Staat inderdaad erg leuk materiaal op! Moest ook wel lachen om die conclusiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:39 schreef Gripper het volgende:
Whaha, zit al de halve middag op die australische site rond te neuzen, staan leuke dingen op. o.a. iets over een maximaaltest, iedereen die wel eens een sporttest/inspanningstest heeft gedaan herkent dit wel
een hele analyse over pedal efficiëncy en vermogen op max, en dan de conclusie:
[..]
Maak je ff druk om een komquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:23 schreef Gripper het volgende:
Ik hèdde verdoeme een KOM kwijtgeraakt aan die snoever van een superhero met 30 sec over 6 minuten. Tijd voor wraak, arrrhhhh!!!
Daarom komt ie nooit meer in dit topic, veel te druk met hard fietsen.
je er niet druk om makenquote:
Tekno!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:54 schreef kaasplankje het volgende:
Oksel stop het zelf maar in een hokje qua muziekstijl, ik houd daar niet zo van.
Kijk patroon, bij jou in Friesland rijden alleen maar van die verschrikkelijke beulen rond met bovenbenen als heipalen, die hebben alle Friese KOMs in handen en daar gaan jij en ik nooit aan komen.quote:
Je hebt superweber en superhero, newbiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Superweber is toch een triatleet? Dan is gripper afgemaakt door iemand die zich per definitie niet aan de soigneeregels houd. Doet dat niet pijn?
sorryquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:28 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je hebt superweber en superhero, newbie
twitter:ProBikeKit twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 10:50:45Amazing iPhone app for automated bike fitting http://t.co/VSr7rcWuTf reageer retweet
+1quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:47 schreef forty-two het volgende:
De tour komt in 2015 naar Utrecht
Ik voel een super meet aankomen
ziet er wel grappig uit... benieuwd naar de mening van de kenners hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:07 schreef MCH het volgende:
twitter:ProBikeKit twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 10:50:45Amazing iPhone app for automated bike fitting http://t.co/VSr7rcWuTf reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |