18:45 uur is gewoon een klote tijd, zaterdagavond vind ik op zichzelf heerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:36 schreef Bombvis het volgende:
Zaterdag 18.45 uur, wat mij betreft nog een grotere tyfustijd dan zondag 12.30 uur
omdat heel veel supporters dan zelf aan het voetballen zijn...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:56 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom niet gewoon om half 3 dan op zaterdag
Zaterdagmiddag is zo mogelijk nog slechter, zaterdagavond laat of zondagmiddag half 3 prima. Eigenlijk zijn de enige tijden die ik prima vind zaterdag 20.45 uur of zondag 14.30 uur, al het andere is eigenlijk kutquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:56 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom niet gewoon om half 3 dan op zaterdag
Dit ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag is zo mogelijk nog slechter, zaterdagavond laat of zondagmiddag half 3 prima. Eigenlijk zijn de enige tijden die ik prima vind zaterdag 20.45 uur of zondag 14.30 uur, al het andere is eigenlijk kut
Dit ja. Zondag 12.30 is nog wel het kutst, dan moet ik mijn wekker zetten om op tijd te komen omdat ik normaal gesproken op zondag nooit voor 12.00 wakker benquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag is zo mogelijk nog slechter, zaterdagavond laat of zondagmiddag half 3 prima. Eigenlijk zijn de enige tijden die ik prima vind zaterdag 20.45 uur of zondag 14.30 uur, al het andere is eigenlijk kut
Van Beek op rechts?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef PollosHermanos het volgende:
Wat als Janmaat wordt verkocht deze winterstop voor een bedrag dat Feyenoord simpelweg niet kan weigeren, hoe vangen we dat op? Hoop toch echt dat hij tot eind dit seizoen blijft, zou voor hem zelf ook verstandiger zijn met oog op t WK..
Op dit moment is Janmaat onze beste speler, elke vervanger zal het minder doen denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:40 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Dan ga je er in aanvallend opzicht wel zwaar op achteruit helaas
Zeker waar, hoop echt dat hij dit seizoen bij ons afmaaktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op dit moment is Janmaat onze beste speler, elke vervanger zal het minder doen denk ik.
Zou mooi zijn. Weg met die schuld.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef PollosHermanos het volgende:
Wat als Janmaat wordt verkocht deze winterstop voor een bedrag dat Feyenoord simpelweg niet kan weigeren,
Niet kan weigeren is voor meerdere uitleg vatbaar. Als we zowel onze schuld kunnen verminderen als kunnen doorschuiven naar budget voor de zomer, soit. Maar we moeten wel kappen met dragende spelers met meerjarige contracten voor slechts een paar miljoen te verpatsen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:35 schreef PollosHermanos het volgende:
Wat als Janmaat wordt verkocht deze winterstop voor een bedrag dat Feyenoord simpelweg niet kan weigeren, hoe vangen we dat op? Hoop toch echt dat hij tot eind dit seizoen blijft, zou voor hem zelf ook verstandiger zijn met oog op t WK..
Zou fijn zijn als hij bijtekend en dan goed speelt op het WK.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Luni het volgende:
Laat hem nog maar een goed seizoen op WK spelen drijft de prijs lekker op, zeker zo'n WK.
Janmaat lijkt mij inderdaad slim genoeg dat niet te doen, risico dat hij niet zal spelen en zal worden ingehaald door een Vd Wiel of Van Rhijn lijkt mij te groot. Die mag hij van mij met alle plezier na het WK nemenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Janmaat zal dat risico nooit nemen. Zelfs Ronald de Boer, die normaal gesproken alleen positief is over zijn broer of spelers die onder zijn broer spelen, noemde Janmaat met RvP, Robben en Strootman al onbetwiste basisspeler bij Oranje. Terecht ook wel denk ik. Op zijn debuut na altijd een dikke voldoende gescoord daar.
Dat ga je niet op het spel zetten met oog op het WK.
Er zijn in Nederland geen betere op dit moment dan Janmaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef TC03 het volgende:
Janmaat is wel een beetje overschat hoor.Hij is goed en degelijk, maar geen wereldspeler.
Om dit in perspectief te plaatsen: hij noemde Blind en Lens ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Janmaat zal dat risico nooit nemen. Zelfs Ronald de Boer, die normaal gesproken alleen positief is over zijn broer of spelers die onder zijn broer spelen, noemde Janmaat met RvP, Robben en Strootman al onbetwiste basisspeler bij Oranje. Terecht ook wel denk ik. Op zijn debuut na altijd een dikke voldoende gescoord daar.
Heb ik ook wel eens gedaan, toen kwam ik thuis, zette mijn tv en kpn-kastje aan wat automatisch op EL staat en viel ik in de 85e minuut ofzo van de herhaling. Zag meteen de stand en heb toen maar de laatste vijf minuten gekeken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Kerftminister het volgende:
Eindelijk die interlands erop zeg. Wel balen dat de match al om 18:45 is. Die mis ik in zijn geheel door werk dus.
Enige wat zou kunnen is dat ik hem opneem en me afzonder van de buitenwereld tot ik hem gezien heb.
Volgende maand 'gewoon' weer tegen Colombia.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Kerftminister het volgende:
Eindelijk die interlands erop zeg.
Janmaat, RvP, Robben én Strootman spelen niet of hebben nooit gespeeld onder Frank. Dus dan zal het wel meevallen dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Hij moet inderdaad eerst naar een subtopper. Daarna misschien nog eens naar een topper.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef TC03 het volgende:
Janmaat is wel een beetje overschat hoor.Hij is goed en degelijk, maar geen wereldspeler. Ik zie in hem een speler voor de Europese subtop. Schalke, Everton, Atletico, dat soort clubs.
Hij mist ook iets ja.. stukje felheid.. hij oogt een beetje als een verdwaalde student i.p.v. een gerespecteerde verdediger.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef TC03 het volgende:
Janmaat is wel een beetje overschat hoor.Hij is goed en degelijk, maar geen wereldspeler. Ik zie in hem een speler voor de Europese subtop. Schalke, Everton, Atletico, dat soort clubs.
Moet gewoon in de basisquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:03 schreef Grifte het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)lvis-manu-video.html
Elvis 'Kimbo Slice' Manu
Janmaat vind ik samen met BMI de enige in de selectie die ik uiteindelijk nog wel de échte top zie halen. Jongens als de Vrij, Clasie en Vilhena vind ik overschat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:41 schreef TC03 het volgende:
Zou het dan toch eindelijk....twitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 17-10-2013 om 12:31:06'Bakkal ten koste van Immers in de basis tegen Go Ahead Eagles' http://t.co/KhnS4wUSib reageer retweet
Daar heeft hij toch gelijk in. Lens heeft bijna alles (redelijk tot goed) gespeeld, en ik kan geen eens een concurrent voor Blind verzinnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om dit in perspectief te plaatsen: hij noemde Blind en Lens ook.
nelomquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch gelijk in. Lens heeft bijna alles (redelijk tot goed) gespeeld, en ik kan geen eens een concurrent voor Blind verzinnen.
Ja klopt, eigenlijk zijn alleen die 2 debielen van PSV over...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch gelijk in. Lens heeft bijna alles (redelijk tot goed) gespeeld, en ik kan geen eens een concurrent voor Blind verzinnen.
Als een komeet komt daar de Boeet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lens was tegen Hongarije toch een van de minste van het veld (incl Hongaren) en 2e helft Turkije liep ie alleen maar buitenspel....
Hmm ik vind Depay op dit moment beter. Wat een geweldig schot heeft die kerel zeg. Volgens mij is het ook een Rotterdammer(net als de rest van PSV).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als een komeet komt daar de Boeet.
Woont zelfs op Zuid.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Hmm ik vind Depay op dit moment beter. Wat een geweldig schot heeft die kerel zeg. Volgens mij is het ook een Rotterdammer(net als de rest van PSV).
Laat de Boet maar lekker ff in de luwte wat sterker worden. Dat is zo'n gigantisch talentje he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als een komeet komt daar de Boeet.
BMI en Janmaat niet man. Boetius, Kongolo en eventueel Vilhena.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Janmaat vind ik samen met BMI de enige in de selectie die ik uiteindelijk nog wel de échte top zie halen. Jongens als de Vrij, Clasie en Vilhena vind ik overschat.
Kongolo inderdaad die laat nu al zien veel verder te zijn dan de rest. Samen met Isoufi, die komt er ook nog wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BMI en Janmaat niet man. Boetius, Kongolo en eventueel Vilhena.
twitter:City_Watch twitterde op donderdag 17-10-2013 om 14:55:49Guidetti is edging closer to a return after 1 1/2 years of injury + illness hell, and took part in full training with the first team today. reageer retweet
Vond Immers de laatste wedstrijden goed spelen hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zou het dan toch eindelijk....twitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 17-10-2013 om 12:31:06'Bakkal ten koste van Immers in de basis tegen Go Ahead Eagles' http://t.co/KhnS4wUSib reageer retweet
RvP, Robben en Strootman werden al genoemd door Van Gaal als enige vaste basisspelers in dit oranje. In de optiek van De Boer was Janmaat wel de vierde hoe hij zich de laatste tijd manifesteerde binnen Oranje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Janmaat, RvP, Robben én Strootman spelen niet of hebben nooit gespeeld onder Frank. Dus dan zal het wel meevallen dus
Spelen we meer wedstrijden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef Elan het volgende:
Kansloos zaterdag?
Hopen dat Bakkal in ieder geval 1 wedstrijd mee doet.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
1 helft sorry.
Feyenoord en uitwedstrijden.
Lijkt me sterk dat Immers gepasseerd wordt op het moment dat hij in vorm begint te komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik ook wel. Uit alles blijkt dat de Eagles niet onderschat worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb er wel vertrouwen in ondanks de interlands, uitwedstrijd en Feyenoord zelf.
Pelle to scorequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Op wie zou jij je doekoes zetten Caland?
Pellequote:
Tuurlijk wel, Lexie in de spits.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Pelle.
Als een of andere club die toch wegkoopt blijft er gelijk niks meer over .
Die neus met zijn "winnen van 010" speelt daar nog toch? Dat BMI die maar flink doormidden zaagtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:42 schreef Dekatria het volgende:
Ik moet ineens weer denken aan de KNVB beker tegen Eagles
Stonden we voor tot Achahbar en Cabral er in kwamen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:42 schreef Dekatria het volgende:
Ik moet ineens weer denken aan de KNVB beker tegen Eagles
nee hoor, we kwamen 2-0 achter, Vlaar scoorde in de laatste minuut ofzo nog de 2-1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Stonden we voor tot Achahbar en Cabral er in kwamen.
Die Antonia ja, speelt als rechtsbuiten dus BMI krijgt wel de mogelijkheid om die gast z'n loon te geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die neus met zijn "winnen van 010" speelt daar nog toch? Dat BMI die maar flink doormidden zaagt
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 13:44:22Koeman over evt concurrentie Immers/Bakkal:"Het interesseert mij niet wat anderen van Immers vinden. Ik vind hem een van mijn beste spelers" reageer retweet
Immers gaat de winnende maken in de kampioenswedstrijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 13:44:22Koeman over evt concurrentie Immers/Bakkal:"Het interesseert mij niet wat anderen van Immers vinden. Ik vind hem een van mijn beste spelers" reageer retweet
We zijn er allemaal kapot vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders.
Adidas terug naar Feyenoord. Hoe is dat vooruitzicht te meer Ajax er ook in speelt?
Die shirts gaan massaal geboycot worden door de achterban natuurlijk. Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders.
Adidas terug naar Feyenoord. Hoe is dat vooruitzicht te meer Ajax er ook in speelt?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders.
Het zit je wel diep hèquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:23 schreef Iwanius het volgende:
Feyenoord en Adidas herenigd.Oger kleed Feyenoord. maar ondertussen wel zoveel mogelijk je willen afzetten tegen Ajax als blijkt dat er steeds meer overeenkomsten komen aangezien Ajax Adidas als hoofdsponsor heeft en Oger Ajax ook kleed.
Ik moet altijd lachen als ik een ajaxsupporter in een roze/zwart trainingspak tegenkom.. Wat een afgrijselijk nichtenpak is dat tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders.
Bakkal zal echt aan de bak moeten wil hij nog wat uit zijn carrière halen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Typisch ook voor die Joden dat zij dan niet Umbro terugnemenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:36 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
We zijn er allemaal kapot van
Hand in hand is natuurlijk niet nichterig hé. Flikkertje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:03 schreef eight het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik een ajaxsupporter in een roze/zwart trainingspak tegenkom.. Wat een afgrijselijk nichtenpak is dat toch![]()
Hopelijk blijft dit ons volgend jaar bespaard
[..]
Bakkal zal echt aan de bak moeten wil hij nog wat uit zijn carrière halen.
Gaat nog een interessante strijd worden
Zit dat nou lekker zo een roze trainingspak?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Hand in hand is natuurlijk niet nichterig hé. Flikkertje.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:03 schreef eight het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik een ajaxsupporter in een roze/zwart trainingspak tegenkom.. Wat een afgrijselijk nichtenpak is dat toch![]()
Hopelijk blijft dit ons volgend jaar bespaard
De gemiddelde Fries vind roze of paars wel mooi.quote:
Het zelfde als andere trainingspakken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit dat nou lekker zo een roze trainingspak?
Jij loopt nooit met je vriendin hand in hand? Bang dat je niet meer mag schuren in je vak?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:42 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Hand in hand is natuurlijk niet nichterig hé. Flikkertje.
Zoetebier had hem eens, maar dat is toen die blauwe toch geworden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:19 schreef Typisch het volgende:
Alsof er bij een club als Feyenoord ooit roze shirts doorheen komen.
Roze keepersshirts zijn er wel al eens gehad, toch?
Ja dat ziet iedereen toch aankomen met Koeman ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Volgens Krabbendam moet Vilhena vrezen voor zijn plek.
Ik zie het probleem niet zo. Maar ja, ben dan ook niet zo een Immers hater.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat ziet iedereen toch aankomen met Koeman ?
Normalisatie in het voetbalquote:Maatregelen rond voetbalwedstrijd Go Ahead Eagles - Feyenoord
De politie, Go Ahead Eagles, en de gemeente Deventer hebben besloten in het kader van de voetbalwedstrijd Go Ahead Eagles – Feyenoord op zaterdag 19 oktober 2013 extra maatregelen te nemen.
Om te voorkomen dat verschillende groepen voetbalsupporters zich zaterdag in Deventer onderling mengen of zich begeven onder winkelend publiek in de binnenstad, is besloten om supporters van andere clubs dan Go Ahead Eagles niet toe te laten tot de stad. Hiertoe zullen op de toegangswegen controleposten worden ingericht. Mogelijk dat hierdoor enige overlast ontstaat. De maatregelen zijn er om alle activiteiten in de binnenstad, zoals winkelen en de warenmarkt, zo gewoon mogelijk door te laten gaan.
Supporters van Feyenoord met een kaartje reizen met de zogenaamde combi- regeling. Zij worden met de bus direct naar het stadion gebracht en worden niet in de gelegenheid gesteld vooraf de binnenstad te bezoeken.
Go Ahead Eagles doet een dringend beroep op haar supporters om de kaarten voor het duel tegen Feyenoord niet aan aanhangers van de bezoekende partij over te dragen. De club wil haar supporters erop wijzen dat wanneer zij hun toegangskaart wel overdragen aan een ander, zij verantwoordelijk blijven voor het gedrag van degene die gebruik maakt van die kaart. Als daartoe aanleiding bestaat zal Go Ahead Eagles passende maatregelen treffen, ook tegen de koper/kaarthouder.
Zoiets moet het wel zijn ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:48 schreef Caland het volgende:
Koeman heeft een affaire met de moeder van Immers
Ik weet dat je aan het trollen bent, want dat doe je ook steeds in het VI-topic, maar je wil graag dat mensen reageren dus doe ik dat. Ik weet niet precies waar je op doelt met je post maar ik zal even uitleggen hoe het werkt met de kledingsponsors in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Iets geheel anders.
Zoetebier had één keer een roze keepersshirt aan maar toen zijn er mensen zo boos geworden dat het gauw teruggedraaid werd naar een lichtblauw shirt. Het roze shirt bleef wel gewoon bestaan en het werd later verkocht als "meidenshirt".quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:19 schreef Typisch het volgende:
Alsof er bij een club als Feyenoord ooit roze shirts doorheen komen.
Roze keepersshirts zijn er wel al eens gehad, toch?
Mocht dat waar zijn dan krimpt mijn balzak definitief in denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Volgens Krabbendam moet Vilhena vrezen voor zijn plek.
Als dat gebeurt kan je me van de grond vegen van het lachen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:10 schreef Pascalus het volgende:
Maar dat uitshirt van Ajax kan écht niet. Dat staat alleen leuk bij het vrouwenelftal. Zoiets zou bij Feyenoord niet kunnen. Stel je voor, een roze F met een roze ster erboven in plaats van het originele logo met een gouden ster op 't shirt.
Natuurlijk niet, maar als keepersshirt had het best gekund. Die dingen zie je ook in de raarste kleuren voorbij komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Roze past bij Palermo omdat 't hun clubkleur is. Dat moet je niet bij Feyenoord doen. Roze? Als in...iemand heeft het Feyenoord-shirt superheet gewassen en nu zijn de kleuren gemengd? Bovendien, als tegenhanger van een rood-wit shirt moet je gewoon een donkerder uit-shirt hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar groen omdat we uit ook Rotterdam verdedigen maar zwart met rood/wit of groene tinten mag ook.
Houd je mond, homo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:23 schreef Tomasso het volgende:
Toch mooi om te zien hoe overdreven macho en bekrompen de voetbalwereld nog is/probeert te zijn. In de vrije tijd draagt menig supporter een roze polootje, shirt of overhemd, maar als er iets roze voorkomt op een voetbalshirt, dan is de wereld te klein
!
[ afbeelding ].
Het heeft nog een andere reden. Ajax speelt in Enschede.quote:
Vuile poesjeslikker! Voorbipsridder! Vaginaprikker!quote:
Dat keepershirt van Zoetebier toen was echt schandalig roze. Die kon echt niet. En vind het sowieso niet passen bij de uitstraling van de club. Bij een Palermo past het veel beter, vind het shirt ook niet lelijk. Bij Feyenoord past het echter niet. Die kleur zit niet in de clubkleuren en shirts moeten imo altijd aan die voorwaarden voldoen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar als keepersshirt had het best gekund. Die dingen zie je ook in de raarste kleuren voorbij komen.
Past perfect bij jullie clubje. Lekker met je vriendjes hand in hand en een roze shirtje aan. Wat wil je nog meer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat keepershirt van Zoetebier toen was echt schandalig roze. Die kon echt niet. En vind het sowieso niet passen bij de uitstraling van de club. Bij een Palermo past het veel beter, vind het shirt ook niet lelijk. Bij Feyenoord past het echter niet. Die kleur zit niet in de clubkleuren en shirts moeten imo altijd aan die voorwaarden voldoen.
Dat neuzen in hun eigen topic blijven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:41 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Past perfect bij jullie clubje. Lekker met je vriendjes hand in hand en een roze shirtje aan. Wat wil je nog meer.
Het gaat er meer om dat dat roze shirt van Ajax nog te lelijk is om op te poepen. Dat heb je al snel bij een Ajaxshirt. Maar toch.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:23 schreef Tomasso het volgende:
Toch mooi om te zien hoe overdreven macho en bekrompen de voetbalwereld nog is/probeert te zijn. In de vrije tijd draagt menig supporter een roze polootje, shirt of overhemd, maar als er iets roze voorkomt op een voetbalshirt, dan is de wereld te klein
!
[ afbeelding ].
Ja, want Koevermans heeft wel bewezen dat hij een geweldig denker is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat dat roze shirt van Ajax nog te lelijk is om op te poepen. Dat heb je al snel bij een Ajaxshirt. Maar toch.
Daarvoor hadden ze volgens mij een soort glow in the dark(room) groen
Nu slikken (pun intented) die Ajacieden alles maar van adidas. Dat zal bij ons wel wat anders zijn.
Er zal wel weer een supportersopstand voor nodig zijn om dat shirt gewijzigd te krijgen ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want Koevermans heeft wel bewezen dat hij een geweldig denker is.
Zo grappig altijd als mensen dit roepen, amSTERdam is gay capital van de wereldquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:41 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Past perfect bij jullie clubje. Lekker met je vriendjes hand in hand en een roze shirtje aan. Wat wil je nog meer.
http://levenmetfeyenoord.(...)cht-en-onverstandig/quote:ONTERECHT EN ONVERSTANDIG
Is Go Ahead Eagles uit Deventer tegen Feyenoord uit Rotterdam een risicowedstrijd? Ik betwijfel het; er is geen haat en nijd onderling. Twee volksclubs met mooie stadions, diep verankerd in de lokale steden. Toch besluiten de politie en gemeente van Deventer minder dan vierentwintig uur voor de aftrap alles op scherp te zetten. Waarom?
‘Gemeente Deventer wenst geen Feyenoorders in de binnenstad’, heet het bericht. Supporters van Feyenoord, of welke andere club dan Go Ahead dan ook, mogen zich zaterdag niet onder het winkelende publiek bevinden of zich mengen met andere mensen. Stel je voor! Die beestachtige, ongeciviliseerde Feyenoorders in je stad! Tussen de normale, law abiding citizens. Dat kan natuurlijk niet; dus zal er morgen veel politie om en in Deventer zijn.
Het kost allemaal veel geld en iedereen die naar voetbal weet dat het onzin is. Maar de onderbuik en de krantenkoppen zijn weer gevuld, want berichten over voetbalsupporters doen het altijd goed. Het zijn criminelen, anti-socialen en ze slopen ook nog eens alles. Omdat ik voetbalsupporter ben word ik tot m’n ballen toe gefouilleerd als ik naar een voetbalwedstrijd wil, en word ik elke wedstrijd op de foto gezet door het ‘Videoteam’ van de politie Rotterdam-Rijnmond, soms verscholen tussen het publiek maar even vaak met een ME-busje voor het stadion, honderden supporters op de foto aan het zetten. Waag het niet met ze in discussie te gaan over de vraag waarom ze je fotograferen, want dan word je gearresteerd. En omdat ik voetbalsupporter ben, kan ik zo maar eens in elkaar geslagen worden door agressieve ME’ers, zoals een vader en zoon na Feyenoord – Kuban Krasnodar gebeurde.
Voetbal moet een feest zijn, roepen politici en beleidsmakers, maar ondertussen doen ze er alles aan dat feest te verstieren. Vaders en zoons moeten ‘weer’ veilig naar het stadion kunnen (incidenten in de stadions nemen al jaren af, maar dat terzijde), maar worden vervolgens na de wedstrijd in elkaar geslagen door degenen die hen zouden moeten beschermen. Voetbal moet een feest zijn, maar wie in de buurt van De Kuip komt wordt ongevraagd op de foto gezet. En in tegenstelling tot de meeste feesten waar ik kom, kan je je foto vervolgens niet ergens op internet terugvinden. Wel op de harde schijven van paranoïde agenten en gemeentes.
Zaterdag, Go Ahead Eagles tegen Feyenoord, had een feest kunnen worden. Een mooi affiche, op zaterdagavond nog wel. Twee supportersgroepen zonder vijandigheid. Maar de doorgeslagen paranoia van de burgemeester en politie van Deventer zet alles op scherp. En dat is behalve onnodig, ook enorm onverstandig.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef satecl het volgende:
Ongelooflijk ook, zo'n jongen is op bijna elke positie inzetbaar en is gewoon een goeie speler en een echte Rotterdammer.
gepasseerd stationquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef satecl het volgende:
Vanaf 20:26: Drenthe over zijn liefde voor Feyenoord en dat hij nog steeds baalt dat hij niet terug mocht komen.
Ongelooflijk ook, zo'n jongen is op bijna elke positie inzetbaar en is gewoon een goeie speler en een echte Rotterdammer.
Haha ja ik weet het. We hebben het er al 3424x over gehad. Maar ik zie graag echte Rotterdamse jongens spelen ipv Haagse Immers. Royston heeft in zijn rechterteen meer kwaliteit dan die hele Immers.quote:
Laat hem eerst maar eens een jaartje uitblinken ergens. Dan mag hij zich weer aanbieden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef satecl het volgende:
Vanaf 20:26: Drenthe over zijn liefde voor Feyenoord en dat hij nog steeds baalt dat hij niet terug mocht komen.
haha omg soo grappig ja xDquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo grappig altijd als mensen dit roepen, amSTERdam is gay capital van de wereld
Dit inderdaad. Eigenlijk voornamelijk eerst eens een jaartje ergens zonder incidenten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens een jaartje uitblinken ergens. Dan mag hij zich weer aanbieden.
Het heeft er niet zo veel mee te maken dat het niet "macho" is. Het uitshirt van Ajax is lelijk omdat de kleurencombinatie zwart, grijs en felroze is, omdat het niets met Ajax te maken heeft en omdat het Ajax-logo verneukt wordt door het er in felroze op te zetten. Met felroze sokjes zou ik me schamen als ik Ajacied was. Ik vind het tenue van Ajax van vorig jaar ook niet mooi, met dat felgroene, maar dat was minder lelijk dan het huidige uittenue.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:23 schreef Tomasso het volgende:
!
[ afbeelding ].
Ik vond dat felgroene nog veel lelijker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het heeft er niet zo veel mee te maken dat het niet "macho" is. Het uitshirt van Ajax is lelijk omdat de kleurencombinatie zwart, grijs en felroze is, omdat het niets met Ajax te maken heeft en omdat het Ajax-logo verneukt wordt door het er in felroze op te zetten. Met felroze sokjes zou ik me schamen als ik Ajacied was. Ik vind het tenue van Ajax van vorig jaar ook niet mooi, met dat felgroene, maar dat was minder lelijk dan het huidige uittenue.
Shirtje van Palermo is niets mis mee, maar het zou niet bij Feyenoord passen. FC Utrecht had een paar jaar geleden een roze uitshirt en dat stond ook niet - omdat het niet bij FC Utrecht paste.
Keepersshirts moeten w.m.b. altijd zwart zijn, maar dat geheel terzijde.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:26 schreef Dekatria het volgende:
Wordt tijd dat we weer gaan voetballen, lijkt hier wel de Viva.
Immers heeft meer werklust dan heel Suriname bijelkaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha ja ik weet het. We hebben het er al 3424x over gehad. Maar ik zie graag echte Rotterdamse jongens spelen ipv Haagse Immers. Royston heeft in zijn rechterteen meer kwaliteit dan die hele Immers.
Dat krijg je hè, na zo'n interlandweek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:26 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:26 schreef Dekatria het volgende:
Inderdaad, net als Danny Buijs.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:41 schreef Maoist het volgende:
[..]
Immers heeft meer werklust dan heel Suriname bijelkaar
Geen verrassingen dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:12 schreef Maoist het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè, Boëtius.
Eens.. Feyenoord begint sowieso een beetje op een praatclub te lijken met dat geouwehoer over de aanvoerdersband.. gewoon lekker voetballen en winnen vanavond. Zal wel weer niet vanzelf gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:26 schreef Dekatria het volgende:
Pellè heeft spelers om zich heen nodig die hem in stelling brengen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:18 schreef Maoist het volgende:
Snap niet dat Manu geen kans krijgt en dat Koeman liever voor een gehuurde speler kiest. We kunnen wel een fysiek sterk en snelle vleugelspeler gebruiken.
Ik heb 112 alvast klaar liggen, de nodige hartaanvallen zullen wel weer komenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens.. Feyenoord begint sowieso een beetje op een praatclub te lijken met dat geouwehoer over de aanvoerdersband.. gewoon lekker voetballen en winnen vanavond. Zal wel weer niet vanzelf gaan.
http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlayquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voorsterij zit helemaal mis qua stroompjes.Heb alleen een met Engels commentaar op de vijfde stroom, rest is niks. Iemand ergens NL commentaar?
"..want je moeder, die wil me pijpen"...of zo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:49 schreef Toekito het volgende:
Wat zongen die vogels nou over Immers?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlay
Kanaal 1 nu Nederlands commentaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Loopt wel paar seconden voor helaas. Maar goed, wel lekker gekleurd commentaar.
![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:54 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Kanaal 1 nu Nederlands commentaar.
Nu werd hij wel echt geraakt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:09 schreef Sejt het volgende:
Wekelijkse blessure voor Immers weer gehad.
Ongelooflijk dat die gast dat ook blijft volhoudenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:09 schreef Sejt het volgende:
De vallende ooievaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:09 schreef Sejt het volgende:
ik dacht dat hij ze juist zou uitdelen maar hij ligt elke week weer te jankenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die gast dat ook blijft volhouden
Daar heeft Royston Drenthe al jaren last van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:12 schreef Maoist het volgende:
JP is waarschijnlijk deze week niet naar de kapper geweest en dus niet fresh
Dat mag niet van de VN.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar heeft Royston Drenthe al jaren last van.
Geen niggerkappers in de buurt.
Mede door Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Go Ahead is wel heerlijk zwak zeg. Stelt niets voor.
Wordt nog wel 1-1 zo, foutje van De Vrij, let maar op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Go Ahead is wel heerlijk zwak zeg. Stelt niets voor.
Scheelt ook dat Immers de bal een meter voor zich uit mag spelen zonder gestoord te worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Sowieso vind ik de hele ploeg goed en veel bewegen, dat is wel eens anders geweest.
OHJA WANT HET REGENT!!!!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik zou maar snel scoren, want ik zie de bui al weer hangen.
Hij is boos op het publiek. Die zingen liedjes over Immers' moeder.quote:
Inderdaad, je laat een man niet met een ei op z'n hoofd voetballen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef Pascalus het volgende:
Wisselen die Kolder, straks is hij blind.
Racisme!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
BRUNO! TEMPO!
Koeman mag BMI niet echt momenteel.
Dit dus, je speelt die lui helemaal weg verdomme.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:31 schreef Mr.Smokey het volgende:
zonde dat dit niet 0-3 minimaal staat GVD
Ik hoor continue "Immers hou jij m'n biertje effe vast?"quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik mag hopen dat ze in de tweede helft wat scherper zijn. Wel mooi om continu BRUNO BRUNOOOOOOOOOOOOO te horen
Boetius was ook op de buitenkant aan 't jagen eerder.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:39 schreef JochemP het volgende:
Hoorde ik Koeman nou tegen Vilhena roepen dat ie aan de binnenkant moest dekken? Dat leer je toch in de F-jes?
Ja oké, maar Boetiusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Boetius was ook op de buitenkant aan 't jagen eerder.
Om straks met de rug tegen de muur te staan. Zou weer typisch zijn.quote:
quote:Technisch directeur Martin van Geel haalt FC Dordrecht-doelman Warner Hahn komende zomer naar De Kuip. Een oud-doelman van Feyenoord zou dat tegenover RTV Rijnmond hebben bevestigd. Hahn wil zijn contract bij de eerstedivisionist niet verlengen en geniet daardoor van een transfervrije status volgend jaar. De talentvolle goalie van Jong Oranje liet in het bekertreffen met Feyenoord al zijn kwaliteiten zien. Dat was voor zijn trainer toen de aanleiding om de Rotterdammers voor de camera's te adviseren om Hahn aan te trekken.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wordt nog wel 1-1 zo, foutje van De Vrij, let maar op.
Dan valt de 2-1 alquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:53 schreef zo-is-het het volgende:
Beter nu dan in de 85ste minuut.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |