Ik zeg niet dat dat niet opweegt tegen, ik zeg dat je dat stuk niet moet vergeten. Niet iedereen ziet een zwangerschap als zo'n enorme ramp als jij doet en niet iedereen ziet een man als een sukkel die geen enkele inspraak zou mogen hebben. Gewoon de emotie van de man in kwestie zo van tafel vegen, het onder de noemer een idee in zijn hoofd zetten, wat doe je daar een hoop mannen mee tekort.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
wat doe je moeilijk? Volgens jou weegt dat allemaal toch niet op tegen zijn emotionele verlies bij een door hem ongewenste abortus? Dan moet dat voor hem toch totaal geen probleem zijn?
Of weegt het daar alleen niet tegenop als een ander (de vrouw dus) dat moet doorstaan en hij niet?
Alleen weet niemand in het begin van een zwangerschap of dat ook voor hen opgaat hé?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef erodome het volgende:
Je haalt namelijk zaken aan die helemaal niet hoeven te gebeuren, je overdrijft daarmee mateloos. Verreweg de meeste vrouwen komen redelijk ongeschonden uit een zwangerschap.
Al die arme vrouwen, geschonden, mismaakt en voor het leven getekend door hun zwangerschap.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Alleen weet niemand in het begin van een zwangerschap of dat ook voor hen opgaat hé?
En net wat je zegt "redelijk ongeschonden", het zal altijd zichtbaar en merkbaar zijn en blijven.
Uitgelubberde vagijnenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Al die arme vrouwen, geschonden, mismaakt en voor het leven getekend door hun zwangerschap.
Wat doen die mannen ze toch aan.
Leuk dat dat voor jou geld, maar aan mij zie en merk je niets van de zwangerschap die ik heb gehad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Alleen weet niemand in het begin van een zwangerschap of dat ook voor hen opgaat hé?
En net wat je zegt "redelijk ongeschonden", het zal altijd zichtbaar en merkbaar zijn en blijven.
Inderdaad als het zo ver komt, heeft zowel de man als de vrouw evenveel te zeggen én te wensen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Leuk dat dat voor jou geld, maar aan mij zie en merk je niets van de zwangerschap die ik heb gehad.
Zo ken ik wel meer vrouwen waarbij je niets meer ziet en die niets meer merken ervan(na de hersteltijd).
En nee, dat weet je niet vantevoren, maar kom op zeg, overdrijven is ook een vak, je kan ook morgen van je fiets afvallen en een schedelbreuk oplopen. Over het algemeen genomen valt het allemaal reuze mee.
Daarom vind ik dat je als vrouw zijnde best rekening mag houden met de wens van de vader, als die echt dolgraag een kind wil, als het voor hem gelijk staat aan zijn ongeboren kind vermoorden mag je daar best even bij stil staan en even nadenken hoe erg het zou zijn om dat kind uit te dragen.
Beter zorg je gewoon dat je niet zwanger wordt en dat je een partner hebt die er hetzelfde over denkt als jij, dan kom je niet tegen dat soort gezeur aangelopen.
Nee, ik heb ze prima verstaan en vind ze schofferend, je neemt mensen die zo'n beslissing moeten nemen namelijk niet serieus als ze anders beslissen dan volgens jou de juiste beslissing is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach dan is dat maar ook al weer je mening.
1 ding is duidelijk: je hebt mijn posts niet verstaan én vooral
naar je eigen mening geinterpreteert.
Maar als jouw man een abortus wenst omdat jullie kind meervoudig gehandicapt is en naar verwachting geen menswaardig leven zal kunnen leiden, dan heeft hij ineens niets meer te zeggen, en moet het bij wensen blijven, want jij zou NOOIT een abortus laten plegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad als het zo ver komt, heeft zowel de man als de vrouw evenveel te zeggen én te wensen.
Eigenlijk zeg ik hetzelfde als erodome, maar zij kan het beter uitleggen dan ik.
0/10 je hebt er niets maar dan ook niets van verstaan. Of wel ben je niet goed in begrijpelijk lezen of wel gewoon niet goed in interpretatie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze prima verstaan en vind ze schofferend, je neemt mensen die zo'n beslissing moeten nemen namelijk niet serieus als ze anders beslissen dan volgens jou de juiste beslissing is.
Nogmaals , als het zo ver zou komen dan zou mijn mening nog anders zijn dan die van nu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als jouw man een abortus wenst omdat jullie kind meervoudig gehandicapt is en naar verwachting geen menswaardig leven zal kunnen leiden, dan heeft hij ineens niets meer te zeggen, en moet het bij wensen blijven, want jij zou NOOIT een abortus laten plegen.
Als mensen horen dat iemand zelfmoord heeft gepleegd dan reageren sommigen op deze manier:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als jouw man een abortus wenst omdat jullie kind meervoudig gehandicapt is en naar verwachting geen menswaardig leven zal kunnen leiden, dan heeft hij ineens niets meer te zeggen, en moet het bij wensen blijven, want jij zou NOOIT een abortus laten plegen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Nogmaals , als het zo ver zou komen dan zou mijn mening nog anders zijn dan die van nu.
Hoeveel mensen zeggen er ik zou NOOIT dit doen en dan toch doen als zijzelf in die situatie zitten....(denk daar maar aan).
Ik kan vandaag een mening hebben over zo iets (abortus, euthanasie, ...) maar in het echt als je het zelf meemaak, bekijk je het onder een ander bril! Hopelijk is het nu duidelijk voor je wat ik wil bedoelen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:18 schreef complicate het volgende:
Een kind op de wereld brengen vind ik al op zich egoïstisch en om die reden wil dus zelf geen kinderen. MAAR moest ik toch per accident een kind in mijn buik hebben, zou ik het NOOIT -in welke omstandigheid dan ook -laten wegdoen uit principe: voor mij is dat hetzelfde als euthanasie en weglopen van verantwoordelijkheid!
En daarbij Leven= Hoop, en zoals men zegt HOOP doet leven.
Aan jou om na te gaan wat JOUW principes, grenzen, idealen zijn ...Voor iedereen (zoals hier trouwens blijkt) is het anders...
ah joh, laat het. met zulke dingen heeft nu eenmaal iedereen een mening. gewoon je eigen ding doen en klaar ermee. als je je druk moet maken over elke lomperik die je op tha interwebz tegenkomt, dan zit je in no time aan een burnout/hartaanval/weetikwatvoorstressgedoetje. lomp is as lomp does en karma is een bitch. enzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze prima verstaan en vind ze schofferend, je neemt mensen die zo'n beslissing moeten nemen namelijk niet serieus als ze anders beslissen dan volgens jou de juiste beslissing is.
Je snapt het nog altijd niet...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon in hetzelfde topic je eigen post al onderuithalen..... arrogant betweterig pubertje
[..]
waarom dan niet gewoon zeggen "ik weet het nu niet, want ik ken de situatie niet"?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Nogmaals , als het zo ver zou komen dan zou mijn mening nog anders zijn dan die van nu.
Hoeveel mensen zeggen er ik zou NOOIT dit doen en dan toch doen als zijzelf in die situatie zitten....(denk daar maar aan).
Ik kan vandaag een mening hebben over zo iets (abortus, euthanasie, ...) maar in het echt als je het zelf meemaak, bekijk je het onder een ander bril! Hopelijk is het nu duidelijk voor je wat ik wil bedoelen.
Omdat ik vanuit het "nu" mijn gevoel en principes, overtuigen het NOOIT zou doen, maar wil dat zeggen dat het zo is? neen dat weet je alleen als je in de situatie zit....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:29 schreef simmu het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon zeggen "ik weet het nu niet, want ik ken de situatie niet"?
Maar je weet nu al dat je in een andere situatie eventueel een andere mening zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat ik vanuit het "nu" mijn gevoel en principes, overtuigen het NOOIT zou doen, maar wil dat zeggen dat het zo is? neen dat weet je alleen als je in de situatie zit....
ah. je wil graag fijn discussieren? zeg dat dan. enfin. vandaar dat je dus naar je kop krijgt dat je je betweterig opsteltquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat ik vanuit het "nu" mijn gevoel en principes, overtuigen het NOOIT zou doen, maar wil dat zeggen dat het zo is? neen dat weet je alleen als je in de situatie zit....
Ik geef zoals iedereen hier mijn mening...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je weet nu al dat je in een andere situatie eventueel een andere mening zou kunnen hebben.
Dan lul je toch gewoon uit je nek.
discussieren? ach, als je dit discussieren noemt...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:33 schreef simmu het volgende:
[..]
ah. je wil graag fijn discussieren? zeg dat dan. enfin. vandaar dat je dus naar je kop krijgt dat je je betweterig opstelt
Raken? Neuh.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geef zoals iedereen hier mijn mening...
Blijkbaar raakt het je ergens wel....jammer
Over gebrekkig lezen gesproken... jij denkt nog steeds dat TS in de OP een werkelijke situatie omschrijft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:19 schreef complicate het volgende:
[..]
0/10 je hebt er niets maar dan ook niets van verstaan. Of wel ben je niet goed in begrijpelijk lezen of wel gewoon niet goed in interpretatie.
Mijn punt was en is , dat de juiste beslissing gewoon niet bestaat voor ons ( niet rechtsreekse betrokkenen) en dat enkel en alleen de betrokkene personen het best kunnen oordelen over zulke cruciale beslissingen.
Frustreren is ook een vorm van iets dat je raakt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Raken? Neuh.
Het is wel frustrerend om iemand zoveel nonsens te zien verkondigen, dat wel.
Als het je frustreert, dan raakt het je wel degelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Raken? Neuh.
Het is wel frustrerend om iemand zoveel nonsens te zien verkondigen, dat wel.
Waaaaauw , je kan toch zo foute conclusies trekken hé...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over gebrekkig lezen gesproken... jij denkt nog steeds dat TS in de OP een werkelijke situatie omschrijft.
Inmiddels is het een discussie geworden waarbij verschillende meningen over het onderwerp uitgewisseld worden.
Maar als je vindt dat niemand hier een mening over kan hebben, behalve zijn/haar eigen mening op het moment dat hij/zij voor die keuze staat dan had je dat moeten posten en het daar verder bij moeten laten
Misschien moet je eens je best doen een topic lang dezelfde mening te houden, of ben je inmiddels overtuigd door de discussie met anderen dat je in eerste instantie:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geef zoals iedereen hier mijn mening...
Blijkbaar raakt het je ergens wel....jammer
Een voorraad domme blaat zat te verkondigen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:18 schreef complicate het volgende:
Een kind op de wereld brengen vind ik al op zich egoïstisch en om die reden wil dus zelf geen kinderen. MAAR moest ik toch per accident een kind in mijn buik hebben, zou ik het NOOIT -in welke omstandigheid dan ook -laten wegdoen uit principe: voor mij is dat hetzelfde als euthanasie en weglopen van verantwoordelijkheid!
En daarbij Leven= Hoop, en zoals men zegt HOOP doet leven.
Aan jou om na te gaan wat JOUW principes, grenzen, idealen zijn ...Voor iedereen (zoals hier trouwens blijkt) is het anders...
Meid, succes met je leven, succes met volwassen worden, daar ben je nog wel even mee bezig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Waaaaauw , je kan toch zo foute conclusies trekken hé...
Het is je recht and I respect!
Interpretaie, interpretaie en interpretatie!!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je eens je best doen een topic lang dezelfde mening te houden, of ben je inmiddels overtuigd door de discussie met anderen dat je in eerste instantie:
[..]
Een voorraad domme blaat zat te verkondigen?
Ik hoop het ook, want zo te zien heb ik haar enorm geraaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef mootie het volgende:
Leandra wordt gerespecteerd!![]()
Nu is je dag zeker helemaal goed.
Respect van een betweterig kutpubertje.... jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef mootie het volgende:
Leandra wordt gerespecteerd!![]()
Nu is je dag zeker helemaal goed.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef complicate het volgende:
Interpretaie, interpretaie en interpretatie!!!!
Misschien moet je eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren lezen voor je een ander gebrek aan leesvaardigheid en interpretatie verwijt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Interpretaie, interpretaie en interpretatie!!!!
Dank voor je wens...al bedoel je het ironisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meid, succes met je leven, succes met volwassen worden, daar ben je nog wel even mee bezig.
En ik hoop dat je nooit voor de beslissing komt te staan waar dit topic over gaat.
Zegt de volwassene....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Respect van een betweterig kutpubertje.... jaaaaaaaaaa![]()
Dat is al zo lang geleden
Nee, dat is nou net een verkeerde interpretatie, ik bedoel dat absoluut niet ironisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank voor je wens...al bedoel je het ironisch.![]()
Ik denk niet dat je hier, teken van volwassenheid heb gegeven, waardoor ik een fijn voorbeeld heb om naar uit te kijken...maar goed...
Ha, dan maken we er een discussieweekendje van en zeg ik B, uit principe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:45 schreef Copycat het volgende:
Ik denk a! Uit principe. Maar morgen denk ik misschien b! Uit principe.
Damn.
Leren lezen....is dat niet het advies dat ik je heb gegeven?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens fatsoenlijk Nederlands leren lezen voor je een ander gebrek aan leesvaardigheid en interpretatie verwijt.
Ik ben niet degene die door haar Franse achtergrond moeite met Nederlands heeft, derhalve ben jij niet degene die mij kan verwijten niet voldoende leesvaardigheid te beschikken.... de kans is immers beduidend groter dat er niets mis is met mijn leesvaardigheid, maar des te meer met jouw schrijfvaardigheid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Leren lezen....is dat niet het advies dat ik je heb gegeven?
Fijn je geeft mij hetzelfde advies....lekker volwassen hoor...
quote:Op donderdag 26 september 2013 16:12 schreef complicate het volgende:
Sorry voor de zovele spellingsfouten maar mijn moeder taal is frans en bovendien ben ik hier gewoon zo snel aan het typen...sorry voor het ongemak
Dat laatste is wel heel ernstig voor de vrijdagmiddag....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vrouwen onder elkaar, dit gaat nergens meer over
En het erge is, dit is het enige actieve topic momenteel
PI kunnen lezen is ook wel een topic waard, vind je niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste is wel heel ernstig voor de vrijdagmiddag....
Snel, open een topic over een onderwerp waar niemand dezelfde mening over heeft.
Waaaaaaau wat ben je toch geraakt.....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die door haar Franse achtergrond moeite met Nederlands heeft, derhalve ben jij niet degene die mij kan verwijten niet voldoende leesvaardigheid te beschikken.... de kans is immers beduidend groter dat er niets mis is met mijn leesvaardigheid, maar des te meer met jouw schrijfvaardigheid.
[..]
Waaaaaau ik heb je echt geraakt!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die door haar Franse achtergrond moeite met Nederlands heeft, derhalve ben jij niet degene die mij kan verwijten niet voldoende leesvaardigheid te beschikken.... de kans is immers beduidend groter dat er niets mis is met mijn leesvaardigheid, maar des te meer met jouw schrijfvaardigheid.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |