abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131587510
Hallo iedereen,

Dit is de eerste keer dat ik via deze weg hulp zoek.

Ik snap mijzelf niet meer en toch mijn gevoelens niet.

Er is een jongen die mij al een jaar achter naloopt en hoewel ik hem meer dan 1000 keer gezegd heb dat hij er mee moest stoppen , blijft hij mij achterlopen.

En toen hij mij achterlief heb ik hem eens gekust en gevreeën, maar daarna had ik spijt omdat ik niet zeker was van mijn gevoelens. En ik zei hem dat ik ook iets voel voor hem, maar dat zolang hij zo achtermee blijft lopen en aandringen , dat ik geen ruimte krijg om echt te weten wat ik voel voor hem. Uiteindelijk heb ik hem maanden genegeerd en hij bleef maar berichten sturen.
In die maanden kreeg ik dus ook niet de kans om mijn gevoelens te evalueren.

Nu is hij weer aan mijn deur komen bellen ondanks dat ik hem gezegd had dat hij mij met rust moest laten...

Kort gezegd: ik denk dat ik wel gevoelens heb voor die jongen, maar zolang dat hij mij niet met rust kan laten zal ik hem nooit lief hebben. Ik zei vaak tegen hem laat mij met rust en ik zal zien wat ik voel en naar je komen, maar dat het ook geen belofte was.
Maar dit wil hij niet respecteren en blijft gewoon sturen.

Ik vind dit zo jammer want ik denk dat ik die jongen wel graag heb, maar ik weet het allemaal niet meer omdat hij zo aandringt.

Hoe geraak ik over iemand , die mij niet met rust wil laten?
Ik vind het erg, want ik heb nog gevoelens voor hem, maar ik wil gewoon niet dat hij aandringt en hij wil het niet begrijpen en hij zegt gewoon altijd " ik wil gewoon bij jou zijn en ik zie je veel te graag om je met rust te laten".

Ok de vraag is: hoe ga ik over hem heen kunnen geraken ondanks dat hij mij niet met rust wil laten? sorry ik probeer echt hieruit te komen, want ik wil verder met mijn leven, maar ik moet dit eerst kunnen plaatsen...

kan er iemand mij wat hints geven over hoe ik dit moet plaaten en verder gaan met mijn leven?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Forum Admin donderdag 26 september 2013 @ 15:21:13 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_131587622
Schopje naar R&P.
pi_131587683
Ik doe eens een poging :')

Hoe oud zijn jullie?
pi_131587814
"In die maanden kreeg ik dus ook niet de kans om mijn gevoelens te evaluere"
Je hebt na maanden nog steeds geen helder beeld voor ogen?
pi_131587836
We zijn 20+
pi_131587869
nee ik heb na maanden nog geen helder beeld buiten het beeld dat hij mij blijft berichten sturen.
Zolang hij mij berichten blijft sturen kan ik niet helder nadenken, snap je?
  donderdag 26 september 2013 @ 15:29:17 #7
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_131587888
Dit klinkt verdomme als een hoofse ridderroman. :')
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_131587907
hoe bedoel je Keukendrol?
pi_131588113
Ik wil die jongen gewoon volledig uit mijn leven zetten , maar zolang hij contact blijft zoeken en berichten sturen enzo , kan ik het gewoon NIET.

Ik kan zijn gedrag niet veranderen , maar ik wil gewoon verder, maar hij is zoals een spook in mijn hoofd omdat hij steeds contact blijf zoeken (het is al een jaar bezig).

Punt is: ik wil verder , maar HOE?
pi_131588271
Helder gesprek met hem houden en hem vertellen dat het op moet houden?
pi_131588290
neem een nieuw nummer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_131588344
Ik denk dat het feit dat je hem uit je leven wilt hebben een duidelijke indicatie is dat je niks met hem wilt beginnen. :')
Zeg dat hij op moet rotten en als hij nog een keer langskomt je de politie belt.

Opgelost, slotje.
pi_131588417
Hij loopt je achterna en dan ga je met hem naar bed, lekker makkelijk..

Leuk he, aandacht?

Ben duidelijk en anders aangifte doen, is dat zo moeilijk te bedenken?
pi_131588440
@Impulse:

Ik heb dus eergisteren voor de zoveelste keer echt met hem gepraat.
En ik zei hem zelfs dat ik hem echt smeekte dat hij mij met rust moest laten zodat ik verder
moet met mijn leven, maar hij wil het niet.
En ik zei ook dat ik geen zin heb om naar politie te gaan omdat ik toch om hem geef.
Maar hij zei dat de politie hem niet zou doen stoppen om van mij te houden en berichtjes te sturen.
Achteraf vroeg hij of hij om de twee weken mocht sturen , maar ik zei dat ik het helemaal niet meer wil. En hij is gewoon" ik zie je veel te graag en ik kan niet beloven dat ik je ooit met rust zal laten".

Kijkt, van zijn kant kan ik niets meer veranderen want hij zei mij dat hij het echt niet wil laten.
pi_131588480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:46 schreef complicate het volgende:
@Impulse:

Ik heb dus eergisteren voor de zoveelste keer echt met hem gepraat.
En ik zei hem zelfs dat ik hem echt smeekte dat hij mij met rust moest laten zodat ik verder
moet met mijn leven, maar hij wil het niet.
En ik zei ook dat ik geen zin heb om naar politie te gaan omdat ik toch om hem geef.
Maar hij zei dat de politie hem niet zou doen stoppen om van mij te houden en berichtjes te sturen.
Achteraf vroeg hij of hij om de twee weken mocht sturen , maar ik zei dat ik het helemaal niet meer wil. En hij is gewoon" ik zie je veel te graag en ik kan niet beloven dat ik je ooit met rust zal laten".

Kijkt, van zijn kant kan ik niets meer veranderen want hij zei mij dat hij het echt niet wil laten.
Aangifte doen van stalken, wedden dat hij ophoudt.
  donderdag 26 september 2013 @ 15:48:00 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_131588488
Ik ben geen expert op het gebied van stalkers, maar dat je hem dubbele signalen geeft, en hem hoop geeft dat je in de toekomst misschien weer wat voor hem gaat voelen, dat lijkt mij niet verstandig.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_131588508
@smack 10

bedankt om mij te kwetsen terwijl ik mijn best doe om mijzelf te vergen en verder te gaan.
is erg vriendelijk van u!
  donderdag 26 september 2013 @ 15:50:09 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131588550
Je moet helder zijn en hem niet meer aan het lijntje houden. Als je hem blijft zeggen dat je het niet weet of dat je niet helder kunt denken of dat je wel om hem geeft, dan put hij daar nog steeds hoop uit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_131588561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:28 schreef complicate het volgende:
nee ik heb na maanden nog geen helder beeld buiten het beeld dat hij mij blijft berichten sturen.
Zolang hij mij berichten blijft sturen kan ik niet helder nadenken, snap je?
+20 ?? Jouw spelling en zinsopbouw lijken van die van een 6 jarige.
bored
pi_131588563
Kun je hem niet eerst gewoon eens blocken op al je social media/mobiel? En ook even melden dat je dat doet, dus dat je ook niks meer mee krijgt van wat hij stuurt (en als je nog wel wat mee krijgt doe je maar alsof).
pi_131588565
@Ticootje,

ik heb hem de laaste keer ; eergisteren over politie verteld en hij lachtte ermee.

@eleuis,
Ik geef je gelijk. Ik gaf hem inderdaad dubbele signale, maar mijn gevoelens waren ook dubbel; enerzijds had ik wel gevoelens , maar anderzijds vond ik zijn opdringerigheid gewoon onverdraagbaar.
pi_131588579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef complicate het volgende:
@Ticootje,

ik heb hem de laaste keer ; eergisteren over politie verteld en hij lachtte ermee.

@eleuis,
Ik geef je gelijk. Ik gaf hem inderdaad dubbele signale, maar mijn gevoelens waren ook dubbel; enerzijds had ik wel gevoelens , maar anderzijds vond ik zijn opdringerigheid gewoon onverdraagbaar.
Aangifte doe je bij de politie, niet bij hem.
pi_131588581
Blijft mooi, iemand niet willen maar er toch even mee naar bed gaan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131588589
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Blijft mooi, iemand niet willen maar er toch even mee naar bed gaan.
En het dan raar vinden dat iemand blijft proberen als je zegt, ik voel wel wat voor je maar ik weet niet wat.
pi_131588607
@PBateman, wat bedoel je nu?
pi_131588611
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef complicate het volgende:
@smack 10

bedankt om mij te kwetsen terwijl ik mijn best doe om mijzelf te vergen en verder te gaan.
Sjongejonge, wat een teer zieltje ben jij dan :')

Je komt nogal vreemd over, alsof je 8 jaar bent of al een week wakker ofzo :D
pi_131588624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En het dan raar vinden dat iemand blijft proberen als je zegt, ik voel wel wat voor je maar ik weet niet wat.
Lijkt me weinig veranderen aan "nee is nee", ook al verklaard het mogelijk een deel van zijn gedrag.
pi_131588637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:52 schreef complicate het volgende:
Dit:

quote:
5s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:18 schreef complicate het volgende:
Er is een jongen die mij al een jaar achter naloopt en hoewel ik hem meer dan 1000 keer gezegd heb dat hij er mee moest stoppen , blijft hij mij achterlopen.

En toen hij mij achterlief heb ik hem eens gekust en gevreeën
pi_131588648
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:52 schreef complicate het volgende:
zo moeilijk is het niet?

Er is iemand die vindt jou leuk. Jij doet moeilijk moeilijk, oh ik voel wel wat voor je en ik vind je ook wel leuk en ik doe ook mn poten even wijd.... En daarna klagen dat hij geen berichtjes moet sturen want dat werkt zo benauwend.
pi_131588787
BERICHT VOOR IEDEREEN:

Ik ben inderdaad fout geweest door met hem naar bed te gaan, maar de vraag gaat niet over mijn fout en slechte aanpak in het verleden, omdat ik nu ook wel weet dat hij door mijn signalen niet had kunnen stoppen. Dit was duidelijk fout van mij en ik geef het toe en heb mij ook al bij hem ge-exuseerd voor de dubbele siganlen.

MAAR DEZE topic gaat over het NU: IK WIL mijn leven zonder hem. en ik vroeg gewoon hits om verder te gaan met mijn leven ondanks dat ik steeds berichten blijf krijgen....
pi_131588813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:59 schreef complicate het volgende:
BERICHT VOOR IEDEREEN:

Ik ben inderdaad fout geweest door met hem naar bed te gaan, maar de vraag gaat niet over mijn fout en slechte aanpak in het verleden, omdat ik nu ook wel weet dat hij door mijn signalen niet had kunnen stoppen. Dit was duidelijk fout van mij en ik geef het toe en heb mij ook al bij hem ge-exuseerd voor de dubbele siganlen.

MAAR DEZE topic gaat over het NU: IK WIL mijn leven zonder hem. en ik vroeg gewoon hits om verder te gaan met mijn leven ondanks dat ik steeds berichten blijf krijgen....
zet je telefoon uit?
pi_131588821
Ben je nou een man of vrouw?

En is het nou zo moeilijk om die galbak recht in zijn face te zeggen dat hij moet optyfen, en jou met rust moet laten? Ik was zelf zo klaar met zo'n etterbak.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:00:56 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131588823
ja troll eens weg :O

OT: de vraag is natuurlijk dat mocht je besluiten om toch iets met hem te willen je nooit mee de ruimte krijgt want deze jongen heeft helemaal geen behoefte om je de ruimte te geven... ergo kap dit goed af en mocht dat niet helpen dan zul je verdere maatregelen moeten nemen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131588826
quote:
BERICHT VOOR IEDEREEN:

Blokkeer zn nummer.
pi_131588860
Blocken op social media (en melden dat je dat doet). Vanaf dat moment gewoon helemaal negeren en melding maken van stalking als hij door blijft gaan of vervelender wordt.
pi_131589075
@Impluse,

Dit heb ik al gedaan; ik heb zelfs vorig jaar mijn facebook account verwijders zodat ik zeker wist dat hij mij via via zou opzoeken.
Zijn nummer blokkeren kan niet met mijn gsm, ik zou een smartphone moeten hebben volgens mijn operator.
pi_131589096
Sorry voor de zovele spellingsfouten maar mijn moeder taal is frans en bovendien ben ik hier gewoon zo snel aan het typen...sorry voor het ongemak
pi_131589153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:11 schreef complicate het volgende:
@Impluse,

Dit heb ik al gedaan; ik heb zelfs vorig jaar mijn facebook account verwijders zodat ik zeker wist dat hij mij via via zou opzoeken.
Zijn nummer blokkeren kan niet met mijn gsm, ik zou een smartphone moeten hebben volgens mijn operator.
Pak een ander nummer..

Wonen jullie allebei nog thuis?
pi_131589203
@smack 10, neen we wonen allebei alleen.
pi_131589233
Neem een ander telefoonnummer?
pi_131589241
wtf is dit
pi_131589246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:16 schreef complicate het volgende:
@smack 10, neen we wonen allebei alleen.
Vertel eens wat meer, waar ken je hem van?

Wanneer zien jullie elkaar?

Zulke dingen..
pi_131589278
Eigelijk zou het beste zijn dat ik van gsm nummer verander, want het is het enige contactpunt dat ik heb met hem. Verder woont hij op 10 min met auto van bij mij en is hij vaak in het stad.
En ik vermij nu al een tijd om in het stad te lopen....
pi_131589542
@SMACK10,

ik ken hem via een meisje die ik vorig jaar had leren kennen in een kerk.
Ze waren alle twee lid van een vzw en waren eigenlijk een bendegroep vrienden.
En daar heb ik hem leren kennen. Dus eerst wat in die vzw gepraat enzo en kennis gemaakt.
Nadien begon hij mij vaak berichtjes te sturen, maar ik negeerde hem.

Nadien heb ik dit aan dat meisje verteld en ze zei dat ik hem gewoon moest negeren, maar ik heb het contact met die bendegroep gestopt omdat ik er mee niet goed bevoelde dat die jongen mij berichtjes bleef sturen en wou dus niet meer in die groep horen om hem te vermijden.
En dat meisje is ook naar buitenland gaan wonen nadien.

Nadien kwam hij mij thuis vaak snachts opzoeken en ik zei hem altijd dat ik dat niet leuk vond en blablalbla. zo heb ik het een jaar lang volgehouden. En zelfs een hele jaar vermeden om in het stad te lopen.

Maar ik denk dat ik misschien toch van nummer moet veranderen ,omdat dit het enige contactpunt is dat hij met mij heeft,maar ik ben dan zo bang dat hij dan bij mij thuis zal komen.

Ik vind het gewoon erg omdat ikzelf niet meer in het stad durf rond lopen....maar
ja....ik wil gewoon spychologisch sterker staan en hem tot in de eeuwigheid negeren zonder dat hij spookt in mijn leven, maar dat ik zo moeilijk...

misschien dan toch van nummer veranderen
pi_131589768
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:28 schreef complicate het volgende:

misschien dan toch van nummer veranderen
Doe normaal gek! Grow up en leer gewoon met hem omgaan.
Trouw met hem als je hem leuk vind, bel de politie als het allemaal
vervelend word en leer voor de rest gewoon normaal met hem omgaan!

Beetje de stad vermijden voor een gozer. Kennelijk doet 'ie je nogal wat......
  donderdag 26 september 2013 @ 16:41:11 #46
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_131589940
Oorzaak van probleem: Je bent een vrouw
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_131589970
@NEmeosis,

wat wil je daar mee zeggen?
pi_131590014
@StevenTerpsta,

Bedankt ik voel mijzelf genoeg kinderachtig en schuldig door mijn gedrag naar hem toe, maar wrijf er nog maar in, zo zal ik zeker groeien? nog andere tips om te groeien? Merci!
pi_131590288
Je wilt hem uit je leven maar misschien heb je wel gevoelens voor hem?
pi_131590542
Ik denk dat TS uit Belgie komt, vandaar de zinsopbouw, woorden etc.

TS, spreek met m af in een openbare gelegenheid en vertel dat je hier gewoon niet meer van gediend bent. Wees eerlijk en helder. En zeg dat als ie de boodschap nog niet snapt, je genoodzaakt bent om de politie erbij te halen. Mocht ie daarna niet stoppen heb je te maken met een psycho en moet je echt de politie erbij halen.
  donderdag 26 september 2013 @ 17:03:21 #51
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_131590571
Wees duidelijk. Niet meer zeggen dat je misschien gevoelens hebt of kunt krijgen.
pi_131590634
@FEEEEBLE,

Héél bedankt voor je reactie.
Awel, je vraag is terecht en verwijst naar de titel van mijn topic 'ik ben zo in de war'.

Wat gevoelens betreft: inderdaad, je snapt het, ik heb gevoelens voor hem en eigenlijk de einige jongen waarbij ik echt graag knuffelde en kuste

MAAR mijn verstand vind het niet leuk dat hij niet kan luisteren en mij ruimte geven. Snap je?
Ik krijg geen adem door zijn gedrag van opdringerigheid. En 6 maanden geleden wist ik zeker dat als hij mij genoeg met rust laat, dat ik wel nog zelf naar hem zou gaan, maar dat laat hij mij niet toe, hij kan mij niet met rust laten en ik voel mij daardoor geen ruimte.

Dus dacht ik dat het beste zou zijn dat hij uit mijn leven moet zodat mijn hart en verstand in evenwicht terug kunnen zijn.
pi_131591066
@Sunshine1982,

Zijn jullie dan van Holland?
Inderdaad ik kom uit Belgie
pi_131591277
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:05 schreef complicate het volgende:
@FEEEEBLE,

Awel, je vraag is terecht en verwijst naar de titel van mijn topic 'ik ben zo in de war'.

Wat gevoelens betreft: inderdaad, je snapt het, ik heb gevoelens voor hem en eigenlijk de einige jongen waarbij ik echt graag knuffelde en kuste

MAAR mijn verstand vind het niet leuk dat hij niet kan luisteren en mij ruimte geven. Snap je?
Ik krijg geen adem door zijn gedrag van opdringerigheid. En 6 maanden geleden wist ik zeker dat als hij mij genoeg met rust laat, dat ik wel nog zelf naar hem zou gaan, maar dat laat hij mij niet toe, hij kan mij niet met rust laten en ik voel mij daardoor geen ruimte.

Dus dacht ik dat het beste zou zijn dat hij uit mijn leven moet zodat mijn hart en verstand in evenwicht terug kunnen zijn.
Ik denk dat het handiger is als je toch probeert alles wat duidelijker te maken in het topic zelf ;) Het komt te warrig over nu voor iedereen en er zijn hier heus wel wat lieve users waar je wellicht iets aan zult hebben :)
pi_131591396
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:25 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Ik denk dat het handiger is als je toch probeert alles wat duidelijker te maken in het topic zelf ;) Het komt te warrig over nu voor iedereen en er zijn hier heus wel wat lieve users waar je wellicht iets aan zult hebben :)
Inderdaad, zoals ik net zei voel ik wel wat voor die jongen maar ik wil gewoon niet dat hij zo opdringerig doet, dus heb ik gekozen om hem -ondanks dat ik gevoelens heb voor hem- uit mijn leven te zetten...
pi_131591449
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:29 schreef Keukendrol het volgende:
verklaar je nader........
pi_131591530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:52 schreef Feeeeble het volgende:
Je wilt hem uit je leven maar misschien heb je wel gevoelens voor hem?

pi_131591767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad, zoals ik net zei voel ik wel wat voor die jongen maar ik wil gewoon niet dat hij zo opdringerig doet, dus heb ik gekozen om hem -ondanks dat ik gevoelens heb voor hem- uit mijn leven te zetten...
Wij weten natuurlijk ook niet hoe die gesprekken tussen jullie gaan. Hoe serieus jij overkomt als je hem vertelt je even een tijdje met rust te laten bijvoorbeeld... En hij voelt zeer waarschijnlijk ook dat de gevoelens toch wel wederzijds zijn en snapt niet helemaal waarom hij je dan met rust moet laten...?

[ Bericht 0% gewijzigd door Feeeeble op 26-09-2013 17:53:57 ]
pi_131591952
@Feeeeble,

Het allerlaatste gesprek heb ik beëindigd door mijn deur gewoon toe te doen , want hij bleef het zelfde herhalen " ik zal je nooit met rust kunnen/willen laten, ik zie je veel te graag" en ik zei dat ik het niet tot in de eeuwigheid zal herhalen dat ik rust wil en dan heb gewoon mijn deur toe gedaan en is hij weggegaan en zei "ik zal het nu nooit kunne beloven met rust te laten".

Dus mijn laatste gesprek met hem was heel serieus want heb hem zelf niet binnen gelaten.
Ik heb hem serieus doen begrijpen dat mijn gevoelens op waren door zijn opdringerigheid.

Maar ik wil nu verder met mijn leven ondanks dat ik nog wat voel voor hem, want iemand dat mijn rust geven niet wil/kan respeceteren , geeft mij geen keuze dan verder gaan
pi_131592187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:50 schreef complicate het volgende:
@Feeeeble,

Het allerlaatste gesprek heb ik beëindigd door mijn deur gewoon toe te doen , want hij bleef het zelfde herhalen " ik zal je nooit met rust kunnen/willen laten, ik zie je veel te graag" en ik zei dat ik het niet tot in de eeuwigheid zal herhalen dat ik rust wil en dan heb gewoon mijn deur toe gedaan en is hij weggegaan en zei "ik zal het nu nooit kunne beloven met rust te laten".

Dus mijn laatste gesprek met hem was heel serieus want heb hem zelf niet binnen gelaten.
Ik heb hem serieus doen begrijpen dat mijn gevoelens op waren door zijn opdringerigheid.

Maar ik wil nu verder met mijn leven ondanks dat ik nog wat voel voor hem, want iemand dat mijn rust geven niet wil/kan respeceteren , geeft mij geen keuze dan verder gaan
Heb je daarna nog iets van hem gehoord?
pi_131592229
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:59 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Heb je daarna nog iets van hem gehoord?
NEEN
pi_131592288
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:01 schreef complicate het volgende:

[..]

NEEN
Ik heb niets meer van hem gehoord, maar dat gevoel dat hij zal sturen overheerst mij omdat hij zei dat hij het niet van plan was om te stoppen...
pi_131592343
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb niets meer van hem gehoord, maar dat gevoel dat hij zal sturen overheerst mij omdat hij zei dat hij het niet van plan was om te stoppen...
Als hij niet stopt, dan naar de politie gaan en aangifte doen. Ik denk niet dat je veel kan doen om hem te stoppen verder, dus hopelijk blijft hij toch stil.
pi_131592444
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als hij niet stopt, dan naar de politie gaan en aangifte doen. Ik denk niet dat je veel kan doen om hem te stoppen verder, dus hopelijk blijft hij toch stil.
Ik hoop het ook, in iedergeval zal ik van mijn kant NOOIT meer met hem proberen te praten want dat doe ik al een jaar met vallen en opstaan. Ik hoop dat hij nu echt stopt van zichzelf....maar wat een gevoel zeg....in het begin vond ik dat nog een heel lieve jongen en nu is dat gewoon een spook in mijn hoofd....zo erg dat dit mij overheerst en niet verder kan met mijn leven....ik haat mijzelf dat ik dit gewoon niet aankan....
pi_131592490
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, in iedergeval zal ik van mijn kant NOOIT meer met hem proberen te praten want dat doe ik al een jaar met vallen en opstaan. Ik hoop dat hij nu echt stopt van zichzelf....maar wat een gevoel zeg....in het begin vond ik dat nog een heel lieve jongen en nu is dat gewoon een spook in mijn hoofd....zo erg dat dit mij overheerst en niet verder kan met mijn leven....ik haat mijzelf dat ik dit gewoon niet aankan....
Je zou hem moeten haten dat hij jou dit (gevoel) oplegt.

Naar mijn idee is het niet echt abnormaal wat jij ervaart.
pi_131592529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:20 schreef complicate het volgende:
@Sunshine1982,

Zijn jullie dan van Holland?
Inderdaad ik kom uit Belgie
Uhm ja. Dit is NL fora
pi_131592558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je zou hem moeten haten dat hij jou dit (gevoel) oplegt.

Naar mijn idee is het niet echt abnormaal wat jij ervaart.
Dank u wel magnetronkoffie...je hebt mijn last wat draaglijker gemaakt.
Want dit weegt echt enorm zwaar...Heel bedankt voor je troost en begrip...
pi_131592580
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Dank u wel magnetronkoffie...je hebt mijn last wat draaglijker gemaakt.
Want dit weegt echt enorm zwaar...Heel bedankt voor je troost en begrip...
Ach, ik ben gewoon m'n rationele zelf he? O-)
pi_131592591
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Uhm ja. Dit is NL fora
Ook juist Sunshine, zoals je kunt vastellen ben ik dus "zo in de war
pi_131592607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach, ik ben gewoon m'n rationele zelf he? O-)
Heb je het zelf al meegemaakt?
pi_131592658
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Heb je het zelf al meegemaakt?
Nee, ik ben nooit gestalkt. Wel ben ik vroeger gepest en achtervolgd, dus kan me wel beetje voorstellen dat je bang bentgeen zin hebt om bepaalde personen tegen te komen.

Het houdt je bovenmatig bezig.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:28:26 #72
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131592864
Serieus, het gedrag van hem is genoeg voor een contactverbod en doe niet zo ongelooflijk wispelturig
pi_131592875
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, ik ben nooit gestalkt. Wel ben ik vroeger gepest en achtervolgd, dus kan me wel beetje voorstellen dat je bang bentgeen zin hebt om bepaalde personen tegen te komen.

Het houdt je bovenmatig bezig.
Inderdaad!!! Amai ik ben blij dat ik op dit forum ben gekomen.
Zo voel ik mij echt! ik vermijd elk contact en dat lijkt een full time job!
En hoe is het met je ondertussen?
Hoe heb je het gepest verwerkt?
pi_131592924
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:28 schreef kristalhelder het volgende:
Serieus, het gedrag van hem is genoeg voor een contactverbod en doe niet zo ongelooflijk wispelturig
volledig mee eens, nu is het mij duidelijker geworden door dit forum, maar weet je, als je zelf in een situatie zit lijkt het meestal verwarrend in jouw wereld, maar nu ik op dit forum ben en visie heb ven buitenstaanders helpt het mij om niet meer "in de war te zijn" (zie naam topic).

Voor veel mensen zal ik duidelijk zijn maar als iemand het zelf mee aan het maken is , dan is het meestal niet duidelijk.
pi_131592957
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Inderdaad!!! Amai ik ben blij dat ik op dit forum ben gekomen.
Zo voel ik mij echt! ik vermijd elk contact en dat lijkt een full time job!
En hoe is het met je ondertussen?
Hoe heb je het gepest verwerkt?
Het gepest is ondertussen zo lang geleden dat ik er alleen maar op vooruitgegaan ben. Ik let nu veel meer op wie ik dichtbij laat komen (de rotte appels snel leren herkennen, zo gezegd).

Ik durf me tegenwoordig veel beter te verweren, omdat ik het -wel- waard ben.
  donderdag 26 september 2013 @ 18:32:45 #76
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131592960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:31 schreef complicate het volgende:

[..]

volledig mee eens, nu is het mij duidelijker geworden door dit forum, maar weet je, als je zelf in een situatie zit lijkt het meestal verwarrend in jouw wereld, maar nu ik op dit forum ben en visie heb ven buitenstaanders helpt het mij om niet meer "in de war te zijn" (zie naam topic).

Voor veel mensen zal ik duidelijk zijn maar als iemand het zelf mee aan het maken is , dan is het meestal niet duidelijk.
Dat gevoel ken ik ook wel, dat het heel verwarrend voor jezelf is, maar kristalhelder voor anderen.
Alleen dan wel met simpelere dingen dan een stalker :)
pi_131593033

[ Bericht 100% gewijzigd door complicate op 26-09-2013 18:39:35 ]
pi_131593049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het gepest is ondertussen zo lang geleden dat ik er alleen maar op vooruitgegaan ben. Ik let nu veel meer op wie ik dichtbij laat komen (de rotte appels snel leren herkennen, zo gezegd).

Ik durf me tegenwoordig veel beter te verweren, omdat ik het -wel- waard ben.
Zo mooi gezegd, ik wou dat ik dit ook kon!!!!!
  donderdag 26 september 2013 @ 18:37:30 #79
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131593066
Die quotes gaan niet echt lekker he :')
pi_131593077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:37 schreef kristalhelder het volgende:
Inderdaad, het is mijn eerste keer en dat lukt niet zo goed :)
pi_131593129
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Zo mooi gezegd, ik wou dat ik dit ook kon!!!!!
Heb ik ook moeten leren en het heeft best wel lang geduurd voordat ik mezelf een beetje ging waarderen (heb best wel een lange geschiedenis van ellende achter me bla bla bla), ik zou niet weten waarom het jou niet kan lukken. Maar ik hoop wel dat jij het sneller doorkrijgt dan ik :P
pi_131593140
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:37 schreef kristalhelder het volgende:
Ach, weten we tenminste dat het geen troll is he? :P
pi_131593188
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Neen ik ben geen troll, ik ben hier gekomen om steun en om tijd te verliezen
  donderdag 26 september 2013 @ 18:44:10 #84
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131593219
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat dan gelukkig wel weer
pi_131593225
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou, als je tijd wilt verliezen, dan kan ik je fok! wel aanbevelen! _O-
En voor steun kun je altijd in R&P terecht, er is bijna altijd wel iemand wakker hier :P
pi_131593229
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Dat dan gelukkig wel weer
:)
  donderdag 26 september 2013 @ 18:44:32 #87
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131593231
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarom wil je tijd verliezen?
pi_131593257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, als je tijd wilt verliezen, dan kan ik je fok! wel aanbevelen! _O-
En voor steun kun je altijd in R&P terecht, er is bijna altijd wel iemand wakker hier :P
Dank voor je advies,!
pi_131593263
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Waarom wil je tijd verliezen?
TS wil snel oud en wijs worden :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131593276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb ik ook moeten leren en het heeft best wel lang geduurd voordat ik mezelf een beetje ging waarderen (heb best wel een lange geschiedenis van ellende achter me bla bla bla), ik zou niet weten waarom het jou niet kan lukken. Maar ik hoop wel dat jij het sneller doorkrijgt dan ik :P
Soms heb ik ook het gevoel dat het mij veel tijd zal kosten
  donderdag 26 september 2013 @ 18:47:21 #91
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131593305
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_131593322
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

SPOILER
Dat is waar, want al die energie om dingens te verwerken en verder te gaan zouden gemakkelijker voor mij zijn als ik "ouder" en wijzer was...maar het leven is een leerschool zeggen he!
pi_131593327
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Soms heb ik ook het gevoel dat het mij veel tijd zal kosten
Kan, maar hoeft niet. Ieder mens is weer anders en de 1 kan iets sneller dan de ander terwijl de ander dat andere weer sneller doet dan de ene :P
pi_131593374
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

SPOILER
_O-
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat is waar, want al die energie om dingens te verwerken en verder te gaan zouden gemakkelijker voor mij zijn als ik "ouder" en wijzer was...maar het leven is een leerschool zeggen he!
Klopt! En over het algemeen gesproken wordt het leven ook een stuk leuker later! (tenzij je natuurlijk alleen maar verlangt naar de nostalgie van je kindertijd of zo, maar he, je kunt toch niet terug dus vooruit met de geit! *O* ).

Edit: Maar ik moet wel zeggen dat het leven later ook gecompliceerder wordt, mensen worden ook steeds complexer naarmate ze ouder worden en meer meegemaakt hebben.
pi_131593448
quote:
_O-

[..]

Klopt! En over het algemeen gesproken wordt het leven ook een stuk leuker later! (tenzij je natuurlijk alleen maar verlangt naar de nostalgie van je kindertijd of zo, maar he, je kunt toch niet terug dus vooruit met de geit! *O* ).

Edit: Maar ik moet wel zeggen dat het leven later ook gecompliceerder wordt, mensen worden ook steeds complexer naarmate ze ouder worden en meer meegemaakt hebben.
[/quote]
pi_131593485
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:52 schreef complicate het volgende:

[..]

En hoe oud ben je , zo een wijze jongen/meisje?
Ben ondertussen 35 geworden (staat ook gewoon in mijn fotoboek als het goed is :P ).

Edit: Ja ja, ik ben een ouwe lul ;(
pi_131593489
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:52 schreef complicate het volgende:

[..]

_O-

[..]

[/quote]

ik snap niets meer van die quotes!!!! :)
pi_131593508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:53 schreef complicate het volgende:
ik snap niets meer van die quotes!!!! :)
Tis soms ook een beetje "complicated" he? :P
pi_131593531
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ben ondertussen 35 geworden (staat ook gewoon in mijn fotoboek als het goed is :P ).

Edit: Ja ja, ik ben een ouwe lul ;(
35 is niet oud hé!
Leeftijd is een getal! Je weet toch dat het de manier van berekenen is hé....vroeger werd leeftijd anders berekend en waren mensen 300 jaar oud. Dus voor mij blijft en is een leeftijd een getal......
...Maar ik zou wel liever ouder zijn, dan hoef ik mij niet meer zo veel zorgen te maken en druk te maken over mensen zoals die jongen
pi_131593538
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tis soms ook een beetje "complicated" he? :P
*)
pi_131593582
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef complicate het volgende:

[..]

35 is niet oud hé!
Leeftijd is een getal! Je weet toch dat het de manier van berekenen is hé....vroeger werd leeftijd anders berekend en waren mensen 300 jaar oud. Dus voor mij blijft en is een leeftijd een getal......
...Maar ik zou wel liever ouder zijn, dan hoef ik mij niet meer zo veel zorgen te maken en druk te maken over mensen zoals die jongen
Ouder word je vanzelf en leeftijd komt (helaas) ook met gebreken.
-Maar- het gaat er ook om wat je doet met de tijd die je gegeven is :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef complicate het volgende:

[..]

*)
Snelle leerlinge ben je :P
pi_131593609
Even terug naar de Topic,

Zou ik van nummer veranderen om dat gevoel van overheersing van zijn smsjes te vermijden?
ik wil gewoon niet meer hoeven denken van "oei, weer een bericht" ,want zodra hij stuurt denk ik van ; straks komt hij nog bij mij....
pi_131593640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:59 schreef complicate het volgende:

Zou ik van nummer veranderen om dat gevoel van overheersing van zijn smsjes te vermijden?
ik wil gewoon niet meer hoeven denken van "oei, weer een bericht" ,want zodra hij stuurt denk ik van ; straks komt hij nog bij mij....
Ik zou dat wel doen ja. Wel zou ik m'n oude nummer behouden (altijd handig om 2 telefoonnummers te hebben).
  donderdag 26 september 2013 @ 19:00:43 #104
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131593646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:59 schreef complicate het volgende:

Of ga naar de politie en laat de chatgeschiedenis aan hun zien
pi_131593728
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Of ga naar de politie en laat de chatgeschiedenis aan hun zien
Is dat geldig bij jullie in Nederland?
Ik weet niet of de politie dit zou aanvaarden , jammer!
pi_131593756
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, maar als je in Belgie zit, is het dan niet handiger om -daar- naar de politie te gaan?
  donderdag 26 september 2013 @ 19:04:57 #107
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131593781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:03 schreef complicate het volgende:

[..]

I'm guessing, ik heb helemaal geen geschiedenis met de politie en wetten in het algemeen
pi_131593837
Probleem is: als ik naar de politie moet , dan zou ik vanaf vandaag mij moeten bezig houden met al zijn smsjes te verzamelen om bewijs te kunnen geven. En dat ik dan ook weer niet goed voor mij psych...en laatste keer als ik met hem over politie sprak heeft hij er zelfs mee gelachen en gezegd "politie doet er niets mee met u klacht".

ik wil een oplossing waardoor ik gewoon stop met dat gespook, maar zo te horen is de politie toch de enige mogelijkheid...dus...veel keuzes heb ik niet...
pi_131593858
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:04 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

I'm guessing, ik heb helemaal geen geschiedenis met de politie en wetten in het algemeen
OK alle ideëen zijn welkom hoor :)
pi_131593873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, maar als je in Belgie zit, is het dan niet handiger om -daar- naar de politie te gaan?
Probleem is: als ik naar de politie moet , dan zou ik vanaf vandaag mij moeten bezig houden met al zijn smsjes te verzamelen om bewijs te kunnen geven. En dat ik dan ook weer niet goed voor mij psych...en laatste keer als ik met hem over politie sprak heeft hij er zelfs mee gelachen en gezegd "politie doet er niets mee met u klacht".

ik wil een oplossing waardoor ik gewoon stop met dat gespook, maar zo te horen is de politie toch de enige mogelijkheid...dus...veel keuzes heb ik niet...
pi_131593913
Hard wegrennen TS.
pi_131593943
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Tsja, als je alles weggegooid hebt, dan gaat het lastig worden ja. Maar als je 2 telefoons hebt, kan jij gewoon ongestoord doorbellen met je nieuwe nummer terwijl hij jouw oude nummer vol mag spammen! ^O^
Zet je oude dan gelijk op stil, dan hoor je hem nooit meer en hij heeft niks door!
pi_131593946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zou dat wel doen ja. Wel zou ik m'n oude nummer behouden (altijd handig om 2 telefoonnummers te hebben).
Ik ga van telefoon nummer veranderen en de ander behouden en binnen 6 maanden bekijken of hij nog gestuurd heeft en er mee naar de politie gaan...op die manier ben ik 6 maanden niet meer met hem "bezig" en ga mijn leven door mijn andere nummer te hebben.
ik denk dat dit al niet slecht is ....
pi_131593973
Hoe moeilijk is t nou om hem overal te blokkeren :') volgens mij twijfel je ergens gewoon zelf nog of je hem wel echt kwijt wil
pi_131593982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, als je alles weggegooid hebt, dan gaat het lastig worden ja. Maar als je 2 telefoons hebt, kan jij gewoon ongestoord doorbellen met je nieuwe nummer terwijl hij jouw oude nummer vol mag spammen! ^O^
Zet je oude dan gelijk op stil, dan hoor je hem nooit meer en hij heeft niks door!
haha je leest echt in mijn gedachten, ik had dit net geschreven , zo grappig
pi_131593992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:10 schreef JedimindhaX het volgende:
Hoe moeilijk is t nou om hem overal te blokkeren :') volgens mij twijfel je ergens gewoon zelf nog of je hem wel echt kwijt wil
TS heeft al aangegeven dat dat met haar oude foon niet gaat :P
pi_131594041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik ga van telefoon nummer veranderen en de ander behouden en binnen 6 maanden bekijken of hij nog gestuurd heeft en er mee naar de politie gaan...op die manier ben ik 6 maanden niet meer met hem "bezig" en ga mijn leven door mijn andere nummer te hebben.
ik denk dat dit al niet slecht is ....
Precies dit ja, klinkt als een goed plan! ^O^

Kijk, zo komen we weer verder! :Y
pi_131594054
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

TS heeft al aangegeven dat dat met haar oude foon niet gaat :P
Oh :P nieuwe telefoon kopen :D
pi_131594063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:10 schreef JedimindhaX het volgende:
Tja blijkbaar zie ik de situatie niet meer helder en ben ik daarom hier.
In ieder geval veel mensen hebben mij al geholpen en ga van nummer veranderen.
De ene mens heeft meer tijd nodig om dingens te snapen en te reageren dan de ander.
Sorry als dit je gestoord heeft, maar blijkbaar ben ik niet zo snel als je om dit te snappen...
pi_131594080
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:12 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Oh :P nieuwe telefoon kopen :D
Gaat TS al doen :P
pi_131594091
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

ja en morgen vroeg !!!!!!
pi_131594161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef complicate het volgende:

[..]

ja en morgen vroeg !!!!!!
Geregeld!

Was er verder nog iets? :)
pi_131594206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan echt niet wachten:

Plan nummer 1: nieuwe gsm en nummer kopen
Plan nummer 2: huige gsm naar op stil zetten en naar mijn oma brengen (woont op 50km van bij mij) zo ben ik zeker dat ik niet meer zal kijken want ga niet zo heel vaak bij haar.
Plan nummer 3: over 6 maanden mijn huidig gsm bekijken of hij nog gestuurd heeft en op die manier genoeg bewijs verzameld hebben voor politie zonder dat ik mij er moest bezig houden.
pi_131594224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Tja blijkbaar zie ik de situatie niet meer helder en ben ik daarom hier.
In ieder geval veel mensen hebben mij al geholpen en ga van nummer veranderen.
De ene mens heeft meer tijd nodig om dingens te snapen en te reageren dan de ander.
Sorry als dit je gestoord heeft, maar blijkbaar ben ik niet zo snel als je om dit te snappen...
Nee hoor, ik stoorde me er niet aan ofzo :P succes met de hele situatie!
pi_131594234
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:17 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee hoor, ik stoorde me er niet aan ofzo :P succes met de hele situatie!
Dank je wel...
pi_131594298
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geregeld!

Was er verder nog iets? :)
Nog iets eeeeuuuh wel , ik ben je heel dankbaar voor de inzicht in deze situatie en ga er morgen werk van maken en ik hoop diep dat ik op deze manier verder zal kunnen.
En hopelijk hoef ik over 6 maanden zelfs niet naar de politie , want de spook zal hopelijk al lang uit mijn hoofd zijn...
pi_131594339
Als je een smartphone hebt kun je ook gewoon een app downloaden waarmee je hem kunt blokkeren. Ideaal voor opdringerige en wanhopige freaks.

Geen smartphone is gewoon ander nummer nemen.

Btw, je hebt nu alle gegevens toch op je telefoon, waarom wil je wachten met aangifte doen?
pi_131594451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:19 schreef complicate het volgende:

[..]

Nog iets eeeeuuuh wel , ik ben je heel dankbaar voor de inzicht in deze situatie en ga er morgen werk van maken en ik hoop diep dat ik op deze manier verder zal kunnen.
En hopelijk hoef ik over 6 maanden zelfs niet naar de politie , want de spook zal hopelijk al lang uit mijn hoofd zijn...
En wat je ook nog kunt doen is bijvoorbeeld noteren wanneer hij jou verder lastig valt. Staat hij ineens voor je deur (ik zeg maar even wat), noteer het dan met datum en tijd! Nog beter is als je samen met iemand bent, dan kan die persoon eventueel voor jou getuigen.

Dat soort dingen!

En als hij niet opgeeft, dan sta je een stuk sterker bij de politie (en al helemaal als hij door blijft gaan met berichten sturen naar je oude nummer).
pi_131594473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:20 schreef Charcot het volgende:
Als je een smartphone hebt kun je ook gewoon een app downloaden waarmee je hem kunt blokkeren. Ideaal voor opdringerige en wanhopige freaks.

Geen smartphone is gewoon ander nummer nemen.

Btw, je hebt nu alle gegevens toch op je telefoon, waarom wil je wachten met aangifte doen?
dat staat allemaal in mijn vorige berichten te lezen, je hebt denk ik niet alles gelezen in deze topic:
1. ik heb geen smartphone en dit is juist het probleem waardoor ik hem niet kan blokeren (dit heb ik al vorig jaar aan mijn operatoor gevraagd en kon niet zonder smartphone (zie mijn andere berichten hierboven)
2. ik heb al zijn sms verwijderd omdat ik juist niet met hem "bezig" wou zijn en dat ik niet sterk genoeg was om het niet te lezen balblala...

dus wat magnetronkoffie gaf als idee is gewoon het beste in deze situatie en heb ook niet veel geld om een smarphone te gaan kopen dus ik ga morgen een goedkope gsm kopen en daar mee verder
pi_131594493
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:24 schreef complicate het volgende:

[..]

dat staat allemaal in mijn vorige berichten te lezen, je hebt denk ik niet alles gelezen in deze topic:
1. ik heb geen smartphone en dit is juist het probleem waardoor ik hem niet kan blokeren (dit heb ik al vorig jaar aan mijn operatoor gevraagd en kon niet zonder smartphone (zie mijn andere berichten hierboven)
2. ik heb al zijn sms verwijderd omdat ik juist niet met hem "bezig" wou zijn en dat ik niet sterk genoeg was om het niet te lezen balblala...

dus wat magnetronkoffie gaf als idee is gewoon het beste in deze situatie en heb ook niet veel geld om een smarphone te gaan kopen dus ik ga morgen een goedkope gsm kopen en daar mee verder
Toch bedankt voor je advies charcot
pi_131594570
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En wat je ook nog kunt doen is bijvoorbeeld noteren wanneer hij jou verder lastig valt. Staat hij ineens voor je deur (ik zeg maar even wat), noteer het dan met datum en tijd! Nog beter is als je samen met iemand bent, dan kan die persoon eventueel voor jou getuigen.

Dat soort dingen!

En als hij niet opgeeft, dan sta je een stuk sterker bij de politie (en al helemaal als hij door blijft gaan met berichten sturen naar je oude nummer).
Yep , ik ga er werk van maken! het moet gedaan zijn.
Ik begin die zelfs echt te haten!!!!!!
Maar ik moet naar de toekomst kijken dus morgen vroeg nieuwe gsm en de oude behouden als spam! Heel bedankt magnetronkofiie , je was een heel goede hulp, steun en troost in mijn situatie.
pi_131594633
Ik heb nu ook net niet alles gelezen denk ik, wel bijna... Maar wat ik nog wilde weten; heeft hij vaak zomaar voor je deur gestaan? En wat ga je doen als hij dit weer doet?
pi_131594653
Satan gespot.
pi_131595029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Maar ik moet naar de toekomst kijken dus morgen vroeg nieuwe gsm en de oude behouden als spam! Heel bedankt magnetronkofiie , je was een heel goede hulp, steun en troost in mijn situatie.
Graag gedaan hoor, en veel succes morgen! ^O^
pi_131597893
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:30 schreef Feeeeble het volgende:
Ik heb nu ook net niet alles gelezen denk ik, wel bijna... Maar wat ik nog wilde weten; heeft hij vaak zomaar voor je deur gestaan? En wat ga je doen als hij dit weer doet?
Ik lees je quote nu pas, ik was even weg naar huis.
mmmm dat is uiteraard een goede opmerking.
In de maand maart kwam hij wel toch vaak aan mijn deur als ik niet opnam. Toen heb ik bedreigd met Politie en was hij gestopt een tijd en dan weer herbegonnen.
Ik denk soieso dat ik NOOIT meer met hem zal praten voor hem weg te wijzen of om het hem nog te doen begrijpen(heb ik al een jaar gedaan) ,maar ik denk dat ik gewoon de politie bellen zal bellen als hij aan mijn deur zou staan.
Maar ik denk dat hij nu ga stoppen want ik heb terug met Politie bedreigd.En ik heb hem ook gezegd dat ik zijn berichtjes zal bewaren voor politie, dus ik denk dat hij misschien ook niet meer zal sturen , maar voor alle zekerheid is het toch inderdaad best om aan alles te denken;

Antwoord op je vraag: politie bellen als hij aan mijn deur staat is het beste? Wat denk je?
pi_131597911
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
Satan gespot.
quote:
Satan gespot.
quote:
Satan gespot.
wie is Satan?
pi_131598069
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor, en veel succes morgen! ^O^
Ik was even weg naar huis,dank je!
Daarjuist heeft Feeeble een goed opmerking gemaakt van wat als hij toch aan mijn deur zou komen?
Zal ik dan gewoon de politie bellen? Of hem laten staan tot hij weg gaat? of gewoon een emmer met koud water over hem gieten vanuit het raam boven?
pi_131598408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat soort dingen!

Ik had dit niet gelezen.
Als hij aan de deur staat zal ik datum en tijd noteren. Jammer dat ik alleen woon anders had ik al lang iemand laten getuigen.
  donderdag 26 september 2013 @ 21:12:57 #139
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_131598665
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Ook met een simpele telefoon kun je mensen blokkeren. Die functie zit op de telefoon zelf!

Yep, heb dr ervaring mee :)
pi_131598760
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Ook met een simpele telefoon kun je mensen blokkeren. Die functie zit op de telefoon zelf!

Yep, heb dr ervaring mee :)
Ben al naar de operator geweest en met de mijne gaat het gewoon niet, jammer
pi_131599161
quote:
5s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:18 schreef complicate het volgende:
Hallo iedereen,

Dit is de eerste keer dat ik via deze weg hulp zoek.

Ik snap mijzelf niet meer en toch mijn gevoelens niet.

En toen hij mij achterlief heb ik hem eens gekust en gevreeën, maar daarna had ik spijt omdat ik niet zeker was van mijn gevoelens. En ik zei hem dat ik ook iets voel voor hem, maar dat zolang hij zo achtermee blijft lopen en aandringen , dat ik geen ruimte krijg om echt te weten wat ik voel voor hem. Uiteindelijk heb ik hem maanden genegeerd en hij bleef maar berichten sturen.
In die maanden kreeg ik dus ook niet de kans om mijn gevoelens te evalueren.

Nu is hij weer aan mijn deur komen bellen ondanks dat ik hem gezegd had dat hij mij met rust moest laten...

Kort gezegd: ik denk dat ik wel gevoelens heb voor die jongen, maar zolang dat hij mij niet met rust kan laten zal ik hem nooit lief hebben. Ik zei vaak tegen hem laat mij met rust en ik zal zien wat ik voel en naar je komen, maar dat het ook geen belofte was.
Maar dit wil hij niet respecteren en blijft gewoon sturen.

Ik vind dit zo jammer want ik denk dat ik die jongen wel graag heb, maar ik weet het allemaal niet meer omdat hij zo aandringt.

Hoe geraak ik over iemand , die mij niet met rust wil laten?
Ik vind het erg, want ik heb nog gevoelens voor hem, maar ik wil gewoon niet dat hij aandringt en hij wil het niet begrijpen en hij zegt gewoon altijd " ik wil gewoon bij jou zijn en ik zie je veel te graag om je met rust te laten".

Ok de vraag is: hoe ga ik over hem heen kunnen geraken ondanks dat hij mij niet met rust wil laten? sorry ik probeer echt hieruit te komen, want ik wil verder met mijn leven, maar ik moet dit eerst kunnen plaatsen...

kan er iemand mij wat hints geven over hoe ik dit moet plaaten en verder gaan met mijn leven?
Waarom zijn zoveel vrouwen tegenwoordig zo sletterig geworden?
no
pi_131599243
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

Heb je de rest ook gelezen bammetjekwak?
ik kan best je gevoel begrijpen ,maar lees aub tussen de letters en alles.
Toch bedankt voor je mening, je hebt het recht om te denken wat je wil!
pi_131599356
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Heb je de rest ook gelezen bammetjekwak?
ik kan best je gevoel begrijpen ,maar lees aub tussen de letters en alles.
Toch bedankt voor je mening, je hebt het recht om te denken wat je wil!
ja maar kan niet echt iets vinden wat deze actie goedpraat
no
pi_131599437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

ja maar kan niet echt iets vinden wat deze actie goedpraat
Welke actie?
pi_131599559
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Welke actie?
neuken
no
  donderdag 26 september 2013 @ 21:32:08 #146
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131599622
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

Dus omdat ze een wispelturig meisje is, mag ze zomaar door allemaal jongens gestalkt worden? :')
pi_131599725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:31 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

neuken
ik heb met hem "geneukt "omdat ik hem in het begin absoluut leuk vond en veel gevoelens had voor hem...ik heb nog NOOIT zo lekker sex gehad als met hem, MAAR als ik nadien met rust wil gelaten worden dan is dat mijn recht!!!!!! Dus als je nog wil filosoferen over waarom mensen neuken, aub start dan een ander topic!!!! ik ben hier om geholpen te worden om van deze jongen (die ik weliswaar graag had en geneukt) volledig uit mijn leven te krijgen en dat is dan ook weer mijn recht net als het recht om te neuken!
pi_131599928
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:33 schreef complicate het volgende:

[..]

ik heb met hem "geneukt "omdat ik hem in het begin absoluut leuk vond en veel gevoelens had voor hem...ik heb nog NOOIT zo lekker sex gehad als met hem, MAAR als ik nadien met rust wil gelaten worden dan is dat mijn recht!!!!!! Dus als je nog wil filosoferen over waarom mensen neuken, aub start dan een ander topic!!!! ik ben hier om geholpen te worden om van deze jongen (die ik weliswaar graag had en geneukt) volledig uit mijn leven te krijgen en dat ik dan ook weer mijn recht net als het recht om te neuken!
ja sorry maar ik kon uit het onderstaande verhaal niet echt opmaken dat je zoveeeel gevoelens voor deze man had!

maar wat is er mis met hem dan dat je hem kwijt wil??

en wat houd dit in?
MAAR als ik nadien met rust wil gelaten worden dan is dat mijn recht!!!!!!
net zoals een jongetje die net is klaar gekomen en ff niks meer met iemand te maken wil hebben dan alleen zn bier en voetbal?

of moet ik meer denken aan een termijn van een week?

no
pi_131599960
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Dus omdat ze een wispelturig meisje is, mag ze zomaar door allemaal jongens gestalkt worden? :')
Iedereen heeft het recht om een fout te maken , om te neuken en OM MET RUST TE WORDEN GELATEN!!!!
  donderdag 26 september 2013 @ 21:40:01 #150
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131600019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht om een fout te maken , om te neuken en OM MET RUST TE WORDEN GELATEN!!!!
Ik val je niet eens aan in je post
pi_131600020
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef complicate het volgende:

[..]

wat heb jij met het woord: recht?
no
pi_131600056
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Ik val je niet eens aan in je post
ik weet het , het was bedoel als reactie op bammetjekwak,
ik wou juist wat je zei bevestigen (die quotes zijn niet mijn sterkte punt he)
pi_131600117
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

wat heb jij met het woord: recht?
Omdat je alsof doet dat die jongen mij maar mag blijven achtervolgen omdat ik hem geneukt heb!
dus spreek ik over rechten van mensen om met rust te worden gelaten, maar blijkbaar ken je dat niet en hij waarschijnlijk ook niet!
pi_131600219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Omdat je alsof doet dat die jongen mij maar mag blijven achtervolgen omdat ik hem geneukt hem!
dus spreek ik over rechten van mensen om met rust te worden gelaten, maar blijkbaar ken je dat niet en hij waarschijnlijk ook niet!
dat wel maar als je iets bereiken wil moet je die juridische recht systemen van je achterwegen laten en hem gewoon voor zn muil stompen...
no
pi_131600263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

ja sorry maar ik kon uit het onderstaande verhaal niet echt opmaken dat je zoveeeel gevoelens voor deze man had!

en wat houd dit in?
net zoals een jongetje die net is klaar gekomen en ff niks meer met iemand te maken wil hebben dan alleen zn bier en voetbal?

Wat is er mis gegaan dat ik hem niet meer wil????
Dat hij mij niet met rust kan laten en heel opdringerig was, hij wou mij alle dagen zien spreken...en voor mij kon dat niet, dus het is niet omdat ik hem geneukt had dat ik eeuwig om zo iemand ging blijven!!!!!!
pi_131600331
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is er mis gegaan dat ik hem niet meer wil????
Dat hij mij niet met rust kan laten en heel opdringerig was, hij wou mij alle dagen zien spreken...en voor mij kon dat niet, dus het is niet omdat ik hem geneukt had dat ik eeuwig om zo iemand ging blijven!!!!!!
ohhh zo
ik snap je probleem,

leg aan hem voor het alphaman boek te lezen
no
pi_131600334
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

en wat houd dit in?

NEEN een termijn van een jaar !
pi_131600390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:47 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

ohhh zo
ik snap je probleem,

leg aan hem voor het alphaman boek te lezen
Bedankt om het te snappen...je had het kunnen snappen als je alles goed gelezen had, maar goed is niet erg.

wat bedoel je met alphaman boek?
pi_131601710
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:44 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

dat wel maar als je iets bereiken wil moet je die juridische recht systemen van je achterwegen laten en hem gewoon voor zn muil stompen...
Interessant....HOE????
  donderdag 26 september 2013 @ 22:21:32 #160
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_131601876
quote:
BERICHT VOOR IEDEREEN:

Zelfreflectie. ^O^

quote:
Ik begrijp dat het je het daadwerkelijk zo voelt, maar door hem te vertellen dat je rust nodig hebt om voor jezelf te bepalen of het misschien toch iets kan worden geef je hem hoop.

Als je van hem af wilt komen zul je consequent moeten zijn tegenover hem in wat je nu van hem verlangt. Verban hem uit je leven. Deel hem mee dat het een definitieve nee is en verbreek het contact volledig. Kom je hem tegen en overtreedt hij jouw grenzen? Herhaal dat het niets zal worden. Je hoeft niet gemeen te zijn, wees gewoon duidelijk. "Je weet dat ik mijn beslissing heb gemaakt. Ik wil geen contact met jou. Daag." Laat het daar ook bij en ga verder met waar je mee bezig was.

De boodschap zal hard bij hem aankomen, maar hij zal al snel de druk verlichten en na niet al te lange tijd aan jouw wens voldoen. Denk er dus niet gelijk veel van als hij op een normale manier nog een keer contact zoekt, het heeft tijd nodig. Is het ondertussen inderdaad zo dat jij enkel tijd nodig hebt om na te denken dan zal je dat snel genoeg merken en zo niet dan zal hij met de tijd zijn weg wel naar een gelukkig leven zonder jou vinden.

Mocht de conclusie uit de vorige alinea onjuist blijken én mocht er nou echt een steekje bij hem loszitten, dan begin je met het vastleggen van zijn ongewenste gedrag. Gewoon alles opschrijven waar je je niet prettig bij voelt. Gaat hij nou echt te ver dan loop je met die documentatie naar de politie. Het is nergens voor nodig om nu al te gaan zoals ik anderen je hier heb zien adviseren. Hij gedraagt zich wanhopig en je hebt last van hem, maar het is 1. geen garantie dat hij niet binnen een redelijk termijn op zal houden wanneer jij duidelijk tegenover hem bent en 2. de politie kan op dit punt toch niets voor je doen want hij doet niets dat illegaal is.
pi_131602301
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Zelfreflectie. ^O^

[..]

Ik begrijp dat het je het daadwerkelijk zo voelt, maar door hem te vertellen dat je rust nodig hebt om voor jezelf te bepalen of het misschien toch iets kan worden geef je hem hoop.

Als je van hem af wilt komen zul je consequent moeten zijn tegenover hem in wat je nu van hem verlangt. Verban hem uit je leven. Deel hem mee dat het een definitieve nee is en verbreek het contact volledig. Kom je hem tegen en overtreedt hij jouw grenzen? Herhaal dat het niets zal worden. Je hoeft niet gemeen te zijn, wees gewoon duidelijk. "Je weet dat ik mijn beslissing heb gemaakt. Ik wil geen contact met jou. Daag." Laat het daar ook bij en ga verder met waar je mee bezig was.

De boodschap zal hard bij hem aankomen, maar hij zal al snel de druk verlichten en na niet al te lange tijd aan jouw wens voldoen. Denk er dus niet gelijk veel van als hij op een normale manier nog een keer contact zoekt, het heeft tijd nodig. Is het ondertussen inderdaad zo dat jij enkel tijd nodig hebt om na te denken dan zal je dat snel genoeg merken en zo niet dan zal hij met de tijd zijn weg wel naar een gelukkig leven zonder jou vinden.

Mocht de conclusie uit de vorige alinea onjuist blijken én mocht er nou echt een steekje bij hem loszitten, dan begin je met het vastleggen van zijn ongewenste gedrag. Gewoon alles opschrijven waar je je niet prettig bij voelt. Gaat hij nou echt te ver dan loop je met die documentatie naar de politie. Het is nergens voor nodig om nu al te gaan zoals ik anderen je hier heb zien adviseren. Hij gedraagt zich wanhopig en je hebt last van hem, maar het is 1. geen garantie dat hij niet binnen een redelijk termijn op zal houden wanneer jij duidelijk tegenover hem bent en 2. de politie kan op dit punt toch niets voor je doen want hij doet niets dat illegaal is.
Eergisteren ben ik meer dan duidelijk geweest en ik heb hem gezegd dat het nu gedaan wat tot in de eeuwigheid en dat ik zelfs niet meer hoef na te denken. Dit heb ik hem duidelijk gezegd, vroeger wou ik nog nadenken over mijn gevoelens voor hem enzo en had tijd nodig maar voor mij hoeft het niet meer en dat heb ik hem ook nu eergisteren zeer zeer duidelijk gemaatk en hij zie " ik zal je nooit met rust laten, ik zie je veel te graag" en van mijn kant weet hij dat het dit keer definitief is en ben vastberaden om dit te bewijzen door hem volledig tot in de eeuwigheid te negeren en misschien naar politie gaan...
pi_131602435
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Zelfreflectie. ^O^

[..]

Ik apprecieer wel je commentaar want er zit waarheid in, maar zelfs hem op straat zeggen "laat mij met rust" zal hem al blij maken; ik weet ondertussen dat elke reactie goed of slecht juist bij hem aantrekt...dus dat doe ik niet meer herhalen dat hij met met rust moet laten
  donderdag 26 september 2013 @ 23:12:09 #163
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_131604544
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef complicate het volgende:
@smack 10

Ik weet niet of hij al zo stalkerig was voordat jullie gevreeën hebben maar verstandig is het niet aangezien hij nu behoorlijk lang door kan gaan totdat hij ze zin krijgt.

Ik zou zeggen verzamel nu op bijv Video of foto bewijs en doe daarna aangifte ^O^
pi_131612895
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:12 schreef aequus het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij al zo stalkerig was voordat jullie gevreeën hebben maar verstandig is het niet aangezien hij nu behoorlijk lang door kan gaan totdat hij ze zin krijgt.

Ik zou zeggen verzamel nu op bijv Video of foto bewijs en doe daarna aangifte ^O^
Hij was al "stalkerig" voordat we gevreeën hadden. Je hebt de topic niet goed begrijpen...Zoals ik al eerder zei, had ik veel gevoelens voor die jongen in het begin maar na paar maanden had ik al het gevoel van geen ruimte ( wou mij iedere dag zien, spreken, en sex was zelfs niet belangrijk voor hem, zolang hij maar bij mij was) en heb hem sinds toen gevraagd om mij ruimte te geven maar hij wou niet.
Dus eergisteren heb ik hem duidelijk gemaakt dat het voor altijd gedaan is en dat ik het nooit meer zal herhalen.
pi_131612927
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:12 schreef aequus het volgende:

[..]

Ja zal ik doen, ik heb nu een nieuwe gsm nummer gekocht en bewijs zal ik ook verzamelen...
erg dat het zo moet eindigen...
pi_131613051
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Hallo Magnetronkoffie,

Ik heb mijn nieuwe gsm nummer al...Vanavond ga ik naar mijn oma en zal het daar 6 maanden bewaren. Nu nog duimen dat hij niet aan mijn deur zou staan....
Had nog een vraagje:
Als ik hem in het stad (hij woont niet zo ver van bij mij) tegenkom , beste actie is om geen actie te geven hé...gewoon doorlopen...op die manier ZIET hij dat ik het echt meen, want als ik weer zou zeggen "laat mij met rust" dan zou dat weer reactie geven en is hij al blij...

dus gewoon op straat negeren? wat denk je?
pi_131616265
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Hallo Magnetronkoffie,

Ik heb mijn nieuwe gsm nummer al...Vanavond ga ik naar mijn oma en zal het daar 6 maanden bewaren. Nu nog duimen dat hij niet aan mijn deur zou staan....
Had nog een vraagje:
Als ik hem in het stad (hij woont niet zo ver van bij mij) tegenkom , beste actie is om geen actie te geven hé...gewoon doorlopen...op die manier ZIET hij dat ik het echt meen, want als ik weer zou zeggen "laat mij met rust" dan zou dat weer reactie geven en is hij al blij...

dus gewoon op straat negeren? wat denk je?
Gewoon negeren ja. Maar als hij op je af loopt en letterlijk jou gaat blokkeren, dan wordt het wel lastig. Maar in elk geval blijven noteren (hoeft niet ter plekke meteen) als hij weer "lastig" wordt.
pi_131616517
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gewoon negeren ja. Maar als hij op je af loopt en letterlijk jou gaat blokkeren, dan wordt het wel lastig. Maar in elk geval blijven noteren (hoeft niet ter plekke meteen) als hij weer "lastig" wordt.
zo erg dat ik nu zo moet leven...
ik wou dat ik hem nooit had ontmoet...
Dank je voor de hint, ik zal hem zeker gewoon negeren.
pi_131617877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:30 schreef complicate het volgende:

[..]

zo erg dat ik nu zo moet leven...
ik wou dat ik hem nooit had ontmoet
...
Dank je voor de hint, ik zal hem zeker gewoon negeren.
Tenzij je als kluizenaar leeft, zal je altijd dit soort rare gasten tegenkomen, de truuk is om ze te herkennen ;)

Daarom filter ik tegenwoordig de rotte appels er als eerste zo snel mogelijk uit, dan voorkom ik dit soort vage gasten om me heen. Ik heb namelijk geen zin in andersmans rare shit :P
pi_131618238
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tenzij je als kluizenaar leeft, zal je altijd dit soort rare gasten tegenkomen, de truuk is om ze te herkennen ;)

Daarom filter ik tegenwoordig de rotte appels er als eerste zo snel mogelijk uit, dan voorkom ik dit soort vage gasten om me heen. Ik heb namelijk geen zin in andersmans rare shit :P
Ik ben zo blij dat je mij snapt en precies zegt hoe het voelt.
Neen , serieus ,dit is precies wat ik wou bedoelen. Ik wil volgende keer echt zo rare gasten nooit meer aantrekken...weg ermee...
Ik ben nu wel zeker dat ik zo een gasten volgende keer zal herkennen en gewoon mijn hart zal volgen in plaats van wat anderen zeggen, want ik had al het gevoel dat er iets niet kloptte, maar zijn vrienden waren zo positief over hem en dacht dus ook dat hij wel ok was, maar het ding is dat zijn vrienden dit over hem ook niet weten en ben ook niet van plan om dit ooit te vertellen want ik hoor toch niet meer tot die groep (gelukkig!). Dus ik moet meer naar mijzelf durven luisteren en mijn eigen gedacht volgen in plaats van anderen, hoe goed of slecht iemand ook voorkomt...had ik maar mijn intuitie gevolgd...maar nu weet ik het hé

Ik ben zo blij te horen dat je dat allemaal nu kan zo rote appels herkennen!
dat geeft mij hoop...ik moet dringend leren mijn eigen gevoel volgen als ik voel dat het een rotte appel is...

[ Bericht 1% gewijzigd door complicate op 27-09-2013 14:47:23 ]
  vrijdag 27 september 2013 @ 14:48:03 #171
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_131618742
Ben je een man of een vrouw?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_131618781
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ben je een man of een vrouw?
vrouwke
pi_131618885
Manmanman, dit doet me denken aan een onderzoek waar ik laatst over las. Stel dat een vrouw enkele ogenblikken voordat ze verkracht wordt de kans heeft om de verkrachter de ogen uit te steken, de meeste vrouwen zullen dit niet doen omdat ze het moeilijk vinden een ander pijn te doen Ondanks wetende wat komen gaat.

De reactie van TS is er ook zo eentje van zo pijnloos mogelijk naar de ander. Meid, sommige mannen hebben er geen enkel probleem mee om jou pijn te doen (dat kan ipv fysieke pijn ook mentaal zijn) dus zolang jij die slappe houding blijft houden zul je als slachtoffer overheerst voelen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_131618999
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:52 schreef Koral het volgende:
Manmanman, dit doet me denken aan een onderzoek waar ik laatst over las. Stel dat een vrouw enkele ogenblikken voordat ze verkracht wordt de kans heeft om de verkrachter de ogen uit te steken, de meeste vrouwen zullen dit niet doen omdat ze het moeilijk vinden een ander pijn te doen Ondanks wetende wat komen gaat.

De reactie van TS is er ook zo eentje van zo pijnloos mogelijk naar de ander. Meid, sommige mannen hebben er geen enkel probleem mee om jou pijn te doen (dat kan ipv fysieke pijn ook mentaal zijn) dus zolang jij die slappe houding blijft houden zul je als slachtoffer overheerst voelen.
Groot gelijk en deze inzicht heb ik ook.
Ik werk er kei hard aan om strenger te zijn en vooral niet 1000 keer herhalen dat ik iets niet wil , maar gewoon 1 keer en gedaan ermee...
Geloof mij , na deze gast, heb ik mijn lesje zeer goed geleerd!
Merci voor je commentaar
pi_131619160
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik werk er kei hard aan om strenger te zijn en vooral niet 1000 keer herhalen dat ik iets niet wil , maar gewoon 1 keer en gedaan ermee...
Merci voor je commentaar
Dus je gaat niet allemaal moeite doen hem te ontlopen, maar de volgende keer als hij weer niet luistert en voor je staat geef je hem een harde trap in zijn ballen?
pi_131619607
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef Koral het volgende:

[..]

Dus je gaat niet allemaal moeite doen hem te ontlopen, maar de volgende keer als hij weer niet luistert en voor je staat geef je hem een harde trap in zijn ballen?
ik dacht hem gewoon te negeren en door te lopen als ik hem zou tegenkomen.
MAAAAAR DIT is misschien niet zo een slecht idee en ik zou dat echt eens moeten doen! ^O^

Want na al die mentale druk , zou ik best wel wat geweld moeten gebruiken...ik leef constant in angst voor een gast die zich zelfs niet kan schelen over wat het met mij doet! Die idioot!!!!!!
Ik denk eigenlijk dat als ik hem een harde trap in zijn ballen zou geven dat dat echt toch nog het beste zou zijn...
weet je als de situatie zich voordoet zal ik dit nu al proberen te visualeren! zo ben ik al voorbereid...verdomme toch.....waarom ben ik toch zo verdomme lief en zwak......
Ik moet echt iets gaan doen om mijzelf BETER te beschermen dan altijd praten en mensen zonder pijn dingens te willen doen begrijpen....
Misschien zelfs wat lessen kickboxen....
pi_131619773
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef Koral het volgende:

[..]

Nu je dit zegt, doet het mij zelfs aan iets denken.
Mijn eerste vriendje heeft mij mishandeld: geslaan en heb het (gelukkig) toen uitgemaakt.
Maar eigenlijk , had ik die stomme idioot ook een harde trap in zijn -niet bestaande- ballen moeten geven!!!! Wat dacht die wel....ah ja ik weet het....ze is toch zo zwak...dat dacht die!!!!
Manmaman toch....Maar dat behoort tot mijn verleden en NU moet ik absoluut verder en een nieuwe tactiek bedenken dan praten en alles op een vrede manier te proberen op te lossen....
Amai dat lucht op ....
pi_131620029
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat je mij snapt en precies zegt hoe het voelt.
Neen , serieus ,dit is precies wat ik wou bedoelen. Ik wil volgende keer echt zo rare gasten nooit meer aantrekken...weg ermee...
Ik ben nu wel zeker dat ik zo een gasten volgende keer zal herkennen en gewoon mijn hart zal volgen in plaats van wat anderen zeggen, want ik had al het gevoel dat er iets niet kloptte, maar zijn vrienden waren zo positief over hem en dacht dus ook dat hij wel ok was, maar het ding is dat zijn vrienden dit over hem ook niet weten en ben ook niet van plan om dit ooit te vertellen want ik hoor toch niet meer tot die groep (gelukkig!). Dus ik moet meer naar mijzelf durven luisteren en mijn eigen gedacht volgen in plaats van anderen, hoe goed of slecht iemand ook voorkomt...had ik maar mijn intuitie gevolgd...maar nu weet ik het hé

Ik ben zo blij te horen dat je dat allemaal nu kan zo rote appels herkennen!
dat geeft mij hoop...ik moet dringend leren mijn eigen gevoel volgen als ik voel dat het een rotte appel is...
Het is een kwestie van leren en op je onderbuikgevoel vertrouwen (en ook je onderbuikgevoel leren kennen). Sommige mafketels blijken hele trouwe bondgenoten te zijn terwijl sommige "normaleriken" achteraf juist mafketels blijken te zijn, ik heb me daar ook al eens in vergist, maar al doende leert men! ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:56 schreef complicate het volgende:

[..]

Merci voor je commentaar
Strenger zijn is niet de oplossing, daarmee leg je de lat voor jezelf hoger en dat kan weer hele andere consequenties met zich meebrengen (denk maar aan burnout oid).
Het draait om mensenkennis. Mensen die je kunt vertrouwen houd ik dichtbij en mensen die ik niet vertrouw, houd ik op armslengte afstand.

Je moet juist relaxt in het leven staan en niet als een drillsergeant :P
pi_131620147
[..]

Strenger zijn is niet de oplossing, daarmee leg je de lat voor jezelf hoger en dat kan weer hele andere consequenties met zich meebrengen (denk maar aan burnout oid).
Het draait om mensenkennis. Mensen die je kunt vertrouwen houd ik dichtbij en mensen die ik niet vertrouw, houd ik op armslengte afstand.

[/quote]
Ik bedoelde met strenger: gewoon een klap in zijn gezicht of een harde trap in zijn ballen...dus fysieke uiting geven aan "STOP laat mij met rust" in plaats van een jaar "praten door hem te smeken mij met rust te laten...Snap je? Misschien moet ik gewoon kei harder zijn....
pi_131620163
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is een kwestie van leren en op je onderbuikgevoel vertrouwen (en ook je onderbuikgevoel leren kennen). Sommige mafketels blijken hele trouwe bondgenoten te zijn terwijl sommige "normaleriken" achteraf juist mafketels blijken te zijn, ik heb me daar ook al eens in vergist, maar al doende leert men! ^O^

[..]

Ik bedoelde met strenger: gewoon een klap in zijn gezicht of een harde trap in zijn ballen...dus fysieke uiting geven aan "STOP laat mij met rust" in plaats van een jaar "praten door hem te smeken mij met rust te laten...Snap je? Misschien moet ik gewoon kei harder zijn....
pi_131620213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]

O zo. :P
Weet niet of harder aanpakken gaat werken, maar wellicht wel als je op straat (met publiek erbij en alles) naar hem schreeuwt dat ie jou met rust moet laten als hij echt heel lastig gaat doen (jou blokkeren als je ergens heen loopt bijvoorbeeld).
Hem smeken jou met rust te laten gaat niet werken nee. Misschien ben je gewoon te lief voor deze wereld, had ik ook last van. Ik was vroeger veel te naief en geloofde in het goede van de mens, maar ben door schade en schande (heel snel!!!) wijs geworden :)
pi_131620320
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O zo. :P
Weet niet of harder aanpakken gaat werken, maar wellicht wel als je op straat (met publiek erbij en alles) naar hem schreeuwt dat ie jou met rust moet laten als hij echt heel lastig gaat doen (jou blokkeren als je ergens heen loopt bijvoorbeeld).
Hem smeken jou met rust te laten gaat niet werken nee. Misschien ben je gewoon te lief voor deze wereld, had ik ook last van. Ik was vroeger veel te naief en geloofde in het goede van de mens, maar ben door schade en schande (heel snel!!!) wijs geworden :)
Ik weet het ook niet, maar in dit geval denk ik wel dat hem fysiek iets in publiek doen , ga werken.
want die jongen denkt en gelooft dat ik een heel lief meisje ben, hij is er zelfs van overtuigd dat ik een engel ben...dat ik dus gewoon een zwakke idioot ben....
dus ik denk dat ik hem echt fysiek pijn ga doen, volgende keer in publiek , zo zal het volgens mij opgelost zijn , want hij zei mij vaak dat hij nooit een meisje zou slaan...dus ik mag niks vrezen...
en zoals ik zei misschien toch wat kickbox lessen volgen om mij in de toekomst beter te beschermen.
pi_131620335
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:17 schreef complicate het volgende:

[..]

ik dacht hem gewoon te negeren en door te lopen als ik hem zou tegenkomen.
MAAAAAR DIT is misschien niet zo een slecht idee en ik zou dat echt eens moeten doen! ^O^

Want na al die mentale druk , zou ik best wel wat geweld moeten gebruiken...ik leef constant in angst voor een gast die zich zelfs niet kan schelen over wat het met mij doet! Die idioot!!!!!!
Ik denk eigenlijk dat als ik hem een harde trap in zijn ballen zou geven dat dat echt toch nog het beste zou zijn...
weet je als de situatie zich voordoet zal ik dit nu al proberen te visualeren! zo ben ik al voorbereid...verdomme toch.....waarom ben ik toch zo verdomme lief en zwak......
Ik moet echt iets gaan doen om mijzelf BETER te beschermen dan altijd praten en mensen zonder pijn dingens te willen doen begrijpen....
Misschien zelfs wat lessen kickboxen....
Beter voor jezelf zorgen lijkt mij een hele gezonde conclusie. Gelijk inschrijven voor een proefles bij een vechtsport!
pi_131620368
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:44 schreef Koral het volgende:

[..]

Beter voor jezelf zorgen lijkt mij een hele gezonde conclusie. Gelijk inschrijven voor een proefles bij een vechtsport!
Inderdaad want dit is mijn grootste zwakte: mensen geen pijn durven doen en zelf er van afzien!
Gedaan ermee!!!!!
pi_131620468
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Nu je dit zegt, doet het mij zelfs aan iets denken.
Mijn eerste vriendje heeft mij mishandeld: geslaan en heb het (gelukkig) toen uitgemaakt.
Maar eigenlijk , had ik die stomme idioot ook een harde trap in zijn -niet bestaande- ballen moeten geven!!!! Wat dacht die wel....ah ja ik weet het....ze is toch zo zwak...dat dacht die!!!!
Manmaman toch....Maar dat behoort tot mijn verleden en NU moet ik absoluut verder en een nieuwe tactiek bedenken dan praten en alles op een vrede manier te proberen op te lossen....
Amai dat lucht op ....
Met dat passieve gedrag roep je blijkbaar onbewust iets op je af. Agressie is ook niet altijd de oplossing. Een assertiviteitstraining kan voorkomen dat zaken escaleren, en trekt wellicht ook zelfverzekerde mannen aan die geen losse handjes hebben of zo wanhopig zijn dat ze je gaan stalken. Als je assertiever wordt heb je waarschijnlijk ook minder snel het gevoel dat je overheerst wordt.
pi_131620836
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:49 schreef Koral het volgende:

[..]

Met dat passieve gedrag roep je blijkbaar onbewust iets op je af. Agressie is ook niet altijd de oplossing. Een assertiviteitstraining kan voorkomen dat zaken escaleren, en trekt wellicht ook zelfverzekerde mannen aan die geen losse handjes hebben of zo wanhopig zijn dat ze je gaan stalken. Als je assertiever wordt heb je waarschijnlijk ook minder snel het gevoel dat je overheerst wordt.
Ik heb door die gast 2 assertiviteitstrainingen gevolgd vorig jaar en heb het allemaal toegepast.
En voor sommige mannen zoals hem kan enkel een vrouw met ballen gewoon kom af mee maken, anders niet.
Ik ga die jongen niet in elkaar slaan of zo , maar gewoon al een mep op zijn gezicht is al een teken van "ga weg", want zolang ik tegen hem assertief deed en doe vind hij dat aantrekkelijk, maar hem belachelijk maken in publiek zal zeker lang bijblijven....
want hij vind tmij juist zo lief en aantrekelijk omdat ik alles op een assertieve manier doe.

Dit is gewoon plan B, plan A was die assertiviteitstraining en bij hem is dat zeker niet toe te passen....
Maar je hebt wel gelijk, door die training die ik gevolgd heb, weet ik wet meer hoe ik er mee moet omgaan en dat ik zelf geen 1000 keer aan hem had moeten herhalen...

En hij zei mij ook vaak als ik met hem aan het praten was "word eens boos, dat mag he", dit heeft hij mij meer dan 1000 keer gezegd, dus...op to Plan B
pi_131621105
TS, hoe is je leven verder eigenlijk? (afgezien van die stalker dan).
pi_131621509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
TS, hoe is je leven verder eigenlijk? (afgezien van die stalker dan).
Mijn leven:

Ik ben mijn leven helemaal aan het heropbouwen en heb om te beginnen vorig jaar met mijn ouders afgebroken (Redenen):
- mijn vader sloeg mijn moeder
- mijn moeder heb ik haar leven 3 keer gered toen mijn vader haar sloeg
-Mijn moeder wou van mij een perfect kind maken en sloeg mij altijd tot ik bijna geen adem kon krijgen zodat ik de les van de dag zou begrijpen: bijv. niet met anderen kinderen op straat spelen
-mijn broer (29j)was heel erg aggressief en heeft mij vaak geslaan of bedreigd (volgde mij zelfs op straat om mij bang te maken dat hij mij zou vermoorden als ik nog 1 keer iets zou zeggen tegen zijn goesting : zoals laat mij nu tv kijken!
-mijn zus(26j) heeft mij al met een mes in mijn gezicht bedreigd omdat ik haar niet op tijd was met ijs op school voor haar verjaardag
-en mijn klein broertje (12)zei vorig jaar tegen mij" als je niet zwijgt sla ik u"
- mijn eerste en enige vriendje heeft mij vaak gemanipuleerd en geslaan omdat ik eens zei: leer je toch eens te gedragen, wat zijn dit nu voor manieren" en kreeg dan twee harde meppen in mijn gezicht
- Vorig jaar was ik therapie gestart en de man heeft mij BIJNA verkracht

Ik heb al deze personen uit mijn leven verbannen en wil nu opnieuw starten en dan krijg ik nog te maken met deze jongen die mij niet met rust kan laten.

Ik ben altijd bang geweest voor geweld en geslaan te worden. maar de weinige keren dat ik ooit iets zei dat ik wilde of niet wilde werd ik geslaan en momenteel sluit ik mij gewoon thuis op uit angst en verdriet. Dat is de reden waarom ik ook aan die jongen in het begin had gezegd dat die mij met rust moest laten omdat ik aan mijzelf wou werken, maar wou hij niet...

Dus ik denk gewoon dat ik nu degene moet worden die ook eens echt een ander PIJN MOET DOEN om te snappen dat ik er ook ben, anders blijf ik gewoon verwaarloosd als mens.

Maar ik ben nog altijd opzoek naar mijzelf en naar een weg (vandaar ook assertiviteitstraining gevolgd, therapie gedaan) , maar nu denk ik gewoon dat ik moet stoppen met bang zijn en ook gewoon aggresie gebruiken.....misschien is het in mijn geval NIET GENOEG om assertief te zijn....

kort gezegd; met mijn leven ben ik nu opzoek naar een nieuwe weg naar mijzelf en naar RUST en vrede.
pi_131621603
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Mijn leven:

Ik ben mijn leven helemaal aan het heropbouwen en heb om te beginnen vorig jaar met mijn ouders afgebroken (Redenen):
- mijn vader sloeg mijn moeder
- mijn moeder heb ik haar leven 3 keer gered toen mijn vader haar sloeg
-Mijn moeder wou van mij een perfect kind maken en sloeg mij altijd tot ik bijna geen adem kon krijgen zodat ik de les van de dag zou begrijpen: bijv. niet met anderen kinderen op straat spelen
-mijn broer (29j)was heel erg aggressief en heeft mij vaak geslaan of bedreid (volgde mij zelfs op straat om mij bang te maken dat hij mij zou vermoorden als ik nog 1 keer iets zou zeggen tegen zijn goesting : zoals laat mij nu tv kijken!
-mijn zus(26j) heeft mij al met een mes in mijn gezicht bedreigd omdat ik haar niet op tijd was met ijs op school voor haar verjaardag
-en mijn klein broertje (12)zei vorig jaar tegen mij" als je niet zwijgt sla ik u"
- mijn eerste en enige vriendje heeft mij vaak gemanipuleerd en geslaan omdat ik eens zei: leer je toch eens te gedragen, wat zijn dit nu voor manieren" en kreeg dan twee harde meppen in mijn gezicht
- Vorig jaar was ik therapie gestart en de man heeft mij BIJNA verkracht

Ik heb al deze personen uit mijn leven verbannen en wil nu opnieuw starten en dan krijg ik nog te maken met deze jongen die mij niet met rust kan laten.

Ik ben altijd bang geweest voor geweld en geslaan te worden. maar de weinige keren dat ik ooit iets zei dat ik wilde of niet wilde werd ik geslaan en momenteel sluit ik mij gewoon thuis op uit angst en verdriet. Dat is de reden waarom ik ook aan die jongen in het begin had gezegd dat die mij met rust moest laten omdat ik aan mijzelf wou werken, maar wou hij niet...

Dus ik denk gewoon dat ik nu degene moet worden die ook eens echt een ander PIJN MOET DOEN om te snappen dat ik er ook ben, anders blijf ik gewoon verwaarloosd als mens.

Maar ik ben nog altijd opzoek naar mijzelf en naar een weg (vandaar ook assertiviteitstraining gevolgd, therapie gedaan) , maar nu denk ik gewoon dat ik moet stoppen met bang zijn en ook gewoon aggresie gebruiken.....misschien is het in mijn geval NIET GENOEG om assertief te zijn....

kort gezegd; met mijn leven ben ik nu opzoek naar een nieuwe weg naar mijzelf en naar RUST en vrede.
Okee, dit is dus geen kattepis.

Heb je ooit wel eens verhuizen overwogen? Persoonlijk zou ik met wat jij hebt meegemaakt, serieus niet weten hoe ik -daarmee- om zou moeten gaan (al heb ik zelf ook het 1 en ander meegemaakt).

Ik wens je in elk geval veel sterkte en zelfinzicht! Lijkt erop dat je je leven hebt -laten- leiden ipv dat je zelf achter het roer staat.
pi_131621709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Okee, dit is dus geen kattepis.

Heb je ooit wel eens verhuizen overwogen? Persoonlijk zou ik met wat jij hebt meegemaakt, serieus niet weten hoe ik -daarmee- om zou moeten gaan (al heb ik zelf ook het 1 en ander meegemaakt).

Ik wens je in elk geval veel sterkte en zelfinzicht! Lijkt erop dat je je leven hebt -laten- leiden ipv dat je zelf achter het roer staat.
Vorig jaar had ik dus nieuwe vrienden (waaronder de stalker) en was op zoek naar een huis om te kopen en toen hebben die vrienden mij overtuigd om in het stad te blijven wonen, maar toen had ik ook nog niet afgebroken met mijn familie enzo...
Nu heb ik zooooooooo spijt dat ik het huis daar heb gekocht!!!!!!!!!! Nu kan ik het huis niet verkopen :'( omdat ik daarvoor belastingen zou moeten betalen blablabla.

Maar inderdaad ik heb mijn leven van kindsaf aan laten leiden door iedereen , maar ik wil dat niet meer ik wil nu de leider zijn. En eerlijk gezegd ben ik blij met de beslissing van vorig jaar , ik had het eerder moeten doen, maar ja van je ouders afbreken is niet in 1 2 3 hé....

Je moet geen medelijden hebben hé ik zal wel mijn weg vinden zolang die rotte appels uit mijn weg blijven!
pi_131621874
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik dus nieuwe vrienden (waaronder de stalker) en was op zoek naar een huis om te kopen en toen hebben die vrienden mij overtuigd om in het stad te blijven wonen, maar toen had ik ook nog niet afgebroken met mijn familie enzo...
Nu heb ik zooooooooo spijt dat ik het huis daar heb gekocht!!!!!!!!!! Nu kan ik het huis niet verkopen :'( omdat ik daarvoor belastingen zou moeten betalen blablabla.

Maar inderdaad ik heb mijn leven van kindsaf aan laten leiden door iedereen , maar ik wil dat niet meer ik wil nu de leider zijn. En eerlijk gezegd ben ik blij met de beslissing van vorig jaar , ik had het eerder moeten doen, maar ja van je ouders afbreken is niet in 1 2 3 hé....

Je moet geen medelijden hebben hé ik zal wel mijn weg vinden zolang die rotte appels uit mijn weg blijven!
Naja, je maakt in elk geval wel vaart en das alleen maar te bewonderen :Y
En medelijden is het niet, het is eerder dat ik vind dat je best wel veel narigheid achter de rug hebt. Das gewoon jammer om te horen en heb je niet verdiend (dat, of je moet echt een ongelooflijk rotkind geweest zijn! :P ).
pi_131621924
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En medelijden is het niet, het is eerder dat ik vind dat je best wel veel narigheid achter de rug hebt. Das gewoon jammer om te horen en heb je niet verdiend (dat, of je moet echt een ongelooflijk rotkind geweest zijn! :P ).
Ik wou dat ik een rotkind was geweest zoals mijn broer, want hij kreeg zelfs alle aandacht thuis omdat hij dreigde dat hij anders iemand zou vermoorden.
Hij had zelfs zoveel macht op mijn ouders...
Ik wou dat ik echt een rotkind was, dan gingen ze mij ook respecteren en kreeg ik ook mijn goesting...
pi_131621944
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was gewoon een DOM kind die dacht dat zolang ze haar gezin bij elkaar kon krijgen dat alles wel goed zal komen; DIKKE FOUT!
pi_131621996
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik wou dat ik een rotkind was geweest zoals mijn broer, want hij kreeg zelfs alle aandacht thuis omdat hij dreigde dat hij anders iemand zou vermoorden.
Hij had zelfs zoveel macht op mijn ouders...
Ik wou dat ik echt een rotkind was, dan gingen ze mij ook respecteren en kreeg ik ook mijn goesting...
Ik was als kind veel te lief en liet daardoor over mij heenlopen. Heeft zeker tot mij 16e of 17e geduurd voordat ik ze zover kreeg dat -dat- dus afgelopen was!
Maar voor de rest vertik ik het om mijzelf te veranderen voor anderen, ik wil juist mijzelf worden en niet het slachtoffertje dat ik vroeger was.

Trouwens, wat is "goesting"?
pi_131622064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was als kind veel te lief en liet daardoor over mij heenlopen. Heeft zeker tot mij 16e of 17e geduurd voordat ik ze zover kreeg dat -dat- dus afgelopen was!
Maar voor de rest vertik ik het om mijzelf te veranderen voor anderen, ik wil juist mijzelf worden en niet het slachtoffertje dat ik vroeger was.

goesting is = zin (dus het naar mijn zin krijgen) , sorry ik kom van België
pi_131622082
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was ook veel te lief en ik haat het zelf als iemand mij zegt "hey je bent echt lief" ik voel mij dan zwak en slecht want dan denk ik dat ik mij 25 jaar lang heb laten doen door mijn familie...
ik wil ook geen slachtoffer spelen ik wil verder...jammer dat ik het pas om mijn 25ste besefte!
pi_131622218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik was ook veel te lief en ik haat het zelf als iemand mij zegt "hey je bent echt lief" ik voel mij dan zwak en slecht want dan denk ik dat ik mij 25 jaar lang heb laten doen door mijn familie...
ik wil ook geen slachtoffer spelen ik wil verder...jammer dat ik het pas om mijn 25ste besefte!
Zoals ik al eerder zei, het verleden kun je niet meer terugdraaien, dus probeer je op de toekomst te richten. Je kunt ook zeggen "Vandaag begint -mijn- leven!" of iets van die strekking.

Mezelf haten heb ik jarenlang gedaan, totdat ik ongeveer 26 of 27 was en ik kan je vertellen, het heeft mij HELEMAAL NIETS gebracht behalve meer ellende.

Je zou juist van jezelf moeten houden en ja, ik weet hoe moeilijk dat kan zijn.

Edit: Owja, je lijkt me trouwens een heel lief iemand! O+

SPOILER
pi_131622284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, het verleden kun je niet meer terugdraaien, dus probeer je op de toekomst te richten. Je kunt ook zeggen "Vandaag begint -mijn- leven!" of iets van die strekking.

Mezelf haten heb ik jarenlang gedaan, totdat ik ongeveer 26 of 27 was en ik kan je vertellen, het heeft mij HELEMAAL NIETS gebracht behalve meer ellende.

Je zou juist van jezelf moeten houden en ja, ik weet hoe moeilijk dat kan zijn.

Edit: Owja, je lijkt me trouwens een heel lief iemand! O+

SPOILER
oooh nee zeg dat niet aub , ik wil niet meer lief zijn ik heb nog liever dat mensen nu zeggen: wat een bitch of trut of zelfs slet....ik haat het om lief te zijn
pi_131622329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:05 schreef complicate het volgende:

[..]

oooh nee zeg dat niet aub , ik wil niet meer lief zijn ik heb nog liever dat mensen nu zeggen: wat een bitch of trut of zelfs slet....ik haat het om lief te zijn
Het is niet fout om lief te zijn, je moet alleen lief zijn tegen de juiste mensen ;)
pi_131622355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Weglopen is niet de oplossing. No pressure, no power. Pressure heb je genoeg gehad zo te lezen. Nu nog omzetten naar power.

Maar het jammer vinden dat het zolang heeft geduurd? Meid, zoveel mensen die hun hele leven lang niet zullen leren wat jij wel aan het leren bent. Zonder tegenwind kun je niet vliegen ;)

Zelf ook lang afstand genomen van directe familieleden. Heeft zeker geholpen mezelf te normaliseren, en sterker nog vooruit te gaan in het leven. Dingen die me nooit lukten ging daarna wel goed. Minder afleiding, minder negativiteit wat me weer terug wierp.

Zo te lezen ben je goed bezig je randvoorwaarden te scheppen en heb je qua persoonlijke ontwikkeling de weg omhoog goed ingeslagen. Meid, niet opgeven, jij komt er wel en je krijgt er veel voor terug.
pi_131622390
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is niet fout om lief te zijn, je moet alleen lief zijn tegen de juiste mensen ;)
ook waar :)
pi_131622407
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:08 schreef Koral het volgende:

[..]

Weglopen is niet de oplossing. No pressure, no power. Pressure heb je genoeg gehad zo te lezen. Nu nog omzetten naar power.

Maar het jammer vinden dat het zolang heeft geduurd? Meid, zoveel mensen die hun hele leven lang niet zullen leren wat jij wel aan het leren bent. Zonder tegenwind kun je niet vliegen ;)

Zelf ook lang afstand genomen van directe familieleden. Heeft zeker geholpen mezelf te normaliseren, en sterker nog vooruit te gaan in het leven. Dingen die me nooit lukten ging daarna wel goed. Minder afleiding, minder negativiteit wat me weer terug wierp.

Zo te lezen ben je goed bezig je randvoorwaarden te scheppen en heb je qua persoonlijke ontwikkeling de weg omhoog goed ingeslagen. Meid, niet opgeven, jij komt er wel en je krijgt er veel voor terug.
Zo pakkend, heb net een traantje getalen....bedankt voor deze morele steun dat helpt mij om vooruit te gaan. DANK JE
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:59:04 #203
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131623476
Frustratie of van je af willen bijten kunnen ook weer zichzelf uiten in agressie.
Dus wees assertiever, maar niet agressiever omdat je niet meer lief wil zijn enzo.
Zorg dat je assertiever wordt, maar ga niet je familie achteraan
;)
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:00:48 #204
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131623521
Want het komt vaak voor dat kinderen die met huiselijk geweld opgroeien later dezelfd fout maken bij hun gezin
pi_131634999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Bedankt om het te snappen...je had het kunnen snappen als je alles goed gelezen had, maar goed is niet erg.

wat bedoel je met alphaman boek?
wat ik op kan maken is dat hij zich niet echt mans opstelt maar meer als een pussy!!

met de alpha tactieken kan je weer man worden
no
pi_131653526
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:00 schreef kristalhelder het volgende:
Want het komt vaak voor dat kinderen die met huiselijk geweld opgroeien later dezelfd fout maken bij hun gezin
Eigenlijk heb je gelijk, want geweld leren gebruiken, dan verlaag ik mij tot hun niveau.
Misschien dan toch wat assertiever...heb twee cursusen gevolgd, maar met vallen en opstaan zal ik , hoop ik, echt assertiever worden...
pi_131653616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:00 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

wat ik op kan maken is dat hij zich niet echt mans opstelt maar meer als een pussy!!

met de alpha tactieken kan je weer man worden
Ah zo, nu snap ik het...
Inderdaad ik zei ook toen tegen hem: "heb je dan geen respect voor u zelf om achter iemand te lopen die u 3 maanden uw berichten negeer?" en hij zei "ik heb je te graag"...Zo een alpha tactiek zou inderdaad handig zijn voor hem...maar ja ik moet mijzelf veranderen hé , niet hem...
pi_131653664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef kristalhelder het volgende:
Frustratie of van je af willen bijten kunnen ook weer zichzelf uiten in agressie.
Dus wees assertiever, maar niet agressiever omdat je niet meer lief wil zijn enzo.
Zorg dat je assertiever wordt, maar ga niet je familie achteraan
;)
Heb je dat ook al meegemaakt?
pi_131920531
Even een update en dankwoord voor ieder (vooral Magnetronkoffie en impluse101)die mij heeft geholpen _O_ :

Ik heb ondertussen van gsm nummer veranderd en leef nu (na 14 dagen) in alle rust zonder de "stalker".
Dit heeft mij na een week tijd eindelijk ruimte gegeven om na te denken over de reden waarom ik die "relatie" niet meer wou...

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon 1 ding miste bij hem: verbondenheid , zo een emotionele band met hem...als hij er was voelde ik totaal geen verbondenheid of band maar als hij er niet was ging ik hem missen, maar eigenlijk ging ik meer die verbondenheid en band missen die er niet was...
Het klinkt wat "complicated" , maar ik ging iets missen (emotionele band) dat er niet was omdat er wel iemand (de "stalker") die het mij kon geven.

Want in al die tijd wist ik niet waarom ik hem afstotte om hem opnieuw aan te trekken om hem dan opnieuw af te stoten...dat kwam door het feit dat ik die 1 ding miste (een emotionele band/verbondenheid) en dat ik dus telkens wou geloven dat ik het bij hem zou voelen....of niet accepteren dat het er niet was...

Nu ik volledig afstand (niet meer bereikbaar via gsm) heb genomen van de situatie weet ik waarom ik zo hard in de war (zie ook titel van dit topic) was. Het komt erop neer dat ik zelf als persoon onbewust opzoek was naar emotionele verbondenheid/band en door het feit dat hij zo veel maanden mij bleef smsjes sturen of bellen wou ik geloven dat ik misschien met hem een band zou kunnen hebben...vandaar dat ik in de war was...omdat ik iets wou voelen dat er niet was....

Nu voel ik mij dus zo vrij en wou gewoon jullie bedanken voor al jullie reacties ( al dan niet positief)en aanvullingen...het heeft mij geholpen om het verhaal op een ander perspecief te zien en te accepteren dat emotionele verbondenheid een gevoel is dat men wederzijds intens voelt en niet iets is dat men forceert door een ander te stalken of te bewijzen dat je van de persoon houdt.
Hoewel ik fysiek aangetrokken was tot hem, wou ik ook geloven dat er ook een emotionele band was van mijn kant. Nu zijn mijn emoties en "verstand" terug in evenwicht. En nu weet ik wat ik belangrijk vind in een relatie of waar mijn onbewuste verlangen ligt.

Dus dank aan jullie en hopelijk blijft mijn leventje nu wat minder "complicated" en "in de war" *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 06-10-2013 22:43:25 ]
pi_131921315
quote:
_O-
pi_131921410
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:53 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

_O-
Wat is een hoofse ridderroman Cockwhale? :|W
pi_131921982
quote:
Wat is dit? Ik wil het zo gaag weten....en via wikipedia vind ik het nogal "wikipedia"... :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 06-10-2013 23:44:18 ]
pi_131925018
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is dit? Ik wil het zo gaag weten....en via wikipedia vind ik het nogal "wikipedia"... :|W
Dan moet ik even aan school terugdenken, maar ik weet nog wel dat een hoofdse ridderroman voor tegenwoordige maatstaven, nogal outbollig over kan komen :P
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef complicate het volgende:
Even een update en dankwoord voor ieder (vooral Magnetronkoffie en impluse101)die mij heeft geholpen _O_ :

Ik heb ondertussen van gsm nummer veranderd en leef nu (na 14 dagen) in alle rust zonder de "stalker".
Dit heeft mij na een week tijd eindelijk ruimte gegeven om na te denken over de reden waarom ik die "relatie" niet meer wou...

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon 1 ding miste bij hem: verbondenheid , zo een emotionele band met hem...als hij er was voelde ik totaal geen verbondenheid of band maar als hij er niet was ging ik hem missen, maar eigenlijk ging ik meer die verbondenheid en band missen die er niet was...
Het klinkt wat "complicated" , maar ik ging iets missen (emotionele band) dat er niet was omdat er wel iemand (de "stalker") die het mij kon geven.

Want in al die tijd wist ik niet waarom ik hem afstotte om hem opnieuw aan te trekken om hem dan opnieuw af te stoten...dat kwam door het feit dat ik die 1 ding miste (een emotionele band/verbondenheid) en dat ik dus telkens wou geloven dat ik het bij hem zou voelen....of niet accepteren dat het er niet was...

Nu ik volledig afstand (niet meer bereikbaar via gsm) heb genomen van de situatie weet ik waarom ik zo hard in de war (zie ook titel van dit topic) was. Het komt erop neer dat ik zelf als persoon onbewust opzoek was naar emotionele verbondenheid/band en door het feit dat hij zo veel maanden mij bleef smsjes sturen of bellen wou ik geloven dat ik misschien met hem een band zou kunnen hebben...vandaar dat ik in de war was...omdat ik iets wou voelen dat er niet was....

Nu voel ik mij dus zo vrij en wou gewoon jullie bedanken voor al jullie reacties ( al dan niet positief)en aanvullingen...het heeft mij geholpen om het verhaal op een ander perspecief te zien en te accepteren dat emotionele verbondenheid een gevoel is dat men wederzijds intens voelt en niet iets is dat men forceert door een ander te stalken of te bewijzen dat je van de persoon houdt.
Hoewel ik fysiek aangetrokken was tot hem, wou ik ook geloven dat er ook een emotionele band was van mijn kant. Nu zijn mijn emoties en "verstand" terug in evenwicht. En nu weet ik wat ik belangrijk vind in een relatie of waar mijn onbewuste verlangen ligt.

Dus dank aan jullie en hopelijk blijft mijn leventje nu wat minder "complicated" en "in de war" *O*
Hihi :@

Heel tof en knap dat je in zo'n korte tijd, zo'n belangrijke levensles hebt geleerd, respect! ^O^
En ga vooral zo door! Het belangrijkste in jouw leven, dat ben je zelf. Ga uit van jezelf en leer jezelf steeds beter kennen, dan leer je ook steeds beter waarom je reageert op andere mensen op de manier waarop je reageert. Ik kan nog wel meer tikken, maar ik houd het verder wel kort :P

Het is een beetje een zoektocht, maar is zeker de moeite waard (ik spreek uit eigen ervaring).
pi_131925069
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan moet ik even aan school terugdenken, maar ik weet nog wel dat een hoofdse ridderroman voor tegenwoordige maatstaven, nogal outbollig over kan komen :P

[..]

Hihi :@

Heel tof en knap dat je in zo'n korte tijd, zo'n belangrijke levensles hebt geleerd, respect! ^O^
En ga vooral zo door! Het belangrijkste in jouw leven, dat ben je zelf. Ga uit van jezelf en leer jezelf steeds beter kennen, dan leer je ook steeds beter waarom je reageert op andere mensen op de manier waarop je reageert. Ik kan nog wel meer tikken, maar ik houd het verder wel kort :P

Het is een beetje een zoektocht, maar is zeker de moeite waard (ik spreek uit eigen ervaring).
Lieve Koffie, dankje wel _O_ en ja wat wil je met zo een goede leermeester ^O^
pi_131925140
Haha TS is homo.
pi_131925602
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:31 schreef Trebo het volgende:
Haha TS is homo.
nee ik ben een vrouw hoor, maar mijn profiel is nog steeds niet aangepast...goede tactiek om stalkers te vermijden _O-
pi_131925966
Fijn topic om door te lezen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_131926046
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fijn topic om door te lezen
R&P top-quality...op z'n best! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo