Het was feest ja. Ondertussen hebben een paar users dit weer weten te verpesten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog iets leuks gebeurt hier vandaag?
Kan je JR ook niet verbannen, oh grote meester.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was feest ja. Ondertussen hebben een paar users dit weer weten te verpesten.
Ooh is er een relletje geweest? Wat leuk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was feest ja. Ondertussen hebben een paar users dit weer weten te verpesten.
xkutkat of wie dan ook schijnt een ban te hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog iets leuks gebeurt hier vandaag?
Ik gedraag me keurig de laatste tijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je JR ook niet verbannen, oh grote meester.
Happel wil graag je extravagante ik weer zien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gedraag me keurig de laatste tijd
Ah, wat jammer nou.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
xkutkat of wie dan ook schijnt een ban te hebben.
Verder weet ik niets.
Jij bent tegen het standpunt van #teamknut?quote:
Op dit moment is er niemand aan wie ik me bovengemiddeld stoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je JR ook niet verbannen, oh grote meester.
Maar dan gaat de SC weer dicht. ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Happel wil graag je extravagante ik weer zien.
Nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:52 schreef Elan het volgende:
Nederland winnen vanavond?
Unibet denkt van wel maar het gaat sowieso spoken daar.
Ach, wij hebben een oude vieze behaarde vent in een oranje indianenpak.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Wel mooi man. Heksenketeltje vanavond. Zullen wij nooit meemaken met die mongolen op de tribune.
Had die geen svquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, wij hebben een oude vieze behaarde vent in een oranje indianenpak.
Knut had een lastige relatie met dat meisje. Maar alle problemen kunnen opgelost worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent tegen het standpunt van #teamknut?
Ik hoop dat die na vanavond aan zo'n donerspit hangt. Kan heel Istanbul een week van vreten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, wij hebben een oude vieze behaarde vent in een oranje indianenpak.
Ik merk het.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Knut had een lastige relatie met dat meisje. Maar alle problemen kunnen opgelost worden.
Matige selectie hoor op die Arda Turan na echt drie keer niks. Schat ik Nederland toch hoger in met Robben en V Persie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Wel mooi man. Heksenketeltje vanavond. Zullen wij nooit meemaken met die mongolen op de tribune.
We gaan het zien. Van mij mogen die Turken wel winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Matige selectie hoor op die Arda Turan na echt drie keer niks. Schat ik Nederland toch hoger in met Robben en V Persie.
Zo hinderlijk vond ik xcachet niet. Eigenlijk erger ik me nooit aan users op FOK!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk het.
Alle problemen kunnen eruit geketst worden.
Gaan al die debielen weer toeterend door de stad rijden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan het zien. Van mij mogen die Turken wel winnen.
Ik woon in een Turkse buurt, de horrorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaan al die debielen weer toeterend door de stad rijden.
Ik wel, maar dat zijn van die trolls. Maar daar lach ik eigenlijk ook alleen maar omquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo hinderlijk vond ik xcachet niet. Eigenlijk erger ik me nooit aan users op FOK!
Ik heb daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kanjer irritant, en we hebben ze hier genoeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fijn is dat ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen last van in mijn dorp gelukkigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kan ik echt keihard om lachen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat zijn van die trolls. Maar daar lach ik eigenlijk ook alleen maar om
Je hebt er wel veel meer op de FP en Fok!sport. Maar sowieso de FPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt keihard om lachen.
Ik was in Istanbul toen Galatasaray kampioen werd een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
In de tijd dat Galatasaray de UEFA cup won had ik Turkse vrienden. Ging ik in zo'n toeterauto mee. Tamelijk briljant wel.
Toen kwam ik ook langs zo'n uitzinnige menigte in Rotterdam. Hadden godverdomme het hele hofplein bezet. Dacht dat het een demonstratie was maar toen ik thuis kwam begreep ik pas dat Gala kampioen was gewordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was in Istanbul toen Galatasaray kampioen werd een paar jaar terug.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen kwam ik ook langs zo'n uitzinnige menigte in Rotterdam. Hadden godverdomme het hele hofplein bezet. Dacht dat het een demonstratie was maar toen ik thuis kwam begreep ik pas dat Gala kampioen was geworden
Leeds supporters, ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef Elan het volgende:
Turken zijn gek. Ze hadden ook een keer twee Engelsen doodgedjoekt voor een wedstrijd.
Dat gebeurt in Italie ook al regelmatig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef Elan het volgende:
Turken zijn gek. Ze hadden ook een keer twee Engelsen doodgedjoekt voor een wedstrijd.
Ze zijn daar iets te nationalistisch. Maar ik kan dat ergens ook wel waarderen. Heb je in Nederland helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef Elan het volgende:
Daar kwam ik vroeger wel eens voor leuke verhaaltjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt er wel veel meer op de FP en Fok!sport. Maar sowieso de FP!
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn daar iets te nationalistisch. Maar ik kan dat ergens ook wel waarderen. Heb je in Nederland helemaal niet zo.
Ach. Er waren vast wel wat bierglazen en terrasstoelen aanwezig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ongewapend waren. Triest kanjervolkje op dat gebied.
Tja, daar zijn Turken echt niet de enige in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ongewapend waren. Triest kanjervolkje op dat gebied.
Beetje overdreven allemaal je ziet ze hier ook rondrijden met Turkse vlaggen op hun jas, auto dan denk je wat kom je hier doen als Turkije zo superieur is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn daar iets te nationalistisch. Maar ik kan dat ergens ook wel waarderen. Heb je in Nederland helemaal niet zo.
En als je dat met een Nederlands vlaggetje doet ben je een racistquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje overdreven allemaal je ziet ze hier ook rondrijden met Turkse vlaggen op hun jas, auto dan denk je wat kom je hier doen als Turkije zo superieur is.
Dat zeg ik toch ook. Het gaat daar iets te ver.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje overdreven allemaal je ziet ze hier ook rondrijden met Turkse vlaggen op hun jas, auto dan denk je wat kom je hier doen als Turkije zo superieur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |