Samenzwering: drie personen bij elkaar, staatsgevaarlijk...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:05 schreef eP2e het volgende:
[..]
Dus ze veroorzaakten geen hinder.... een rechter laat hier geen spaan van heel.
What's next, een boete omdat je misschien wel eens door rood kan rijden?
Jup, ¤97 boete voor het zitten op een openbaar bankjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:19 schreef arjan1112 het volgende:
het zijn toch een soort parkeerwachters
hier doet de politie dat soms.. boetes voor fout parkeren uitdelen.. whehe
Er zijn meer vervoerders dan NS..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:04 schreef teckna het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/60-minutenregel#60-minutenregel
franse gat was toch ook leip?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:33 schreef Scuidward het volgende:
Zal wel Veenendaal-West zijn. Volgens mij waren daar wel vaker problemen.
Maar blijft extreem, zo'n boete. Pubers kan je ook wegschoppen natuurlijk.
Onzin. Perrons, wellicht, maar stations zijn openbare ruimtes met winkels etc.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:07 schreef Elan het volgende:
Je moet op alle stations in bezit zijn van een geldig vervoersbewijs.
Daar eindigt wat mij betreft dam ook direct elke vorm van discussie over vorm of interpretatie die jongens zaten (letterlijk) fout.
Ze zaten kennelijk op het perron, of anderzijds een gedeelte van het station waar men geacht word een geldig vervoersbewijs te hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Onzin. Perrons, wellicht, maar stations zijn openbare ruimtes met winkels etc.
Wou je de politie afschaffen? het zijn een soort hulp agentenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 04:42 schreef El_Matador het volgende:
Achterlijke eencellige ambtenaren. Sorry voor het pleonasme.
Ambtenarenhet uitschot van de wereld. Als je écht niets kan, word je ambtenaar.
wereldvreemd?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:33 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
geen poortjes? zodat je er alleen kan komen met je kaartje ?
Ah, ik heb iig nog niet door poortjes hoeven lopen. In- en uitchecken doe je (hier) bij de ingangen van het stationquote:Op woensdag 16 oktober 2013 05:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik op een treinstation was dat was in 1998 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |