abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:42:28 #251
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132232327
kom laten we een oorlogje starten
pi_132234635
Kijk maar naar landkaart. Russen laten echt niet met zich sollen. Zeket met Putin niet.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_132234910
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:19 schreef De_Coulance het volgende:
swsjoerdsma twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 23:59:45 Wat D66 betreft betekent dit het einde van het Nederland-Rusland jaar. reageer retweet
Eens O+

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:40 schreef Ulx het volgende:
ALs Rusland al geen simpele diplomaat kan beveiligen, hoe gaan ze dan voorkomen dat iemand Willem-Alexander en Maxima wat flikt bij het staatsbezoek?
Nederland moet een keer niet zo pussy zijn en dit staatsbezoek afzeggen en de ambassadeur terugtrekken uit Rusland.
pi_132242618
quote:
15s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik hoop dat je weet dat dit een internetmeme is en dat het plaatje nep is.
:')
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:15:49 #255
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132243013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kan je wel met zo'n smiley komen, maar je weet het nooit met sommige mensen.
Krekker is de bom!
pi_132243181
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Kan je wel met zo'n smiley komen, maar je weet het nooit met sommige mensen.
Poetin is en blijft gewoon een baas.

Hij is zo ongeveer de enige die zich echt kritisch durft te uiten tegenover de VS. En altijd maar dat gelul dat hij homofoob zou zijn slaat ook nergens op.
pi_132243445
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hij is zo ongeveer de enige die zich echt kritisch durft te uiten tegenover de VS. En altijd maar dat gelul dat hij homofoob zou zijn slaat ook nergens op.
De enige die kritisch is naar de VS? Ga jij daar even een portie freedom fries bestellen.
pi_132243587
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

De enige die kritisch is naar de VS? Ga jij daar even een portie freedom fries bestellen.
Poetin is de enige die echt kritisch durft te zijn naar de VS.

Heel de EU is letterlijk het schoothondje van de VS en buiten de EU zijn bepaalde landen in het midden-oosten kritisch tegenover de VS. Maar dat is ook steeds minder aangezien de VS goed samenwerkt met extremistische groeperingen daar.
pi_132243678
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Poetin is de enige die echt kritisch durft te zijn naar de VS.

Heel de EU is letterlijk het schoothondje van de VS en buiten de EU zijn bepaalde landen in het midden-oosten kritisch tegenover de VS. Maar dat is ook steeds minder aangezien de VS goed samenwerkt met extremistische groeperingen daar.
Dus als jij het met mij eens bent over het een of ander ben jij mijn schoothondje?
pi_132243757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus als jij het met mij eens bent over het een of ander ben jij mijn schoothondje?
Nee, maar als ik het met bijna alles eens ben en ik zeg met alles ja en amen dan mag je toch wel concluderen dat ik niet bepaalt een eigen mening heb.
pi_132244093
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel Nederlanders zijn die het bijvoorbeeld een goed idee vinden dat de VS ons bespioneert. Toch durven we daar niks over te zeggen.

En toen Rusland Al-Quaeda en andere moslimterroristen aanpakte in Tsjetsjenië en bij de gijzeling van een theater in Moskou was het Leiden in last, maar als de VS Al-Quaeda platbombardeert dan doen we zelf mee, als de VS in Somalië een Tsjetsjeense aanvoerder van moslimterroristen uitschakelt dan vinden we dat prima. Hoezo hypocriet?
pi_132244465
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel Nederlanders zijn die het bijvoorbeeld een goed idee vinden dat de VS ons bespioneert. Toch durven we daar niks over te zeggen.

En toen Rusland Al-Qaeda en andere moslimterroristen aanpakte in Tsjetsjenië en bij de gijzeling van een theater in Moskou was het Leiden in last, maar als de VS Al-Quaeda platbombardeert dan doen we zelf mee, als de VS in Somalië een Tsjetsjeense aanvoerder van moslimterroristen uitschakelt dan vinden we dat prima. Hoezo hypocriet?
Om over de oorlogsmisdaden van het zionistisch regime nog maar te zwijgen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132244543
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, maar als ik het met bijna alles eens ben en ik zeg met alles ja en amen dan mag je toch wel concluderen dat ik niet bepaalt een eigen mening heb.
Maar wanneer loopt de complete EU automatisch achter de VS aan?

2003: Frankrijk en Duitsland doen niet mee met de aanval op Irak
2008 (of zo) : Spanje en nog wat EU landen erkennen Kosovo niet
2011: Het VK en Frankrijk willen ingrijpen in Libie, en vragen de VS om assistentie.

Ik zie Rusland voornamelijk hun wapenleveranties en marinebasis in de middellandse zee beveiligen. Is dat in het belang van Nederland? Nee. Want wat heeft Nederland nou aan Rusland? Geen allianties of grote samenwerkingen. Een beetje handel. Dat is het wel zo'n beetje.
pi_132251768
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent pas echt een "baas" als je mensen kritisch tov jezelf durft te laten zijn in je eigen land.
pi_132251971
een comment op YouTube bij een filmpje van Russia Today:
quote:
I heard some Dutch diplomat in Moscow had a drug-fueled LGBT orgy with other Dutch embassy staffers. Apparently things got a bit rough and the diplomat emerged somewhat molested by members of his own entourage who reportedly wore Mario Brothers' uniforms. The police are currently looking for his molesters. The police recommend that Dutch diplomats use better judgment in selecting their associates. What have you heard?
gekke russen :')
pi_132252109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:38 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

Je bent pas echt een "baas" als je mensen kritisch tov jezelf durft te laten zijn in je eigen land.
Is hij dat niet dan?
pi_132252147
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Is hij dat niet dan?
:') :') :')
pi_132252175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:55 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

:') :') :')
Goede argumentatie man !
pi_132252184
er zijn echt geboren Nederlanders die op een positieve manier onder de indruk zijn van Putin?! :') :')
pi_132252195
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Goede argumentatie man !
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Russia
pi_132252228
quote:
Dus?

En daarom kijkt Poetin niet kritisch naar zichzelf en zijn land?
pi_132252246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:57 schreef _dodecahedron_ het volgende:
er zijn echt geboren Nederlanders die op een positieve manier onder de indruk zijn van Putin?! :') :')
In mijn geval zie ik Poetin als een avontuurlijk iemand en van een heel ander kaliber dan bijvoorbeeld Mark Rutte.

Alleen zijn beleid tegen homo,s daar ben ik het niet mee eens.
pi_132252278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

In mijn geval zie ik Poetin als een avontuurlijk iemand en van een heel ander kaliber dan bijvoorbeeld Mark Rutte.

Alleen zijn beleid tegen homo,s daar ben ik het niet mee eens.
een "avontuurlijk iemand"... politiek is geen datingsite of zo.
pi_132252298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?

En daarom kijkt Poetin niet kritisch naar zichzelf en zijn land?
Nee, die mensenrechtenschendingen interesseert hem geen ruk.
pi_132252308
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:02 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

een "avontuurlijk iemand"... politiek is geen datingsite of zo.

Ik mag geen bewondering voor zijn avontuurlijke mentaliteit hebben omdat hij een politicus is?

De tering, verzuurde bejaarde.
pi_132252331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:03 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

Nee, die mensenrechtenschendingen interesseert hem geen ruk.
Dat impliceert nog niet dat hij niet kritisch naar zichzelf en zijn eigen land kijkt.

Hij weet misschien wel dat er mensenrechten geschonden worden in Rusland maar het boeit hem gewoon niet.
pi_132252458
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat impliceert nog niet dat hij niet kritisch naar zichzelf en zijn eigen land kijkt.

Hij weet misschien wel dat er mensenrechten geschonden worden in Rusland maar het boeit hem gewoon niet.
dat er mensenrechten geschonden worden impliceert wmb gelijk dat hij niet om kan gaan met mensen met een andere mening/achtergrond.

als je met "kritisch kijken naar zichzelf" bedoelt dat hij zich afvraagt hoe hij nóg beter mensen in elkaar kan laten slaan, dan heb je gelijk.

ik zeg niet dat al die dingen in Rusland gebeuren in opdracht van Putin, maar hij doet er niks aan.
pi_132252486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:10 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

dat er mensenrechten geschonden worden impliceert wmb gelijk dat hij niet om kan gaan met mensen met een andere mening/achtergrond.

als je met "kritisch kijken naar zichzelf" bedoelt dat hij zich afvraagt hoe hij nóg beter mensen in elkaar kan laten slaan, dan heb je gelijk.

ik zeg niet dat al die dingen in Rusland gebeuren in opdracht van Putin, maar hij doet er niks aan.
Wat moet Poetin daar tegen doen dan?

Ik ben er van overtuigt dat hij niet echt homofoob is. Hij is alleen tegen homopropaganda.

Hij kan er alleen verder niets aan doen dat er bepaalde idioten in dat land zitten die het leuk vinden om homoseksuelen in elkaar te slaan en te vernederen.
pi_132252519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigt dat hij niet echt homofoob is. Hij is alleen tegen homopropaganda.

Hij kan er alleen verder niets aan doen dat er bepaalde idioten in dat land zitten die het leuk vinden om homoseksuelen in elkaar te slaan en te vernederen.
ben jij Rus of slavisch?
pi_132252546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:13 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

ben jij Rus of slavisch?
Ik ben geen van beide, hoezo?
pi_132252567
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ben geen van beide, hoezo?
ik vind het raar dat iemand die geen Rus is zo makkelijk die propaganda slikt.
pi_132252583
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:15 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

ik vind het raar dat iemand die geen Rus is zo makkelijk die propaganda slikt.
Ik slik geen propaganda.
pi_132254780
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

In Rusland is de grote meerderheid homofoob, dus waarom zou Poetin het niet zijn?

En hier een kaartje van Wikipedia:

blauw = homo-huwelijk of iets dergelijks
grijs = homoseksualiteit niet strafbaar, verder geen speciale regels of voorzieningen
Rusland = 'beperking van de vrijheid van meningsuiting'
oranje = homoseksualiteit op zichzelf strafbaar, totaan de doodstraf aan toe

De regels in Rusland zijn dan nog best soepel, als je het vergelijkt met andere landen waar ze net zo homofoob zijn. Zoals Qatar ofzo. Nou ja, gelukkig zijn voetballers nooit homo hè. O-)
pi_132254857
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:29 schreef Igen het volgende:

[..]

In Rusland is de grote meerderheid homofoob, dus waarom zou Poetin het niet zijn?

En hier een kaartje van Wikipedia:
[ afbeelding ]
blauw = homo-huwelijk of iets dergelijks
grijs = homoseksualiteit niet strafbaar, verder geen speciale regels of voorzieningen
Rusland = 'beperking van de vrijheid van meningsuiting'
oranje = homoseksualiteit op zichzelf strafbaar, totaan de doodstraf aan toe

De regels in Rusland zijn dan nog best soepel, als je het vergelijkt met andere landen waar ze net zo homofoob zijn. Zoals Qatar ofzo. Nou ja, gelukkig zijn voetballers nooit homo hè. O-)
1: Och, misschien is Poetin dat ook wel. Maar homofobie is een erg rekbaar begrip.

Ik zie ook niet graag mannen met elkaar zoenen en ook met extreem nichterig gedrag heb ik niet zoveel. Ben ik nu homofoob?

2: In Rusland valt het qua wetgeving heel erg mee. Het probleem is alleen dat de bevolking nogal houdt van een vechtpartijtje.

En er zijn inderdaad niet zoveel homo,s in het voetbal (denk ik tenminste).
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:42:01 #286
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_132255172
quote:
18s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om over de oorlogsmisdaden van het zionistisch regime nog maar te zwijgen...
Oh ben jij er zo eentje
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:46:30 #287
3647 B.R.Oekhoest
pi_132255334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef _dodecahedron_ het volgende:
een comment op YouTube bij een filmpje van Russia Today:

[..]

gekke russen :')
De hamvraag die nog niet beantwoord is: is die diplomaat daadwerkelijk homo of niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_132255394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Oh ben jij er zo eentje
Wat voor "eentje"? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_132255432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

De hamvraag die nog niet beantwoord is: is die diplomaat daadwerkelijk homo of niet?
Het gaat denk ik niet om zijn wel of niet homo-zijn, maar om dat het de tweede ambassadeur van Rusland is (qua rang). Hij vervulde dezelfde positie als de Russische ambassadeur in NL die gearresteerd werd. Het oog om oog, tand om tand-principe werd dus redelijk consistent doorgevoerd.
Somebody that I used to know
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:52:10 #290
3647 B.R.Oekhoest
pi_132255552
quote:
5s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat voor "eentje"? :?

SPOILER
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 04:41 schreef El_Matador het volgende:
Dat de Russen mooi terug mogen slaan voor die schandalige actie tegen die Russische diplomaat in Nederland! _O_
Je blinkt hier niet echt uit door intelligente bijdragen.
pi_132255643
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

[..]

Je blinkt hier niet echt uit door intelligente bijdragen.
Ik neem aan dat jij dan zo enorm intelligent bent, dat jij daarover kan oordelen. ^O^

Met mijn uitspraak was niets mis. Het landje aan de Jordaan spuugt, slaat en bedreigt ongestraft in de rondte. Daarbij vergeleken zijn de Russen makke schaapjes.

donderdag 17 oktober 2013 @ 11:55:18 #292
3647 B.R.Oekhoest
pi_132255675
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij dan zo enorm intelligent bent, dat jij daarover kan oordelen. ^O^

Met mijn uitspraak was niets mis. Het landje aan de Jordaan spuugt, slaat en bedreigt ongestraft in de rondte. Daarbij vergeleken zijn de Russen makke schaapjes.
en die quote over het terugslaan van de Russen?
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:26:52 #293
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132256749
Lavrov op z'n twitterpagina:

_O-
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_132258436
Russen :'( Verbitterd paupervolkje...wel mooie dames dat dan weer wel.

Stel tsjetsjenen moet je erop afsturen, temt ze wel die Russen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_132264313
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:20 schreef Aloulou het volgende:

Afghanen schijnen ze ook niet aan te kunnen.

edit: en deze man natuurlijk ook niet

Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:39:53 #296
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_132274065
Gewoon deze boodschap overbrengen.
Life is what you make it.
pi_132274146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:20 schreef Aloulou het volgende:

Alsof die tsjetsjenen dat voor ons gaan doen. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')