschoten.

Maar groot gelijk die Ruud, 21.000 euro is nogal wat..
pi_132540929
Ik ben misschien even in de war maar was die erik kuster niet een van de getuigen waar ze toen niet mee mochten praten.
Ik lees net op de telegraaf site dat hij is opgepakt op verdenking van valsheid in geschrifte.

telegraaf
pi_132541089
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben misschien even in de war maar was die erik kuster niet een van de getuigen waar ze toen niet mee mochten praten.
Ik lees net op de telegraaf site dat hij is opgepakt op verdenking van valsheid in geschrifte.

telegraaf
:Y

quote:
14 november 2012 15:55
Getuige Badr Hari 'diep geschokt'

Interieurontwerper en goede vriend van Estelle Eric Kuster is 'diep geschokt' over de berichtgeving rond zijn bezoek aan Estelle en Badr na diens vrijlating.

Eric Kuster is getuige in de mishandelingszaak van Badr Hari, net als Telegraafjournalist Evert Santegoeds en de zaakwaarnemer van Badr, 'mister Miljonairfair' Yves Gijrath. De designer is 'diep geschokt en zeer aangeslagen' door de berichtgeving in de media over zijn bezoekje aan zijn vriendin.

"Iedereen weet inmiddels dat zij door een zeer moeilijk tijd gaat in haar leven en als één van haar beste vrienden blijf ik haar steunen", zo stelt Eric Kuster in een verklaring. "Ik bezoek Estelle regelmatig, zoals ieder ander zijn of haar vriendin zou bezoeken in roerige tijden. Zo ook de zondag dat ik haar bezocht na de vrijlating van Badr Hari. Ik was er niet van op de hoogte dat ik hem niet mocht spreken op dat moment, en dat ik hiermee ons allen in een benarde positie zou brengen. Ik betreur dit ten zeerste."
De rechter had Badr bij de schorsing van zijn voorarrest nadrukkelijk verboden contact te hebben met getuigen. Ook mocht hij zich niet in horecagelegenheden begeven. De kickbokser heeft beide voorwaarden geschonden en zit sinds maandagavond weer vast
.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:15:02 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132541774
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:37 schreef utrecht1970 het volgende:

telegraaf
quote:
Kuster heeft volgens verdenkingen gerommeld met facturen bij het inrichten van het luxe penthouse van Danny K., die door justitie wordt beschouwd als een van de kopstukken van de Amsterdamse onderwereld.
Danny K. is toch de huidige man/vriend van de ex van Kluivert?
pi_132542041
Die Angela van Hulten(ex van Kluivert) heeft net een kind gekregen van Danny K.

Zou Kuster geholpen hebben om wat geld van danny wit te wassen?
  † In Memoriam † vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:39:00 #73
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132542385
Staat de K. van Danny toevallig ook voor Kuster? :?
pi_132542528
Bijna: het is danny kuiters

camilleri
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:24:37 #75
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132548216
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Die Angela van Hulten(ex van Kluivert) heeft net een kind gekregen van Danny K.

Zou Kuster geholpen hebben om wat geld van danny wit te wassen?
Of hij heeft gewoon alles zwart gedaan.
Als de nieuwe des Bouvrie: zwart is het nieuwe wit.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:38:14 #76
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132548608
Het complete Mike Passenier interview over Badr Hari!
Afgelopen week gaf Mike Passenier een interview aan weekblad de Panorama. Een deel hiervan is in het blad geplaatst. Exclusief op Mixfight.nl het hele interview met Mike waarin hij zich uitlaat over de carrière van Badr Hari en de recente ontwikkelingen.

Badr is na een korte periode in de VS, waar hij als prof bokser wilde starten, weer terug bij zijn basis het kickboksen. Heeft dit te maken met de recente ontwikkelingen in de vechtsportwereld (overname vechtsportorganisatie GLORY, etc.)?

‘Nee. Badr kwam terug naar Nederland omdat zijn prachtige dochter geboren moest worden. Je kunt niet meteen met boksen in de top instappen dus hebben we het plan gevat om het kickboksen nog even door te trekken, totdat hij echt een keuze zou moeten maken. De overstap van trainer( en eventuele samenwerking tussen mij en de nieuwe trainer)zou ook wat makkelijker zijn op die manier en er kwamen er dus meerdere mogelijkheden. De K-1 maakte een herstart en deed Badr een aanbod waar hij op inging. Toen was er ook nog geen sprake van een overname van GLORY.’ 1 van de redenen waarom hij ook overstapte was dat de K-1 hem niets meer te bieden had en it’s Showtime de enige was die hem een paar wedstrijden kon bieden per jaar en dat vond hij te weinig. Hij wou meer opties hebben en die waren er niet dus……..

De K-1 periode lijkt voorbij te zijn. Alle K-1 sterren hebben getekend bij GLORY. Was het de bedoeling dat Badr hier ook zou tekenen?

‘Dat wordt gezegd maar op dit moment is de K-1 weer aan het opstarten en doen ze hun best om weer naar de oude vorm te komen. Het gaat niet zo soepel als voorheen maar daar zie je weinig van omdat dat meer achter de schermen is. Iedere start of herstart heeft last van zogenaamde kinderziektes dus dat hebben zij ook. Op dit moment is GLORY hard aan de weg aan het timmeren om alles strak op de rit te krijgen dus zijn er twee grote organisaties die het kickboksen op wereldniveau en als topsport wereldwijd gaan uitdragen. Echter toen Badr voor de K-1 tekende was er nog geen sprake van GLORY zoals het er nu uitziet. Over GLORY hebben Badr en ik het nog niet gehad. Hij heeft nog twee wedstrijden bij de K-1 te gaan en dan zien we wel verder. Misschien is het dan tijd voor een boksdebuut of verlengt hij zijn K-1 contract voor een jaar of misschien doet Glory een aanbod waar hij ‘geen nee tegen kan zeggen’. Ik heb helaas geen glazen bol dus wie weet wat wijsheid is.’

Badr lijkt in de ring een stuk professioneler en meer volwassen dan voorheen. Tegen Badr zijn verschillende aangiften wegens (ernstige) mishandelingen gedaan, kwam dit bij jou over als een verrassing?

‘Badr is al heel lang professioneel en volwassen bezig alleen werd dat niet altijd opgemerkt. Jammer maar waar. Wat de aangifte betreft kan ik kort zijn. De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend. Ik was er niet bij en kan daar niet over oordelen. Ik weet niet wat er is gebeurd en of het allemaal wel gebeurd is.’ Het enige wat voor mij telt is dat hij goed voor mij is en dat ik m graag zie en heel graag met hem samenwerk. Deze jongen zit in mijn hart en andersom. Dat is al jaren zo. De samenwerking tussen ons is iets magisch. Dat word iedere keer bevestigd door mensen als ze ons zien werken. En hoe dichter bij de partij des te heftiger en intenser worden de trainingssessies. Dat zie je ook terug in zijn wedstrijden. Een vechter is de belichaming van de gedachte van de trainer. En dat is hij zeker!!!!!!!

Ondertussen liggen er wel 6 verschillende strafzaken en lijkt de publieke opinie zich tegen Badr te keren; waar rook is, is vuur redeneert men. Wat doen deze strafzaken met het rolmodel Badr Hari?

‘Zoals ik al vaker heb gezegd: Ik ben geen psychiater dus weet niet wat er in zijn hoofd omgaat. Ik ben geen advocaat dus kan geen oordeel geven over strafzaken, aanklachten etc. Het enige wat ik weet is dat, als ik daar een goed en gestaafd oordeel over had kunnen geven, ik dom zou zijn want deze mensen verdienen veel meer geld dan ik per maand. Dan zou ik dat beter dat kunnen doen in plaats van sportschoolhouder/trainer. Verder denk ik dat hij een uitstekend rolmodel is. Als je ziet hoe hij zich heeft opgewerkt van straatjongen met bijna geen diploma, tot een welbespraakt sportman/atleet waar mensen voor naar een stadion komen.’

Heb jij het idee dat Badr extra onder vuur komt te liggen nu hij een ‘bekende Nederlander’, tevens vechtsporter is?

‘Dat zijn twee extra punten waarop men oordeelt. Hoge bomen vangen veel wind.’ Het voordeel is dat als hij de volgende keer weer de ring betreed dat er meer mensen naar de sport kijken en dan hopelijk ook gecharmeerd en geboeid worden door deze geweldige sport. En dat na afloop de media er volop bij is en er verslag van doet. Maar vooral dat Badr gewaardeerd word voor de grote geweldige sportman die hij is en daar ook de aandacht en de erkenning voor krijgt die hij verdiend.

Leon de Winter nam het onlangs op voor Badr Hari, hij schreef dat de aanwezigheid van Badr de mannelijke pikorde verstoort en mannen hem dan uitdagen. Heeft De Winter hier een punt?

‘Dat zou best eens kunnen. Ik weet de beweegredenen van anderen niet. Maar het is een feit dat als Messi langs een pleintje loopt er ook voetballers zijn die hem uitdagen. Bijvoorbeeld door hem een bal door de benen proberen te spelen. Gaat hij daar niet op in dan roepen ze hem waarschijnlijk na. Gaat hij er wel op in en geeft hij diegene een paar panna’s dan is ‘de orde’ weer hersteld. Als Lance Armstrong onder aan de berg staat en een klap op zijn schouder krijgt gevolgd door de woorden ‘kom op dan, kijken wie het eerst boven is’ en iemand snel ziet wegrijden op een wielerfiets. Gaat hij er op in en fiets hij hem aan gort dan is er niets aan de hand en is ‘de orde’ weer hersteld. Wederom, reageert hij niet dan krijgt hij alles wat mooi en lelijk is naar zijn hoofd.’

‘Nu daagt iemand de beste kickbokser ooit uit… Niet dat het aan de orde is maar ik bedoel maar. Een getraind iemand zal ALTIJD winnen het verschil is slechts de sport. Boksen/kickboksen en dat soort is een heel andere categorie sport. Men speelt een potje voetbal of tennis maar iemand bokst of vecht! Als je je dag niet heb met voetbal is het niet zo erg. Dan laat je je wisselen. Bij tennis verlies je. Niets aan de hand maar bij boksen/kickboksen dan heb je een probleem en als je pech heb voel je het de volgende dagen nog. (lacht)’

Hoe wordt er op de sportschool tegen het hele gebeuren aangekeken? Laten mensen hem vallen of wordt hij juist gesteund?

‘Hier kennen de mensen hem anders dan dat hij wordt afgeschilderd en dus zijn de reacties ook anders. Logisch. Er zijn natuurlijk altijd mensen die er anders over denken maar dat is ieder zijn recht. Ik hoor in ieder geval geen rare geluiden.’

De vooroordelen over vechtsporters zijn er al decennia: vechtsporters zijn, dom, crimineel en agressief. In hoeverre herken jij als trainer zijnde jouw pupil Badr in dit vooroordeel?

‘Geenzins!!!!! Hij is een topsporter een topatleet, iemand die verre van dom is; hij is charmant en welbespraakt. Crimineel, hoe dan? Dus dat vooroordeel raakt kant nog wal.’

Hoe is Badr in de sportschool? Is het een vechter met sterallures of is het juist een vechter die respect toont en een duidelijk doel voor ogen heeft en dat koste wat kost (op de goede wijze) wil bereiken?

‘Wij hebben een sportschool waar jong en oud, goed en slecht door elkaar traint. Iedereen kan elkaar aanspreken en je kunt zien hoe je idolen trainen, dus ook Badr. Niet tijdens het trainen natuurlijk maar daarbuiten kun je altijd met hem op de foto. Hij voorziet andere sporters ook van tips en handigheidjes. Geeft van tijd tot tijd les. Hoe kan je sterallures hebben als je helemaal stuk zit tijdens de training of staat of tegen kotsen aanzit?!’

Stel dat Badr binnen drie maanden vrij is en hij slechts wordt veroordeeld voor eenvoudige mishandeling, hoe zou het dan verder met hem gaan? Heeft Badr volgens jou als trainer voldoende veerkracht om weer op te staan?

‘Waarom niet? Hij is de beste kickbokser die er tot nu toe op de aarde heeft rondgelopen dus zou het zonde zijn wanneer hij om wat voor reden dan ook zou stoppen. Als een voetballer iemand dood rijdt staan we ook met zijn alle te juichen als hij voor Nederland scoort. De man als atleet/sporter moet je los zien van het individu denk ik. Of je hem mag of niet staat los van het feit dat hij ALTIJD presteert. Een vechter is iemand die 1 keer vaker opstaat dan dat ie valt. En Badr is een vechter van het zuiverste soort, een vechter pur sang.’

Is Badr welkom om weer bij jou te komen trainen mocht hij worden veroordeeld (en hij zijn straf heeft uitgezeten)?

‘Natuurlijk een beetje een stomme vraag! We zijn het stadium van trainer/vechter allang gepasseerd. Badr zit in mijn hart en er zal heel wat meer moeten gebeuren wil ik hem anders gaan zien.’

Zijn er volgens jou andere opties voor Badr in of buiten de vechtsport?

‘Opties zijn er altijd en zeker met zijn talent. Maar ik zie hem het liefst in zijn wereld de ring waar hij het ene mooie met het andere mooie afwisselt en de lat als maar hoger en hoger legt voor andere vechters maar vooral voor zichzelf.’
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:50:40 #77
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132549033
Interieurstylist Eric Kuster is verdachte in het onderzoek tegen Danny K. en Dick V.
Dick Vrij komt ook voor in dossier Badr.
Kusters heeft ook de Jimmy Woo ingericht en ook Nou Camp (Cruijjff).
Hij heeft er ook voor gezorgd dat Badr weer vast kwam te zitten omdat hij zogenaamd zelf niet wist dat hij een getuige was.

Dit zaakje begint ook alweer aan alle kanten te stinken ;)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:54:02 #78
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132549133
Het is wel heel toevallig weer allemaal ja,zelfs voor een film zou je deze intriges en voorvallen niet zo mooi kunnen verzinnen..

;)
pi_132562143
Ruud en Estelle gespot bij Rechtbank:

URL:http://www.zie.nl/video/a(...)en-Ruud/m1mz8x5fkewg

Ruud met hoog water bij de rechtbank en wat is Estelle mager zeg .... die beentjes!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:29:06 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132563918
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:24 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Of hij heeft gewoon alles zwart gedaan.
Als de nieuwe des Bouvrie: zwart is het nieuwe wit.
:D _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:54:04 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132565368
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef proud_mami het volgende:
Ruud met hoog water bij de rechtbank en wat is Estelle mager zeg .... die beentjes!
En die schoentjes. :{
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:07:47 #82
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132581047
quote:
Kuster was ook in skybox 233

GEPUBLICEERD OP VRIJDAG 25 OKTOBER 2013 15:39
De van valsheid in geschrifte verdachte Eric Kuster (47) had vorige jaar op het feest van Sensation White in de Amsterdam Arena wel een kaartje voor het VIP-deck, maar behoorde niet tot de door transportondernemer Peter Steenbakkers uitgenodigde gasten van skybox 233. Dat blijkt uit het onderzoeksdossier van de zaak. Naar eigen zeggen was Kuster wel 'verschillende keren' in de box. De laatste keer was 'ongeveer drie kwartier a een uur voor het incident', zo vertelde hij aan de rechter-commissaris.

Rondje

Hij zegt in de koninklijke lobby miljonairsondenemer Yves Gijrath tegen het lijf gelopen te zijn. Van hem hoorde hij dat Estelle en Badr er ook waren. Hij zegt die avond zelf samen met Badr ook nog een rondje door de Arena te hebben gelopen. Na het incident heeft hij de gewonde Koen Everink zien zitten.

Estelle

Kuster kende Estelle Cruijff al meer dan elf jaar, zei hij. Met Badr Hari had hij nog contact totdat deze werd opgepakt in de zomer van 2012. Hari mocht na zijn voorwaardelijke vrijlating geen contact hebben met getuigen. Maar hij had op zondag 11 november in de ochtend wel contact met Kuster, in het huis van Estelle Cruijff in Amsterdam. 'We hebben niet over de avond van het incident gesproken. Wel hebben we het gehad over de detentie van Badr en over de rechtszaak.'

Peter

Over het vertrek uit de Arena zegt Kuster: 'U vraagt mij naar aanleiding van mijn verklaring hoe ik ben weggegaan uit de Arena. Ik ben naar de eerste uitgang die ik zag gelopen en dat was een draaitrappetje direct in de buurt van de box van Peter [Steenbakkers]. Ik ben naar een lagere verdieping gegaan. Daar ben ik via de tribune het stadion uiteindelijk uitgegaan. Hoe ik precies ben gelopen weet ik met meer. Op die tribune die onder de skyboxen lag en die leeg was kwam ik Peter en een donkere man met een staart tegen. Peter vertelde mij dat er een vechtpartij in zijn box had plaatsgevonden en dat hij even geen zin had in politie ook omdat hij een bedrijf moest runnen. Ik vroeg Peter of Badr bij de vechtpartij betrokken was geweest. Peter zei: "dat zou kunnen".'

De rechtszaak tegen Badr Hari en medeverdachte Ferhat Y. gaat op 22 januari verder.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:22:40 #83
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132581383
Team_Badr_Hari twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 11:27:26 Who would ever think me and the reem in one training camp!! He is a great asset for my team!! Big up to the reem!! http://t.co/3NPvDlSXob reageer retweet
Team_Badr_Hari twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 11:33:10 But nobody ever thought this would ever happen!! Hahahahhahaah my wildest dream🙈.@Alistairovereem http://t.co/fGwEO0a6SH reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:39:03 #84
163650 Greys
pi_132581724
Dat was al eerder zo, toch? Of was dat toen niet 'officieel'?
/n00b

Artikel uit 2013 over dat ze samen trainen:

http://www.cagepotato.com(...)ners-now-apparently/

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 27 oktober 2013 @ 16:13:21 #85
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132620665
Die foto is wel gemaakt in mike's Gym maar ik denk niet dat ze toen al samen aan het sparren waren...

quote:
Badr Hari & me at mikes gym after a great training session. The REEM vs Badr III might just happen… In training
En nu dus wel aan de tweets en foto's te zien...

woensdag 30 oktober 2013 @ 06:11:53 #86
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_132714461
29 oktober 2013 17:00, in:Rechtszaak Badr Hari
Boek Badr Hari pas na proces

De biografie van Badr Hari die in de eerste week van november zou verschijnen ligt pas volgend jaar in de winkels. Dat laat uitgeverij Tirion weten aan RTL Boulevard. De kickbokser zou er nu nog niet klaar voor zijn.

Mijn Verhaal, zo luidt de titel van de geautoriseerde biografie over de vechtsporter. Maar zijn verhaal blijft nog even op de plank liggen. Tot eind januari om precies te zijn, na de rechtszaak dus. Volgens de uitgever is Badr 'er nu nog niet klaar voor'.

In het boek gaat de kickbokser onder andere in op alle media-aandacht die er voor hem is sinds hij met Estelle Cruijff gaat. Ook durft Badr, zo valt te lezen, open te zijn en kritisch naar zichzelf te kijken. Wij kunnen niet wachten.

Maar eerst moet Badr Hari op 22 januari weer voor de rechtbank in Amsterdam verschijnen. Hij wordt verdacht van een aantal geweldsincidenten, waaronder de zware mishandeling van zakenman Koen Everink bij dancefeest Sensation White

BRON RTL
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2013 @ 12:37:59 #87
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132720899
Hij wil natuurlijk het happy end, twee weken voorwaardelijk schoffelen en een schadevergoeding voor het uitlekken van zijn dossier naar de media, nog meenemen in zijn boek. :Y
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2013 @ 12:43:01 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_132721071
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
Hij wil natuurlijk het happy end, twee weken voorwaardelijk schoffelen en een schadevergoeding voor het uitlekken van zijn dossier naar de media, nog meenemen in zijn boek. :Y
Plus foto's van een gelukkige Estelle.

pi_132721673
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
ik denk dat hij andere motieven heeft
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:03:53 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132721708
Of er staan dingen in het boek die van invloed zouden kunnen zijn op de uitspraak van de rechter.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2013 @ 13:07:21 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132721829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:02 schreef kvd het volgende:

[..]

ik denk dat hij andere motieven heeft
Zou hij zinspelingen maken op zijn betrokkenheid bij dingetjes waar Ficq hem juist voor uit de wind wil houden? :o
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:17:23 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132722095
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:39 schreef Cynix ® het volgende:
Staat de K. van Danny toevallig ook voor Kuster? :?
Danny K is de vriend van Angela de ex van Patrick Kluivert..
pi_132722116
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:17 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Danny K is de vriend van Angela de ex van Patrick Kluivert..
Heeft Patrick een verloren broer? :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:21:59 #94
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132722227
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:18 schreef roos85 het volgende:

Angela is toch de ex vrouw van Kluivert }:| en de nieuwe partner van Danny K
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2013 @ 13:22:50 #95
7889 tong80
Spleenheup
pi_132722249
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:18 schreef roos85 het volgende:

[..]

Danny Kay

pi_132722268
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zou hij zinspelingen maken op zijn betrokkenheid bij dingetjes waar Ficq hem juist voor uit de wind wil houden? :o
Ik vermoed dat hij er wel op in zal gaan. Geen idee in hoeverre het over de betrokkenheid gaat, maar vermoed wel iets over de invloed op zijn leven en zijn gedachten hierover. Misschien zou het een negatieve invloed op het proces kunnen hebben?
Speculaties hè
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:24:08 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132722285
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:22 schreef tong80 het volgende:

Danny Kay

+ e .
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:08:07 #98
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132731556
Ik vermoed ook dat dat is omdat er dingen aan het licht gaan komen uit zijn eigen koker die miss niet heel gunstig zullen zijn voor zijn zaak en dus een eventuele uitspraak kunnen beïnvloeden..

Hij natuurlijk niet zo stom om iedereen nu al wijzer te maken dan nodig is
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:14:48 #99
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132756788
Een van de ergernissen van Jan Mulder in DWDD.... Het ging teveel over Badr.
"Waar gaat het over Badr Hari dat is een kickboxer, daar is verder niks op tegen, leve Badr Hari een geweldige kampioen, maar wekenlang over een kickboxer... dat is nog erger dan zwarte piet."

En dat zegt de man die al decennia niet kan ophouden over zijn eigen messias :{w
Terwijl Badr in zijn sport groter is dan Cruijff ooit was in het voetbal, als we de vergelijking zouden trekken dan is Badr Cruijff en Maradona in 1 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 31-10-2013 13:21:37 ]
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:16:52 #100
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132756849
Ik denk dat Estelle de masseuse heeft uitgekozen :+

pi_132757120
Wat doet Joran vd sloot daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')