Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Om uit de sleur te gerakenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Godverwe doen op een vaste datum altijd iets met onze vrienden en nu heeft iemand een filmavondje georganiseerd op die datum
waarom doe je dat?
het is toch geen sleur als iedereen dat altijd leuk vind?quote:
Ik vind dat altijd zoiets moeilijks, de eerste paar keer is het leuk, en na een tijdje wil je, hoe leuk het nogsteeds is, toch weer eens wat anders doen..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch geen sleur als iedereen dat altijd leuk vind?
en 7 uit 10 keer komt het toch niet van de grond omdat te weinig mensen kunnen
maar ik had juist besloten daar schijt aan te hebben en gewoon vol te houden
Ik verzeker je dat dat hierbij niet het geval is want het is pas voor de 2e keer weer in 2013quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zoiets moeilijks, de eerste paar keer is het leuk, en na een tijdje wil je, hoe leuk het nogsteeds is, toch weer eens wat anders doen..
Ik zou toch voor ons eigenste Buufje kiezen hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel goed uit.
Die mag wel mijn nieuwe buurvrouw worden
Goed punt Joof.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou toch voor ons eigenste Buufje kiezen hoor
Je bent gekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou toch voor ons eigenste Buufje kiezen hoor
Oke.quote:
Interessant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
De sector kanton van de rechtbank treft men aan in 59 plaatsen (locaties) uiteenlopend van Brielle, Heerenveen en Terneuzen tot Rotterdam en Amsterdam. Bij de sector kanton werkt soms één rechter (kantonrechter genaamd), zoals in Helmond, soms werken er meer dan tien, zoals in de vier grote steden. Een kantonrechter spreekt alleen recht (unus-rechtspraak). Dus ook als een stad meer rechters in de sector kanton heeft, verrichten zij hun werk onder eigen verantwoordelijkheid. natuurlijk komt het wel voor dat zij collega's raadplegen bij moeilijke zaken.
Meh, valt wel mee. Maar ik heb zo'n vermoeden dat Joof dat nog niet wist.quote:
Ik zeg ook altijd random feitjes, bijvoorbeeld over slakken, als mensen vragen om iets dat ze nog niet weten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh, valt wel mee. Maar ik heb zo'n vermoeden dat Joof dat nog niet wist.
Pokemon?quote:
en dan?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
De sector kanton van de rechtbank treft men aan in 59 plaatsen (locaties) uiteenlopend van Brielle, Heerenveen en Terneuzen tot Rotterdam en Amsterdam. Bij de sector kanton werkt soms één rechter (kantonrechter genaamd), zoals in Helmond, soms werken er meer dan tien, zoals in de vier grote steden. Een kantonrechter spreekt alleen recht (unus-rechtspraak). Dus ook als een stad meer rechters in de sector kanton heeft, verrichten zij hun werk onder eigen verantwoordelijkheid. natuurlijk komt het wel voor dat zij collega's raadplegen bij moeilijke zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jarig, ei. Dat weet je wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd random feitjes, bijvoorbeeld over slakken, als mensen vragen om iets dat ze nog niet weten.
[..]
Pokemon?
Dan weet ik eindelijk wat voor cadeautje ik krijg. Al sinds augustus wordt er al iets geplot hier in huis. Ik heb een hekel aan verrassingen.quote:
oooh ik voel je!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jarig, ei. Dat weet je wel.
[..]
Dan weet ik eindelijk wat voor cadeautje ik krijg. Al sinds augustus wordt er al iets geplot hier in huis. Ik heb een hekel aan verrassingen.
En stiekem is het zoooo leukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jarig, ei. Dat weet je wel.
[..]
Dan weet ik eindelijk wat voor cadeautje ik krijg. Al sinds augustus wordt er al iets geplot hier in huis. Ik heb een hekel aan verrassingen.
Hier is het al de hele dag droogquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:05 schreef PeuRac het volgende:
Waarom stopt het niet met regenen vandaag
ben bijna doorweekt
Ja, precies dat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh ik voel je!
mijn vriend doet dat ook altijd en dan raak ik zo verscheurt!
want dan wil ik het weten, maar ik wil ook de verrassing behouden
en ik zit hemelsbreed nog geen 50km bij je vandaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag droog
Ja, maar drie maanden is zoooooo lang.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en ik zit hemelsbreed nog geen 50km bij je vandaan
Maar je moet ook niet willen radenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies dat.En ik dacht dat ik het wist, maar D vertelt dan dat het dat helemaal niet is. Maar hij kan natuurlijk ook liegen met een stalen gezicht.
Maar ik ben altijd zo nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet willen raden
Dudettequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke.
Paintballen.quote:
Snap ik wel. Maar toch. Als je het al raad, is het toch ook niet leuk meer?quote:
ik ook! daarom is het zo'n leuk spelletjequote:
dat is briljant, paar maanden geleden voor het eerst gedaan. Had een week erna nog bloeduitstortingenquote:
Nou ja, het is zoals rhubarbje zei, ik zit dan echt in een dilemma. Ik wil het een verrassing houden, maar ik wil het ook gewoon weten. Dan weet ik waar ik me op verheug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar toch. Als je het al raad, is het toch ook niet leuk meer?
Dat is wel jammer. Die van mij is net zo erg als ik, wel leuk om hem er mee te plagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook! daarom is het zo'n leuk spelletje
andersom werkt het helemaal nietmijn vriend geeft geen fuck
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is briljant, paar maanden geleden voor het eerst gedaan. Had een week erna nog bloeduitstortingen
Ik vind het in ieder geval heel stom als iemand de verrassing verpest. Wie dan ook en op welke manier dan ook. Een verrassing is niet voor niets een verrassing.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het is zoals rhubarbje zei, ik zit dan echt in een dilemma. Ik wil het een verrassing houden, maar ik wil het ook gewoon weten. Dan weet ik waar ik me op verheug.
Het is geniaal om te doen, lekker plegen en af en toe aan helpen herinnerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, het is zoals rhubarbje zei, ik zit dan echt in een dilemma. Ik wil het een verrassing houden, maar ik wil het ook gewoon weten. Dan weet ik waar ik me op verheug.
[..]
Dat is wel jammer. Die van mij is net zo erg als ik, wel leuk om hem er mee te plagen.
Ik zou sowieso nooit zeggen wat het dan isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval heel stom als iemand de verrassing verpest. Wie dan ook en op welke manier dan ook. Een verrassing is niet voor niets een verrassing.
Mijn broertje had het bijna verpest. Ik wilde iets kopen en toen zei hij heel nadrukkelijk dat ik dat niet mocht doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval heel stom als iemand de verrassing verpest. Wie dan ook en op welke manier dan ook. Een verrassing is niet voor niets een verrassing.
Of neppe hints geven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is geniaal om te doen, lekker plegen en af en toe aan helpen herinneren
Zoals?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn vriend geeft wel briljante kado's
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
Natik ook met mijn grote mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn foodprocessorquote:
dat is ook geniaal ja. Of zeggen dat je het op gaat halen en dan inchecken bij iets wat zij totaal niet leuk vindquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Of neppe hints geven.Of hints die niet bij elkaar passen.
Nice!quote:
Whehehehe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ook geniaal ja. Of zeggen dat je het op gaat halen en dan inchecken bij iets wat zij totaal niet leuk vind
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ook geniaal ja. Of zeggen dat je het op gaat halen en dan inchecken bij iets wat zij totaal niet leuk vind
mijn stiefzusje mocht toen ze 5 was ook ooit een hint geven maar hij moest niks verraden:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Of neppe hints geven.Of hints die niet bij elkaar passen.
Ik kan soms best gemeen zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Whehehehe.Dat ga ik ook doen als D een verrassing krijgt.
Je krijgt het uiteindelijk toch wel. Niet meer aan denken tot die tijd. Simpelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef Fera het volgende:
Inchecken bij de Arenaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Whehehehe.Dat ga ik ook doen als D een verrassing krijgt.
Geniaal wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn stiefzusje mocht toen ze 5 was ook ooit een hint geven maar hij moest niks verraden:
It has wheels
het was een stereotoren
Zeggen dat je aan iets niet moet denken maakt het erger.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je krijgt het uiteindelijk toch wel. Niet meer aan denken tot die tijd. Simpel
ik heb een kadotjes verslaving!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hou niet van cadeautjes en/of verrassingen.
Maar jij bent dan ook nog een puber. Die schopt overal tegenaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Komt dat door hem of had je die verslaving al?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een kadotjes verslaving!
mijn vriend neemt ook altijd wat voor mij mee als hij een weekend weg is of zo
Ik zeg niet dat het moet maar dat je het kan proberen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeggen dat je aan iets niet moet denken maakt het erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietes, dan doet mijn voet pijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog een puber. Die schopt overal tegenaan
had ik alquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt dat door hem of had je die verslaving al?
Moet je kisten aandoen. Je bent ook geen slimme puber jij..quote:
Inderdaad. Wat een bazin!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand iets meegekregen van de VN vergadering?
Ik heb er een nieuwe favoriete vrouw bij
http://www.dewereldmorgen(...)emene-vergadering-vn
Ondanks een pittig kapsel een wijze vrouw die het voortouw neemt en zegt waar het op staat.
Hadden wij maar zo'n leider.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het moet maar dat je het kan proberen!Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga straks waarschijnlijk even tekenen. Wellicht denk ik dan aan andere dingen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
+1quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
Als je je dankbaarheid maar goed weet te tonen daarnaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had ik al
ik ben echt een prinsesje en word graag zo behandeld dus daar horen legio kadotjes bij
een beetje! NL loopt enorm achter op het gebied van vrouwenemancipatie!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een bazin!
Sowieso, dat er in Nederland nog nooit een vrouwelijke MP is gekozen. We lopen eigenlijk een beetje achter.
Of we een man of vrouw hebben als MP maakt me niet zoveel uit, zolang deze persoon maar het meest geschikt is. Het is echter wel opvallend dat we eigenlijk nooit een serieuze vrouwelijke kandidaat hebben. Zelfs de meest bekende vrouwen in de Nederlandse politiek worden niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een bazin!
Sowieso, dat er in Nederland nog nooit een vrouwelijke MP is gekozen. We lopen eigenlijk een beetje achter.
Valentijn is sowieso commerciële kutzooiquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Om maar te zwijgen over valentijnskaarten
oh ik doe ook graag dingen voor andere mensen hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als je je dankbaarheid maar goed weet te tonen daarna
Princess by day, slut by night?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had ik al
ik ben echt een prinsesje en word graag zo behandeld dus daar horen legio kadotjes bij
Als er maar een naam op staat. Kaarten zonder naam, dan moet ik raden bahquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Om maar te zwijgen over valentijnskaarten
Je kan ook cadeautjes geven zonder geld. Handgemaakte cadeautjes zijn 10000x beter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik doe ook graag dingen voor andere mensen hoor
daarom geven we elkaar geen kadotjes dit jaarer zijn te veel mensen waar ik iets voor wil kopen dit jaar en ik heb geen geld
maar ik vind het echt leuk om persoonlijke kadotjes uit te zoeken en begin altijd al eind oktober er mee
Sommige mensenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een cadeau gevonden voor Feertje haar verjaardag.
[ afbeelding ]
dat zou een echt net meisje natuurlijk nooit benoemenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Princess by day, slut by night?
Dat is ook zo. Je moet geen vrouw kiezen puur omdat het eerlijk is tegenover vrouwen. Maar ik kan me niet voorstellen dat Nederland alleen geschikte mannen als kandidaat heeft. Alleen hoor je nog vaak gebrul dat vrouwen achter het aanrecht horen te staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of we een man of vrouw hebben als MP maakt me niet zoveel uit, zolang deze persoon maar het meest geschikt is. Het is echter wel opvallend dat we eigenlijk nooit een serieuze vrouwelijke kandidaat hebben. Zelfs de meest bekende vrouwen in de Nederlandse politiek worden niet serieus genomen.
Whahahahahaha.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een cadeau gevonden voor Feertje haar verjaardag.
[ afbeelding ]
dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan ook cadeautjes geven zonder geld. Handgemaakte cadeautjes zijn 10000x beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |