Echte bazen kunnen gewoon tijdens het werk dit doen. Of niet soms Don?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
Gaan jullie godverdomme nu gewoon een keertje werken en geld verdienen in plaats van te praten over burka's, bowlingballen en bingo-avondjes. Stel klaplopers
Don is er juist nooit meer. Is op z'n vingers getikt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen gewoon tijdens het werk dit doen. Of niet soms Don?
24 graden, half bewolkt. 60% zwakke zuid tot zuidwesterwindquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke temperatuur?
luchtvochtigheid?
Jij bent net zo, joh.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou niet van wispelturige personen die bokkesprongen gaan maken als ze een beetje tegengas krijgen, dus ik schat die kans bijzonder laag in.
Daar wil ik wel tussen.quote:
quote:
ik kan niks met deze halve weerberichten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
24 graden, half bewolkt. 60% zwakke zuid tot zuidwesterwind
Nee, hij heeft er voor gezorgd dat heel Fok is geblocked op zijn werk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don is er juist nooit meer. Is op z'n vingers getikt.
Stop een thermometer in je neus danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan niks met deze halve weerberichten.
De achterliggende grap misschien niet mar ik vind het een fraai woordquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je z'n grap snapt jij was er niet bij
Echt?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er voor gezorgd dat heel Fok is geblocked op zijn werk.
wat een baas.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
hij zit er niet meer zo lang, dus hij hoeft niet helemaal af te kickenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Idd. Ik snap 't niet. Waarom leggen ze de man die IT-projecten doet internetrestricties op?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij zit er niet meer zo lang, dus hij hoeft niet helemaal af te kicken
Omdat hij er zelf om vraagtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ik snap 't niet. Waarom leggen ze de man die IT-projecten doet internetrestricties op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |