Ja maar soms is er gewoon geen plek en val je heel erg tussen het wal en het schip.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me meteen serieus af wat er dan met zo'n kind moet worden. Je bent als ouder niet zomaar geschikt om les te geven. Zeker een kind met meerdere problemen waar je totaal geen kaas hebt gegeten, dan is het weinig toekomst voor een kind.
Wanneer een kind daadwerkelijk zulke problemen heeft op regulier onderwijs, dan is naar mijn mening een onderzoekstraject voor diagnose en begeleiding jeugdzorg om het kind de juiste vorm van onderwijs te laten krijgen.
Mediamarkt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef PureEvil het volgende:
Hier stond er 1 in de folder voor 350. (Bij de Medimax)
Ah, EINZ!quote:
Wil je perse een merk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef PureEvil het volgende:
Er zijn al nieuwe wasmachine's onder de 250 te vinden, ik weet dat veel mensen hun apparatuur juist uit duitsland halen dus ze moeten er ook zijn bij jullie van die prijsklassequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef PureEvil het volgende:
Is ook 219 op afbetaling geen optie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:36 schreef PureEvil het volgende:
nee merk interesseert me niks, als ie t maar doetMaar moet er wel een beetje stevig uitzien zegmaar (Bij de droger hebben we ook een iets duurdere gekocht omdat de goedkope gewoon waardeloos eruit zagen/voelden)
Maarja, geen geld he :/
Op de onze zit een optie waarbij je tijd kunt instellen, zodat je hem alleen 's nachts kunt laten draaien. Erg handigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:38 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben vorige keer juist een wat duurdere gekocht (voor ons doen dan), hele grote trommel, A+++ label enzo... best wel leuk ding. Grote trommel is handig, we wassen nu nog maar 3 a 4 keer per week
. Beetje handig plannen dan kan dan best. En we wassen vrij zuinig dus en ook nog eens op nachttarief tijden, tikt best leuk aan zo bij elkaar.
Hij moet het maar volhouden....Januari krijgen we toch weer kinderbijslag? Betaal ik het daar wel van.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Op de onze zit een optie waarbij je tijd kunt instellen, zodat je hem alleen 's nachts kunt laten draaien. Erg handig![]()
Zou hij het nog uithouden tot december PE? Of krijg je geen 13e maand?
Heb je geen spulletjes liggen die je niet meer gebruikt, spul op marktplaats gooien en zo een wasmachine bij elkaar verkopen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:43 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Hij moet het maar volhouden....Januari krijgen we toch weer kinderbijslag? Betaal ik het daar wel van.....
Ja een hoop kleding....Ga ik vanmiddag ff mee aan de gangquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je geen spulletjes liggen die je niet meer gebruikt, spul op marktplaats gooien en zo een wasmachine bij elkaar verkopen?
2e hands heb je zoiets ook al voor een prikkie, bij een klein witgoed zaakje met alleen maar 2e hands & reparatie. Voor als ie het echt niet meer doet voor de kinderbijslag komt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:36 schreef PureEvil het volgende:
nee merk interesseert me niks, als ie t maar doetMaar moet er wel een beetje stevig uitzien zegmaar (Bij de droger hebben we ook een iets duurdere gekocht omdat de goedkope gewoon waardeloos eruit zagen/voelden)
Maarja, geen geld he :/
Ik wil geen 2ehands.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
2e hands heb je zoiets ook al voor een prikkie, bij een klein witgoed zaakje met alleen maar 2e hands & reparatie. Voor als ie het echt niet meer doet voor de kinderbijslag komt.
Die beko dingen schijnen echt goed te zijn, ik hoor er iig veel goede verhalen over!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef Resonancer het volgende:
De volgende wordt 'n BEKO met 11 kg laadvermogen.
Die hebben tico en ik dus gekocht bij de mediamarkt de 7kg versie dan . Prima ding!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Die beko dingen schijnen echt goed te zijn, ik hoor er iig veel goede verhalen over!
welk merk is dat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef moussy het volgende:
Ik heb een goedkope afvoerdroger, 20 minuten over een volle (7kilo) handdoeken wasik moet geen condensdroger meer, iedere keer mn badkamer zeiknat, en duurde allejezus lang om te drogen.
Dan wordt het dus wachten tot je genoeg geld hebt. En hopen dat je oude het nog even blijft doen.quote:
wij ehbben een condensdroger want geen plek voor een afvoer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef moussy het volgende:
Ik heb een goedkope afvoerdroger, 20 minuten over een volle (7kilo) handdoeken wasik moet geen condensdroger meer, iedere keer mn badkamer zeiknat, en duurde allejezus lang om te drogen.
ik heb in een kast op zolder een vaste verbinding naar buiten aan laten leggen naar buiten, speciaal voor de droger. en mijn ervaring is dat drogers met slang goedkoper zijn en ook beter drogen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef simmu het volgende:
waarom willen jullie eigenlijk geen condensdroger? ik heb er eentje en die is prima hoor (moest 10 jaar terug toen ik op een flat woonde, daar kon toen zo'n andere niet)
ik heb nu ook alles ophangen en eerlijk gezegd valt het me alleszins mee .quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen geld voor een droger, ik hang gewoon alles op.
Nee geen last van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nu ook alles ophangen en eerlijk gezegd valt het me alleszins mee .
oké het duurt lang, maar de handdoeken zijn niet de schuurplanken die ik me van vroeger herinner.
of gaat dat nog komen als ze maar vaak genoeg hangend drogen?
dat komt toch door buiten drogen . ipv binnen ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Ja, dat stuk had ik meegekregen maar ik snap niet waarom iemand vrijwillig voor een camera van Hart van Nederland gaat staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef simmu het volgende:
ze willen van de gemeente de brandweerkazerne hier in het dorp sluiten keshet. en dat lijkt iedereen (behalve de gemeenteraad dan) een heel, heel, heel slecht idee. de landelijke norm voor aanrijden is 15 minuten, dat halen ze hier om te beginnen maar in 40% van alle branden. indien de kazerne hier sluit, komen we op gemiddeld (!) 18 minuten aanrijtijd schatten ze, plus valt een deel van de buitengebieden dan helemaal buiten de dekkingsgraad.
leuk voor de toeristen; huur een huisje, neem wel ff zelf je brandblussertje mee. hendig ook zo 's zomers met al dat bos hier. en de verzekeringen hebben al laten weten dat de premies voor je brandverzekering dan ook omhoog gaan
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef Joene het volgende:
[..]
dat komt toch door buiten drogen . ipv binnen ?
ik ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, dat stuk had ik meegekregen maar ik snap niet waarom iemand vrijwillig voor een camera van Hart van Nederland gaat staan.
Het is niet zo zacht als uit de droger. Maar ik gebruik wasverzachter en hang ze binnen te drogen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
mijn superzachte handdoeken werden tot vorige week in de droger gedroogd.
mijn moeder hing vroeger alles op (binnen en buiten) en bij het vouwen had je bijna karate nodig
en bij gebruik was je meteen gescrubt
Buiten werd het volgens mij hard en binnen nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
mijn superzachte handdoeken werden tot vorige week in de droger gedroogd.
mijn moeder hing vroeger alles op (binnen en buiten) en bij het vouwen had je bijna karate nodig
en bij gebruik was je meteen gescrubt
ja dat is hier nu ook zo. maar ze zeggen dat ze beter drogen als ze niet in de droger geweest zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is niet zo zacht als uit de droger. Maar ik gebruik wasverzachter en hang ze binnen te drogen.
Ik vind het eigenlijk juist wel lekker als ze wat ruwer zijn, meteen gescrubt. In de zomer hangt bij ons dus ook alles buiten, maar in de winter heb ik geen zin in een rek in de huiskamer, dus gaat het de droger in. En die paar dingen die niet in de droger mogen kunnen op een klein rekje aan een deur boven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nu ook alles ophangen en eerlijk gezegd valt het me alleszins mee .
oké het duurt lang, maar de handdoeken zijn niet de schuurplanken die ik me van vroeger herinner.
volgens mij was het andersom. stilstaand drogen wordt hard en bewegend drogen zachter (buiten in de wind)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Buiten werd het volgens mij hard en binnen nietzoiets
nou dat dus idd. Scheelt een bak geld aan stroom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef lady-wrb het volgende:
en mijn ervaring is dat drogers met slang goedkoper zijn en ook beter drogen.
Oet Moarnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar ik ga dus wel kijken, want ik wil wel weten wie ze daar zo gek voor hebben gekregen
hier geen last van. blijven zacht, gebruik geen wasverzachter, handdoeken drogen op t rek of op de verwarmingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
Alle handdoeken zonder wasdroger worden hard, ongeacht waar ze gedroogd zijn
Geen last van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
Van handdoekstof.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef Luigi het volgende:
Ligt natuurlijk ook heel erg aan het materiaal waar de handdoek van is gemaakt he.
of van het zoutkristallen gehalte in het water ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef Luigi het volgende:
Ligt natuurlijk ook heel erg aan het materiaal waar de handdoek van is gemaakt he.
je moet ze af en toe wel ff wassenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
Je bent toch schoon als je je afdroogt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |