Aangifte doen van stalken, wedden dat hij ophoudt.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:46 schreef complicate het volgende:
@Impulse:
Ik heb dus eergisteren voor de zoveelste keer echt met hem gepraat.
En ik zei hem zelfs dat ik hem echt smeekte dat hij mij met rust moest laten zodat ik verder
moet met mijn leven, maar hij wil het niet.
En ik zei ook dat ik geen zin heb om naar politie te gaan omdat ik toch om hem geef.
Maar hij zei dat de politie hem niet zou doen stoppen om van mij te houden en berichtjes te sturen.
Achteraf vroeg hij of hij om de twee weken mocht sturen , maar ik zei dat ik het helemaal niet meer wil. En hij is gewoon" ik zie je veel te graag en ik kan niet beloven dat ik je ooit met rust zal laten".
Kijkt, van zijn kant kan ik niets meer veranderen want hij zei mij dat hij het echt niet wil laten.
+20 ?? Jouw spelling en zinsopbouw lijken van die van een 6 jarige.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:28 schreef complicate het volgende:
nee ik heb na maanden nog geen helder beeld buiten het beeld dat hij mij blijft berichten sturen.
Zolang hij mij berichten blijft sturen kan ik niet helder nadenken, snap je?
Aangifte doe je bij de politie, niet bij hem.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef complicate het volgende:
@Ticootje,
ik heb hem de laaste keer ; eergisteren over politie verteld en hij lachtte ermee.
@eleuis,
Ik geef je gelijk. Ik gaf hem inderdaad dubbele signale, maar mijn gevoelens waren ook dubbel; enerzijds had ik wel gevoelens , maar anderzijds vond ik zijn opdringerigheid gewoon onverdraagbaar.
En het dan raar vinden dat iemand blijft proberen als je zegt, ik voel wel wat voor je maar ik weet niet wat.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Blijft mooi, iemand niet willen maar er toch even mee naar bed gaan.
Sjongejonge, wat een teer zieltje ben jij danquote:Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef complicate het volgende:
@smack 10
bedankt om mij te kwetsen terwijl ik mijn best doe om mijzelf te vergen en verder te gaan.
is erg vriendelijk van u!
Lijkt me weinig veranderen aan "nee is nee", ook al verklaard het mogelijk een deel van zijn gedrag.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat iemand blijft proberen als je zegt, ik voel wel wat voor je maar ik weet niet wat.
Dit:quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:18 schreef complicate het volgende:
Er is een jongen die mij al een jaar achter naloopt en hoewel ik hem meer dan 1000 keer gezegd heb dat hij er mee moest stoppen , blijft hij mij achterlopen.
En toen hij mij achterlief heb ik hem eens gekust en gevreeën
zo moeilijk is het niet?quote:
zet je telefoon uit?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:59 schreef complicate het volgende:
BERICHT VOOR IEDEREEN:
Ik ben inderdaad fout geweest door met hem naar bed te gaan, maar de vraag gaat niet over mijn fout en slechte aanpak in het verleden, omdat ik nu ook wel weet dat hij door mijn signalen niet had kunnen stoppen. Dit was duidelijk fout van mij en ik geef het toe en heb mij ook al bij hem ge-exuseerd voor de dubbele siganlen.
MAAR DEZE topic gaat over het NU: IK WIL mijn leven zonder hem. en ik vroeg gewoon hits om verder te gaan met mijn leven ondanks dat ik steeds berichten blijf krijgen....
Blokkeer zn nummer.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:59 schreef complicate het volgende:
BERICHT VOOR IEDEREEN:
Ik ben inderdaad fout geweest door met hem naar bed te gaan, maar de vraag gaat niet over mijn fout en slechte aanpak in het verleden, omdat ik nu ook wel weet dat hij door mijn signalen niet had kunnen stoppen. Dit was duidelijk fout van mij en ik geef het toe en heb mij ook al bij hem ge-exuseerd voor de dubbele siganlen.
MAAR DEZE topic gaat over het NU: IK WIL mijn leven zonder hem. en ik vroeg gewoon hits om verder te gaan met mijn leven ondanks dat ik steeds berichten blijf krijgen....
Pak een ander nummer..quote:Op donderdag 26 september 2013 16:11 schreef complicate het volgende:
@Impluse,
Dit heb ik al gedaan; ik heb zelfs vorig jaar mijn facebook account verwijders zodat ik zeker wist dat hij mij via via zou opzoeken.
Zijn nummer blokkeren kan niet met mijn gsm, ik zou een smartphone moeten hebben volgens mijn operator.
Vertel eens wat meer, waar ken je hem van?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:16 schreef complicate het volgende:
@smack 10, neen we wonen allebei alleen.
Doe normaal gek! Grow up en leer gewoon met hem omgaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:28 schreef complicate het volgende:
misschien dan toch van nummer veranderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |