En Nee was het antwoord van vakantie Ibiza 2013?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
"Haaaaaaaaaaaaaai pop, wil je verkering?"
DE uitspraak van vakantie ibiza 2013
Ibiza, dat lijkt me zo'n drama oord, chersonnisos voor mensen met iets meer geldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
"Haaaaaaaaaaaaaai pop, wil je verkering?"
DE uitspraak van vakantie ibiza 2013
Nou, eentje had wel gewild hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Nee was het antwoord van vakantie Ibiza 2013?
Jep. True.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ibiza, dat lijkt me zo'n drama oord, chersonnisos voor mensen met iets meer geld.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed! Ze is nog steeds lief, vrolijk en leuk.
Bestaat e rook al een hamster opvang?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel nog één nijntje?
Ik heb ook weer een monster, uit de opvang
[ link | afbeelding ]
Ja, het kan wel hoor ik, gewoon een rustig deel opzoeken. Maar wat ik van dat partydeel zie af en toe, het lijkt me zo enorm gemaakt, zo fake "leuk" en wild.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. True.
Al heb je er ook veel hippies, meditatie en een mooie oude stad.
En ach, laten we eerlijk zijn, elke toeristenstad in de Middelandse Zee is als Chersonnisos. Oh, en op de Canarische Weilanden ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ibiza, dat lijkt me zo'n drama oord, chersonnisos voor mensen met iets meer geld.
Dan staat iemand hem misschien op te vangen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestaat e rook al een hamster opvang?Ik dacht dat je die dingen gewoon in de kliko gooide...
Ja ok, maar ik gebruikte dat als voorbeeld, had ook Salou kunnen zijn, van die jongerenoorden (waar niets mis mee is als je jong bent) maar dan voor mensen met een "volwassen" inkomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ach, laten we eerlijk zijn, elke toeristenstad in de Middelandse Zee is als Chersonnisos. Oh, en op de Canarische Weilanden ook.
In de magnetron.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestaat e rook al een hamster opvang?Ik dacht dat je die dingen gewoon in de kliko gooide...
Misschien wat later. Nu nog even niet. Het is wel de wens. Misschien als ze volgend jaar naar buiten gaat. Maar wil dr eigenlijk ook niet naar buiten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel nog één nijntje?
Ik heb ook weer een monster, uit de opvang
[ link | afbeelding ]
Ja ok, het verschilt nog wel hoeveel geld je wil uitgeven. Maar goed, Marmaris is ook al flink duur. Tenminste, ik vind 9 euro voor een flesje bier duur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik gebruikte dat als voorbeeld, had ook Salou kunnen zijn, van die jongerenoorden (waar niets mis mee is als je jong bent) maar dan voor mensen met een "volwassen" inkomen.
Awwwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de magnetron.
3.. 2.. 1.. *POEF* *SPLURT* Hamster-soep
yep, is het ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, het verschilt nog wel hoeveel geld je wil uitgeven. Maar goed, Marmaris is ook al flink duur. Tenminste, ik vind 9 euro voor een flesje bier duur.
Ik vond een week ook te lang. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het kan wel hoor ik, gewoon een rustig deel opzoeken. Maar wat ik van dat partydeel zie af en toe, het lijkt me zo enorm gemaakt, zo fake "leuk" en wild.
Ibiza.... 10 eur voor water en 13 voor bierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, het verschilt nog wel hoeveel geld je wil uitgeven. Maar goed, Marmaris is ook al flink duur. Tenminste, ik vind 9 euro voor een flesje bier duur.
Ja, voor de mooie mannen hoef je niet richting oostblokquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yep, is het ook.
Ik zou Oekraine aanraden, spotgoedkoop, mooie vrouwen (sorry angel) en nog niet zo erorm overspoeld met toeristen, al begint het wel te komen inmiddels.
godallejezusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ibiza.... 10 eur voor water en 13 voor bier15 voor een mix.
Scandinaviëquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, voor de mooie mannen hoef je niet richting oostblok
Tenminste, die lompe vierkante koppen zijn niet echt mijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |