abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132202829

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********

[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 16-10-2013 11:14:33 ]
pi_132202893
Toch nog die TT _O- ^O^

Net nog ff 7km in een uurtje gerend, moet sneller kunnen -O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_132202931
Ha!

Stemt weet iets gelukkiger dan de kuitpijn die weer opkwam tijdens training. Net nu ik besloten had zondag wel "gewoon" te lopen, dus voor de zekerheid maar afgehaakt.
pi_132202959
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Die is zielsgelukkig, doodmoe en ff een beetje in de war omdat hij zijn vriendin en zijn zoon net achter heeft moeten laten in het ziekenhuis
O+
Hoelang moeten ze in het ziekenhuis blijven? Zal zeker niet leuk zijn nu alleen thuis nee. ;(
pi_132203046
Die TT. :')

Hats, wil je mij bij de boerenkoolloop zetten? O+

1[*] IJsdraakje - 5 km
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:55:28 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_132203072
gefeliciteerd GotC en YUR!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:56:43 #7
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_132203145
Jochei! Gefeliciteerd Yur en GotC!

Nog even genieten van de nachtrust, Yur!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_132203172
Ik had toch wel een TT over een hardloopbaby verwacht ;) Maarja jullie hebben gelijk dus tja!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_132203192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]

Dit blijft mijn tijd... puur op conditie blijven.

*O*
Dat is wel een ontzettend goede tijd moet ik zeggen! Maar hoe en wanneer heb je deze gelopen dan? Zie dat het ergens in augustus was, maar een training of een wedstrijd?
En nu ga je puur je conditie bijhouden, geen behoefte om sneller te worden of wat is het idee? ;)
pi_132203210
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Die TT. :')

Hats, wil je mij bij de boerenkoolloop zetten? O+
[ code verwijderd ]

Morgen ben je de eerste, ik zit mobiel :P slacker, kom maar met je opmerking!

Ik had natuurlijk eigenlijk iets superleuks over de hardloopbaby in de TT moeten zetten, maar naast dat ik altijd gelijk heb ben ik ook nog eens ontzettend egocentrisch :')
pi_132203274
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik had natuurlijk eigenlijk iets superleuks over de hardloopbaby in de TT moeten zetten, maar naast dat ik altijd gelijk heb ben ik ook nog eens ontzettend egocentrisch :')
o|O
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:02:35 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_132203515
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Die is zielsgelukkig, doodmoe en ff een beetje in de war omdat hij zijn vriendin en zijn zoon net achter heeft moeten laten in het ziekenhuis
Awh gossie.
pi_132203674
Gefeliciteerd YUR en GotC met jullie zoon *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:06:05 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_132203786
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Awh gossie.
zei de vader van drie kinderen :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:09:31 #15
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132204017
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Heerlijk lui ding ben je.

Ik wilde eigenlijk wat zeggen over de TT..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:16:19 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_132204438
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:09 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Heerlijk lui ding ben je.

Ik wilde eigenlijk wat zeggen over de TT..
Dat krijg je met die stoel! Van de week al over dat ze niet meer gaat hardlopen :( boeoeoeoe!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_132204497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat krijg je met die stoel! Van de week al over dat ze niet meer gaat hardlopen :( boeoeoeoe!
O-)
pi_132205112
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb gelopen vandaag! En toen kreeg ik kuitpijn en ben ik gestopt. Ik zit nu net pas weer in m'n stoel O+ Nouja, zitten..
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:30:50 #19
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132205341
Die stoel versterkt het natuurlijke gedrag.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:30:57 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_132205346
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:27 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb gelopen vandaag! En toen kreeg ik kuitpijn en ben ik gestopt. Ik zit nu net pas weer in m'n stoel O+ Nouja, zitten..
Oke, vooruit dan maar!

Waarom kuitpijn trouwens :( dat is niet goed!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:32:15 #21
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_132205431
Heb vandaag trouwens een Under Armor shirtje gekocht. Kon het niet laten.
pi_132205450
:D Foto!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:32:59 #23
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_132205478
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat is wel een ontzettend goede tijd moet ik zeggen! Maar hoe en wanneer heb je deze gelopen dan? Zie dat het ergens in augustus was, maar een training of een wedstrijd?
En nu ga je puur je conditie bijhouden, geen behoefte om sneller te worden of wat is het idee?
Dankje! Dit was na de zomer ja, eerste keer dat ik weer wat deed. Moet een beetje op conditie blijven. Hoef niet veel sneller dan dit perse, want ben meer bezig met krachttraining erbij. Dit om drooggetraind te blijven. ;)
En altijd het laatste woord.
pi_132205759
GotC en YUR, mooi gemaakt samen! Van harte O+ Geniet vooral samen en goed uitrusten (zowel mams als paps). Ik hoop dat Gotc en dat plaatje van een zoon van jullie snel naar huis mogen

/klapperendeeierstokkenmodus
pi_132205989
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oke, vooruit dan maar!

Waarom kuitpijn trouwens :( dat is niet goed!
Ik denk omdat ik ook gewoon niet lekker aan het lopen was, kreeg er geen ontspanning in, en dat vinden m'n kuiten niet leuk. En toen mocht ik van mezelf geen 200jes meer lopen -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')