Ken je Rob Baan ?quote:
De ongeslagen bondscoach.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef Cynix ® het volgende:
On topic graag of ik schop je de Sky Box uit!
Dat is wel zo een beetje wat ik ook probeerde te zeggen een klein jaar geleden...quote:Badr Hari wijt ontstaan agressieve sfeer aan anderen
Badr Hari heeft tijdens politieverhoren gezegd dat het vooral aan andere personen te wijten is dat er tijdens zijn aanwezigheid in uitgaansgelegenheden een agressieve sfeer ontstaat.
Dat verklaarde de kickbokser tegenover de recherche, zo blijkt uit delen van het politiedossier die in handen zijn van tijdschrift Panorama.
Hari is door het Openbaar Ministerie (OM) onder meer aangeklaagd voor mishandeling in de Amsterdamse discotheken Club Air en Jimmy Woo en het dancefeest Sensation White.
De vechtsporter wijt het ontstaan van een agressieve sfeer en daaruit voortkomende vechtpartijen aan andere personen, waaronder ook vrienden en familieleden.
"Ik sta niet in voor andermans mongolige gedrag. Dat is het gebeuren wat ik vaak meemaak in uitgaansgelegenheden", zei hij tijdens de verhoren.
"Ik kom jongens tegen, die kijken huizenhoog tegen mij op. 'Badr is een machine, de beste van de wereld'. De grootste leek van dit politiebureau kan met mij op stap gaan en zich de grootste man in de tent voelen. Ik ben met Badr, dan ben je stoer. Dan sla je die hele tent eruit. Ik zie heel vaak gedragsveranderingen."
'Doe normaal'
Badr Hari stelde tegenover de recherche eerder wel dat de gedragsveranderingen in zijn aanwezigheid ook zijn jongere broer Yassine treffen.
"Ik zie dat heel dichtbij, zoals bij mijn broertje, vrienden van mijn broertje, neefje. Ik merk het daar al. Dat ik ze al moet temmen, ‘jongens doe normaal’. Ik merk dat het komt door mij, door mijn uitstraling weet je dat bepaalde mensen een bepaald respect voor je hebben", verklaarde Hari.
Club Air
Opmerkelijk is dat tijdens een van de rechszittingen afgelopen week juist Yassine beweerde dat hij Club Air-eigenaar Jeroen van den Berg mishandeld had en Badr geen geweld zou hebben gebruikt. Nadat hij dit verklaarde werd Yassine in de rechtszaal op verzoek van het OM in de boeien geslagen wegens meineed. Het OM denkt dat Yassine zijn broer onterecht vrijpleit van de gebeurtenissen.
Badr Hari vertelde tijdens de eerdere verhoren dat zijn omgeving regelmatig probeert de status van de kickbokser te bevestigen tegenover omstanders.
"Wat door de media is opgeblazen, daar kunnen die jongens om mij heen niet altijd mee omgaan. Dan gebeuren er dingen. 'Die jongen is brutaal tegen Badr. We pakken hem even aan'. Ik heb dat vaak meegemaakt. Dan kan je twee dingen doen. Je kunt je er van distantiëren of je kan naar de wijkagent lopen. Maar toentertijd liet de straatmentaliteit dat niet toe."
quote:Op maandag 29 oktober 2012 02:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
De winter zei dat alfamannetjes helemaal in de war raken en Badr gaan uitdagen als ze hem tegenkomen maar daar zit hij verkeerd mee, ze kennen juist de pikorde als geen ander en Badr zien ze juist als een meerdere die is juist populair in die kringen en iedereen wil zijn vriend zijn en zich bewijzen voor hem.
En als dan met iemand een incident ontstaat waar Badr bij betrokken is dan is het niet onwaarschijnlijk dat diegene al op de grond ligt voor Badr ook maar iets heeft kunnen doen.
Dat gebeurd vaak in drukke clubs.
Dat kan zo snel en hectisch gaan dat het slachtoffer vaak ook niet precies weet wat er nou gebeurd is en dat maakt de bewijslast wel lastig.
Op zich niet vreemd, dat heb je ook als je met je grote broer over het schoolplein liep.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:32 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat is wel zo een beetje wat ik ook probeerde te zeggen een klein jaar geleden...
[..]
Maar de meeste mensen worden ouder en wijzer...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Op zich niet vreemd, dat heb je ook als je met je grote broer over het schoolplein liep.
Niets vreemds dus.
Yep.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef kasper het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen worden ouder en wijzer...
Ik heb ook lang in dat soort kringen verkeerd (alpha mannetjes met vechtsportachtergrond) dus ik ken het mechanisme. Maar er is nog nooit iemand berecht door mijn daden, ik weet niet of dat komt omdat ik zo braaf ben of dat er geen wereldbekende kickboxer tussen zat waar al snel geruchten over gaan en met de vinger naar gewezen wordquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op zich niet vreemd, dat heb je ook als je met je grote broer over het schoolplein liep.
Niets vreemds dus.
En rustiger, minder snel te triggeren, vaak ook door hun vriendin en een andere vriendenkring...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:40 schreef kasper het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen worden ouder en wijzer...
Ze zeggen niet voor niets "choose your friends wisely'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik heb ook lang in dat soort kringen verkeerd (alpha mannetjes met vechtsportachtergrond) dus ik ken het mechanisme. Maar er is nog nooit iemand berecht door mijn daden, ik weet niet of dat komt omdat ik zo braaf ben of dat er geen wereldbekende kickboxer tussen zat waar al snel geruchten over gaan en met de vinger naar gewezen word
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_rechtbank__.htmlquote:Ruud en Estelle in rechtbank
Ruud Gullit en Estelle Cruijff moesten zich donderdag melden bij de rechtbank in Amsterdam.
Ruud en Estelle waren daar om de details van hun scheiding te bespreken, meldt Shownieuws.
Voor Ruud was het was een lange dag."We hebben er acht uur gezeten. Andere mensen gaan over mijn leven beslissen. Er is geprobeerd alle feiten bij elkaar te brengen. Het was een zware dag."
Het is zeer waarschijnlijk dat er vandaag gesproken is over het gezag van de kinderen Joelle en Maxim en de alimentatie die Ruud moet betalen aan Estelle. "Dat hangt af van wat de rechters gaan bepalen. Maar ik wens voor ons allebei dat we een goede toekomst hebben."
Estelle liet in augustus beslag leggen op de Porsche van haar ex-man. Dat zou ze gedaan hebben om Ruud te dwingen zijn financiële verplichtingen na te komen.
Zo hey 8 uur, waar is Saskia Belleman als je haar nodig hebt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef piglet het volgende:
En weer een dagje bij de rechtbank vandaag, maar dan voor een andere zaak:
[..]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_rechtbank__.html
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zo hey 8 uur, waar is Saskia Belleman als je haar nodig hebt?
Kon beter staan Yves goes Harry Mens en koopt zijn eigen talkshowquote:Yves Gijrath krijgt talkshow op RTL 7
Geplaatst op Thu 17 Oct 2013 om 12:04
Yves Gijrath krijgt een eigen talkshow op de zondagavond van RTL 7. De eerste aflevering van het gesponsorde LXRY TV is op 27 oktober, tussen 18.00 en 19.00 uur. Dat meldt RTL Boulevard vandaag. Gijrath is de bedenker van Masters of LXRY, dat voorheen bekend was als de Miljonair Fair. “Na een zware tijd is LXRY TV voor mij een belangrijke stap in een nieuwe en positieve richting. Ik hoop met dit programma de vele facetten van het leven te kunnen laten zien.“
De nieuwbakken tv-maker zal in zijn talkshow praten over actualiteit, waarbij inspiratie, passie en ondernemerschap centraal staan, aldus Boulevard.
Over Badr? O wacht, Gullit zit ook in de soap natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:41 schreef schizovreemd het volgende:
Vanavond om 22:00 een uur lang interview op rtl7 Derksen en Gullit.
Ow, als het kan ga ik kijken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef schizovreemd het volgende:
Idd, en ik heb het idee dat hij wel weer wat vuile was buiten gaat hangen...
Een beetje de verlate tegenhanger van het Santegoeds - Estelle interview.
Cynix kent Rob Baan niet tong.quote:
waarschijnlijk gaat het grotendeels over voetbal/sport. Bij van der vaart werd ook niet echt op privédingen ingegaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:29 schreef schizovreemd het volgende:
Idd, en ik heb het idee dat hij wel weer wat vuile was buiten gaat hangen...
Een beetje de verlate tegenhanger van het Santegoeds - Estelle interview.
Dat weet ik wel zeker, ook omdat Ruud volgens blij is dat hij van die trien af is en nu gelukkig is. Geen reden om met modder te smijten, we zullen het zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:56 schreef kvd het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het grotendeels over voetbal/sport. Bij van der vaart werd ook niet echt op privédingen ingegaan.
Nee daar staat hij buitenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:59 schreef Cynix ® het volgende:
En Johan is te professioneel om er naar te peuren.
Gijp had het vanavond nog over hem.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gijp had het vanavond nog over hem.
Het ging er wel even kort over en in de promo zei hij dat hij prive eigenlijk nooit gelukkig was vandaar dat ik dat dacht, maar het werd niet zo erg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:56 schreef kvd het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het grotendeels over voetbal/sport. Bij van der vaart werd ook niet echt op privédingen ingegaan.
dus net zoals bij Rafael en Sylvie...zou hij ook geen negatieve dingen over haar willen horen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:53 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het ging er wel even kort over en in de promo zei hij dat hij prive eigenlijk nooit gelukkig was vandaar dat ik dat dacht, maar het werd niet zo erg.
Waarschijnlijk is alles er uit geknipt omdat bij Derksen geen blasfemie over de Cruijff dynastie getolereerd wordt
quote:Ruud Gullit was nooit echt gelukkig.
Ruud Gullit was naar eigen zeggen tot voor kort privé nooit echt gelukkig. "Ik zit nu in een andere fase in mijn leven. Ik ben heel gelukkig", vertelde de ex-voetballer maandagavond in Derksen &. "Dat is een heerlijk gevoel."
De 51-jarige Gullit is sinds eind vorig jaar gelukkig met de Mexicaanse Margaritha 'Maggie' Jimenez, die volgens hem veel te maken heeft met zijn onlangs gevonden geluk. "Dat ik privé nooit echt gelukkig ben geweest, schuif ik op niemand af", vertelde Gullit, die zijn scheiding van Estelle Cruijff nog steeds aan het afhandelen is. "Ik heb zelf mijn eigen keuzes gemaakt."
Gullit vertelde dat hij er na trainingen geregeld tegenop zag om naar huis te gaan. Of dat tijdens zijn huwelijk met Cruijff was, liet de ex-voetballer in het midden. Gullit en Cruijff trouwden in 2000, dat was zijn derde huwelijk.
Dat zijn relatie met en scheiding van Cruijff zoveel media-aandacht opleverden, blijft raar voor Gullit. "Het blijft altijd vervelend, je went er nooit aan. Je probeert dingen binnenskamers op te lossen, maar dat gaat niet."
Zelf heeft Gullit, tot zijn eigen verbazing, nauwelijks moeite met de vele aandacht voor zijn privéleven. "Maar het is veel vervelender voor de omgeving. Je kinderen hebben er wel last van, en je moeder en je familieleden. Ik ben vaak meer bezig met hen meer op hun gemak stellen dan mezelf. Ik kom vaak niet eens aan mezelf toe."
Gullit heeft zich neergelegd bij de belangstelling voor zijn privéleven. "Als je weet dat het niet kan zonder, maak er dan gebruik van. Maar dan wel op een goede manier en niet om alleen maar vuil te spuien."
Of misschien wist hij niet anders...het kan ook bij Christina en Yvonne zijn geweest. Gezien het feit dat hij ook van hen is gescheiden, lijkt het mij dat hij bij hen ook niet graag na het werk thuis kwam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:56 schreef Ole het volgende:
Toch wel een sneer naar Estelle. Aan de andere kant had hij ook weg kunnen gaan.
Je zou bijna de interviews in de bladen van toen terugzoeken....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk voor z'n kinderen.
En ik denk dat 'ie dit in de eerste twee jaar van elke nieuwe relatie gezegd zou hebben
Ruud is een typische wisselspeler thuis: twee jaar vindt 'ie het leuk, hooguit, en dan gaat 'ie scharrelen buiten de deur. Nu hopen dat de volgende mevrouwen Gullit (Maggie is al een eind op weg naar de twee jaar namelijk) van zijn eigen leeftijd worden, en hij alleen nog 'wisselopa' wordt in plaats van 'wisselpapa'. Veel fijner voor kinderen namelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:59 schreef kvd het volgende:
[..]
Of misschien wist hij niet anders...het kan ook bij Christina en Yvonne zijn geweest. Gezien het feit dat hij ook van hen is gescheiden, lijkt het mij dat hij bij hen ook niet graag na het werk thuis kwam.
En daarom liever ging golfenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:59 schreef kvd het volgende:
[..]
Of misschien wist hij niet anders...het kan ook bij Christina en Yvonne zijn geweest. Gezien het feit dat hij ook van hen is gescheiden, lijkt het mij dat hij bij hen ook niet graag na het werk thuis kwam.
Voordeel aan Maggie...ze wonen nog niet bij elkaar. Dus hij gaat nog steeds graag naar huisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ruud is een typische wisselspeler thuis: twee jaar vindt 'ie het leuk, hooguit, en dan gaat 'ie scharrelen buiten de deur. Nu hopen dat de volgende mevrouwen Gullit (Maggie is al een eind op weg naar de twee jaar namelijk) van zijn eigen leeftijd worden, en hij alleen nog 'wisselopa' wordt in plaats van 'wisselpapa'. Veel fijner voor kinderen namelijk
Was it something i said?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik was eigenlijk al vergeten dat Ruud Gullit ook ooit onderdeel van deze gate was.
Ik las van de week een oud interview en daarin vertelde hij dat hij Maggie tegen Maxim had horen zeggen dat deze een goede zoon voor Estelle moet zijn omdat zij het nu niet makkelijk heeft. Vond ik ook bijzonder sympathiek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Viel wel mee, zie zwartmakerij. Heb niet alles gezien, alleen een deel aan het eind, en dus het deel waar hij vertelt over het ongelukkig zijn en soms niet graag naar huis willen.
Hij heeft er ook aan toegevoegd, dan het niet aan anderen lag maar aan zijn eigen keuzes.
Wel netjes, vind sowieso zijn instelling leuk.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:24 schreef Haaibaaike het volgende:
ik ga vanavond kijken naar ''Derksen en Gullit'' ik heb natuurlijk gisteren opgenomen
Ja, al had ik 'm zelf niet nodig. Interview flardsgewijs gezien en niks gemist geloof ik.quote:
Inderdaad, petje af.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik las van de week een oud interview en daarin vertelde hij dat hij Maggie tegen Maxim had horen zeggen dat deze een goede zoon voor Estelle moet zijn omdat zij het nu niet makkelijk heeft. Vond ik ook bijzonder sympathiek.
November.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:51 schreef Greys het volgende:
Badr moest in oktober toch weer een wedstrijd vechten? Wanneer ook alweer?
As if zij ooit echt had willen werken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:20 schreef kissaa het volgende:
Daarbij zou de blondine, die inmiddels een relatie heeft met kickbokser Bad Hari, een flinke som aan alimentatie willen voor hun kinderen, Joelle en Maxim, en ook nog een gage voor zichzelf. Ze claimt namelijk nooit te hebben kunnen werken omdat ze dat opgaf voor Ruuds drukke voetbalcarrière.
Nope, huwelijkse voorwaarden....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef Ole het volgende:
En de helft van zijn vermogen zal ze ook wel niet krijgen. Ze zijn vast niet in gemeenschap getrouwd.
Ze zou toch een programma met Leco gaan doen? Dat ging niet meer door vanwege haar verhouding met Badrquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
As if zij ooit echt had willen werken.
En ze heeft tijdens dat huwelijk Badr geïnterviewd voor Beau Monde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Ole het volgende:
Ze zou toch een programma met Leco gaan doen? Dat ging niet meer door vanwege haar verhouding met Badr
Ja! Ze moet haar halve gage aan Gullit geven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef Leandra het volgende:
Dus in feite is haar huwelijk kapot doordat ze ging werken?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben misschien even in de war maar was die erik kuster niet een van de getuigen waar ze toen niet mee mochten praten.
Ik lees net op de telegraaf site dat hij is opgepakt op verdenking van valsheid in geschrifte.
telegraaf
.quote:14 november 2012 15:55
Getuige Badr Hari 'diep geschokt'
Interieurontwerper en goede vriend van Estelle Eric Kuster is 'diep geschokt' over de berichtgeving rond zijn bezoek aan Estelle en Badr na diens vrijlating.
Eric Kuster is getuige in de mishandelingszaak van Badr Hari, net als Telegraafjournalist Evert Santegoeds en de zaakwaarnemer van Badr, 'mister Miljonairfair' Yves Gijrath. De designer is 'diep geschokt en zeer aangeslagen' door de berichtgeving in de media over zijn bezoekje aan zijn vriendin.
"Iedereen weet inmiddels dat zij door een zeer moeilijk tijd gaat in haar leven en als één van haar beste vrienden blijf ik haar steunen", zo stelt Eric Kuster in een verklaring. "Ik bezoek Estelle regelmatig, zoals ieder ander zijn of haar vriendin zou bezoeken in roerige tijden. Zo ook de zondag dat ik haar bezocht na de vrijlating van Badr Hari. Ik was er niet van op de hoogte dat ik hem niet mocht spreken op dat moment, en dat ik hiermee ons allen in een benarde positie zou brengen. Ik betreur dit ten zeerste."
De rechter had Badr bij de schorsing van zijn voorarrest nadrukkelijk verboden contact te hebben met getuigen. Ook mocht hij zich niet in horecagelegenheden begeven. De kickbokser heeft beide voorwaarden geschonden en zit sinds maandagavond weer vast
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:37 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben misschien even in de war maar was die erik kuster niet een van de getuigen waar ze toen niet mee mochten praten.
Ik lees net op de telegraaf site dat hij is opgepakt op verdenking van valsheid in geschrifte.
telegraaf
Danny K. is toch de huidige man/vriend van de ex van Kluivert?quote:Kuster heeft volgens verdenkingen gerommeld met facturen bij het inrichten van het luxe penthouse van Danny K., die door justitie wordt beschouwd als een van de kopstukken van de Amsterdamse onderwereld.
Of hij heeft gewoon alles zwart gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Die Angela van Hulten(ex van Kluivert) heeft net een kind gekregen van Danny K.
Zou Kuster geholpen hebben om wat geld van danny wit te wassen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon alles zwart gedaan.
Als de nieuwe des Bouvrie: zwart is het nieuwe wit.
En die schoentjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef proud_mami het volgende:
Ruud met hoog water bij de rechtbank en wat is Estelle mager zeg .... die beentjes!
quote:Kuster was ook in skybox 233
GEPUBLICEERD OP VRIJDAG 25 OKTOBER 2013 15:39
De van valsheid in geschrifte verdachte Eric Kuster (47) had vorige jaar op het feest van Sensation White in de Amsterdam Arena wel een kaartje voor het VIP-deck, maar behoorde niet tot de door transportondernemer Peter Steenbakkers uitgenodigde gasten van skybox 233. Dat blijkt uit het onderzoeksdossier van de zaak. Naar eigen zeggen was Kuster wel 'verschillende keren' in de box. De laatste keer was 'ongeveer drie kwartier a een uur voor het incident', zo vertelde hij aan de rechter-commissaris.
Rondje
Hij zegt in de koninklijke lobby miljonairsondenemer Yves Gijrath tegen het lijf gelopen te zijn. Van hem hoorde hij dat Estelle en Badr er ook waren. Hij zegt die avond zelf samen met Badr ook nog een rondje door de Arena te hebben gelopen. Na het incident heeft hij de gewonde Koen Everink zien zitten.
Estelle
Kuster kende Estelle Cruijff al meer dan elf jaar, zei hij. Met Badr Hari had hij nog contact totdat deze werd opgepakt in de zomer van 2012. Hari mocht na zijn voorwaardelijke vrijlating geen contact hebben met getuigen. Maar hij had op zondag 11 november in de ochtend wel contact met Kuster, in het huis van Estelle Cruijff in Amsterdam. 'We hebben niet over de avond van het incident gesproken. Wel hebben we het gehad over de detentie van Badr en over de rechtszaak.'
Peter
Over het vertrek uit de Arena zegt Kuster: 'U vraagt mij naar aanleiding van mijn verklaring hoe ik ben weggegaan uit de Arena. Ik ben naar de eerste uitgang die ik zag gelopen en dat was een draaitrappetje direct in de buurt van de box van Peter [Steenbakkers]. Ik ben naar een lagere verdieping gegaan. Daar ben ik via de tribune het stadion uiteindelijk uitgegaan. Hoe ik precies ben gelopen weet ik met meer. Op die tribune die onder de skyboxen lag en die leeg was kwam ik Peter en een donkere man met een staart tegen. Peter vertelde mij dat er een vechtpartij in zijn box had plaatsgevonden en dat hij even geen zin had in politie ook omdat hij een bedrijf moest runnen. Ik vroeg Peter of Badr bij de vechtpartij betrokken was geweest. Peter zei: "dat zou kunnen".'
De rechtszaak tegen Badr Hari en medeverdachte Ferhat Y. gaat op 22 januari verder.
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 11:27:26Who would ever think me and the reem in one training camp!! He is a great asset for my team!! Big up to the reem!! http://t.co/3NPvDlSXob reageer retweet
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 11:33:10But nobody ever thought this would ever happen!! Hahahahhahaah my wildest dream🙈.@Alistairovereem http://t.co/fGwEO0a6SH reageer retweet
En nu dus wel aan de tweets en foto's te zien...quote:Badr Hari & me at mikes gym after a great training session. The REEM vs Badr III might just happen… In training
Plus foto's van een gelukkige Estelle.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
Hij wil natuurlijk het happy end, twee weken voorwaardelijk schoffelen en een schadevergoeding voor het uitlekken van zijn dossier naar de media, nog meenemen in zijn boek.
ik denk dat hij andere motieven heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
Hij wil natuurlijk het happy end, twee weken voorwaardelijk schoffelen en een schadevergoeding voor het uitlekken van zijn dossier naar de media, nog meenemen in zijn boek.
Zou hij zinspelingen maken op zijn betrokkenheid bij dingetjes waar Ficq hem juist voor uit de wind wil houden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:02 schreef kvd het volgende:
[..]
ik denk dat hij andere motieven heeft
Danny K is de vriend van Angela de ex van Patrick Kluivert..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:39 schreef Cynix ® het volgende:
Staat de K. van Danny toevallig ook voor Kuster?
Heeft Patrick een verloren broer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Danny K is de vriend van Angela de ex van Patrick Kluivert..
Danny Kayquote:
Ik vermoed dat hij er wel op in zal gaan. Geen idee in hoeverre het over de betrokkenheid gaat, maar vermoed wel iets over de invloed op zijn leven en zijn gedachten hierover. Misschien zou het een negatieve invloed op het proces kunnen hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou hij zinspelingen maken op zijn betrokkenheid bij dingetjes waar Ficq hem juist voor uit de wind wil houden?
+ e .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |