Beetje meer assertief zijn of met je ellebogen werken dan...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nope, als er iets wordt uitgedeeld dan wordt ik overgeslagen.
Ik deel gewoon een dreun uit als het nodig is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje meer assertief zijn of met je ellebogen werken dan...
Precies, wie niet slim is moet sterk zijn of zoiets...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik deel gewoon een dreun uit als het nodig is.
Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Niet nadenken maar doen dus?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, wie niet slim is moet sterk zijn of zoiets...
ik vond dat engquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
QenQ vroeger wel gezien , maar het het ook al weer precies over ging ...
Mijn kid is daar te oud voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Voor dat ben je nooit te jong. Of je kijkt het met je kids
Ja vertel!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan... Zal ik maar niet eens beginnen over "Thierry de slingelaar"
Prachtige z/w serie nog voor Florisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja vertel!
Ik ben van de PIPO tijd toen het al in de herhaling was, dingen als Swiebertje was ook net voor mijn tijd.
Tuurlijk, ik ben goedgelovig wist je dat niet?quote:
Ik ook, vooral van de man in de witte regenjasquote:
Het meeste is zelfs van voor mijn tijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:07 schreef chufi het volgende:
En dat met zulk mooi legendarisch materiaal van vroeger : Ivanhoe, Daktari, Floris, Skippy, Flipper, Rawhide, Bonanza, Catweazle en nog veel meer
Welnee, iedere 40+'er kent dat en na 1 aflevering is dat al bekend...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:41 schreef Stijfkopie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anthony van Slingeland in Renkum die dood in het bos lag...
Je verklapt het
Thierry la Fronde...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan... Zal ik maar niet eens beginnen over "Thierry de slingelaar"
Floris dan maar?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja vertel!
Ik ben van de PIPO tijd toen het al in de herhaling was, dingen als Swiebertje was ook net voor mijn tijd.
Nee, compleet seksloos type was dat...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef sasquatsch het volgende:
Ik vond Tika leuker.
[ afbeelding ]
Maar ze had mooi blond lang haar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, compleet seksloos type was dat...
Als je dat mooi lang blond haar vindt ...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar ze had mooi blond lang haar.
Toen wel. Toen was ik een jaar of 10 denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dat mooi lang blond haar vindt ...
Ja OKquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toen wel. Toen was ik een jaar of 10 denk ik.
Dat was een pruik...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar ze had mooi blond lang haar.
Dat wist ik toen niet.quote:
de Grobbebollen, die waren pas hotquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, compleet seksloos type was dat...
Denk dat die inmiddels wel een plofkip is geworden...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:42 schreef APK het volgende:
Grobbekuiken, hadden we ook ooit nog.
Die zal inmiddels ook wel 40+ zijn
Dan zijn wij dat inmiddels ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat die inmiddels wel een plofkip is geworden...
En wat komt er dan in ... Ouwe afleveringen van TV-series / fotos etc En nu ? Of foto's van ons vroeger en nu ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef sacha het volgende:
tijd voor een 'Fokkers toen en nu ' topic
SHO / Sterren toen en nu #8quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat komt er dan in ... Ouwe afleveringen van TV-series / fotos etc En nu ? Of foto's van ons vroeger en nu ...
quote:Vrouw reanimeert blinde kip 3 uur lang
Een vrouw uit het Australische Sydney heeft maar liefst drie uur lang een kip gereanimeerd. Het blinde beestje was per ongeluk in het zwembad terecht gekomen.
Dat meldt de Australische uitgave van Metro. De vrouw haalde de kip, genaamd Chooky Wooky, in huis als een maatje voor haar 14-jarige autistische dochter. Het beestje liep in de buurt van het zwembad toen het door een windvlaag in het water werd geblazen. ''Chooky Wooky dreef in het water en was helemaal stijf", vertelt Roberta Rapo. "Mijn dochter Rayna kon niet stoppen met huilen. Ik moest hem redden.''
Rapa bedacht zich niet, haalde het dier uit het water en begon haar te reanimeren. Na drie uur kwam de kip weer tot leven. ''We hadden vrienden op bezoek maar die dachten dat ik gek geworden was en zijn naar huis vertrokken'', aldus de moeder. "Maar ons beestje leeft gelukkig nog. Het is een wonderkip."
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
Ik zou ook mn koffers pakken... Onhygiënisch zwembad daar..
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Boer, Daar Ligt Een Kip In 't Water
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Boer, Daar Ligt Een Kip In 't Water....
Er schijnt een deel 3 aan te komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef drakin het volgende:
Ik deed gister een poging Tron te kijken, maar daar hoef je echt niet bij na te denken, zelfs meekijken of luisteren is niet continu nodig.
Kan me nauwelijks voorstellen dat er al een deel 2 is gemaakt ... Maar een deel 3 .....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er schijnt een deel 3 aan te komen.
quote:
Nou ja, niet anders dan heel veel mensen dus, blind en lekker praten als een kip zonder kop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
Ja en nu ... Deze is zeker blind met zonder kop
thks for the reminderquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, niet anders dan heel veel mensen dus, blind en lekker praten als een kip zonder kop.
Lijkt me héérlijkga ik vanavond ook lekker doen, lekker verstand op nul en Geer en Goor
kijken.
nou je hebt in ieder geval zelfkennisquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, niet anders dan heel veel mensen dus, blind en lekker praten als een kip zonder kop.
Maar jij hebt toch geen eiwitgebrek want jij eet vlees, Geer en Goor is alleen voor mensen die geesteziekquote:
Jij niet écht hehquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
nou je hebt in ieder geval zelfkennis
Maar ze zitten in Noord ... vandaar en weer ge fuck op de TVquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen eiwitgebrek want jij eet vlees, Geer en Goor is alleen voor mensen die geesteziek
zijn
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er schijnt een deel 3 aan te komen.
Ah... dan gaan we gezellig samen kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze zitten in Noord ... vandaar en weer ge fuck op de TV
Waar lees je nog meer dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
weet je wat Fann, ik lees niet alleen hier en een steek onder water herken ik wel hoor
alle topics die mijn, en mijn kloontje, hun interesse hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar lees je nog meer dan?
ah.................................... je hebt een kloontje, dat is handig!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
alle topics die mijn, en mijn kloontje, hun interesse hebben
Doen maar toch ... Sas gaat effe onder dr kloontje verder lees ik ,,,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dan gaan we gezellig samen kijken
Ja, lijkt me beter dat ze dat even doet, want daar hou ik niet zo van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen maar toch ... Sas gaat effe onder dr kloontje verder lees ik ,,,
Dan moet ik ook kijken en ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen eiwitgebrek want jij eet vlees, Geer en Goor is alleen voor mensen die geesteziek
zijn
Mag jij lekker soppen op de sponzen bij KDvW op 3quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan moet ik ook kijken en ik vind er niks aan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag jij lekker soppen op de sponzen bij KDvW op 3
maar dat was je toch al van plan dus je laat je niets aanpratenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]Ik ga Under the Dome kijken.
Ik laat me ook niets aanpraten, maar volgens Fann moet ik G&G kijken omdat ik een beetje gek (=geestesziek) benquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
maar dat was je toch al van plan dus je laat je niets aanpraten
Fann loopt nu te wandelen naar de straat waar G&G zitten... DUs neem niet alles meteen serieusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik laat me ook niets aanpraten, maar volgens Fann moet ik G&G kijken omdat ik een beetje gek (=geestesziek) ben
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann loopt nu te wandelen naar de straat waar G&G zitten... DUs neem niet alles meteen serieus
Ik ben helemaal niet wandelen ik was koffie maken zoals ik zeiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann loopt nu te wandelen naar de straat waar G&G zitten... DUs neem niet alles meteen serieus
Dr zijn genoeg mensen die met zo'n grote thermo-beker gaan wandelen ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet wandelen ik was koffie maken zoals ik zei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet dat doen omdat jij er niet van houdt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, lijkt me beter dat ze dat even doet, want daar hou ik niet zo van.
Het is ook baggerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:56 schreef drakin het volgende:
Nou ik heb een poging gedaan G en G te kijken, of een stukje en dat was het dan. Bagger, ronduit bagger. Ze discrimineren de een na de ander, de grapjes waren 10 jaar geleden al uitgekauwd. Het is 1 grote reclamecampagne voor vrijwilligerswerk en kennelijk is dat ene fonds al in staat om geld uit te geven aan ouderen, anders konden ze het geld wat verdiend was ook niet aanvullen.
Dan noemen ze ontbijt met gebakken ei een budgetontbijt, budget is pindakaas zonder boter op je brood met een glas water.
Ik vond dat ook al bij het avondeten, wel geld voor vlees en wijn maar klagen over dat je iets niet hebt terwijl de pan overvol is. En ze hebben nog maar 550 euro voor de rest van de maand, een gezin heeft zoveel niet eens voor de hele maand? Hoeveel is hun budget wel niet????
*klaagmodus maar weer uit en verder zappen* O dat synDROOM is wel leuk
Coke ze...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En dan nu een frisse neus halen
Daar ben ik inmiddels te oud en te verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan slapen wanneer het licht wordt is veel toffer.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ja dacht ik ook ... Maar meestal kijk ik de zonsopgang niet , maar merk wel dat ik later naar bed ga ...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels te oud en te verantwoordelijk voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja haperend etc en ik had al een andere switch en ga nu maar weer eens testen met een andere (cisco) router/switchje ipv van een sitecom .. Mede ook omdat de switchpoorten 1Gb zn ipv 100Mb.. ..quote:
Zit je al boven de 100Mb down met jouw abo dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
Ja haperend etc en ik had al ga nu maar weer eens testen met een andere (cisco) router/switchje ipv van een sitecom .. Mede ook omdat de switchpoorten 1Gb zn ipv 100Mb.. ..
Nee, ik zit nog op 50 Mb of zo (maar denk er over om UPC aanbieding te checken), maar lokaal wil ik mn switchpoorten boven de 100Mb tillen.. .. Ik heb bv 2 NASsen staan, die vnl lokaal worden gebruikt..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zit je al boven de 100Mb down met jouw abo dan?
Ik heb 120Mb en dat lukt gelukkig prima met dat dingetje van UPC.
Snap alleen niet waarom de torrentdownloads nooit boven de 2.5MB komen![]()
Nog steeds snel though, als je het vergelijkt met een paar jaar geleden
UPC checken is ayway een goed idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog op 50 Mb of zo (maar denk er over om UPC aanbieding te checken), maar lokaal wil ik mn switchpoorten boven de 100Mb tillen.. .. Ik heb bv 2 NASsen staan, die vnl lokaal worden gebruikt..
tquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
UPC checken is ayway een goed idee.
Ik betaal nu 2.50 extra p/m voor 120 down ipv 60.
Vriendin van mij betaalt ongeveer hetzelfde en zit nog op 25Mb, als je de aanbiedingen niet bekijkt laten ze je lekker doormodderen...
zit je nog steeds in de nachtdienst?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |