Dan zijn we NOG verder van huisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Hexagon het volgende:
We kunnen ook het kabinet laten klappen volgens velen. Dan ineens *Poef* het hele probleem opgelost.
Oh wacht,
Maatregelen hebben invloed op gedrag. Als je bijvoorbeeld een accijns maal 2 doet, gaan consumenten minder uitgeven. Als je subsidie op kinderdagverblijven met de helft verlaagt, gaan mensen minder werken. Regelmatig is het zelfs zo dat een maatregel meer geld kost dan het oplevert. Je moet dus in de toekomst kunnen kijken en gedachtenlezen om een waterdichte begroting te hebben, maar zo ver zijn we nog niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ik snap echt niet hoe het zo moeilijk kan zijn om je begroting op orde te krijgen. Je krijgt zoveel binnen dus je kan maar zoveel uitgeven.
Paars bracht niets goeds?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Dan zijn we NOG verder van huisDit is een slap aftreksel van paars, en paars brengt niks goeds
Maar de SP en PVV gaan het wel ff oplossen hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Hexagon het volgende:
We kunnen ook het kabinet laten klappen volgens velen. Dan ineens *Poef* het hele probleem opgelost.
Oh wacht,
waarschijnlijk het boek van Pim gelezen.quote:
Kijk maar naar wat ze nu hebben afgesproken en wat dat voor onze schulden doet. Het is nu net paars maar dan met Christendemocratenquote:
Vertel, wat hebben ze afgesproken en wat doet dat met onze schulden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:26 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Kijk maar naar wat ze nu hebben afgesproken en wat dat voor onze schulden doet. Het is nu net paars maar dan met Christendemocraten
Lees de OPquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vertel, wat hebben ze afgesproken en wat doet dat met onze schulden?
En komen er banen vrij voor mensen in de bijstand.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:13 schreef eleusis het volgende:
Als je subsidie op kinderdagverblijven met de helft verlaagt, gaan mensen minder werken.
Je weet niet wat Paars inhoudt, hè?quote:
Media die lastenverzwaringen en belastingverhogingen nog steeds bezuinigingen noemenquote:
Het voorkomt wel dat er nog weer allerlei extra uitgaven gedaan moeten worden omdat de lijm in het kabinet alweer verdampt is. Ik verheug mij op de dag waarop ik met de VVD af kan rekenen, en wat mij betreft kan die dag niet snel genoeg komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef Hexagon het volgende:
Is gewoon een paraplubegrip. Of moet in elk artikel worden vermeld hoeveel er precies wordt bezuinigd en hoeveel er wordt doorgevoerd aan lastenverzwaringen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Media die lastenverzwaringen en belastingverhogingen nog steeds bezuinigingen noemen
Op wie ga je dan stemmen? de sgp ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het voorkomt wel dat er nog weer allerlei extra uitgaven gedaan moeten worden omdat de lijm in het kabinet alweer verdampt is. Ik verheug mij op de dag waarop ik met de VVD af kan rekenen, en wat mij betreft kan die dag niet snel genoeg komen.
in frankrijk doen ze dat welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is gewoon een paraplubegrip. Of moet in elk artikel worden vermeld hoeveel er precies wordt bezuinigd en hoeveel er wordt doorgevoerd aan lastenverzwaringen?
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet niet wat Paars inhoudt, hè?
Nee, dit heeft niks te maken met uitverdieneffecten maar domweg te weinig politiek doorzettingsvermogen om echt te gaan schrappen in de overheidsuitgaven. Rood pennetje, uitgavenzijde van de begroting er bij, en strepen maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:13 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maatregelen hebben invloed op gedrag. Als je bijvoorbeeld een accijns maal 2 doet, gaan consumenten minder uitgeven. Als je subsidie op kinderdagverblijven met de helft verlaagt, gaan mensen minder werken. Regelmatig is het zelfs zo dat een maatregel meer geld kost dan het oplevert. Je moet dus in de toekomst kunnen kijken en gedachtenlezen om een waterdichte begroting te hebben, maar zo ver zijn we nog niet.
Vertel.quote:
Misschien wel niet, de VVD krijgt mijn stem in ieder geval niet meer totdat Rutte van het toneel verdwenen is en er iemand zit die wel voor thema's als inkrimpen van de overheid en belastingverlaging opkomt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:38 schreef arjan1112 het volgende:
Op wie ga je dan stemmen? de sgp ofzo
Dit, gewoon genadeloos lekker de onnodige kosten schrappen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks te maken met uitverdieneffecten maar domweg te weinig politiek doorzettingsvermogen om echt te gaan schrappen in de overheidsuitgaven. Rood pennetje, uitgavenzijde van de begroting er bij, en strepen maar.
Sociaal democratische partijen met liberale zonder christendemocraten. Ik zei: dit lijkt op een soort paars met christendemocraten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |