SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
gewoon je dremel pakken verdomme!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:25 schreef TJV het volgende:
Geen gaatjes bij de tandarts, wel 1 minuut een vullinkje polijsten a ¤12,10. Flikker.
SOG FTWquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:28 schreef TJV het volgende:
Nu aan de chocoladeperpenoten, cola en calculus.
quote:
Ik greeg een keer 'advies' voor 12,50quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:25 schreef TJV het volgende:
Geen gaatjes bij de tandarts, wel 1 minuut een vullinkje polijsten a ¤12,10. Flikker.
ben op zakenreis naar maui.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
wel even uitvogelen(hihi) vandaag he
Ok mooi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Jk. Morgen wel meer tijd. Drukdruk.
Maar ik moet waarschijnlijk toch een ander moederbord. Alle andere componenten zijn nog goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:54 schreef TJV het volgende:
Gewoon naar huis gaan. Ze kunnen de teringtyfus krijgen.Ik mocht in dat uur naar huis ja in dat uur, maar daar had ik geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel netjes maaltijdvergoeding gehad nu.
fixedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:01 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie, zomaar laat je mijn verbale diarree aan anderen horen!
quote:
Nee alleen mijn rap over jouw, ouwequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:01 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie, zomaar laat je mijn raps aan anderen horen!
Nopequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee alleen mijn rap over jouw, ouwe
Kensei is baas mangquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar vertel Gaysei maar dat hij liever LoL gaat doen
Y u hatingquote:
volgende keer als die schurkenstaat weer eens wat van die middeleeuwse bommenwerpers door het luchtruim stuurt hier zonder het te melden maar eens onze anti air testen, lijkt me wel watquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:17 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ndeld-in-moskou.html
oog om oog enzo?
neequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef MineraalWater het volgende:
Oh jullie zitte op skype ofzo? Net dikke spier spasm in mn kaak jonge sjezusss
Pass je whappquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is een gozer uit het LoL-topic waar ik veel lol mee doe en via wapp spreek
Die doet ook GTA, nu dus met bobber
touchéquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pass jij de jouwe maar
En ik als je de jouwe geeft. Jij wilt appen, jij geeft je nummer. Niet omgekeerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
touché
Ik app je als je jouwe geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha wat een mongoolquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:42 schreef mschol het volgende:
GC / Duitse dog met gecoupeerde orenTS is dommer dan een zak hooi...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Hier Aldie, voor je Tindertroubles:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
FTB Unleashed Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Djurres het volgende:
iemand die hier ook Buildcraft speelt?
FTB Unleashed zegt me weinig. Heb mn eigen BC server en WR mod.. zoek nog mensen die af en toe willen helpen/meedenkenquote:
http://wiki.feed-the-beast.com/Feed_The_Beast_Unleashedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:28 schreef Djurres het volgende:
[..]
FTB Unleashed zegt me weinig. Heb mn eigen BC server en WR mod.. zoek nog mensen die af en toe willen helpen/meedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef TJV het volgende:
Computer van de telefoniste op mijn werk stond gigantisch vol met rotzooi, hele bureaublad vol met bestandjes, allemaal mappen en shit. Mens verveelde zich weer eens dus ik zei dat ze haar computer wel eens op mocht ruimen, nadat ik uitgelegd had dat ctrl en shift wel handig zijn begon ze aan haar downloadmap. Downloadmap? Ja, dat ding waar je browser alle bestanden opslaat die je downloadt. Dat wist ze niet en met een kop zo rood als een biet gooide ze dat hele ding in de prullenbak. Ik ben in haar pauze eens in die prullenbak gaan kijken, 4,9 gb. aan massage- en stripteasefilmpjes. WTF.![]()
Kijkt toch heel anders tegen de 55-jarige, alleenstaande telefoniste aan.
Hahahaha Telefoniste? dus een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Hier Aldie, voor je Tindertroubles:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:00 schreef TJV het volgende:
Computer van de telefoniste op mijn werk stond gigantisch vol met rotzooi, hele bureaublad vol met bestandjes, allemaal mappen en shit. Mens verveelde zich weer eens dus ik zei dat ze haar computer wel eens op mocht ruimen, nadat ik uitgelegd had dat ctrl en shift wel handig zijn begon ze aan haar downloadmap. Downloadmap? Ja, dat ding waar je browser alle bestanden opslaat die je downloadt. Dat wist ze niet en met een kop zo rood als een biet gooide ze dat hele ding in de prullenbak. Ik ben in haar pauze eens in die prullenbak gaan kijken, 4,9 gb. aan massage- en stripteasefilmpjes. WTF.![]()
Kijkt toch heel anders tegen de 55-jarige, alleenstaande telefoniste aan.
Ahahaha waarom de fuck zoek je dat op je werk opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
je had toch net een nexusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:12 schreef TJV het volgende:
Oja en ik word knettergek van mijn telefoon een wil een nieuwe, tips?
Nee, was voor een collega.quote:
http://www.gizchina.com/2(...)eek-of-normal-usage/quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:12 schreef TJV het volgende:
goeie dezequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.gizchina.com/2(...)eek-of-normal-usage/
Wacht, homemade pron?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:11 schreef TJV het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de enige constante factor in die filmpjes was zij. Verder varieerde het wie er nog meer in die filmpjes zaten.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:19 schreef Ame_thyst het volgende:
dit ding is geil http://en.oppo.com/products/n1/
das geen telefoon meer...quote:Size
5.9-inch
Oppo zijn ook goeie foons heurquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
das geen telefoon meer...
tevens geen SD kaartslot
http://www.phonebloks.com/quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:12 schreef TJV het volgende:
http://www.techzine.nl/bl(...)orbaat-kansloos.htmlquote:
Wel een mooi dingetje. Waar heb je hem besteld?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.gizchina.com/2(...)eek-of-normal-usage/
quote:Helaas, je bent niet beschermd tegen onverwachte internetkosten
We zien dat je huidige abonnement onvoldoende aansluit bij je internetgebruik. Met jouw abonnement kan je wel internetten, maar je betaalt per MB. Hierdoor heb je extra kosten gemaakt*. Dat vinden we vervelend voor je. Want er is voor jou een goed alternatief waarmee je nooit meer riscio loopt op een onverwacht hoge rekening.
Met Web'n'Walk Standard ben je namelijk voor ¤ 10,12 per maand altijd beschermd tegen hoge onverwachte internetkosten. Meer weten?
240 incl DHL shippingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:28 schreef TJV het volgende:
http://www.ibuygou.com/p-(...)_black-5571-eur.html
230 euro, dat zijn nog eens prijzen.
schijnt volgens mij best mee te vallen, maar er zijn ook fixes in omloopquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef TJV het volgende:
Is er iets van een fix voor die klote gps of moet je dat maar voor lief nemen?
que?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef Timo-Tea het volgende:
Tip om snel te ranken: speel survival alleen.
Zojuist 1e x alleen gespeeld meteen wave 10 solo gehaald.
verkeerd topic!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef Timo-Tea het volgende:
Tip om snel te ranken: speel survival alleen.
Zojuist 1e x alleen gespeeld meteen wave 10 solo gehaald.
Wel erg groot idd, is de find beter. Idd geen SD slot maar 16/32 gig lijkt mij genoeg voor een telefoonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
das geen telefoon meer...
tevens geen SD kaartslot
(Y)quote:
quote:
quote:
wottwitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 15:56:02Gedverdemmepleuristiefuss!! doe missgien wel vmbo zorg en wel zyn maar dit bewysd wel hoe slim ik ben ja #herkenbaar http://t.co/GrkR9Ws8xv reageer retweet
twitter:mellie99xxx twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 16:43:36teringwijf van de ketenring op vmbo collese hep te weinig wiselgeld gegeven had 5 euro in my portemonee en na brootje van 1,40 nog maar 3,60 reageer retweet
Te hard geprobeerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:44 schreef MineraalWater het volgende:
Dit moet wel fake zijntwitter:mellie99xxx twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 16:43:36teringwijf van de ketenring op vmbo collese hep te weinig wiselgeld gegeven had 5 euro in my portemonee en na brootje van 1,40 nog maar 3,60 reageer retweet
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]wottwitter:mellie99xxx twitterde op woensdag 16-10-2013 om 15:56:02Gedverdemmepleuristiefuss!! doe missgien wel vmbo zorg en wel zyn maar dit bewysd wel hoe slim ik ben ja #herkenbaar http://t.co/GrkR9Ws8xv reageer retweet
Met rubber mis je toch de experience.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:33 schreef TJV het volgende:
Holy shit, rubber om de microfoon weggehaald en hij is weer kraakhelder. Weet niet hoe lang dit goed gaat maar hey, mijn S2 is weer te gebruiken.
inverted lamps ook wegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:06 schreef shaderon het volgende:
Geen Xycraft mod meer voor 1.5.2 D:
Ik mis mijn mooie huisje met vloeren in alle kleuren
Daar was ik toen ook echt weken mee bezig
ook mooi in MC zulke huisjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:16 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben niet zo van lego, maar dit is wel inventief.
http://thebrickblogger.co(...)-lego-castl-village/
daar was is naar aanhet kijken idd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
ook mooi in MC zulke huisjes
Klote mang, Veel lego stuff kan je nabouwen in MC had ik laatst gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
daar was is naar aanhet kijken idd.
Nu voornamelijk ps3
even kijken. Is een e8400 proc. Dus beetje proberen op te lappen en dan daarna in een keer een grote update.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klote mang, Veel lego stuff kan je nabouwen in MC had ik laatst gezien eigenlijk.
Maar wat ben je nu van plan BTW? Nieuwe MOBO of?
Oh sjezus dus gewoon meteen een grootte upgrade?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
even kijken. Is een e8400 proc. Dus beetje proberen op te lappen en dan daarna in een keer een grote update.
fixed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:31 schreef vogelkooi het volgende:
The amount of nerd talk is too damm high!
[ afbeelding ]
amauntquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:31 schreef vogelkooi het volgende:
The amaunt of nerd talk is too damm high!
[ afbeelding ]
Ben een modpack aan het maken van Hexxit, galacticicraft, Unleashed en nog wat overige mods in een. Maar dus jammer genoeg geen xycraft en redpowerquote:
China/Ebay check anders china webshop topicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik zoek nogsteeds een goedkoop horlogeAllemaal 50+ euro ofzo
Zoveel geef je toch niet uit aan een horloge_
Linkje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
China/Ebay check anders china webshop topic
Hoeveel dan? Zit mobilequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Al zou ik persoonlijk dan liever een huis of 2 kopen
half miljoen dollar, minstens niet echt het ding wat je op een webshop kooptquote:
Morgen even naar je begleider o.i.d. ? Vragen of je niet kan ruilen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lol nog steeds bezig, schiet ook niet op. Al anderhalve liter koffie op.
Teringjantje, wat een kut hoeren fuxk tyfus amateurs heb ik in mijn groepje
Kan elk onderdeel opnieuw gaan maken bijna
De wat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
haha, 't is laat. Ga Samurai Champloo checken dan als je toch tijd hebt. Die of Shingeki.
Ja dat soort shit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:49 schreef d4v1d het volgende:
Powerpoints met een regenboog achtergrond?![]()
Rode tekst oo een gele achtergrond zou ook nog kunnen.
Heb ik eigenlijk ook wel zin in ja, maar deze troep moet afquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:50 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nu zin om even te fietsen eigenlijk.
Maar als mijn ouders dan straks wakker worden om 7 uur worden ze bezorgd waarschijnlijk![]()
Toen ik zoiets ooit in de 2e klas aanpaste flipte mn hele groepjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dat soort shit.
Oh ja groepsgenoot 1 maakte de ppt, zette er als achtergrond een Nederlandse vlag in
Dus ik gooi in de groepswapp dat dat te PVV-nationalistisch overkomt, zegt groepsgenoot 3 dat hij idd PPV'er is. Dat heeft er toch niks mee te maken man
Mja. Dan is het hier zo druk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel zin in ja, maar deze troep moet af
Denk dat ik tussen zes en zeven nog even een stuk ga fietsen als iedereen wakker is.
Ja fuck dat, dit moet professioneel overkomen. Maar als teamleider beslis ik nu gewoon, groepsgenoot 1 en 3 willen hem wel terug maar die hebben dikke vette pechquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen ik zoiets ooit in de 2e klas aanpaste flipte mn hele groepje"te saai" zeiden ze
Ja hier in de polder zit geen hond, dat scheelt wel enorm. Is het nog donker op de fietspaden, het asfalt slingert zich als een grijs lint in de verte en af en toe rijdt een trekker met kieper voorbij. In de verte de lichten van Kampen, Lelykstad en Elburgquote:
PDf to word converter? Ff googlen dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En die KUT ACHTERLIJKE AIDS scholen hebben hun lessentabellen alleen in PDF of afbeelding dus kopiëren kan ook niet
Zijn gescande PDF's dus dat gaat hem niet worden. Denk dat ik zelf wat maak als deze niet werkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
PDf to word converter? Ff googlen dan.
als mijn telefoon dan maar in huis is, vooralsnog is hij nog steeds in china onderwegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:02 schreef Curlbrah het volgende:
Alweer bijna weekend bronies.
en vakantie voor de niet werkenden. huehehe
zoals alle andere android phones..quote:
ik hoop dattie snel binnen is, kan ik gelijk de 2 ~5-jaar oude toestellen die ik nu heb opbergenquote:Ben benieuwd wat je er van denkt, ziet er wel nice uit speccwise ook.
die kan je net zo goed overslaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:42 schreef Curlbrah het volgende:
Bohh, moet zo weg maar ben lekker man of steel aan het kijken.
die met bane enzo? vond m wel lachen, die met de joker was leuker.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Is die laatste batman leuk? Nog niet gekeken eigenlijk.
Kut he kijk ik vind het best als je een klein limiet er op zet (bijv tot 1MB/s of 2) maar dat 50 kB/s is echt kutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:12 schreef d4v1d het volgende:
Download sites die je snelheid limiteren
Ja, pleur het dan gewoon in een torrent ofzo. Is gewoon legaal verder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kut he kijk ik vind het best als je een klein limiet er op zet (bijv tot 1MB/s of 2) maar dat 50 kB/s is echt kut
Eurotruck simquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:15 schreef d4v1d het volgende:
Dit is toch om te janken.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:24 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk zo hoort het david:
[ afbeelding ]
Ik krijg geeneens de voledige snelheid van ziggo, moet je nagaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Pfff Ik zit hier wel in een dorp hé das niet eerlijk. Zit niet zo dicht bij een centrale
Zal ik je anaal venederen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef MineraalWater het volgende:
MAARJA JE MAG NIET MEER PRATEN HIEROVER ANDERS WOORD OME VOGELKOOI BOOS
torrentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:53 schreef d4v1d het volgende:
Zie hem ook niet op usenet staan
homo's
14.gifquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
British Gas to raise prices by 9.2%
gaat verder prima in europa
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef MineraalWater het volgende:
david van jouw avatar word ik een beetje ziek
waarom werkt op ESC drukken niet meer om gifjes te stoppenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:55 schreef MineraalWater het volgende:
david van jouw avatar word ik een beetje ziek
Block mijn UI met adblockquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waarom werkt op ESC drukken niet meer om gifjes te stoppen
klopt ik gebruik qbittorrent nuquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:15 schreef d4v1d het volgende:
utorrent is trouwens wel zwaar kut geworden.
doet het hier gewoonquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waarom werkt op ESC drukken niet meer om gifjes te stoppen
http://lifehacker.com/dis(...)a-settings-826283231quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:15 schreef d4v1d het volgende:
utorrent is trouwens wel zwaar kut geworden.
Maar jij gebruikt IEquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
doet het hier gewoon
[..]
http://lifehacker.com/dis(...)a-settings-826283231
http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=125180
en dan maakt het allemaal niet zoveel meer uit..
wat een non-argument..quote:
Het is een non-argument omdat blijkbaar chrome niet de functie heeft om gifs te stoppen met ESC en IE wel, okey dan, whateverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is een non-argument omdat blijkbaar chrome niet de functie heeft om gifs te stoppen met ESC en IE wel, okey dan, whateverhttps://chrome.google.com(...)eoillcfnbmkgliokndkmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is een non-argument omdat blijkbaar chrome niet de functie heeft om gifs te stoppen met ESC en IE wel, okey dan, whateverow,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht dat je reageerde op het utorrent verhaal
my bad
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ow,dacht dat je reageerde op het utorrent verhaal
my bad
Ah topquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)eoillcfnbmkgliokndkm
niet echt het verwijderd alle gifs uit een pagina als ik nu op ESC druk, ziet er niet uit. Emoticons ook dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
geen idee of het werkt heur maar gewoon even googlen
Aight, Ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Curlbrah het volgende:
morgen zegt 'ie of ik het geworden ben.
Achja, heb nog wel andere sollicitaties lopen. Fijn als ik wat heb, zo niet dan jammer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aight, Ik hoop het voor je!
nice, aardig cheaper geworden dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:34 schreef MineraalWater het volgende:
2 Ram sticks gekocht van 4GB (8GB samen dus) voor 10 euries!
Haha nee juist nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice, aardig cheaper geworden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |