Ik wel, maar dat zijn van die trolls. Maar daar lach ik eigenlijk ook alleen maar omquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo hinderlijk vond ik xcachet niet. Eigenlijk erger ik me nooit aan users op FOK!
Ik heb daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaan al die debielen weer toeterend door de stad rijden.
Dat is inderdaad kanjer irritant, en we hebben ze hier genoeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fijn is dat ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen last van in mijn dorp gelukkigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kan ik echt keihard om lachen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat zijn van die trolls. Maar daar lach ik eigenlijk ook alleen maar om
Je hebt er wel veel meer op de FP en Fok!sport. Maar sowieso de FPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt keihard om lachen.
Ik was in Istanbul toen Galatasaray kampioen werd een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
In de tijd dat Galatasaray de UEFA cup won had ik Turkse vrienden. Ging ik in zo'n toeterauto mee. Tamelijk briljant wel.
Toen kwam ik ook langs zo'n uitzinnige menigte in Rotterdam. Hadden godverdomme het hele hofplein bezet. Dacht dat het een demonstratie was maar toen ik thuis kwam begreep ik pas dat Gala kampioen was gewordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was in Istanbul toen Galatasaray kampioen werd een paar jaar terug.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen kwam ik ook langs zo'n uitzinnige menigte in Rotterdam. Hadden godverdomme het hele hofplein bezet. Dacht dat het een demonstratie was maar toen ik thuis kwam begreep ik pas dat Gala kampioen was geworden
Leeds supporters, ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef Elan het volgende:
Turken zijn gek. Ze hadden ook een keer twee Engelsen doodgedjoekt voor een wedstrijd.
Dat gebeurt in Italie ook al regelmatig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef Elan het volgende:
Turken zijn gek. Ze hadden ook een keer twee Engelsen doodgedjoekt voor een wedstrijd.
Ze zijn daar iets te nationalistisch. Maar ik kan dat ergens ook wel waarderen. Heb je in Nederland helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef Elan het volgende:
Daar kwam ik vroeger wel eens voor leuke verhaaltjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt er wel veel meer op de FP en Fok!sport. Maar sowieso de FP!
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn daar iets te nationalistisch. Maar ik kan dat ergens ook wel waarderen. Heb je in Nederland helemaal niet zo.
Ach. Er waren vast wel wat bierglazen en terrasstoelen aanwezig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ongewapend waren. Triest kanjervolkje op dat gebied.
Tja, daar zijn Turken echt niet de enige in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ongewapend waren. Triest kanjervolkje op dat gebied.
Beetje overdreven allemaal je ziet ze hier ook rondrijden met Turkse vlaggen op hun jas, auto dan denk je wat kom je hier doen als Turkije zo superieur is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn daar iets te nationalistisch. Maar ik kan dat ergens ook wel waarderen. Heb je in Nederland helemaal niet zo.
En als je dat met een Nederlands vlaggetje doet ben je een racistquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje overdreven allemaal je ziet ze hier ook rondrijden met Turkse vlaggen op hun jas, auto dan denk je wat kom je hier doen als Turkije zo superieur is.
Dat zeg ik toch ook. Het gaat daar iets te ver.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje overdreven allemaal je ziet ze hier ook rondrijden met Turkse vlaggen op hun jas, auto dan denk je wat kom je hier doen als Turkije zo superieur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |