ga jij maar praten over het weer in Bulgarije.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
Gaan jullie godverdomme nu gewoon een keertje werken en geld verdienen in plaats van te praten over burka's, bowlingballen en bingo-avondjes. Stel klaplopers
Ik hou niet van wispelturige personen die bokkesprongen gaan maken als ze een beetje tegengas krijgen, dus ik schat die kans bijzonder laag in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch denk ik dat wij vrienden kunnen worden ooit.
Topshow toch. Ik kijk ieder jaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om het feit van een meet, maar meer om ESF.
Ik zal wat romavriendjes naar je huis sturen kijken of je dan nog zo'n grote bek hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Donder zelf op smerige Bulgaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een fan en een supporter.
debiel.
Maar de combinatie van bingoavond - FOK! meet - ESF gaat toch wel iets te ver. Maar ik hou er al over op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Topshow toch. Ik kijk ieder jaar.
Het is hier zacht met af en toe lichte aardbevingenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga jij maar praten over het weer in Bulgarije.
debiel.
Wat 'n debielquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tjacka heeft z'n pilletjes niet gehad. Arme jongen.
welke temperatuur?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is hier zacht met af en toe lichte aardbevingen
Einde weerbericht.
Zal wel weer gesnoven hebben doen ze allemaal in die omgeving.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tjacka heeft z'n pilletjes niet gehad. Arme jongen.
Geen idee.quote:
Aparte jongen maar wel een goed hart.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel weer gesnoven hebben doen ze allemaal in die omgeving.
je bent zelf een bokkesprongquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou niet van wispelturige personen die bokkesprongen gaan maken als ze een beetje tegengas krijgen, dus ik schat die kans bijzonder laag in.
Het klinkt wel een beetje nerdyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om het feit van een meet, maar meer om ESF.
wel leuk dat je er niet op reaguurt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel weer gesnoven hebben doen ze allemaal in die omgeving.
OOOOOWW BRRAA BRRAAAquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fan zijn van 2 clubs blijft triester.
debiel.
Heb ik nog niet genoeg gedaan zeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel leuk dat je er niet op reaguurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |