Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Om uit de sleur te gerakenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Godverwe doen op een vaste datum altijd iets met onze vrienden en nu heeft iemand een filmavondje georganiseerd op die datum
waarom doe je dat?
het is toch geen sleur als iedereen dat altijd leuk vind?quote:
Ik vind dat altijd zoiets moeilijks, de eerste paar keer is het leuk, en na een tijdje wil je, hoe leuk het nogsteeds is, toch weer eens wat anders doen..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch geen sleur als iedereen dat altijd leuk vind?
en 7 uit 10 keer komt het toch niet van de grond omdat te weinig mensen kunnen
maar ik had juist besloten daar schijt aan te hebben en gewoon vol te houden
Ik verzeker je dat dat hierbij niet het geval is want het is pas voor de 2e keer weer in 2013quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zoiets moeilijks, de eerste paar keer is het leuk, en na een tijdje wil je, hoe leuk het nogsteeds is, toch weer eens wat anders doen..
Ik zou toch voor ons eigenste Buufje kiezen hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel goed uit.
Die mag wel mijn nieuwe buurvrouw worden
Goed punt Joof.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou toch voor ons eigenste Buufje kiezen hoor
Je bent gekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou toch voor ons eigenste Buufje kiezen hoor
Oke.quote:
Interessant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
De sector kanton van de rechtbank treft men aan in 59 plaatsen (locaties) uiteenlopend van Brielle, Heerenveen en Terneuzen tot Rotterdam en Amsterdam. Bij de sector kanton werkt soms één rechter (kantonrechter genaamd), zoals in Helmond, soms werken er meer dan tien, zoals in de vier grote steden. Een kantonrechter spreekt alleen recht (unus-rechtspraak). Dus ook als een stad meer rechters in de sector kanton heeft, verrichten zij hun werk onder eigen verantwoordelijkheid. natuurlijk komt het wel voor dat zij collega's raadplegen bij moeilijke zaken.
Meh, valt wel mee. Maar ik heb zo'n vermoeden dat Joof dat nog niet wist.quote:
Ik zeg ook altijd random feitjes, bijvoorbeeld over slakken, als mensen vragen om iets dat ze nog niet weten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh, valt wel mee. Maar ik heb zo'n vermoeden dat Joof dat nog niet wist.
Pokemon?quote:
en dan?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
De sector kanton van de rechtbank treft men aan in 59 plaatsen (locaties) uiteenlopend van Brielle, Heerenveen en Terneuzen tot Rotterdam en Amsterdam. Bij de sector kanton werkt soms één rechter (kantonrechter genaamd), zoals in Helmond, soms werken er meer dan tien, zoals in de vier grote steden. Een kantonrechter spreekt alleen recht (unus-rechtspraak). Dus ook als een stad meer rechters in de sector kanton heeft, verrichten zij hun werk onder eigen verantwoordelijkheid. natuurlijk komt het wel voor dat zij collega's raadplegen bij moeilijke zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jarig, ei. Dat weet je wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd random feitjes, bijvoorbeeld over slakken, als mensen vragen om iets dat ze nog niet weten.
[..]
Pokemon?
Dan weet ik eindelijk wat voor cadeautje ik krijg. Al sinds augustus wordt er al iets geplot hier in huis. Ik heb een hekel aan verrassingen.quote:
oooh ik voel je!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jarig, ei. Dat weet je wel.
[..]
Dan weet ik eindelijk wat voor cadeautje ik krijg. Al sinds augustus wordt er al iets geplot hier in huis. Ik heb een hekel aan verrassingen.
En stiekem is het zoooo leukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jarig, ei. Dat weet je wel.
[..]
Dan weet ik eindelijk wat voor cadeautje ik krijg. Al sinds augustus wordt er al iets geplot hier in huis. Ik heb een hekel aan verrassingen.
Hier is het al de hele dag droogquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:05 schreef PeuRac het volgende:
Waarom stopt het niet met regenen vandaag
ben bijna doorweekt
Ja, precies dat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh ik voel je!
mijn vriend doet dat ook altijd en dan raak ik zo verscheurt!
want dan wil ik het weten, maar ik wil ook de verrassing behouden
en ik zit hemelsbreed nog geen 50km bij je vandaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag droog
Ja, maar drie maanden is zoooooo lang.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en ik zit hemelsbreed nog geen 50km bij je vandaan
Maar je moet ook niet willen radenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies dat.En ik dacht dat ik het wist, maar D vertelt dan dat het dat helemaal niet is. Maar hij kan natuurlijk ook liegen met een stalen gezicht.
Maar ik ben altijd zo nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet willen raden
Dudettequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Paintballen.quote:
Snap ik wel. Maar toch. Als je het al raad, is het toch ook niet leuk meer?quote:
ik ook! daarom is het zo'n leuk spelletjequote:
dat is briljant, paar maanden geleden voor het eerst gedaan. Had een week erna nog bloeduitstortingenquote:
Nou ja, het is zoals rhubarbje zei, ik zit dan echt in een dilemma. Ik wil het een verrassing houden, maar ik wil het ook gewoon weten. Dan weet ik waar ik me op verheug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar toch. Als je het al raad, is het toch ook niet leuk meer?
Dat is wel jammer. Die van mij is net zo erg als ik, wel leuk om hem er mee te plagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook! daarom is het zo'n leuk spelletje
andersom werkt het helemaal nietmijn vriend geeft geen fuck
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is briljant, paar maanden geleden voor het eerst gedaan. Had een week erna nog bloeduitstortingen
Ik vind het in ieder geval heel stom als iemand de verrassing verpest. Wie dan ook en op welke manier dan ook. Een verrassing is niet voor niets een verrassing.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het is zoals rhubarbje zei, ik zit dan echt in een dilemma. Ik wil het een verrassing houden, maar ik wil het ook gewoon weten. Dan weet ik waar ik me op verheug.
Het is geniaal om te doen, lekker plegen en af en toe aan helpen herinnerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het is zoals rhubarbje zei, ik zit dan echt in een dilemma. Ik wil het een verrassing houden, maar ik wil het ook gewoon weten. Dan weet ik waar ik me op verheug.
[..]
Dat is wel jammer. Die van mij is net zo erg als ik, wel leuk om hem er mee te plagen.
Ik zou sowieso nooit zeggen wat het dan isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval heel stom als iemand de verrassing verpest. Wie dan ook en op welke manier dan ook. Een verrassing is niet voor niets een verrassing.
Mijn broertje had het bijna verpest. Ik wilde iets kopen en toen zei hij heel nadrukkelijk dat ik dat niet mocht doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval heel stom als iemand de verrassing verpest. Wie dan ook en op welke manier dan ook. Een verrassing is niet voor niets een verrassing.
Of neppe hints geven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is geniaal om te doen, lekker plegen en af en toe aan helpen herinneren
Zoals?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn vriend geeft wel briljante kado's
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
Natik ook met mijn grote mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn foodprocessorquote:
dat is ook geniaal ja. Of zeggen dat je het op gaat halen en dan inchecken bij iets wat zij totaal niet leuk vindquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Of neppe hints geven.Of hints die niet bij elkaar passen.
Nice!quote:
Whehehehe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ook geniaal ja. Of zeggen dat je het op gaat halen en dan inchecken bij iets wat zij totaal niet leuk vind
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ook geniaal ja. Of zeggen dat je het op gaat halen en dan inchecken bij iets wat zij totaal niet leuk vind
mijn stiefzusje mocht toen ze 5 was ook ooit een hint geven maar hij moest niks verraden:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Of neppe hints geven.Of hints die niet bij elkaar passen.
Ik kan soms best gemeen zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Whehehehe.Dat ga ik ook doen als D een verrassing krijgt.
Je krijgt het uiteindelijk toch wel. Niet meer aan denken tot die tijd. Simpelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef Fera het volgende:
Inchecken bij de Arenaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Whehehehe.Dat ga ik ook doen als D een verrassing krijgt.
Geniaal wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn stiefzusje mocht toen ze 5 was ook ooit een hint geven maar hij moest niks verraden:
It has wheels
het was een stereotoren
Zeggen dat je aan iets niet moet denken maakt het erger.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je krijgt het uiteindelijk toch wel. Niet meer aan denken tot die tijd. Simpel
ik heb een kadotjes verslaving!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hou niet van cadeautjes en/of verrassingen.
Maar jij bent dan ook nog een puber. Die schopt overal tegenaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Komt dat door hem of had je die verslaving al?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een kadotjes verslaving!
mijn vriend neemt ook altijd wat voor mij mee als hij een weekend weg is of zo
Ik zeg niet dat het moet maar dat je het kan proberen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeggen dat je aan iets niet moet denken maakt het erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietes, dan doet mijn voet pijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog een puber. Die schopt overal tegenaan
had ik alquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt dat door hem of had je die verslaving al?
Moet je kisten aandoen. Je bent ook geen slimme puber jij..quote:
Inderdaad. Wat een bazin!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand iets meegekregen van de VN vergadering?
Ik heb er een nieuwe favoriete vrouw bij
http://www.dewereldmorgen(...)emene-vergadering-vn
Ondanks een pittig kapsel een wijze vrouw die het voortouw neemt en zegt waar het op staat.
Hadden wij maar zo'n leider.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het moet maar dat je het kan proberen!Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga straks waarschijnlijk even tekenen. Wellicht denk ik dan aan andere dingen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
+1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Als je je dankbaarheid maar goed weet te tonen daarnaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had ik al
ik ben echt een prinsesje en word graag zo behandeld dus daar horen legio kadotjes bij
een beetje! NL loopt enorm achter op het gebied van vrouwenemancipatie!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een bazin!
Sowieso, dat er in Nederland nog nooit een vrouwelijke MP is gekozen. We lopen eigenlijk een beetje achter.
Of we een man of vrouw hebben als MP maakt me niet zoveel uit, zolang deze persoon maar het meest geschikt is. Het is echter wel opvallend dat we eigenlijk nooit een serieuze vrouwelijke kandidaat hebben. Zelfs de meest bekende vrouwen in de Nederlandse politiek worden niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een bazin!
Sowieso, dat er in Nederland nog nooit een vrouwelijke MP is gekozen. We lopen eigenlijk een beetje achter.
Valentijn is sowieso commerciële kutzooiquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Om maar te zwijgen over valentijnskaarten
oh ik doe ook graag dingen voor andere mensen hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als je je dankbaarheid maar goed weet te tonen daarna
Princess by day, slut by night?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had ik al
ik ben echt een prinsesje en word graag zo behandeld dus daar horen legio kadotjes bij
Als er maar een naam op staat. Kaarten zonder naam, dan moet ik raden bahquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Je kan ook cadeautjes geven zonder geld. Handgemaakte cadeautjes zijn 10000x beter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik doe ook graag dingen voor andere mensen hoor
daarom geven we elkaar geen kadotjes dit jaarer zijn te veel mensen waar ik iets voor wil kopen dit jaar en ik heb geen geld
maar ik vind het echt leuk om persoonlijke kadotjes uit te zoeken en begin altijd al eind oktober er mee
Sommige mensenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een cadeau gevonden voor Feertje haar verjaardag.
[ afbeelding ]
dat zou een echt net meisje natuurlijk nooit benoemenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Princess by day, slut by night?
Dat is ook zo. Je moet geen vrouw kiezen puur omdat het eerlijk is tegenover vrouwen. Maar ik kan me niet voorstellen dat Nederland alleen geschikte mannen als kandidaat heeft. Alleen hoor je nog vaak gebrul dat vrouwen achter het aanrecht horen te staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of we een man of vrouw hebben als MP maakt me niet zoveel uit, zolang deze persoon maar het meest geschikt is. Het is echter wel opvallend dat we eigenlijk nooit een serieuze vrouwelijke kandidaat hebben. Zelfs de meest bekende vrouwen in de Nederlandse politiek worden niet serieus genomen.
Whahahahahaha.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een cadeau gevonden voor Feertje haar verjaardag.
[ afbeelding ]
dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan ook cadeautjes geven zonder geld. Handgemaakte cadeautjes zijn 10000x beter.
Nadenken. Ouchquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als er maar een naam op staat. Kaarten zonder naam, dan moet ik raden bah
Mijn ex heeft ooit een schets van mij gemaakt (inclusief lang haar en baard), en dit op een steen laten etsen en behandelen. Is enorm veel werk in gaan zitten en ze was er enorm trots op. Hij staat nog steeds in mijn kast.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan ook cadeautjes geven zonder geld. Handgemaakte cadeautjes zijn 10000x beter.
SGPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Je moet geen vrouw kiezen puur omdat het eerlijk is tegenover vrouwen. Maar ik kan me niet voorstellen dat Nederland alleen geschikte mannen als kandidaat heeft. Alleen hoor je nog vaak gebrul dat vrouwen achter het aanrecht horen te staan.
Cadeautjes gaan toch om het gebaar? Niet om wát je geeft en hoeveel geld het heeft gekost?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens
alleen als je wat kunt maken, en dat kan ik niet
Ik ook.quote:
Jammer wel dat je dan voor de belangrijkste persoon niks hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik doe ook graag dingen voor andere mensen hoor
daarom geven we elkaar geen kadotjes dit jaarer zijn te veel mensen waar ik iets voor wil kopen dit jaar en ik heb geen geld
maar ik vind het echt leuk om persoonlijke kadotjes uit te zoeken en begin altijd al eind oktober er mee
Precies! Dat zijn leuke dingen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex heeft ooit een schets van mij gemaakt (inclusief lang haar en baard), en dit op een steen laten etsen en behandelen. Is enorm veel werk in gaan zitten en ze was er enorm trots op. Hij staat nog steeds in mijn kast.
[..]
SGP
Maar serieus, welke Nederlandse vrouw, behalve Erica Terpstra, is ooit serieus genomen?
Hihi serieus genomen hihiquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex heeft ooit een schets van mij gemaakt (inclusief lang haar en baard), en dit op een steen laten etsen en behandelen. Is enorm veel werk in gaan zitten en ze was er enorm trots op. Hij staat nog steeds in mijn kast.
[..]
SGP
Maar serieus, welke Nederlandse vrouw, behalve Erica Terpstra, is ooit serieus genomen?
De meeste worden inderdaad als hysterisch afgeschilderd. En dat een partij als SGP nog steeds in de kamer weet te komen, vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
SGP
Gheghe jij liever dan ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had ik al
Nou faxie, kop 'm er maar in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of we een man of vrouw hebben als MP maakt me niet zoveel uit, zolang deze persoon maar het meest geschikt is. Het is echter wel opvallend dat we eigenlijk nooit een serieuze vrouwelijke kandidaat hebben. Zelfs de meest bekende vrouwen in de Nederlandse politiek worden niet serieus genomen.
het gaat mij er om dat ik heb nagedacht over waar ik die ander blij mee maakquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cadeautjes gaan toch om het gebaar? Niet om wát je geeft en hoeveel geld het heeft gekost?
Vind cadeautjes an sich overrated. Omdat er altijd een prijs aan 'moet' zitten.
Valentijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
tja we weten waaromquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer wel dat je dan voor de belangrijkste persoon niks hebt
Dat soort dingen zijn wel typisch, van die grappen over vrouwelijke politici. Nu ken ik jou wel aardig en zal ik jou niet onder deze groep scharen, maar er zijn genoeg mannen die het alleen hebben over hoe graag zij zo'n politica zouden willen raken.quote:
Ik zou zelf ook zo creatief willen zijn, maar mijn vaardigheden zijn helaas te beperkt daarvoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies! Dat zijn leuke dingen!
Erica Terpstra is toch ook nooit serieus genomen?![]()
Zo'n papzak die pleit voor de sport.. ehm..
quote:
Je hebt of mutsen zoals die van de PVV (ben haar naam kwijt) die niet snappen waar ze mee bezig zijn, of hysterische vrouwen zoals Agnes Kant, of Albayrak van de PvdA die er alleen maar zat omdat ze een kleurtje had.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
De meeste worden inderdaad als hysterisch afgeschilderd. En dat een partij als SGP nog steeds in de kamer weet te komen, vind ik echt onbegrijpelijk.
Een mooie bruiloft is natuurlijk ook een belangrijk kado!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja we weten waarom
we zouden elkaar wel een duur kado kunnen geven maar we zetten het geld liever op de spaarrekening voor de bruiloft
en ik gok dat ik een klein kadotje niet kan weerstaan hoor
dat dit soort dingen nog standaard in het grappenrepertoire van veel mannen zitten geeft aan dat er nog veel te doen is op het gebied van emancipatiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn wel typisch, van die grappen over vrouwelijke politici. Nu ken ik jou wel aardig en zal ik jou niet onder deze groep scharen, maar er zijn genoeg mannen die het alleen hebben over hoe graag zij zo'n politica zouden willen raken.
Fleur Agema?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook zo creatief willen zijn, maar mijn vaardigheden zijn helaas te beperkt daarvoor.
Iedereen nam Erica serieus, omdat ze zich zo enorm inzette voor sporters en sport zelf.
Komt misschien omdat ze zelf vroeger een bekend zwemster was.
[..]
[..]
Je hebt of mutsen zoals die van de PVV (ben haar naam kwijt) die niet snappen waar ze mee bezig zijn, of hysterische vrouwen zoals Agnes Kant, of Albayrak van de PvdA die er alleen maar zat omdat ze een kleurtje had.
lief is hij hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Een mooie bruiloft is natuurlijk ook een belangrijk kado!
En dat kleine kado zal je ook vast wel krijgen.. als ie al wat meeneemt na een weekendje weg
Dan heb je het over een tekeningquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat mij er om dat ik heb nagedacht over waar ik die ander blij mee maak
en ik maak (naast mijn ouders) niemand meer blij met een knutselwerkje
mijn zus gaat verhuizen en zit krap en dan koop ik voor haar liever een goed doordacht kadotje voor in haar huis bijvoorbeeld dan dat ik een tekening maak voor aan de muur (toelichting: ik kan echt niet tekenen, als ik dat wel kon was het natuurlijk wat anders)
maar zelfs iets als een foto van haar en haar partner laten uitvergroten voor aan de muur kost geld
of een naambordje voor haar nieuwe huis
dat zijn dingen waarvan ik weet dat ze daar blij van word en dan geef ik liever dat dan een zelfgepunikte eierwarmer of zo
Hij is niet online, ach hij sherlocked toch wel of niet faxie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef Fera het volgende:
Dat soort dingen zijn wel typisch, van die grappen over vrouwelijke politici. Nu ken ik jou wel aardig en zal ik jou niet onder deze groep scharen, maar er zijn genoeg mannen die het alleen hebben over hoe graag zij zo'n politica zouden willen raken.
Dat laatste schiet er bij mij nog wel eens uit. Daar zou ik wel wat aan willen veranderen. Maar het woord 'gay' bekt zo lekker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat dit soort dingen nog standaard in het grappenrepertoire van veel mannen zitten geeft aan dat er nog veel te doen is op het gebied van emancipatie
dat is wat ik laatst ook bedoelde met alles 'gay' noemen of 'homo' als scheldwoord
tja ik kan het nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je het over een tekening![]()
Je kan zoveel maken met je eigen handen. Zoniet, alles.
Iets waar iemand wat aan heeft kan je prima zelf maken. Koop een flink blok klei en ga lekker kleien en afbakken.
Ja, dat klei kost geld. Maar alles wat je kant en klaar koopt in de winkel is 10x zo duur en iedereen heeft het. Geef mij maar iets origineels, dat recht uit het hart van de gever komtEn dan kan het me écht niet schelen wát.
Nou ja, ook dat ze lelijk zijn slaat hier op. Wat maakt het uit of iemand lelijk is, zolang ze hun werk maar goed doen, toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is niet online, ach hij sherlocked toch wel of niet faxie.
Ik niet, ik heb een liefje en bovendien vind ik ze over het algemeen lelijk, saai of hangen ze een compleet ander ideologie aan.
tja pvv-er hequote:
We hebben het over raken toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ook dat ze lelijk zijn slaat hier op. Wat maakt het uit of iemand lelijk is, zolang ze hun werk maar goed doen, toch?
Zonde. Echt zonde. Juist iemand die perfectionistisch is (ik ben het ook namelijk) kan de leukste cadeautjes zelf maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja ik kan het niet
als ik iets ga kleien kom ik niet verder dan die asbak die je vroeger op de kleuterschool maakte
en ik ben er veel te perfectionistisch voor
zo maak ik wel zelf kleding maar dat kan ik dus niet goed voor een ander (dat is toch anders werken) en ik zou dus nooit iemand een jurkje geven dat niet goed zit
Ja, die vind ik ook een beetje ... Tsja.quote:
het zijn ook altijd zulke schattige dingenquote:
Ik bedoelde beide aspecten. Zoals: "Die zou ik nooit raken" en "Die zou ik zeker raken".quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het over raken toch?
Ik hou me niet echt bezig met de politiek.
ik heb echt geen creatieve talenten hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonde. Echt zonde. Juist iemand die perfectionistisch is (ik ben het ook namelijk) kan de leukste cadeautjes zelf maken.
Maargoed
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valentijn is sowieso commerciële kutzooi
Hoelang zijn jullie al samen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zijn ook altijd zulke schattige dingen
laatst een mini pan om 1 mooi rond ei te bakken
want ik bak graag eitjes voor hem
en zo'n mooie ronde past mooi op zijn broodje hamburger
roze uiteraard (de pan, niet het ei)
Mwa, ze zullen er vast zijn, maar niet op de voorgrond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja pvv-er he
die hebben geen enkel competent persoon in hun gelederen
behalve Wilders maar die gebruikt zijn powers for evil
Ik vond Geert vroeger grappiger met zijn toespraken over de linkse grachtengordel elite met ruggengraten van slagroom. Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook een beetje ... Tsja.Maar ik ben sowieso geen PVV aanhanger. En Geert is op weg om een karikatuur van zichzelf te worden. Als hij dat al niet was.
Ow op die manier, mja nee daar hou ik me niet echt mee bezig nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde beide aspecten. Zoals: "Die zou ik nooit raken" en "Die zou ik zeker raken".
over 2 maanden 6 jaarquote:
Je weet dat ze ooit slank geweest is en zwemkampioene?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies! Dat zijn leuke dingen!
Erica Terpstra is toch ook nooit serieus genomen?![]()
Zo'n papzak die pleit voor de sport.. ehm..
Geert kan goed spelen met taal, alleen jammer dat wat hij zegt zo weinig inhoud bevat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwa, ze zullen er vast zijn, maar niet op de voorgrond.
Inderdaad, een beetje socialisme preken. Walgelijk.
[..]
Ik vond Geert vroeger grappiger met zijn toespraken over de linkse grachtengordel elite met ruggengraten van slagroom. Mooie tijden waren dat.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow op die manier, mja nee daar hou ik me niet echt mee bezig nee.
Of dit inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef rival het volgende:
Ik probeer gewoon van mensen te onthouden als ik ze ooit hoor zeggen dat ze iets willen of iets ze leuk lijkt.... hoe lang dat ook geleden is. en daar dan mee aankomen op hun verjaardag.
Dan zijn ze eigenlijk al blij dat je zoiets hebt onthouden
Dat weet ik. Ik ben zelf wedstrijdzwemster geweest, denk je nou echt dat ik de zwemgeschiedenis niet ken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat ze ooit slank geweest is en zwemkampioene?
ja en dat hoor jij en dat hoor ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Geert kan goed spelen met taal, alleen jammer dat wat hij zegt zo weinig inhoud bevat.
dat is toch het zelfde als wat ik doe?quote:
Leugens, boefje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow op die manier, mja nee daar hou ik me niet echt mee bezig nee.
Mwah, hij herhaalt veel. Zoals iedereen in de kamer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Geert kan goed spelen met taal, alleen jammer dat wat hij zegt zo weinig inhoud bevat.
Hij heeft het populisme echt zijn ding gemaakt inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat hoor jij en dat hoor ik
maar de gemiddelde nederlander heeft een IQ van 100 (ja echt) en veel van hen prikken er niet door heen
daarom is hij zo briljant
hij maakt heel slim gebruik van taal, propaganda, oneliners, historie etc
naja slim, niet slim want dan zou niemand er door heen prikken, maar wel heel handig
Datquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:46 schreef rival het volgende:
Ik probeer gewoon van mensen te onthouden als ik ze ooit hoor zeggen dat ze iets willen of iets ze leuk lijkt.... hoe lang dat ook geleden is. en daar dan mee aankomen op hun verjaardag.
Dan zijn ze eigenlijk al blij dat je zoiets hebt onthouden
Sorry, maar jaren voor Wilders had je de SP en de CD al.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft het populisme echt zijn ding gemaakt inderdaad.
ja hequote:
Dat probleem heb ik ook een beetje. Ik ben wel een linkse hond, maar wel met een aantal rechtse standpunten. Nederland heeft sowieso teveel verschillende partijen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens, boefje.
[..]
Mwah, hij herhaalt veel. Zoals iedereen in de kamer.
Verder ben ik het op weinig punten met hem eens. Maar dat heb ik met iedereen praktisch.
Waren de kleine partijen maar groter.
Dan begreep ik jou verkeerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch het zelfde als wat ik doe?
echt een persoonlijk kado uit zoeken waar ze echt op zitten te wachten
dat kan iets zijn waarvan je weet dat ze het willen hebben of iets heel anders
Inderdaad. Gewoon links, midden en rechts en dan heel Nederland laten kiezen tussen die 3 partijen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook een beetje. Ik ben wel een linkse hond, maar wel met een aantal rechtse standpunten. Nederland heeft sowieso teveel verschillende partijen.
Nee hoor, zoals ik al aangaf volg ik de politiek niet op de voet. Ik zou momenteel geen enkele dame kunnen opnoemen die in de 2e kamer zit.quote:
nee ik ga niet gewoon op bol.com en dan gewoon per persoon er 50 euro tegen aangooien omdat ik dan mijn plicht gedaan hebquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan begreep ik jou verkeerd.
Ik wou dat ik zo'n lief vriendje had.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
oh en als ik toch mijn vriendjes loftrompet ga steken:
laatst kon ik niet naar een dingetje dat een vriendin organiseerde want agenda-issues
dus wat doet hij: hij organiseert het voor mij, op een andere datum
Ik had het over naar andere vrouwen kijken en zeggen of je ze zou doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ik al aangaf volg ik de politiek niet op de voet. Ik zou momenteel geen enkele dame kunnen opnoemen die in de 2e kamer zit.
Ik ben hardcore liberaal. Maar we hebben geen liberale partijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook een beetje. Ik ben wel een linkse hond, maar wel met een aantal rechtse standpunten. Nederland heeft sowieso teveel verschillende partijen.
Wauw!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja he
en nog steeds heb ik niet zoiets van
'pfff 6 jaar... ja ik voel het wel, het word saai'
dat past juist niet bij nederlandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon links, midden en rechts en dan heel Nederland laten kiezen tussen die 3 partijen.
Hiquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n lief vriendje had.
Ik zou niet weten waarom dat een probleem zou zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat past juist niet bij nederland
nederland heeft dit ingewikkelde systeem van polderen, overeenkomsten en ijskastpolitiek nodig om bepaalde issues waarbij mensen te veel tegen over elkaar staan in goede banen te leiden
zoals de abortuskwestie, euthanasie kwestie en het verbod op katholieke processies dat dan alleen in protestantse dorpen geld (of hoe zat dat ook al weer?)
de nederlandse politiek is als een delicaat ecosysteem dat in zou storten als je met 3 partijen zou gaan werken
en dat terwijl we ook al bijna 6 jaar samen wonenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Wauw!
Kan ik me niet eens voorstellen
Ja, maar wat ik bedoel is dat Wilders het zich eigen heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar jaren voor Wilders had je de SP en de CD al.
EDIT: ik vergeet helemaal GL.
Sorry, maar jij bent wel de laatste waarvan ik verwacht dat je zo lief bent.quote:
om wat ik net beschreef....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat een probleem zou zijn.
Het is dat we het als Nederland niet gewend zijn. Maar het is mogelijk en haalbaar.
quote:nederland heeft dit ingewikkelde systeem van polderen, overeenkomsten en ijskastpolitiek nodig om bepaalde issues waarbij mensen te veel tegen over elkaar staan in goede banen te leiden
Ook dat is mogelijk met 3 partijen.quote:
Ah, ik begreep je verkeerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik bedoel is dat Wilders het zich eigen heeft gemaakt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bent wel de laatste waarvan ik verwacht dat je zo lief bent.
Koud water is slecht. Je moet lauw water hebbenquote:
nee want dan krijgt 1 partij te veel macht en dan hoeft er dus niet op die manier gewerkt te worden te worden dus gaan ze dat niet doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook dat is mogelijk met 3 partijen.
Dat heb ik ook altijd geleerd, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Koud water is slecht. Je moet lauw water hebben
Jij studeert Politicologie? Of Bestuurskunde?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan krijgt 1 partij te veel macht en dan hoeft er dus niet op die manier gewerkt te worden te worden dus gaan ze dat niet doen
1 of 2 partijen zullen dan altijd alleen of samen de meerderheid hebben dus valt dat systeem helemaal weg
dit is trouwen niet iets wat ik hier nu verzin of zo
ik praat nu letterlijk zo ongeveer elke politicoloog na, maar goed
TV is te ver weg nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Over politiek en vrouwen gesproken:
Ik heb medelijden met de vrouw die nu vragen stelt in de 2e kamer
je hoort gewoon de angst in haar stem
Ja dat hoor ik wel vaker, en ik snap dat ook wel goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier een uitgebreide discussie over gehad op school. Het is mogelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan krijgt 1 partij te veel macht en dan hoeft er dus niet op die manier gewerkt te worden te worden dus gaan ze dat niet doen
1 of 2 partijen zullen dan altijd alleen of samen de meerderheid hebben dus valt dat systeem helemaal weg
dit is trouwen niet iets wat ik hier nu verzin of zo
ik praat nu letterlijk zo ongeveer elke politicoloog na, maar goed
het zit verweven in mijn studiesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij studeert Politicologie? Of Bestuurskunde?
Ik denk dat hij dat juist over jou zal zeggen? of misschien niet natuurlijk.. vraag het hem eensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dat terwijl we ook al bijna 6 jaar samen wonen
tja ik heb ook geen geheim wat ik kan delen want volgens mij komt het allemaal door hemhaha
Wel heel interessant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zit verweven in mijn studies
Dat hebben veel mannen wel, eigenlijk. Maar toch zie ik jou dat niet zo doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik wel vaker, en ik snap dat ook wel goed.
Maar als ik verliefd ben kan ik echt zoetsappig worden!
Oosenbrugquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TV is te ver weg nu.
Wie is het?
duizend hebben we er nou ook weer niet bepaaldquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier een uitgebreide discussie over gehad op school. Het is mogelijk.
Het is puur en alleen dat Nederland het niet gewend is. Je hebt dan compleet hetzelfde systeem als nu, alleen dan met maar 3 partijen, i.p.v. ik weet niet hoeveel duizend partijen, wat 10x nergens op slaat.
Maargoed, ik ga maar weer eens verder met mijn huiswerk. Deadline staat voor 5 uur
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ik denk dat hij ook wel zou zeggen dat een groot deel door hem komtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat juist over jou zal zeggen? of misschien niet natuurlijk.. vraag het hem eens
Ja ik vind het ook wel heel boeiend eigenlijkquote:
en een bak water is beter dan stromend uit de kraan....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Koud water is slecht. Je moet lauw water hebben
oh ik heb juist andersom geleerd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
en een bak water is beter dan stromend uit de kraan....
Leer mij kennenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hebben veel mannen wel, eigenlijk. Maar toch zie ik jou dat niet zo doen
Ernaast en er overheen laten stromen via je arm etc.. Dat is wat ik geleerd heb..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb juist andersom geleerd?
maar dan wel niet direct op de plek
Ze zegt me niet zo veel.quote:
ja en de vraag gaat over de mobiele provider van alle ambtstelefoontjes of zoietsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zegt me niet zo veel.
Ik zie dat ze over ICT en privacy gaat.
ja dat inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ernaast en er overheen laten stromen via je arm etc.. Dat is wat ik geleerd heb..
Misschien heeft hij de gouden tipquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat hij ook wel zou zeggen dat een groot deel door hem komtwhaha
nee ik weet het niet, ik ga het straks vragen
No shitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van jou Te lief verwachten...... No offence
Dat staat mij bij van een filmpje rond oud en nieuw... Dat die vrouw zegt dat een bak water beter is terwijl er achter haar 10 onder de kraan hingen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb juist andersom geleerd?
maar dan wel niet direct op de plek
Niet Slim.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
De NS is ook een debiele organisatie he
Ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ernaast en er overheen laten stromen via je arm etc.. Dat is wat ik geleerd heb..
Ze zou zich juist nu, met het schandaal in de VS en de belachelijke hoeveelheid privacy die Nederlanders inleveren, eens kunnen tonen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en de vraag gaat over de mobiele provider van alle ambtstelefoontjes of zoiets
Wat heb je allemaal gedaan om zelfvertrouwen te kweken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
No shit
Maar ook dat is niet helemaal waar.. Zeker de laatste tijd niet..
Ik ben niet meer zoals toen jij me laatst zag bij Hups thuis
Ik durf veel meer nu, een stuk meer zelfvertrouwen gekweekt.. (vraag 't hups maar, die heeft er grotendeels aan meegeholpen)
voelt goed hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
No shit
Maar ook dat is niet helemaal waar.. Zeker de laatste tijd niet..
Ik ben niet meer zoals toen jij me laatst zag bij Hups thuis
Ik durf veel meer nu, een stuk meer zelfvertrouwen gekweekt.. (vraag 't hups maar, die heeft er grotendeels aan meegeholpen)
Sowieso is die plek te gevoelig om er direct water uit de kraan op te laten kletteren, dus iets hoger/onder/naast en zo laten stromenquote:
iemand anders begon daar wel over (de provider is vodafoon -> amerikaans bedrijf of zoiets -> nsa leest mee) maar ik heb even niet gezien wie dat wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zou zich juist nu, met het schandaal in de VS en de belachelijke hoeveelheid privacy die Nederlanders inleveren, eens kunnen tonen.
Kennelijk laat ze dat weer na. Gemiste kans.
Je weet waarom men tegen mij doet zoals ze doen he?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zou zich juist nu, met het schandaal in de VS en de belachelijke hoeveelheid privacy die Nederlanders inleveren, eens kunnen tonen.
Kennelijk laat ze dat weer na. Gemiste kans.
[..]
Wat heb je allemaal gedaan om zelfvertrouwen te kweken?
Ain't gonna happen Joof.quote:
Yuhuhquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet waarom men tegen mij doet zoals ze doen he?
Ik heb mezelf gewoon voorgenomen er geen fuck meer om te geven en net zo hard mee te doen..
Dat hielp enorm.. Ik ben er nog niet helemaal hoor, nog kleine terugvallen soms.. Maar als GvsE en Hups het verschil duidelijk zien is het al een hele verbetering
Wel makkelijk meenemen tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ain't gonna happen Joof.
Een vriend die kleiner is dan ik.. dat is gewoon bizar.
Die paar cm is verwaarloosbaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ain't gonna happen Joof.
Een vriend die kleiner is dan ik.. dat is gewoon bizar.
Het zou mooi zijn als iemand in Nederland eens zijn muil open zou trekken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand anders begon daar wel over (de provider is vodafoon -> amerikaans bedrijf of zoiets -> nsa leest mee) maar ik heb even niet gezien wie dat was
een mannenstem
Verstandig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet waarom men tegen mij doet zoals ze doen he?
Ik heb mezelf gewoon voorgenomen er geen fuck meer om te geven en net zo hard mee te doen..
Dat hielp enorm.. Ik ben er nog niet helemaal hoor, nog kleine terugvallen soms.. Maar als GvsE en Hups het verschil duidelijk zien is het al een hele verbetering
Zou ik ook niet durven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yuhuh
Dat weekendje in Amsterdam was een mooi teken.. Ik was in mijn oude staat nooit zomaar bij GvsE op schoot gaan zitten, of haar op de mijne getrokken![]()
Nu durfde ik dat gewoon![]()
En ik heb het overleefd
Maar nu heb je het over 1 of 2 personen. Daar ga je je naar verloop van tijd ook gemakkelijker bij voelen natuurlijk. Key is het de volgende keer bij een ander te doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yuhuh
Dat weekendje in Amsterdam was een mooi teken.. Ik was in mijn oude staat nooit zomaar bij GvsE op schoot gaan zitten, of haar op de mijne getrokken![]()
Nu durfde ik dat gewoon![]()
En ik heb het overleefd
Zou ik ook niet doen als ik jou was, ze vreet je opquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als iemand in Nederland eens zijn muil open zou trekken.
[..]
Verstandig.
[..]
Zou ik ook niet durven.
Verwaarloosbaar of niet, kleiner is kleiner. En daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die paar cm is verwaarloosbaar![]()
![]()
Tevens zit je toch te ver weg.. Als ik me iets voorgenomen heb is afstand het wel..
Ik zag dat weekend GvsE voor het eerstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Maar nu heb je het over 1 of 2 personen. Daar ga je je naar verloop van tijd ook gemakkelijker bij voelen natuurlijk. Key is het de volgende keer bij een ander te doen
Maar goed bezig zou ik zeggen
Ik ben dan ook om op te vreten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was, ze vreet je op
Your lossquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verwaarloosbaar of niet, kleiner is kleiner. En daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee.
Dat is waar, kaneelstokjes zijn lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook om op te vreten.
Je hebt van die mensen en hun standaarden, kunnen ze ook niks aan doen..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn vriend is ook een cm of 3 kleiner
merk je niks van hoor
Is het ook, uiteindelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Enige dat je daar overheen kan helpen is het doen.
Klinkt zo simpel he
Grote mond heeft ze vooralquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was, ze vreet je op
Juist jaquote:
Ik heb geen moeite met lengte.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die paar cm is verwaarloosbaar![]()
![]()
Tevens zit je toch te ver weg.. Als ik me iets voorgenomen heb is afstand het wel..
Is meer omdat het GvE is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Enige dat je daar overheen kan helpen is het doen.
Klinkt zo simpel he
getuige present.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag dat weekend GvsE voor het eerst
Na 8 jaar alleen op fok gesproken te hebben
Constant? Nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist jaEerst constant proberen mijn aandacht te krijgen, en nu dit. Het is goed Joof. Veel plezier met je nieuwe zelfvertrouwen
echt wel!quote:
Doe je goed danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag dat weekend GvsE voor het eerst
Na 8 jaar alleen op fok gesproken te hebben
Jij bent wel snel kattig hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist jaEerst constant proberen mijn aandacht te krijgen, en nu dit. Het is goed Joof. Veel plezier met je nieuwe zelfvertrouwen
Een ex van mij was iets kleiner. Intussen is hij een beetje gegroeid en zijn we even lang. Al beweert hij één cm groter te zijn.quote:
Ohhhh!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is meer omdat het GvE is.
Bij andere dames heb ik daar geen problemen mee.
haat is een groot woord, maar alle eerlijkheid: saaie beesten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij haat konijnen. Dat kan ik niet goed keuren.
oh ik ben echt nog geen standje tegen gekomen waarbij er aanpassingen nodig waren?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Een ex van mij was iets kleiner. Intussen is hij een beetje gegroeid en zijn we even lang. Al beweert hij één cm groter te zijn.Een beetje creativiteit met seks was wel nodig, maar we konden genoeg verschillende, leuke standjes doen.
![]()
Ik heb nooit gedacht: "Was je maar langer". Als je verliefd bent, dan boeit dat gewoon niet.
ik zat niet te lurken. Ik heb mijn mensen die dat voor me doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grappig dat mensen dat aanvoelen als er over ze gepraat wordt
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haat is een groot woord, maar alle eerlijkheid: saaie beesten.
True dat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Een ex van mij was iets kleiner. Intussen is hij een beetje gegroeid en zijn we even lang. Al beweert hij één cm groter te zijn.Een beetje creativiteit met seks was wel nodig, maar we konden genoeg verschillende, leuke standjes doen.
![]()
Ik heb nooit gedacht: "Was je maar langer". Als je verliefd bent, dan boeit dat gewoon niet.
raakt me nietquote:
minions.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zat niet te lurken. Ik heb mijn mensen die dat voor me doen.
Bij 3cm merk je dat niet zo gauw nee.. Maar bij 5+ wordt het toch wel duidelijker..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik ben echt nog geen standje tegen gekomen waarbij er aanpassingen nodig waren?
waarbij was dat dan?
Doggy ging wat beter als ik op het bed geknield zat en hij erachter stond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik ben echt nog geen standje tegen gekomen waarbij er aanpassingen nodig waren?
waarbij was dat dan?
Vandaag?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben op oorlogspad vandaag
It's alive!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 23 cm groter dan jij
Jij bent mijn langste vriendje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 23 cm groter dan jij
+1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat de neuk deed ik dan op die brandstapelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En joof en rival.. Ik heb graag dat jullie mijn reputatie intact laten. Anders verdwijnen er straks personen enzo. Vergeet niet dat ik een heks ben.
Op de grond neem ik aan, of op het bed? (hij)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Doggy ging wat beter als ik op het bed geknield zat en hij erachter stond.
BANANAS!!!quote:
De grond.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op de grond neem ik aan, of op het bed? (hij)
Je wil niet weten wat pijn in je bek met je doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoi jij <3
Ben je zo opgefokt schatje?
ik wou er zelf niet op. Ik moest mensen nog doen enzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat de neuk deed ik dan op die brandstapel
Awwwwquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat pijn in je bek met je doet
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk mij bang zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En joof en rival.. Ik heb graag dat jullie mijn reputatie intact laten. Anders verdwijnen er straks personen enzo. Vergeet niet dat ik een heks ben.
saai.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stop making bunny's sad!!
[ afbeelding ]
Wat een lelluk knijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik heb een deadline om 5 uur. Maar ik heb totaaaaal geen concentratiequote:
Die is vast lekker met satésaus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trut!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou er zelf niet op. Ik moest mensen nog doen enzo
Beter zet je FOK! dan even uit en maak je het toch maar (even) afquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik heb een deadline om 5 uur. Maar ik heb totaaaaal geen concentratie
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk mij bang zijnzeer begrijpelijk. Doe maar stoer schat. Ik heb ook nog heksen onder me.. Je zult continu achterom kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Het is niet Fok die me afleid, maar die pijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter zet je FOK! dan even uit en maak je het toch maar (even) af
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk mij bang zijnStoer jochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
boring.quote:
Hmmmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet Fok die me afleid, maar die pijn
ik moest van jou!quote:
Die is wel leuker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn sad bunnys raken op dus ik geef het op verder
Altijd handigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zat niet te lurken. Ik heb mijn mensen die dat voor me doen.
En achteraf ben je maar wat blij dat je naar me hebt geluisterdquote:
omdat ik dan kei kei kei kei graag een puppie wil en dan moet ik weeeer dezelfde discussie gaan hebben met mijn vriendquote:
Ik hoopte dat het een gif was en dat ding alsnog afging.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn sad bunnys raken op dus ik geef het op verder
foei!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het een gif was en dat ding alsnog afging.
Haha, nee. Zo klein was hij niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht al
Dan had ie waaaay kleiner moeten zijn
Awwww. En een volwassen hond?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik dan kei kei kei kei graag een puppie wil en dan moet ik weeeer dezelfde discussie gaan hebben met mijn vriend
die ik dan, terecht, verlies en dan ben ik weer verdrietig
ben ik nog niet zeker van. Bepaalde personen moeten leren braaf te zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En achteraf ben je maar wat blij dat je naar me hebt geluisterd
nee dat is helaas ook geen optie nuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, nee. Zo klein was hij niet.
[..]
Awwww. En een volwassen hond?
Jammer. Honden zijn zo tof. Maar je moet er wel tijd voor hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is helaas ook geen optie nu
Dat noemen ze ook wel de Golden Smile.quote:
lief en schattig zeker weten, maar best saai....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |