Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 16-10-2013 11:14:33 ]
Net nog ff 7km in een uurtje gerend, moet sneller kunnen
Please consider the environment before printing this post. Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende: Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Stemt weet iets gelukkiger dan de kuitpijn die weer opkwam tijdens training. Net nu ik besloten had zondag wel "gewoon" te lopen, dus voor de zekerheid maar afgehaakt.
Dat is wel een ontzettend goede tijd moet ik zeggen! Maar hoe en wanneer heb je deze gelopen dan? Zie dat het ergens in augustus was, maar een training of een wedstrijd? En nu ga je puur je conditie bijhouden, geen behoefte om sneller te worden of wat is het idee?
Hats, wil je mij bij de boerenkoolloop zetten? [ code verwijderd ]
Morgen ben je de eerste, ik zit mobiel slacker, kom maar met je opmerking!
Ik had natuurlijk eigenlijk iets superleuks over de hardloopbaby in de TT moeten zetten, maar naast dat ik altijd gelijk heb ben ik ook nog eens ontzettend egocentrisch
Morgen ben je de eerste, ik zit mobiel slacker, kom maar met je opmerking!
Ik had natuurlijk eigenlijk iets superleuks over de hardloopbaby in de TT moeten zetten, maar naast dat ik altijd gelijk heb ben ik ook nog eens ontzettend egocentrisch
Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Jero_nimo het volgende: Dat is wel een ontzettend goede tijd moet ik zeggen! Maar hoe en wanneer heb je deze gelopen dan? Zie dat het ergens in augustus was, maar een training of een wedstrijd? En nu ga je puur je conditie bijhouden, geen behoefte om sneller te worden of wat is het idee?
Dankje! Dit was na de zomer ja, eerste keer dat ik weer wat deed. Moet een beetje op conditie blijven. Hoef niet veel sneller dan dit perse, want ben meer bezig met krachttraining erbij. Dit om drooggetraind te blijven.
GotC en YUR, mooi gemaakt samen! Van harte Geniet vooral samen en goed uitrusten (zowel mams als paps). Ik hoop dat Gotc en dat plaatje van een zoon van jullie snel naar huis mogen
Ik denk omdat ik ook gewoon niet lekker aan het lopen was, kreeg er geen ontspanning in, en dat vinden m'n kuiten niet leuk. En toen mocht ik van mezelf geen 200jes meer lopen