Kan je niet zwemmenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Holy shit, daar fiets ik iedere dag man![]()
Ik had wel dood kunnen zijn.
Valt wel mee toch hooguit zwemmen voor je.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net als de echte Knut de ijsbeer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het feit dat jij daar iedere dag fietst en die zooi daar is verzakt vind ik eerder opvallend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het feit dat jij daar iedere dag fietst en die zooi daar is verzakt vind ik eerder opvallend.
Inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het water is nu misschien 1.8 graden. Na 15 seconden ben je dan al dood.
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en morgen - 15 toch Dven?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
InBulgarije
is het nog 18 graden
[..]
Het feit dat jij daar iedere dag fietst en die zooi daar is verzakt vind ik eerder opvallend.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gemiste kans.ik vind die spoiler maar lafjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
InBulgarije
is het nog 18 graden
Niet zo janken. Vannacht heb ik naar Bering Sea Gold Under the Ice gekeken en die hielden 't redelijk lang vol.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien 1.8 maar waarschijnlijker 10quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee gaat slechter worden. Nog maar 21 graden. Daarna zelfs maar 13 en 16. Daarna gelukkig weer herstel naar 24. Nog steeds koud maar ach het moet maarquote:
Die hebben warmwater toevoer. En het zijn malloten, als je ziet wat voor rommel ze hebben en waar hun leven vanaf hangtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo janken. Vannacht heb ik naar Bering Sea Gold Under the Ice gekeken en die hielden 't redelijk lang vol.
steektequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:09 schreef Dven het volgende:
Incidenteel wel een modderstroompje hier en daar. Soms wat fallout van andere oostbloklanden ook. Gelukkig zijn mensen hier net kakkerlakken
Dankje Tjackaquote:
Echt hequote:
Hij is echt zo'n type waar ze dan het woord 'bijzonder' voor gebruiken omdat sommige andere woorden wat sociaal ongepast zouden zijn.quote:
[..]
Tong is speciaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is echt zo'n type waar ze dan het woord 'bijzonder' voor gebruiken omdat sommige andere woorden wat sociaal ongepast zouden zijn.
Hoewel op FOK! weinig sociaal ongepast is.
Klopt.quote:
Waarom zou je 't opnemen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
Oja. Ik heb VI gisteren opgenomen.
Genot.
Zodat je het op TV kunt kijken ipv de mp4. Doe ik ook altijd.quote:
Wat doen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Boeiend.
Ik zag vanmorgen de Feyenoordbus in Utrecht. Vele malen boeiender.
Bose, no highs no lowsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:22 schreef Elan het volgende:
Heb door mijn Parkinson nu al 11x p de banner van Teufel geklikt.
Is dat eigenlijk wat moet nieuwe speakers hebben maar zat te twijfelen tussen zoiets of zo'n soundbar van Bose of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |