xcachet is weg.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Xcakut heeft VBL ban zonder einddatum.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
xcachet is weg.
Knut heeft drizzt omgekocht. En die heeft Yvonne omgekocht.
Serieus?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Xcakut heeft VBL ban zonder einddatum.
Yep.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Zitten jullie naar de tetten van mijn vriendinnetje te koekeloeren?
Mooie boel!quote:
jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Het werd een storende factor. Het was even leuk omdat we op dezelfde school zaten maar behalve Jojo en C_A passen hier geen vrouwen.quote:
Doe eens een DM.quote:
Dit ja. Vrouwen zijn voor in de club, niet voor het bruine cafe wat wij de VBL SC noemen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het werd een storende factor. Het was even leuk omdat we op dezelfde school zaten maar behalve Jojo en C_A passen hier geen vrouwen.
nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef Elan het volgende:
Wel raar toch ze deed niet echt iets verkeerds of zo.
Ik zie geen tetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ja wat is eigenlijk de exacte reden? Want als het om irritant gedrag gaat hadden ze JR al lang een permban moeten geven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef Elan het volgende:
Ga gewoon naar die andere sc waar ze nu post.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee.
ik zat bijna in haar broekje.
en nu moet Knut het weer verpesten, ik ben er ziek van.
Vast wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat je vriendin deze reactie in haar fobo kan waarderen
doe ik ondertussen ook wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gewoon naar die andere sc waar ze nu post.
En mij net zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wat is eigenlijk de exacte reden? Want als het om irritant gedrag gaat hadden ze JR al lang een permban moeten geven.
Doe haar maar de groetjes en de tot nooit meer ziens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe ik ondertussen ook wel.
maar dit hoort bij mijn strijdplan.
Ik heb haar nu ook gezien. Wel grappig dat jullie elkaar blijkbaar via Fok! dan hebben ontmoet?quote:
Al een tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef Tjacka het volgende:
ik ben benieuwd wat Bruno van deze kwestie vind,
Het is toch een fobo? Dat is gewoon legaal om te delen lulquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ik heb niemand gdmt. Zoek het zelf uit of niet.
Jij ook niet, maar je bent gewoon irritant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef Elan het volgende:
banquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:37 schreef Elan het volgende:
Puala lijkt me een beetje een Groenlinks type jongens, zou ze zich wel scheren?
Klopt, jaar of 3 terug op een meet en in februari op een bingo meet van het ESF forum. Ik ging met de hoofdprijs naar huis (en een bowlingbalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb haar nu ook gezien. Wel grappig dat jullie elkaar blijkbaar via Fok! dan hebben ontmoet?
Geen idee. Geen seks voor het huwelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:37 schreef Elan het volgende:
Puala lijkt me een beetje een Groenlinks type jongens, zou ze zich wel scheren?
2 bowlingballen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, jaar of 3 terug op een meet en in februari op een bingo meet van het ESF forum. Ik ging met de hoofdprijs naar huis (en een bowlingbal)
Gaat me niet om legaal of niet. Ik ga way back met kano en ik gooi de tetten van zn vriendin niet zo maar op het wereldwijdeweb.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is toch een fobo? Dat is gewoon legaal om te delen lul
Toch denk ik dat wij vrienden kunnen worden ooit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij ook niet, maar je bent gewoon irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |