SHO / Sterren toen en nu #8quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat komt er dan in ... Ouwe afleveringen van TV-series / fotos etc En nu ? Of foto's van ons vroeger en nu ...
quote:Vrouw reanimeert blinde kip 3 uur lang
Een vrouw uit het Australische Sydney heeft maar liefst drie uur lang een kip gereanimeerd. Het blinde beestje was per ongeluk in het zwembad terecht gekomen.
Dat meldt de Australische uitgave van Metro. De vrouw haalde de kip, genaamd Chooky Wooky, in huis als een maatje voor haar 14-jarige autistische dochter. Het beestje liep in de buurt van het zwembad toen het door een windvlaag in het water werd geblazen. ''Chooky Wooky dreef in het water en was helemaal stijf", vertelt Roberta Rapo. "Mijn dochter Rayna kon niet stoppen met huilen. Ik moest hem redden.''
Rapa bedacht zich niet, haalde het dier uit het water en begon haar te reanimeren. Na drie uur kwam de kip weer tot leven. ''We hadden vrienden op bezoek maar die dachten dat ik gek geworden was en zijn naar huis vertrokken'', aldus de moeder. "Maar ons beestje leeft gelukkig nog. Het is een wonderkip."
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:12 schreef chufi het volgende:
Ik zou ook mn koffers pakken... Onhygiënisch zwembad daar..
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Boer, Daar Ligt Een Kip In 't Water
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Boer, Daar Ligt Een Kip In 't Water....
Er schijnt een deel 3 aan te komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef drakin het volgende:
Ik deed gister een poging Tron te kijken, maar daar hoef je echt niet bij na te denken, zelfs meekijken of luisteren is niet continu nodig.
Kan me nauwelijks voorstellen dat er al een deel 2 is gemaakt ... Maar een deel 3 .....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er schijnt een deel 3 aan te komen.
quote:
Nou ja, niet anders dan heel veel mensen dus, blind en lekker praten als een kip zonder kop.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
Ja en nu ... Deze is zeker blind met zonder kop
thks for the reminderquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, niet anders dan heel veel mensen dus, blind en lekker praten als een kip zonder kop.
Lijkt me héérlijkga ik vanavond ook lekker doen, lekker verstand op nul en Geer en Goor
kijken.
nou je hebt in ieder geval zelfkennisquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, niet anders dan heel veel mensen dus, blind en lekker praten als een kip zonder kop.
Maar jij hebt toch geen eiwitgebrek want jij eet vlees, Geer en Goor is alleen voor mensen die geesteziekquote:
Jij niet écht hehquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
nou je hebt in ieder geval zelfkennis
Maar ze zitten in Noord ... vandaar en weer ge fuck op de TVquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen eiwitgebrek want jij eet vlees, Geer en Goor is alleen voor mensen die geesteziek
zijn
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er schijnt een deel 3 aan te komen.
Ah... dan gaan we gezellig samen kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze zitten in Noord ... vandaar en weer ge fuck op de TV
Waar lees je nog meer dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
weet je wat Fann, ik lees niet alleen hier en een steek onder water herken ik wel hoor
alle topics die mijn, en mijn kloontje, hun interesse hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar lees je nog meer dan?
ah.................................... je hebt een kloontje, dat is handig!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
alle topics die mijn, en mijn kloontje, hun interesse hebben
Doen maar toch ... Sas gaat effe onder dr kloontje verder lees ik ,,,quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dan gaan we gezellig samen kijken
Ja, lijkt me beter dat ze dat even doet, want daar hou ik niet zo van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen maar toch ... Sas gaat effe onder dr kloontje verder lees ik ,,,
Dan moet ik ook kijken en ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen eiwitgebrek want jij eet vlees, Geer en Goor is alleen voor mensen die geesteziek
zijn
Mag jij lekker soppen op de sponzen bij KDvW op 3quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan moet ik ook kijken en ik vind er niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |