quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, jaar of 3 terug op een meet en in februari op een bingo meet van het ESF forum. Ik ging met de hoofdprijs naar huis (en een bowlingbal)
In dat geval 3. Ik had een ekte bowlingbal gewonnenquote:
Nouja doelde meer op de oksels eigenlijk maar goed bedankt dat je dit met ons wilde delen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Geen seks voor het huwelijk.
Heb hem al.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat me niet om legaal of niet. Ik ga way back met kano en ik gooi de tetten van zn vriendin niet zo maar op het wereldwijdeweb.
Dat ze dat zelf wel doet kan ik niks aan doen en is ook vrij makkelijk te vinden wel.
En op wat voor spannende manier ken jij je vriendin?quote:
Naar een fucking bingoavond gaan van een ESF forumquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En op wat voor spannende manier ken jij je vriendin?
Joh, das veel te intiem. Burka ditdatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja doelde meer op de oksels eigenlijk maar goed bedankt dat je dit met ons wilde delen.
Ze heet rechter. Rechterhand.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En op wat voor spannende manier ken jij je vriendin?
Nee, zo kwam ik eraan. En jij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Naar een fucking bingoavond gaan van een ESF forum
fan zijn van 2 clubs blijft triester.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Naar een fucking bingoavond gaan van een ESF forum
Geen idee. Wel kon ik er bij de bar een bonnetje maken op de naam van kanoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Snoven ze ook poedersuiker op die meet Kano?
Ow braaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fan zijn van 2 clubs blijft triester.
debiel.
Er is een verschil tussen een fan en een supporter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fan zijn van 2 clubs blijft triester.
debiel.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een fan en een supporter.
debiel.
Ga dan ook niet lopen bitchen. Als ik had gezegd "in de kroeg", was het dan wel beter?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou niet maar dat leek me al duidelijk, slechte comeback.
Donder zelf op smerige Bulgaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
Gaan jullie godverdomme nu gewoon een keertje werken en geld verdienen in plaats van te praten over burka's, bowlingballen en bingo-avondjes. Stel klaplopers
Ik verdien geld nu hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef Dven het volgende:
Gaan jullie godverdomme nu gewoon een keertje werken en geld verdienen in plaats van te praten over burka's, bowlingballen en bingo-avondjes. Stel klaplopers
Het gaat mij niet zozeer om het feit van een meet, maar meer om ESF.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet lopen bitchen. Als ik had gezegd "in de kroeg", was het dan wel beter?
Sowieso heb ik een pleurishekel aan dat hele ESF, maar er kwamen een hoop toffe mensen
Was DJ Koelkast er ook?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga dan ook niet lopen bitchen. Als ik had gezegd "in de kroeg", was het dan wel beter?
Sowieso heb ik een pleurishekel aan dat hele ESF, maar er kwamen een hoop toffe mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |