abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131587510
Hallo iedereen,

Dit is de eerste keer dat ik via deze weg hulp zoek.

Ik snap mijzelf niet meer en toch mijn gevoelens niet.

Er is een jongen die mij al een jaar achter naloopt en hoewel ik hem meer dan 1000 keer gezegd heb dat hij er mee moest stoppen , blijft hij mij achterlopen.

En toen hij mij achterlief heb ik hem eens gekust en gevreeën, maar daarna had ik spijt omdat ik niet zeker was van mijn gevoelens. En ik zei hem dat ik ook iets voel voor hem, maar dat zolang hij zo achtermee blijft lopen en aandringen , dat ik geen ruimte krijg om echt te weten wat ik voel voor hem. Uiteindelijk heb ik hem maanden genegeerd en hij bleef maar berichten sturen.
In die maanden kreeg ik dus ook niet de kans om mijn gevoelens te evalueren.

Nu is hij weer aan mijn deur komen bellen ondanks dat ik hem gezegd had dat hij mij met rust moest laten...

Kort gezegd: ik denk dat ik wel gevoelens heb voor die jongen, maar zolang dat hij mij niet met rust kan laten zal ik hem nooit lief hebben. Ik zei vaak tegen hem laat mij met rust en ik zal zien wat ik voel en naar je komen, maar dat het ook geen belofte was.
Maar dit wil hij niet respecteren en blijft gewoon sturen.

Ik vind dit zo jammer want ik denk dat ik die jongen wel graag heb, maar ik weet het allemaal niet meer omdat hij zo aandringt.

Hoe geraak ik over iemand , die mij niet met rust wil laten?
Ik vind het erg, want ik heb nog gevoelens voor hem, maar ik wil gewoon niet dat hij aandringt en hij wil het niet begrijpen en hij zegt gewoon altijd " ik wil gewoon bij jou zijn en ik zie je veel te graag om je met rust te laten".

Ok de vraag is: hoe ga ik over hem heen kunnen geraken ondanks dat hij mij niet met rust wil laten? sorry ik probeer echt hieruit te komen, want ik wil verder met mijn leven, maar ik moet dit eerst kunnen plaatsen...

kan er iemand mij wat hints geven over hoe ik dit moet plaaten en verder gaan met mijn leven?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Forum Admin donderdag 26 september 2013 @ 15:21:13 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_131587622
Schopje naar R&P.
pi_131587683
Ik doe eens een poging :')

Hoe oud zijn jullie?
pi_131587814
"In die maanden kreeg ik dus ook niet de kans om mijn gevoelens te evaluere"
Je hebt na maanden nog steeds geen helder beeld voor ogen?
pi_131587836
We zijn 20+
pi_131587869
nee ik heb na maanden nog geen helder beeld buiten het beeld dat hij mij blijft berichten sturen.
Zolang hij mij berichten blijft sturen kan ik niet helder nadenken, snap je?
  donderdag 26 september 2013 @ 15:29:17 #7
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_131587888
Dit klinkt verdomme als een hoofse ridderroman. :')
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_131587907
hoe bedoel je Keukendrol?
pi_131588113
Ik wil die jongen gewoon volledig uit mijn leven zetten , maar zolang hij contact blijft zoeken en berichten sturen enzo , kan ik het gewoon NIET.

Ik kan zijn gedrag niet veranderen , maar ik wil gewoon verder, maar hij is zoals een spook in mijn hoofd omdat hij steeds contact blijf zoeken (het is al een jaar bezig).

Punt is: ik wil verder , maar HOE?
pi_131588271
Helder gesprek met hem houden en hem vertellen dat het op moet houden?
pi_131588290
neem een nieuw nummer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_131588344
Ik denk dat het feit dat je hem uit je leven wilt hebben een duidelijke indicatie is dat je niks met hem wilt beginnen. :')
Zeg dat hij op moet rotten en als hij nog een keer langskomt je de politie belt.

Opgelost, slotje.
pi_131588417
Hij loopt je achterna en dan ga je met hem naar bed, lekker makkelijk..

Leuk he, aandacht?

Ben duidelijk en anders aangifte doen, is dat zo moeilijk te bedenken?
pi_131588440
@Impulse:

Ik heb dus eergisteren voor de zoveelste keer echt met hem gepraat.
En ik zei hem zelfs dat ik hem echt smeekte dat hij mij met rust moest laten zodat ik verder
moet met mijn leven, maar hij wil het niet.
En ik zei ook dat ik geen zin heb om naar politie te gaan omdat ik toch om hem geef.
Maar hij zei dat de politie hem niet zou doen stoppen om van mij te houden en berichtjes te sturen.
Achteraf vroeg hij of hij om de twee weken mocht sturen , maar ik zei dat ik het helemaal niet meer wil. En hij is gewoon" ik zie je veel te graag en ik kan niet beloven dat ik je ooit met rust zal laten".

Kijkt, van zijn kant kan ik niets meer veranderen want hij zei mij dat hij het echt niet wil laten.
pi_131588480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:46 schreef complicate het volgende:
@Impulse:

Ik heb dus eergisteren voor de zoveelste keer echt met hem gepraat.
En ik zei hem zelfs dat ik hem echt smeekte dat hij mij met rust moest laten zodat ik verder
moet met mijn leven, maar hij wil het niet.
En ik zei ook dat ik geen zin heb om naar politie te gaan omdat ik toch om hem geef.
Maar hij zei dat de politie hem niet zou doen stoppen om van mij te houden en berichtjes te sturen.
Achteraf vroeg hij of hij om de twee weken mocht sturen , maar ik zei dat ik het helemaal niet meer wil. En hij is gewoon" ik zie je veel te graag en ik kan niet beloven dat ik je ooit met rust zal laten".

Kijkt, van zijn kant kan ik niets meer veranderen want hij zei mij dat hij het echt niet wil laten.
Aangifte doen van stalken, wedden dat hij ophoudt.
  donderdag 26 september 2013 @ 15:48:00 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_131588488
Ik ben geen expert op het gebied van stalkers, maar dat je hem dubbele signalen geeft, en hem hoop geeft dat je in de toekomst misschien weer wat voor hem gaat voelen, dat lijkt mij niet verstandig.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_131588508
@smack 10

bedankt om mij te kwetsen terwijl ik mijn best doe om mijzelf te vergen en verder te gaan.
is erg vriendelijk van u!
  donderdag 26 september 2013 @ 15:50:09 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131588550
Je moet helder zijn en hem niet meer aan het lijntje houden. Als je hem blijft zeggen dat je het niet weet of dat je niet helder kunt denken of dat je wel om hem geeft, dan put hij daar nog steeds hoop uit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_131588561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:28 schreef complicate het volgende:
nee ik heb na maanden nog geen helder beeld buiten het beeld dat hij mij blijft berichten sturen.
Zolang hij mij berichten blijft sturen kan ik niet helder nadenken, snap je?
+20 ?? Jouw spelling en zinsopbouw lijken van die van een 6 jarige.
bored
pi_131588563
Kun je hem niet eerst gewoon eens blocken op al je social media/mobiel? En ook even melden dat je dat doet, dus dat je ook niks meer mee krijgt van wat hij stuurt (en als je nog wel wat mee krijgt doe je maar alsof).
pi_131588565
@Ticootje,

ik heb hem de laaste keer ; eergisteren over politie verteld en hij lachtte ermee.

@eleuis,
Ik geef je gelijk. Ik gaf hem inderdaad dubbele signale, maar mijn gevoelens waren ook dubbel; enerzijds had ik wel gevoelens , maar anderzijds vond ik zijn opdringerigheid gewoon onverdraagbaar.
pi_131588579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef complicate het volgende:
@Ticootje,

ik heb hem de laaste keer ; eergisteren over politie verteld en hij lachtte ermee.

@eleuis,
Ik geef je gelijk. Ik gaf hem inderdaad dubbele signale, maar mijn gevoelens waren ook dubbel; enerzijds had ik wel gevoelens , maar anderzijds vond ik zijn opdringerigheid gewoon onverdraagbaar.
Aangifte doe je bij de politie, niet bij hem.
pi_131588581
Blijft mooi, iemand niet willen maar er toch even mee naar bed gaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131588589
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Blijft mooi, iemand niet willen maar er toch even mee naar bed gaan.
En het dan raar vinden dat iemand blijft proberen als je zegt, ik voel wel wat voor je maar ik weet niet wat.
pi_131588607
@PBateman, wat bedoel je nu?
pi_131588611
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef complicate het volgende:
@smack 10

bedankt om mij te kwetsen terwijl ik mijn best doe om mijzelf te vergen en verder te gaan.
is erg vriendelijk van u!
Sjongejonge, wat een teer zieltje ben jij dan :')

Je komt nogal vreemd over, alsof je 8 jaar bent of al een week wakker ofzo :D
pi_131588624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En het dan raar vinden dat iemand blijft proberen als je zegt, ik voel wel wat voor je maar ik weet niet wat.
Lijkt me weinig veranderen aan "nee is nee", ook al verklaard het mogelijk een deel van zijn gedrag.
pi_131588637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:52 schreef complicate het volgende:
Dit:

quote:
5s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:18 schreef complicate het volgende:
Er is een jongen die mij al een jaar achter naloopt en hoewel ik hem meer dan 1000 keer gezegd heb dat hij er mee moest stoppen , blijft hij mij achterlopen.

En toen hij mij achterlief heb ik hem eens gekust en gevreeën
pi_131588648
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:52 schreef complicate het volgende:
zo moeilijk is het niet?

Er is iemand die vindt jou leuk. Jij doet moeilijk moeilijk, oh ik voel wel wat voor je en ik vind je ook wel leuk en ik doe ook mn poten even wijd.... En daarna klagen dat hij geen berichtjes moet sturen want dat werkt zo benauwend.
pi_131588787
BERICHT VOOR IEDEREEN:

Ik ben inderdaad fout geweest door met hem naar bed te gaan, maar de vraag gaat niet over mijn fout en slechte aanpak in het verleden, omdat ik nu ook wel weet dat hij door mijn signalen niet had kunnen stoppen. Dit was duidelijk fout van mij en ik geef het toe en heb mij ook al bij hem ge-exuseerd voor de dubbele siganlen.

MAAR DEZE topic gaat over het NU: IK WIL mijn leven zonder hem. en ik vroeg gewoon hits om verder te gaan met mijn leven ondanks dat ik steeds berichten blijf krijgen....
pi_131588813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:59 schreef complicate het volgende:
BERICHT VOOR IEDEREEN:

Ik ben inderdaad fout geweest door met hem naar bed te gaan, maar de vraag gaat niet over mijn fout en slechte aanpak in het verleden, omdat ik nu ook wel weet dat hij door mijn signalen niet had kunnen stoppen. Dit was duidelijk fout van mij en ik geef het toe en heb mij ook al bij hem ge-exuseerd voor de dubbele siganlen.

MAAR DEZE topic gaat over het NU: IK WIL mijn leven zonder hem. en ik vroeg gewoon hits om verder te gaan met mijn leven ondanks dat ik steeds berichten blijf krijgen....
zet je telefoon uit?
pi_131588821
Ben je nou een man of vrouw?

En is het nou zo moeilijk om die galbak recht in zijn face te zeggen dat hij moet optyfen, en jou met rust moet laten? Ik was zelf zo klaar met zo'n etterbak.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:00:56 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131588823
ja troll eens weg :O

OT: de vraag is natuurlijk dat mocht je besluiten om toch iets met hem te willen je nooit mee de ruimte krijgt want deze jongen heeft helemaal geen behoefte om je de ruimte te geven... ergo kap dit goed af en mocht dat niet helpen dan zul je verdere maatregelen moeten nemen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131588826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:59 schreef complicate het volgende:
BERICHT VOOR IEDEREEN:

Blokkeer zn nummer.
pi_131588860
Blocken op social media (en melden dat je dat doet). Vanaf dat moment gewoon helemaal negeren en melding maken van stalking als hij door blijft gaan of vervelender wordt.
pi_131589075
@Impluse,

Dit heb ik al gedaan; ik heb zelfs vorig jaar mijn facebook account verwijders zodat ik zeker wist dat hij mij via via zou opzoeken.
Zijn nummer blokkeren kan niet met mijn gsm, ik zou een smartphone moeten hebben volgens mijn operator.
pi_131589096
Sorry voor de zovele spellingsfouten maar mijn moeder taal is frans en bovendien ben ik hier gewoon zo snel aan het typen...sorry voor het ongemak
pi_131589153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:11 schreef complicate het volgende:
@Impluse,

Dit heb ik al gedaan; ik heb zelfs vorig jaar mijn facebook account verwijders zodat ik zeker wist dat hij mij via via zou opzoeken.
Zijn nummer blokkeren kan niet met mijn gsm, ik zou een smartphone moeten hebben volgens mijn operator.
Pak een ander nummer..

Wonen jullie allebei nog thuis?
pi_131589203
@smack 10, neen we wonen allebei alleen.
pi_131589233
Neem een ander telefoonnummer?
pi_131589241
wtf is dit
pi_131589246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:16 schreef complicate het volgende:
@smack 10, neen we wonen allebei alleen.
Vertel eens wat meer, waar ken je hem van?

Wanneer zien jullie elkaar?

Zulke dingen..
pi_131589278
Eigelijk zou het beste zijn dat ik van gsm nummer verander, want het is het enige contactpunt dat ik heb met hem. Verder woont hij op 10 min met auto van bij mij en is hij vaak in het stad.
En ik vermij nu al een tijd om in het stad te lopen....
pi_131589542
@SMACK10,

ik ken hem via een meisje die ik vorig jaar had leren kennen in een kerk.
Ze waren alle twee lid van een vzw en waren eigenlijk een bendegroep vrienden.
En daar heb ik hem leren kennen. Dus eerst wat in die vzw gepraat enzo en kennis gemaakt.
Nadien begon hij mij vaak berichtjes te sturen, maar ik negeerde hem.

Nadien heb ik dit aan dat meisje verteld en ze zei dat ik hem gewoon moest negeren, maar ik heb het contact met die bendegroep gestopt omdat ik er mee niet goed bevoelde dat die jongen mij berichtjes bleef sturen en wou dus niet meer in die groep horen om hem te vermijden.
En dat meisje is ook naar buitenland gaan wonen nadien.

Nadien kwam hij mij thuis vaak snachts opzoeken en ik zei hem altijd dat ik dat niet leuk vond en blablalbla. zo heb ik het een jaar lang volgehouden. En zelfs een hele jaar vermeden om in het stad te lopen.

Maar ik denk dat ik misschien toch van nummer moet veranderen ,omdat dit het enige contactpunt is dat hij met mij heeft,maar ik ben dan zo bang dat hij dan bij mij thuis zal komen.

Ik vind het gewoon erg omdat ikzelf niet meer in het stad durf rond lopen....maar
ja....ik wil gewoon spychologisch sterker staan en hem tot in de eeuwigheid negeren zonder dat hij spookt in mijn leven, maar dat ik zo moeilijk...

misschien dan toch van nummer veranderen
pi_131589768
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:28 schreef complicate het volgende:

misschien dan toch van nummer veranderen
Doe normaal gek! Grow up en leer gewoon met hem omgaan.
Trouw met hem als je hem leuk vind, bel de politie als het allemaal
vervelend word en leer voor de rest gewoon normaal met hem omgaan!

Beetje de stad vermijden voor een gozer. Kennelijk doet 'ie je nogal wat......
  donderdag 26 september 2013 @ 16:41:11 #46
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_131589940
Oorzaak van probleem: Je bent een vrouw
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_131589970
@NEmeosis,

wat wil je daar mee zeggen?
pi_131590014
@StevenTerpsta,

Bedankt ik voel mijzelf genoeg kinderachtig en schuldig door mijn gedrag naar hem toe, maar wrijf er nog maar in, zo zal ik zeker groeien? nog andere tips om te groeien? Merci!
pi_131590288
Je wilt hem uit je leven maar misschien heb je wel gevoelens voor hem?
pi_131590542
Ik denk dat TS uit Belgie komt, vandaar de zinsopbouw, woorden etc.

TS, spreek met m af in een openbare gelegenheid en vertel dat je hier gewoon niet meer van gediend bent. Wees eerlijk en helder. En zeg dat als ie de boodschap nog niet snapt, je genoodzaakt bent om de politie erbij te halen. Mocht ie daarna niet stoppen heb je te maken met een psycho en moet je echt de politie erbij halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')