Eensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:19 schreef De_Coulance het volgende:
twitter:swsjoerdsma twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 23:59:45Wat D66 betreft betekent dit het einde van het Nederland-Rusland jaar. reageer retweet
Nederland moet een keer niet zo pussy zijn en dit staatsbezoek afzeggen en de ambassadeur terugtrekken uit Rusland.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:40 schreef Ulx het volgende:
ALs Rusland al geen simpele diplomaat kan beveiligen, hoe gaan ze dan voorkomen dat iemand Willem-Alexander en Maxima wat flikt bij het staatsbezoek?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat dit een internetmeme is en dat het plaatje nep is.
Kan je wel met zo'n smiley komen, maar je weet het nooit met sommige mensen.quote:
Poetin is en blijft gewoon een baas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kan je wel met zo'n smiley komen, maar je weet het nooit met sommige mensen.
De enige die kritisch is naar de VS? Ga jij daar even een portie freedom fries bestellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Poetin is en blijft gewoon een baas.
Hij is zo ongeveer de enige die zich echt kritisch durft te uiten tegenover de VS. En altijd maar dat gelul dat hij homofoob zou zijn slaat ook nergens op.
Poetin is de enige die echt kritisch durft te zijn naar de VS.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
De enige die kritisch is naar de VS? Ga jij daar even een portie freedom fries bestellen.
Dus als jij het met mij eens bent over het een of ander ben jij mijn schoothondje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Poetin is de enige die echt kritisch durft te zijn naar de VS.
Heel de EU is letterlijk het schoothondje van de VS en buiten de EU zijn bepaalde landen in het midden-oosten kritisch tegenover de VS. Maar dat is ook steeds minder aangezien de VS goed samenwerkt met extremistische groeperingen daar.
Nee, maar als ik het met bijna alles eens ben en ik zeg met alles ja en amen dan mag je toch wel concluderen dat ik niet bepaalt een eigen mening heb.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus als jij het met mij eens bent over het een of ander ben jij mijn schoothondje?
Ik denk niet dat er veel Nederlanders zijn die het bijvoorbeeld een goed idee vinden dat de VS ons bespioneert. Toch durven we daar niks over te zeggen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus als jij het met mij eens bent over het een of ander ben jij mijn schoothondje?
Om over de oorlogsmisdaden van het zionistisch regime nog maar te zwijgen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel Nederlanders zijn die het bijvoorbeeld een goed idee vinden dat de VS ons bespioneert. Toch durven we daar niks over te zeggen.
En toen Rusland Al-Qaeda en andere moslimterroristen aanpakte in Tsjetsjenië en bij de gijzeling van een theater in Moskou was het Leiden in last, maar als de VS Al-Quaeda platbombardeert dan doen we zelf mee, als de VS in Somalië een Tsjetsjeense aanvoerder van moslimterroristen uitschakelt dan vinden we dat prima. Hoezo hypocriet?
Maar wanneer loopt de complete EU automatisch achter de VS aan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het met bijna alles eens ben en ik zeg met alles ja en amen dan mag je toch wel concluderen dat ik niet bepaalt een eigen mening heb.
Je bent pas echt een "baas" als je mensen kritisch tov jezelf durft te laten zijn in je eigen land.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Poetin is en blijft gewoon een baas.
Hij is zo ongeveer de enige die zich echt kritisch durft te uiten tegenover de VS. En altijd maar dat gelul dat hij homofoob zou zijn slaat ook nergens op.
gekke russenquote:I heard some Dutch diplomat in Moscow had a drug-fueled LGBT orgy with other Dutch embassy staffers. Apparently things got a bit rough and the diplomat emerged somewhat molested by members of his own entourage who reportedly wore Mario Brothers' uniforms. The police are currently looking for his molesters. The police recommend that Dutch diplomats use better judgment in selecting their associates. What have you heard?
Is hij dat niet dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:38 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Je bent pas echt een "baas" als je mensen kritisch tov jezelf durft te laten zijn in je eigen land.
Dus?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:58 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Russia
In mijn geval zie ik Poetin als een avontuurlijk iemand en van een heel ander kaliber dan bijvoorbeeld Mark Rutte.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:57 schreef _dodecahedron_ het volgende:
er zijn echt geboren Nederlanders die op een positieve manier onder de indruk zijn van Putin?!![]()
een "avontuurlijk iemand"... politiek is geen datingsite of zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In mijn geval zie ik Poetin als een avontuurlijk iemand en van een heel ander kaliber dan bijvoorbeeld Mark Rutte.
Alleen zijn beleid tegen homo,s daar ben ik het niet mee eens.
Nee, die mensenrechtenschendingen interesseert hem geen ruk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
En daarom kijkt Poetin niet kritisch naar zichzelf en zijn land?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |