SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier![]()
Epic OP![]()
btw.. hij heeft nu ook intro's en outro's op zijn videos, gemaakt door THEDJSKAY1
building up some youtube moneyz and making nameBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Wanneer ik ergens in 2014 mijn eigen prive gym realiseer in een antikraak-achtig iets pand, nodig ik jullie bij deze allemaal uit voor een powerlifting mock meet(just for fun).Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Tof filmpje, hij ziet er vrolijk uit voor de veranderingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef dreamerbulk het volgende:
Epic OP![]()
btw.. hij heeft nu ook intro's en outro's op zijn videos, gemaakt door THEDJSKAY1
building up some youtube moneyz and making name![]()
![]()
soort beton/breng je eigen dumble mee party?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef dreamerbulk het volgende:
Wanneer ik ergens in 2014 mijn eigen prive gym realiseer in een antikraak-achtig iets pand, nodig ik jullie bij deze allemaal uit voor een powerlifting mock meet(just for fun).![]()
Dat viel me ook al op, een lachende babyslayerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef seto het volgende:
[..]
Tof filmpje, hij ziet er vrolijk uit voor de verandering
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
haha bring your own proteinshake partyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
soort beton/breng je eigen dumble mee party?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Er zijn trouwens in December twee officiele starting strength seminars in Amsterdam. Zou op zich wel willen gaan, maar is nogal ver weg
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
helaas geen rippetoe die met zwaard rondlooptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:07 schreef star_gazer het volgende:
Er zijn trouwens in December twee officiele starting strength seminars in Amsterdam. Zou op zich wel willen gaan, maar is nogal ver wegBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of een babyslayer byob (bring your own barbell) party.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Denk dat ie sowieso dat ding niet de douane door krijgtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
helaas geen rippetoe die met zwaard rondloopt
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Oh nee? Denk het wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Denk dat ie sowieso dat ding niet de douane door krijgt
![]()
![]()
275 dollar, dat is zowat een jaar gymcontributie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:07 schreef star_gazer het volgende:
Er zijn trouwens in December twee officiele starting strength seminars in Amsterdam. Zou op zich wel willen gaan, maar is nogal ver wegfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik ben een goede 3 maanden geleden begonnen met trainen. In eerste instantie op aandringen van mijn vriendin die graag zelf wou gaan trainen maar niet alleen wou gaan. Aangezien ik met 1.92 m en 105 kg best wat overgewicht had ben ik meegegaan.
Als voorgrond, ik ben 28 en heb tot mijn 24ste altijd rond de 70 kilo gewogen. Sinds mijn 16e heb ik niet meer gesport en na mijn 24ste ben ik in vrij korte tijd 35 kilo bijgekomen. Dit heeft vooral te maken met ongezond eten en niet sporten. Afgelopen april/mei ben ik begonnen met het afbouwen van mijn eetgewoontes (waar ik voorheen enkele zakken chips per week at doe ik dat nu bijv. niet meer)
In juli ben ik begonnen met trainen. Aangezien ik wou afvallen ben ik begonnen met 25 minuten fietsen, 3 kwartier met gewichten gevolgd door 35 minuten fietsen. De kilo's zijn hiermee echt letterlijk eraf gevlogen. Mijn gewicht was na 2.5 maanden al 15 kilo gedaald en momenteel zit ik rond de 87 kg.
Omdat ik niet verder wilde afvallen heb ik een ander trainingsschema gevraagd aan mijn instructeur. Ik viel veel spiermassa af in bijvoorbeeld mijn benen, wat denk ik door het uur fietsen kwam.
Momenteel train ik een maand het volgende:
Benen:
Squats - met balancebal (mijn balans is erg slecht) met 8 kg catlebell / 15 reps / 3 sets
Plank - met eigen gewicht (op rug liggen met arme naast me, rug / heupen aanspannen, om en om benen strekken (15 reps per been / 3 sets)
Lunge - (dumbel 6 kg / 15 reps per been / 3 sets)
seated leg press - (120 kg / 15 reps / 3 sets)
Leg extention - (50 kg / 15 reps / 3 sets)
Armen:
High row - (27,50 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Low row - (25 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Chest press - (15 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Shoulder press - (losse dumbels, 7 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Biceps - omlaag duwen van gewicht (65 kg / 15 reps / 3 sets)
Biceps - dumbels van heup tot schouderhoogte brengen (9 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Buik:
Abdominal - (27,5 kg / 15 reps / 3 sets)
Trampoline - op rug liggen met benen gebogen, bal van achter hoofd met gestrekte armen omhoog brengen, vervolgens naar trampoline gooien en opvangen, terug naar beneden, beweging herhalen. (bal 4 kg / 15 reps / 3 sets)
Rug:
Back extention - (85 kg / 15 reps / 3 sets)
Ik doe dus al met al 15 oefeningen en ben ongeveer 2 uur bezig (inclusief een 18 minuten warming up op de fiets).
Hoelang duurt het bij een dergelijk schema voor ik sterker wordt (meer gewicht kan drukken)? Ik ben pas een maand met het nieuwe schema bezig maar daarvoor heb ik dus wel 2 maanden op o.a. gewichten getraind maar heb het idee nog niet sterker te worden.
Omdat ik veel gewicht ben verloren is het qua bouw wel zichtbaar maar gespierd ben ik totaal niet. Hoelang voordat er iets van spieren zichtbaar worden?
Ik had voorheen nooit behoefte om te sporten of sterker te worden maar moet zeggen dat ik het, nu ik er aan ben begonnen leuker vind dan verwacht en ook graag beter wil worden.![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je al die oefeningen in 1 workout doet he ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef heegenees het volgende:
Ik ben een goede 3 maanden geleden begonnen met trainen. In eerste instantie op aandringen van mijn vriendin die graag zelf wou gaan trainen maar niet alleen wou gaan. Aangezien ik met 1.92 m en 105 kg best wat overgewicht had ben ik meegegaan.
Als voorgrond, ik ben 28 en heb tot mijn 24ste altijd rond de 70 kilo gewogen. Sinds mijn 16e heb ik niet meer gesport en na mijn 24ste ben ik in vrij korte tijd 35 kilo bijgekomen. Dit heeft vooral te maken met ongezond eten en niet sporten. Afgelopen april/mei ben ik begonnen met het afbouwen van mijn eetgewoontes (waar ik voorheen enkele zakken chips per week at doe ik dat nu bijv. niet meer)
In juli ben ik begonnen met trainen. Aangezien ik wou afvallen ben ik begonnen met 25 minuten fietsen, 3 kwartier met gewichten gevolgd door 35 minuten fietsen. De kilo's zijn hiermee echt letterlijk eraf gevlogen. Mijn gewicht was na 2.5 maanden al 15 kilo gedaald en momenteel zit ik rond de 87 kg.
Omdat ik niet verder wilde afvallen heb ik een ander trainingsschema gevraagd aan mijn instructeur. Ik viel veel spiermassa af in bijvoorbeeld mijn benen, wat denk ik door het uur fietsen kwam.
Benen:
Squats - met balancebal (mijn balans is erg slecht) met 8 kg catlebell / 15 reps / 3 sets
Plank - met eigen gewicht (op rug liggen met arme naast me, rug / heupen aanspannen, om en om benen strekken (15 reps per been / 3 sets)
Armen:
Biceps - dumbels van heup tot schouderhoogte brengen (9 kg per arm / 15 reps / 3 sets)
Buik:
Trampoline - op rug liggen met benen gebogen, bal van achter hoofd met gestrekte armen omhoog brengen, vervolgens naar trampoline gooien en opvangen, terug naar beneden, beweging herhalen. (bal 4 kg / 15 reps / 3 sets)
Rug:
Ik doe dus al met al 15 oefeningen en ben ongeveer 2 uur bezig (inclusief een 18 minuten warming up op de fiets).
Hoelang duurt het bij een dergelijk schema voor ik sterker wordt (meer gewicht kan drukken)? Ik ben pas een maand met het nieuwe schema bezig maar daarvoor heb ik dus wel 2 maanden op o.a. gewichten getraind maar heb het idee nog niet sterker te worden.
Omdat ik veel gewicht ben verloren is het qua bouw wel zichtbaar maar gespierd ben ik totaal niet. Hoelang voordat er iets van spieren zichtbaar worden?
Ik had voorheen nooit behoefte om te sporten of sterker te worden maar moet zeggen dat ik het, nu ik er aan ben begonnen leuker vind dan verwacht en ook graag beter wil worden.
Wat is deze trouwens?
Armen:
Biceps - dumbels van heup tot schouderhoogte brengen (9 kg per arm / 15 reps / 3 sets)[/b]
Als je een gewicht "duwt" train je geen biceps maar triceps. die 2e oefening doe je beschrijft is een upright row .. meer bedoeld voor je schouders.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
inderdaad, niet gaan klooien met spokerige schema's, gewoon de basis pakken en goed doen.. niks ingewikkelds aan.. paar oefeningen, simpel progressie te maken.quote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dit schema lijkt erg op allemaal oefeningen die zij bij mijn gym in schema's proppen. Waar train je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef heegenees het volgende:
Benen:
Armen:
Buik:
Rug:
Ik had voorheen nooit behoefte om te sporten of sterker te worden maar moet zeggen dat ik het, nu ik er aan ben begonnen leuker vind dan verwacht en ook graag beter wil worden.![]()
![]()
Jawel in één training. Wat bedoel je met wat is deze trouwens? Dat zijn de oefeningen die ik met armen doe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je al die oefeningen in 1 workout doet he ?
Wat is deze trouwens?
Armen:
Biceps - dumbels van heup tot schouderhoogte brengen (9 kg per arm / 15 reps / 3 sets)[/b]![]()
Waardeloos schema, serieus. Je bouwt er totaal geen spier mee op en is er ook totaal niet voor gemaakt. Negeer die trainer vanaf nu en mijdt hem alsof het de personificatie van de pest is.quote:
Je zou kunnen overwegen om te beginnen met Starting Strenght http://startingstrength.w(...)ce/Beginner_Programs
Of begin in ieder geval met een full body workout zoals 1 van deze. http://www.muscleandstren(...)r-serious-gains.html
En dan natuurlijk een workout voor een beginner.![]()
schrap alles , je schema is echt waardeloos, en luister naar Ethanolicquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef heegenees het volgende:
[..]
Jawel in één training. Wat bedoel je met wat is deze trouwens? Dat zijn de oefeningen die ik met armen doe.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Anytime in Elso (zuid Limburg)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit schema lijkt erg op allemaal oefeningen die zij bij mijn gym in schema's proppen. Waar train je?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: