Ja maar soms is er gewoon geen plek en val je heel erg tussen het wal en het schip.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me meteen serieus af wat er dan met zo'n kind moet worden. Je bent als ouder niet zomaar geschikt om les te geven. Zeker een kind met meerdere problemen waar je totaal geen kaas hebt gegeten, dan is het weinig toekomst voor een kind.
Wanneer een kind daadwerkelijk zulke problemen heeft op regulier onderwijs, dan is naar mijn mening een onderzoekstraject voor diagnose en begeleiding jeugdzorg om het kind de juiste vorm van onderwijs te laten krijgen.
Mediamarkt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef PureEvil het volgende:
Hier stond er 1 in de folder voor 350. (Bij de Medimax)
Ah, EINZ!quote:
Wil je perse een merk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef PureEvil het volgende:
Er zijn al nieuwe wasmachine's onder de 250 te vinden, ik weet dat veel mensen hun apparatuur juist uit duitsland halen dus ze moeten er ook zijn bij jullie van die prijsklassequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:29 schreef PureEvil het volgende:
Is ook 219 op afbetaling geen optie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:36 schreef PureEvil het volgende:
nee merk interesseert me niks, als ie t maar doetMaar moet er wel een beetje stevig uitzien zegmaar (Bij de droger hebben we ook een iets duurdere gekocht omdat de goedkope gewoon waardeloos eruit zagen/voelden)
Maarja, geen geld he :/
Op de onze zit een optie waarbij je tijd kunt instellen, zodat je hem alleen 's nachts kunt laten draaien. Erg handigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:38 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben vorige keer juist een wat duurdere gekocht (voor ons doen dan), hele grote trommel, A+++ label enzo... best wel leuk ding. Grote trommel is handig, we wassen nu nog maar 3 a 4 keer per week
. Beetje handig plannen dan kan dan best. En we wassen vrij zuinig dus en ook nog eens op nachttarief tijden, tikt best leuk aan zo bij elkaar.
Hij moet het maar volhouden....Januari krijgen we toch weer kinderbijslag? Betaal ik het daar wel van.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Op de onze zit een optie waarbij je tijd kunt instellen, zodat je hem alleen 's nachts kunt laten draaien. Erg handig![]()
Zou hij het nog uithouden tot december PE? Of krijg je geen 13e maand?
Heb je geen spulletjes liggen die je niet meer gebruikt, spul op marktplaats gooien en zo een wasmachine bij elkaar verkopen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:43 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Hij moet het maar volhouden....Januari krijgen we toch weer kinderbijslag? Betaal ik het daar wel van.....
Ja een hoop kleding....Ga ik vanmiddag ff mee aan de gangquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je geen spulletjes liggen die je niet meer gebruikt, spul op marktplaats gooien en zo een wasmachine bij elkaar verkopen?
2e hands heb je zoiets ook al voor een prikkie, bij een klein witgoed zaakje met alleen maar 2e hands & reparatie. Voor als ie het echt niet meer doet voor de kinderbijslag komt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:36 schreef PureEvil het volgende:
nee merk interesseert me niks, als ie t maar doetMaar moet er wel een beetje stevig uitzien zegmaar (Bij de droger hebben we ook een iets duurdere gekocht omdat de goedkope gewoon waardeloos eruit zagen/voelden)
Maarja, geen geld he :/
Ik wil geen 2ehands.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
2e hands heb je zoiets ook al voor een prikkie, bij een klein witgoed zaakje met alleen maar 2e hands & reparatie. Voor als ie het echt niet meer doet voor de kinderbijslag komt.
Die beko dingen schijnen echt goed te zijn, ik hoor er iig veel goede verhalen over!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:16 schreef Resonancer het volgende:
De volgende wordt 'n BEKO met 11 kg laadvermogen.
Die hebben tico en ik dus gekocht bij de mediamarkt de 7kg versie dan . Prima ding!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Die beko dingen schijnen echt goed te zijn, ik hoor er iig veel goede verhalen over!
welk merk is dat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef moussy het volgende:
Ik heb een goedkope afvoerdroger, 20 minuten over een volle (7kilo) handdoeken wasik moet geen condensdroger meer, iedere keer mn badkamer zeiknat, en duurde allejezus lang om te drogen.
Dan wordt het dus wachten tot je genoeg geld hebt. En hopen dat je oude het nog even blijft doen.quote:
wij ehbben een condensdroger want geen plek voor een afvoer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:06 schreef moussy het volgende:
Ik heb een goedkope afvoerdroger, 20 minuten over een volle (7kilo) handdoeken wasik moet geen condensdroger meer, iedere keer mn badkamer zeiknat, en duurde allejezus lang om te drogen.
ik heb in een kast op zolder een vaste verbinding naar buiten aan laten leggen naar buiten, speciaal voor de droger. en mijn ervaring is dat drogers met slang goedkoper zijn en ook beter drogen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef simmu het volgende:
waarom willen jullie eigenlijk geen condensdroger? ik heb er eentje en die is prima hoor (moest 10 jaar terug toen ik op een flat woonde, daar kon toen zo'n andere niet)
ik heb nu ook alles ophangen en eerlijk gezegd valt het me alleszins mee .quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen geld voor een droger, ik hang gewoon alles op.
Nee geen last van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nu ook alles ophangen en eerlijk gezegd valt het me alleszins mee .
oké het duurt lang, maar de handdoeken zijn niet de schuurplanken die ik me van vroeger herinner.
of gaat dat nog komen als ze maar vaak genoeg hangend drogen?
dat komt toch door buiten drogen . ipv binnen ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Ja, dat stuk had ik meegekregen maar ik snap niet waarom iemand vrijwillig voor een camera van Hart van Nederland gaat staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef simmu het volgende:
ze willen van de gemeente de brandweerkazerne hier in het dorp sluiten keshet. en dat lijkt iedereen (behalve de gemeenteraad dan) een heel, heel, heel slecht idee. de landelijke norm voor aanrijden is 15 minuten, dat halen ze hier om te beginnen maar in 40% van alle branden. indien de kazerne hier sluit, komen we op gemiddeld (!) 18 minuten aanrijtijd schatten ze, plus valt een deel van de buitengebieden dan helemaal buiten de dekkingsgraad.
leuk voor de toeristen; huur een huisje, neem wel ff zelf je brandblussertje mee. hendig ook zo 's zomers met al dat bos hier. en de verzekeringen hebben al laten weten dat de premies voor je brandverzekering dan ook omhoog gaan
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef Joene het volgende:
[..]
dat komt toch door buiten drogen . ipv binnen ?
ik ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja, dat stuk had ik meegekregen maar ik snap niet waarom iemand vrijwillig voor een camera van Hart van Nederland gaat staan.
Het is niet zo zacht als uit de droger. Maar ik gebruik wasverzachter en hang ze binnen te drogen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
mijn superzachte handdoeken werden tot vorige week in de droger gedroogd.
mijn moeder hing vroeger alles op (binnen en buiten) en bij het vouwen had je bijna karate nodig
en bij gebruik was je meteen gescrubt
Buiten werd het volgens mij hard en binnen nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
mijn superzachte handdoeken werden tot vorige week in de droger gedroogd.
mijn moeder hing vroeger alles op (binnen en buiten) en bij het vouwen had je bijna karate nodig
en bij gebruik was je meteen gescrubt
ja dat is hier nu ook zo. maar ze zeggen dat ze beter drogen als ze niet in de droger geweest zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is niet zo zacht als uit de droger. Maar ik gebruik wasverzachter en hang ze binnen te drogen.
Ik vind het eigenlijk juist wel lekker als ze wat ruwer zijn, meteen gescrubt. In de zomer hangt bij ons dus ook alles buiten, maar in de winter heb ik geen zin in een rek in de huiskamer, dus gaat het de droger in. En die paar dingen die niet in de droger mogen kunnen op een klein rekje aan een deur boven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb nu ook alles ophangen en eerlijk gezegd valt het me alleszins mee .
oké het duurt lang, maar de handdoeken zijn niet de schuurplanken die ik me van vroeger herinner.
volgens mij was het andersom. stilstaand drogen wordt hard en bewegend drogen zachter (buiten in de wind)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Buiten werd het volgens mij hard en binnen nietzoiets
nou dat dus idd. Scheelt een bak geld aan stroom.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef lady-wrb het volgende:
en mijn ervaring is dat drogers met slang goedkoper zijn en ook beter drogen.
Oet Moarnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar ik ga dus wel kijken, want ik wil wel weten wie ze daar zo gek voor hebben gekregen
hier geen last van. blijven zacht, gebruik geen wasverzachter, handdoeken drogen op t rek of op de verwarmingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
Alle handdoeken zonder wasdroger worden hard, ongeacht waar ze gedroogd zijn
Geen last van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
Van handdoekstof.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef Luigi het volgende:
Ligt natuurlijk ook heel erg aan het materiaal waar de handdoek van is gemaakt he.
of van het zoutkristallen gehalte in het water ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:45 schreef Luigi het volgende:
Ligt natuurlijk ook heel erg aan het materiaal waar de handdoek van is gemaakt he.
je moet ze af en toe wel ff wassenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
Je bent toch schoon als je je afdroogt?quote:
Voor 320 eu had je een nieuwe gehad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:50 schreef Vlindur het volgende:
Godverdomme. Dit om hem aan de praat te krijgen kostte 120 euro. Maar nu blijkt het/de(?) module ook kapot te zijn. Ik kan de instellingen nu niet meer apart instellen. Ik moet hem nu gewoon op tijd zetten (1 uur, 30 minuten) om Dąt te fixen zijn we rond de FOKKING 200 euro kwijt![]()
![]()
![]()
Dus voorlopig doe ik het zo wel. Eerst maar eens overleggen met manlief wanneer we dat laten fixen. Maar die is nu natuurlijk onbereikbaar en ik kan de bon (natuurlijk) ook niet niet vinden![]()
![]()
Ja echt he. Dit kloteding heeft meer dan 700 euro gekost.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voor 320 eu had je een nieuwe gehad.
Tering!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja echt he. Dit kloteding heeft meer dan 700 euro gekost.
Dat hij dan maar 21 cent per wasbeurt gebruikt is dan wel leuk, want volgens de monteur doet de rest er zo'n 2 euro over.
Per 5 minuten... zucht..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef moussy het volgende:
Ik was al 6 tientjes kwijt voor een scherf in de pomp van mn vaatwasser, de monteur was zo aardig om geen arbeidsloon te rekenen, wat per 5 minuten ging
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef PureEvil het volgende:
Nou, verdomme. Nu centrifugeert ie ook al niet meer![]()
![]()
Trouwens, dat arbeidsloon in NL vind ik belachelijk, hier was ik vorige keer 35 euro kwijt, zat iets tussen de wasmachine, een sok ofzo...
Maar als hij het nu toch niet doet, dan heeft de monteur zijn werk toch niet goed gedaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef PureEvil het volgende:
Nou, verdomme. Nu centrifugeert ie ook al niet meer![]()
![]()
Trouwens, dat arbeidsloon in NL vind ik belachelijk, hier was ik vorige keer 35 euro kwijt, zat iets tussen de wasmachine, een sok ofzo...
Nee toen deed ie nog wel normaal. dat gerammel kwam pas later, dus dat is niet de schuldvan de monteur.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar als hij het nu toch niet doet, dan heeft de monteur zijn werk toch niet goed gedaan?
Dan moet hij toch terug komen om dat ding wel werkend af te leveren?
Het is oant moarn.quote:
Haha, die discussie gaan we straks aan. Ik gok dat Sasha geel wil, want dat is zgn goud, en Oscar zal de rode willen, want dat is zgn roze.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Tx!
[..]
Haha, die discussie gaan we straks aan. Ik gok dat Sasha geel wil, want dat is zgn goud, en Oscar zal de rode willen, want dat is zgn roze.![]()
Maar goed, ik denk dat ik voor hen toch de triptraps maar erbij zet... Wel jammer, maar wel beter.
hij stond er toch al dik 5 minuten?quote:
ehm neequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef Gaoxing het volgende:
Eens rustig op de bank gaan zitten is zeg maar niet echt jouw ding he, lady-wrb?
haha die zijn niet van mij, ik ben slechts rijbewijsloze bijrijderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef Gaoxing het volgende:
Eens rustig op de bank gaan zitten is zeg maar niet echt jouw ding he, lady-wrb?
Edit: en dat sloeg dus op de hondekoekjes, niet op de bekeuringen.
dat meurt gigantisch naar pindakaas, dat is niet te missenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:53 schreef Gaoxing het volgende:
En dan maar hopen dat je ze niet door elkaar haaltMet name het hondekoekjesdeeg, dan...
koekjes die je in een special ijzer maakt en dan vullen met walnoot en dulce de lechequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Oreshki??? dat zegt mij dus helemaal niks he.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Oreshki??? dat zegt mij dus helemaal niks he.
Whoah stuur mij een doosje?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van ditum en de laatste keer had ik ze ook nog voor de helft in gesmolten chocola gedoopt.
als ik eens in de buurt ben, zal ik aan je denken, oke?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whoah stuur mij een doosje?
Ik moet ook nog ff betalen. 131 eurootjes omdat ik snel naar huis wilde om vakantie te vieren. Zonde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef lady-wrb het volgende:
en er rolden vandaag wel twee bekeuringen binnen.
2 kilometer te hard en 7 kilometer te hard. wat een feest zeg.
Als je ooit bij mij in de buurt komt houd ik mij ook aanbevolen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als ik eens in de buurt ben, zal ik aan je denken, oke?
oeps, dat was dus al uitgelegd. Sorry, beetje moe.quote:
ik heb vrienden in 's gravenzande. is dat een beetje jouw kant op?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Graag! Dan krijg jij van mij iets anders lekkers/leuks/creatiefs/whatever
en welke buurt is dat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als je ooit bij mij in de buurt komt houd ik mij ook aanbevolen.
Veel meer dan arretjescake of ijstaart kan ik niet maken. maar wellicht vind je dat ook lekker.
Rij meteen ff langs Maasdijk dan!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb vrienden in 's gravenzande. is dat een beetje jouw kant op?
Jup' dat is hier 10 minuutjes vandaan ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb vrienden in 's gravenzande. is dat een beetje jouw kant op?
maasdijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rij meteen ff langs Maasdijk dan!
haha zaanse schans. ik was er ook nog nooit geweest en nu woon ik er 10 minuten vanaf ofzo en ik ben er in 12 jaar hooguit 2 keer geweestquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup' dat is hier 10 minuutjes vandaan ofzolaat maar weten wanneer je komt! En anders kom ik eens jouw kant op, ik wil de zaanse schans eens bezoeken
mijn oom woont in maassluis, maar daar kom ik al jaaaaren niet meer.quote:
Moh.quote:
Af en toe steken die tuindersgenen nog ff de kop opquote:
De boer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Af en toe steken die tuindersgenen nog ff de kop op
Ik was vorige week nog in Maasdijk. Lijkt wel lichtjaren geleden dat ik daar semi-woonde. Ik herkende niks meeralleen de bakker en de snackbar
http://www.bungalowspecia(...)ndal-greenparks.htmlquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek een heenkomen in de week van oud en nieuw zonder vuurwerk. Das zo makkelijk niet.
o jee, wat een verhaal, maar fijn dat het goed afliep! ik kan me de stress goed voorstellenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Prachtig, je stoelen bij je tafel BE <3
Nou zat meegemaakt... Op de eerste dag, zo'n 1,5 uur na aankomst waren we mijn moeder al kwijt bij een of ander vago rommelmarktje vol zigeuners en zakkenrollers... Ik zag haar al ergens neergestoken en beroofd in de bosjes liggen. Gelukkig bleek ze naar een hotel te zijn gelopen en had ze haar eigen deurpasje van het hotel bij zich, en van daaruit is ze op de taxi gezet naar ons eigen hotel, waar ik al heen gebeld had om te informeren en net toen we onderweg naar de politie waren werden we gebeld dat ze daar naar onderweg was. Stress!!! En paniek! Maar gelukkig heeft ze verder goed naar ons geluisterd
Ja. En nee. Het is erg duur, bovendien wordt er aan de andere kant van de straat wel vuurwerk afgestoken natuurlijk.quote:
er staat me bij dat er vorig jaar een item bij hart van nederland oid was over mensen die vuurwerkloos oud en nieuw doorbrachten, maar daar kan ik zo gauw niet iets over vinden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. En nee. Het is erg duur, bovendien wordt er aan de andere kant van de straat wel vuurwerk afgestoken natuurlijk.
Maar goed. We moeten nog even goed kijken.
Jen is al bang als het harder waait. Vorig jaar heeft ze op een matrasje achter de bank liggen beven. Dus vorig jaar hebben we al besloten dat het absoluut anders moet.quote:
Maar verder, wat een stad! Prachtig om te zien en zo veel te zien ook. Goeie keukens, alleen die geur is gewoon goor. Je ruikt in elke straat een pieslucht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o jee, wat een verhaal, maar fijn dat het goed afliep! ik kan me de stress goed voorstellen
in dat geval kan je hier in de buurt ook wat zoeken. Ergens 'buiten' dan is het rustig zat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. En nee. Het is erg duur, bovendien wordt er aan de andere kant van de straat wel vuurwerk afgestoken natuurlijk.
Maar goed. We moeten nog even goed kijken.
het staat al zo lang op mijn verlanglijstje om er eens samen heen te gaan. maar dan moet ik wel die slungel van me onder dak krijgen. dat maakt het wat gecompliceerder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar verder, wat een stad! Prachtig om te zien en zo veel te zien ook. Goeie keukens, alleen die geur is gewoon goor. Je ruikt in elke straat een pieslucht.
Ooh, wat sneu. Ik ben hier zelf de angsthaas. Vuurwerk niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen is al bang als het harder waait. Vorig jaar heeft ze op een matrasje achter de bank liggen beven. Dus vorig jaar hebben we al besloten dat het absoluut anders moet.
ik ook. ik heb voor mijn 40ste nog geen rotje aangeraakt. hier hebben we meestal geen vuurwerk met oud en nieuw. L. zit meestal bij zijn vader. ik geef m dan geld mee om daar wat te kopen en hij krijgt daar ook altijd wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:23 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ooh, wat sneu. Ik ben hier zelf de angsthaas. Vuurwerk niet aan mij besteed.
Indrukwekkend, heel mooi... en wat een lichtval en genot voor iemand die van glas en lood houdt <3quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:19 schreef flowerbox het volgende:
Wat een verhaal met je moeder, Rocka!
Hoe was de sagrada?
wat zieligquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen is al bang als het harder waait. Vorig jaar heeft ze op een matrasje achter de bank liggen beven. Dus vorig jaar hebben we al besloten dat het absoluut anders moet.
Ik zat ook al de hele tijd te denken wat ik zou doen in zo'n situatie. Veel verder dan een ipad o.i.d. met een hoofdtelefoon kom ik ook niet...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zielig
ik kan me voorstellen dat je dan met je handen in het haar zit, wat je daar mee aanmoet
J'dorp aan zeequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik zoek een heenkomen in de week van oud en nieuw zonder vuurwerk. Das zo makkelijk niet.
uhmm belgie is best erg qua vuurwerk, sowieso doordat je idd het hele jaar door vuurwerk kunt kopen, maar ook door de vele vuurwerkfestivals rond die tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef Saffier het volgende:
Hoe is Belgiė qua vuurwerk? Als dat te doen is zou ik eens kijken naar de Oostappengroep daar. Net over de grens bij Eindhoven. Park zonder zwembad, maar geweldig herfstvakantie gevierd vorig jaar.
Ja maar kan zijn dat dat op het park niet mag. Wij zijn erg goedkoop op vakantie geweest daar toen, ik hoop dat Ticoo er wat aan heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Daar kun je het hele jaar door vuurwerk kopen en afsteken volgens mij. Zo ook in Noorwegen, maar daar is het wel erg stil als je in een vissershutje achteraf O&N viert (de mooiste jaarwisselingen tot nu toe).
http://www.libemavakantie(...)menten/kerstvakantie ik zou hier eens naar informeren... (mits het binnen je budget past)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Van mij hoeft het niet , heb er geen hekel aan , maar ook niet de behoefte om 300 eu de lucht in te schieten zegmaarquote:
Zit je daar op een park met allemaal zenuwpeeshondenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:58 schreef As1981 het volgende:
Cp heeft toch ook vuurwerkvrije parken? Althans kan me daar iets van herinneren. Dat voor mensen met honden daar gebruik van maken.
Nee want geen vuurwerk dus die honden gedragen zich normaal ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit je daar op een park met allemaal zenuwpeeshondenmet je kleine kinderen. Ik weet niet. Maar dat zou mij niet lokken
Die horen het toch wel denk ik... De onze is er ook doodsbang voor en mijn ouders wonen erg afgelegen, maar van die knallen van ver weg zit hij toch te bibberen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee want geen vuurwerk dus die honden gedragen zich normaal ?
ja ik zou ook het liefst onderduiken van 1 december tot 10 januari ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Die horen het toch wel denk ik... De onze is er ook doodsbang voor en mijn ouders wonen erg afgelegen, maar van die knallen van ver weg zit hij toch te bibberen.
Het lijkt mij wel heerlijk om weg te gaan met O&N, ik heb zo'n hekel aan die verplichte feestjes die verplicht het allerleukst moeten zijn van het heeeeele jaar
daar kan je een wasmachine voor kopen jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet , heb er geen hekel aan , maar ook niet de behoefte om 300 eu de lucht in te schieten zegmaar
J zn wasmachine was een gratis ophalen geval.. ideaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:53 schreef Troel het volgende:
[..]
daar kan je een wasmachine voor kopen ja
Zolang die het doet is het prima.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J zn wasmachine was een gratis ophalen geval.. ideaal.
Vuurwerkpakketje van 2, 3 tientjes vermaken we ons de hele avond meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet , heb er geen hekel aan , maar ook niet de behoefte om 300 eu de lucht in te schieten zegmaar
J , je weet ik ben een enorme fan van de december maand, jarig / sint / kerst oud en nieuw , en dan het fantastische handjes schudden tot 10 januari ofzo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:12 schreef Luigi het volgende:
[..]
Vuurwerkpakketje van 2, 3 tientjes vermaken we ons de hele avond mee. En ze ligt om 8 uur uiterlijk toch plat dus
.
Verder is het natuurlijk ruk, dat hele december dat er weer aankomt. Wat dat betreft zou een kerstvrij park ipv een vuurwerkvrij park me wel weer aanspreken.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:16 schreef Luigi het volgende:
Sinterklaas is leuk voor de kleine ja dan stopt mijn decembergevoel wel ja. Klef gedoe met lampjes en stomme liedjes. Voor Libelle vrouwen en homo's wmb
.
Zal ik even terugzoeken wanneer ik vorig jaar begon ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:19 schreef She-Wolf het volgende:
Goh, het lijkt niet alleen of de kruidnoten steeds vroeger in de winkel liggen. Het decembergeklaag lijkt ook steeds sneller te komen...
Ik heb er zo'n zin an!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:19 schreef She-Wolf het volgende:
Goh, het lijkt niet alleen of de kruidnoten steeds vroeger in de winkel liggen. Het decembergeklaag lijkt ook steeds sneller te komen...
Jezus fokking Christus over kleffe kutfora gesproken zegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
[..]
Zal ik even terugzoeken wanneer ik vorig jaar begon ?Waarschijnlijk toen FEE werd geopend gok ik
Bekijk het van de positieve kant, gratis vrije dagen!quote:
Nou heerlijk zeg, Op de stampot en de choco na.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:24 schreef Dot. het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant, gratis vrije dagen!
Maar ik heb wel zin in de winter hoorSneeuw, kou, warme chocomel, stamppot, heerlijk!
Kerst valt idd gunstig dit jaar, vrijedagentechnisch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:24 schreef Dot. het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant, gratis vrije dagen!
Maar ik heb wel zin in de winter hoorSneeuw, kou, warme chocomel, stamppot, heerlijk!
Staat hier ook nog op het verlanglijstje. Eén keer langs gelopen en het lijkt me zo mooi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Indrukwekkend, heel mooi... en wat een lichtval en genot voor iemand die van glas en lood houdt <3
Dit, hoewel dat niet altijd even makkelijk is, N vindt het geweldig als de hele buts komt eten en ik heb zoiets van sodemieter allemaal op uit m'n huis en laat me m'n gang gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Als je het echt zo vreselijk vindt, moet je het ook gewoon niet doen. Klaar. Dan maar ongenoegen met de (schoon)familie. Kom op zeg.
Niet acterenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, hoewel dat niet altijd even makkelijk is, N vindt het geweldig als de hele buts komt eten en ik heb zoiets van sodemieter allemaal op uit m'n huis en laat me m'n gang gaan.
Dan ga ik wel mee in zijn wens het hele spul te eten te vragen, maar daar heb ik dan al spijt van voor ze er zijn.... en ik acteer slecht dat ik het gezellig vind
Maar dit jaar NIET....
Dan sluit je compromissen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, hoewel dat niet altijd even makkelijk is, N vindt het geweldig als de hele buts komt eten en ik heb zoiets van sodemieter allemaal op uit m'n huis en laat me m'n gang gaan.
Dan ga ik wel mee in zijn wens het hele spul te eten te vragen, maar daar heb ik dan al spijt van voor ze er zijn.... en ik acteer slecht dat ik het gezellig vind
Maar dit jaar NIET....
Ik heb een keer jankend mn vriend opgebeld nadat ik in alle drukte boodschappen was gaan doen, maar het zo druk was en zo zwaar was en dat ik nog geen oliebollen had, dus dat hij die moest halen (lees/hoor: haluu*snik*uh). Sindsdien gaat het bij ons ook wat rustigerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dit jaar NIET....
Haha dit dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dag 1 is sowieso al beslist , dag 2 hebben we ms wat vrijheid maar er zal vast wel wat reizen inzitten ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie het dit jaar echt gebeuren dat we 2 of 3 dagen in de weer zijn... Gokje, komen we niet onderuit. Ik verheug me nu al. Enorm. Echt.
Mijn vriend vindt boodschappen doen heel erg prima! Dus hij doet vrijwel altijd alle boodschappen, in alle drukte en toestanden, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:37 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb een keer jankend mn vriend opgebeld nadat ik in alle drukte boodschappen was gaan doen, maar het zo druk was en zo zwaar was en dat ik nog geen oliebollen had, dus dat hij die moest halen (lees/hoor: haluu*snik*uh). Sindsdien gaat het bij ons ook wat rustiger
Ik ben echt blij dat ik dat ooit in een fanatieke bui heb weten in te stellen. Eén dag afzien en één totale rustquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie het dit jaar echt gebeuren dat we 2 of 3 dagen in de weer zijn... Gokje, komen we niet onderuit. Ik verheug me nu al. Enorm. Echt.
Ja ik hou ervan.. Maar dit is een beetje een ander jaar dan andere jaren denk ik, hoop ik...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik dat ooit in een fanatieke bui heb weten in te stellen. Eén dag afzien en één totale rust.
Normaal gesproken zou ik het ook niet erg vinden, maar toen had ik al geen zin in de avond zelf, hadden we geen auto, dus moest ik alles op de fiets halen en stonden er ook nog een stuk of 4 pubers achter me in de rij hun kar tegen me aan te duwen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt boodschappen doen heel erg prima! Dus hij doet vrijwel altijd alle boodschappen, in alle drukte en toestanden, dus dat is geen probleem.
Ik vind het gewoon niet tof dat er min of meer (soms iets minder subtiel dan min of meer) verwacht wordt dat je eigenlijk zo'n beetje na je afgeraffelde eigen kerstontbijt richting de familie gaat en daar dan de hele dag blijft en als het even kan ook nog blijft slapen. Ik zou liever een keer iedereen bij ons uitnodigen, maar dat is geen optie voor sommige mensen, helaas.
Tussen dat en klagen zit nog een heel grijs gebied he...quote:
We zullen het zien hoe het gaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik hou ervan.. Maar dit is een beetje een ander jaar dan andere jaren denk ik, hoop ik...
Ach we kunnen het ook weer over wasmachines hebben?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:12 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Tussen dat en klagen zit nog een heel grijs gebied he...Ik ben niet zo kerst-kneuterig, maar ik heb ook geen reden om te klagen.
Haha ja, Chineesje halen is dan opeens geen optie meer ofzo hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef Leandra het volgende:
En ik vind het helemaal niet erg als mensen komen eten, maar wel als het allemaal verplicht die 2 dagen over the top gezellig moet zijn.
Nee, die vent van mij kookt graag zelf.... maar ik ben degene die de keuken achteraf schoon mag makenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Haha ja, Chineesje halen is dan opeens geen optie meer ofzo he. Allemaal aan de kleffe opgewarmde AH excellent meuk
.
"Gewoon" nee zeggen, was het toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik dus ook jammer bij mijn schoonfamilie. Er is geen andere optie dan met z'n allen naar mijn schoonouders, daar de hele dag bivakkeren, schoonmoeder die kookt en wij die gezellig zitten te doen.
Ik heb al eens voorgesteld om allemaal een gang te maken, heb je allemaal ook iets te doen en kun je eens wat anders eten (ik hou niet van draadjesvlees), maar schoonvader houdt niet van allerlei liflafjes en schoonmoeder wil graag zelf alleen koken. Tja, dan blijf je in hetzelfde stramien zitten, en dat vind ik dan wel jammer.
Kerst moet dood.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:20 schreef flowerbox het volgende:
Elk jaar rond deze tijd gaat het hier weer los he qua klagen.
Dat hoort er ook bij, wat zou kerst zijn zonder 2 maanden vooraf al zeiken over kerst?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:20 schreef flowerbox het volgende:
Elk jaar rond deze tijd gaat het hier weer los he qua klagen.
Daar heeft mijn man ook een bloedhekel aan. Dat je zit te wachten tot het eten klaar. Je volpropt met toastjes en andere pulp.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik dus ook jammer bij mijn schoonfamilie. Er is geen andere optie dan met z'n allen naar mijn schoonouders, daar de hele dag bivakkeren, schoonmoeder die kookt en wij die gezellig zitten te doen.
Ik heb al eens voorgesteld om allemaal een gang te maken, heb je allemaal ook iets te doen en kun je eens wat anders eten (ik hou niet van draadjesvlees), maar schoonvader houdt niet van allerlei liflafjes en schoonmoeder wil graag zelf alleen koken. Tja, dan blijf je in hetzelfde stramien zitten, en dat vind ik dan wel jammer.
Gatver, dan zou ik het helemaal niet trekken hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij, wat zou kerst zijn zonder 2 maanden vooraf al zeiken over kerst?
Dat hebben we dus gedaan, gedeeltelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
"Gewoon" nee zeggen, was het toch?.
Wat zit je dan te klagen over dat eten?!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat hebben we dus gedaan, gedeeltelijkZoals ik ook al zei, is het een kwestie van compromissen sluiten. En als je dat doet, vind ik dat je ook een beetje tevreden moet zijn met wat je hebt afgesproken en niet eindeloos door moet zeuren. Ik was vorig jaar heel blij dat we naar mijn familie gingen, en heb niet veel zin in dit jaar, maar zo is de afspraak, dus vind ik dat ik er niet verder over moet klagen.
Zal ik vast lampjes ophangen dan? Van die knipperende? Die hele goedkope? En Wham! opzetten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoort erbij ja?!![]()
Zit de kerstbeleving van een ander niet zo af te kraken
Ik klaag niet, ik zeg wat ik graag anders zou zien. Constructief in plaats van alleen maar zeikenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat zit je dan te klagen over dat eten?!,
.
Heel constructief op een forum waar niemand wat aan jouw privésituatie kan doen ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik zeg wat ik graag anders zou zien. Constructief in plaats van alleen maar zeiken
Wat jij wilquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heel constructief op een forum waar niemand wat aan jouw privésituatie kan doen ja..
Ja verdorie, we hadden zaterdag een of andere bak met herfstmeuk en lampjes bij het tuincentrum gekocht ("bij de kerstman kocht" volgens Soneal), en die lampjes flikkeren nu al, ipv stijlvol zacht te brandenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zal ik vast lampjes ophangen dan? Van die knipperende? Die hele goedkope? En Wham! opzetten?
Dat lijkt me wel .quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:27 schreef Leandra het volgende:
Is het feestmaandgezeur onderdeel van de complete kerstbeleving?
Jij zit nu te zeiken op mijn zeiken, je kunt het krijgen hoorquote:
Ik zie het een beetje als gezond verstand tegen Libellemoedershomolampjesmaffia.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:27 schreef Leandra het volgende:
Is het feestmaandgezeur onderdeel van de complete kerstbeleving?
Verraadster!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:33 schreef Leandra het volgende:
Zie mij stiekem al kersthertjes in de vensterbank hebben staan![]()
[ afbeelding ]
Chris Rea graagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zal ik vast lampjes ophangen dan? Van die knipperende? Die hele goedkope? En Wham! opzetten?
Kan ook leuk zijn! Zo was ik de eerste kerst bij schoonfamilie erg verbaasd over de Knorr Wereldgerecht Kip Tandoori die op tafel kwam.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:30 schreef Leandra het volgende:
Ik heb jaren geleden trouwens wel eens een niet-kerst gevierd met wat vrienden, gewoon in spijkerbroek en houthakkersoverhemd (lekker warm), en boerenkool op het menu
quote:
Schijt irritant vind ik dat.. (Niet dat jouw ouders bij jou binnen vallen) Gewoon altijd maar langskomen, opeens huis vol....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef Leandra het volgende:
Mijn ouders vallen tegenwoordig te pas en te onpas binnen, want na 15 jaar tig km verderop gewoond te hebben, hebben we hun huis gekocht en wonen ze op fietsafstand, en ze weten de weg
Maar goed, ze hebben 33 jaar in dit huis gewoond en nog zo'n klein kleinkind zo dichtbij is ook leuk natuurlijk, daarbij hadden we dat al min of meer ingecalculeerd toen we besloten hun huis te kopen.
N z'n ouders zitten nog net zo ver weg als eerst, voor hen blijft het een uur rijden, en dat doen ze dus niet zo vaak, de leeftijd (80+) zal daarbij ook een behoorlijke rol spelen.
Dat is overigens ook gelijk de reden dat ik dan vaak in eerste instantie wel akkoord ga met een voorstel van N de familie uit te nodigen voor het eten.... als het over 3 jaar niet meer kan dan ben ik degene die het ondertussen tegengehouden heeft.
En ik vind het helemaal niet erg als mensen komen eten, maar wel als het allemaal verplicht die 2 dagen over the top gezellig moet zijn.
Ik vind 'm wat rigoreus maar ik begin er de charme van in te zien!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef Gaoxing het volgende:
Wij hebben de ultieme oplossing voor alle kerstellende al jaren geleden gevonden
Wij wonen goddank net ver genoeg zodat het niet echt leuk is qua fietsen. En mijn moeder heeft geen rijbewijsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Schijt irritant vind ik dat.. (Niet dat jouw ouders bij jou binnen vallen) Gewoon altijd maar langskomen, opeens huis vol....
Vorig weekend ofzo kwamen we van boodschappen doen, heel de familie stond binnen, toen kon ik letterlijk wel gillen. Ik vind het echt echt niet leuk als mensen opeens op de stoep staan, en al helemaal niet als dat dus dagelijks is. Ouders op loopafstand / fietsafstand... Ik haat het.
Haroe, we gaan gaan allemaal dood! Met bulten en zweren!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Met een beetje geluk hoeven we geen last te hebben van kerststress!
http://www.safetyanalyse.(...)roshima-atoombommen/
Ze komen vrijwel nooit samen, maar soms wel zo vlak na elkaar dat ze elkaar bijna tegengekomen moeten zijn aan het eind van de straatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Schijt irritant vind ik dat.. (Niet dat jouw ouders bij jou binnen vallen) Gewoon altijd maar langskomen, opeens huis vol....
Vorig weekend ofzo kwamen we van boodschappen doen, heel de familie stond binnen, toen kon ik letterlijk wel gillen. Ik vind het echt echt niet leuk als mensen opeens op de stoep staan, en al helemaal niet als dat dus dagelijks is. Ouders op loopafstand / fietsafstand... Ik haat het.
Ik heb 1 jaar in Nieuw Amsterdam gewoond.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Emmer compas? Wat moeten jullie in Emmer Compas? Drenthe![]()
Ik vind het een beetje eng denk ik om zomaar jodium te gaan slikken... En ik denk dat ik het zeker mn kinderen niet zomaar zou geven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:48 schreef miss_sly het volgende:
http://jessevandervelde.c(...)aling-uit-fukushima/
Dit zouden we kunnen/moeten doen om ons te beschermen.
Ik vind het een onwerkelijk iets. Zijn we echt zo dichtbij het einde van de wereld? Klinkt niet onlogisch als de ramp daar inderdaad zo groot is als geschetst wordt, ook al doet Japan alsof het allemaal wel meevalt...
Ik zie het nut ook niet echt , alsof jodium ervoor gaat zorgen dat je het wel zou overlevenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng denk ik om zomaar jodium te gaan slikken... En ik denk dat ik het zeker mn kinderen niet zomaar zou geven.
bij de primark staan de kerstbomen al in vol ornaat in de etalagequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:19 schreef She-Wolf het volgende:
Aluhoedje, zou dat ook werken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef moussy het volgende:
Ik voel me echt niet geroepen om al met een aluhoedje te gaan lopen..
en een mondkapje!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef moussy het volgende:
Ik voel me echt niet geroepen om al met een aluhoedje te gaan lopen..
Het klinkt idd allemaal wel aannemelijk, maar toch, om dat nu maar zomaar te slikken...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng denk ik om zomaar jodium te gaan slikken... En ik denk dat ik het zeker mn kinderen niet zomaar zou geven.
Nou dat heb ik dus ook...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het klinkt idd allemaal wel aannemelijk, maar toch, om dat nu maar zomaar te slikken...
hier is het het andere uiterste. mijn moeder is hier in 12 jaar 1 keer geweest. (nu wonen we dan ook 5 kwartier treinen en wat ov van elkaar af, twee jaar geleden heb ik haar een keer met de trein meegenomen naar hier, ze heeft hier koffie gedronken, wat gegeten en na een paar uur bracht ik haar weer thuis.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik zou er sowieso niet aan beginnen. ik ga liever snel dood.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, maar ik neem de berichten over Fukushima heel serieus, dat zeker.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou ook niet zomaar beginnen met jodium slikken. Ik zou echter berichten over de risico's van Fukushima ook niet zomaar afdoen als alu-hoedjes-conspiracy-theorieėn. Het gevaar is heel reėel, de problemen zijn er en zullen moeten worden opgelost. Punt is dat je verdomd weinig kunt doen bij een dergelijke ramp.
En lady, je gaat niet snel door, daarvoor zit je te ver van de stralingsbron, waarschijnlijk.
Maar goed, kop in het zand vind ik in dit geval ook wel prettiger.
Ik in klazienaveen.quote:
O ja, dat snap ik wel. Maar hierboven beginnen anderen over alu-hoedjes, jodiumpillen in je oren en je adem inhouden. Ik denk dat dit wel wat meer is. En misschien hebben we geluk en komen we goed weg, gaan de opruimwerkzaamheden goed en is het gevaar dan voorlopig geweken, maar toch...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, maar ik neem de berichten over Fukushima heel serieus, dat zeker.
Alleen zou ik, zeg ik nu, eerder geneigd zijn heel dichtbij te gaan staan om het maar zsm over te laten zijn dan dat je jarenlang met pijn en ellende zit.
nou dat. ik zit niet te wachten op jarenlange ellendequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, maar ik neem de berichten over Fukushima heel serieus, dat zeker.
Alleen zou ik, zeg ik nu, eerder geneigd zijn heel dichtbij te gaan staan om het maar zsm over te laten zijn dan dat je jarenlang met pijn en ellende zit.
De mijne ook, en ik volleybsl daar ook nog steeds...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:34 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Daar kom ik nog regelmatigIn Weiteveen ook trouwens, mijn ouders weigeren te verhuizen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
en of de wereld even kan wachten met vergaan tot 24 december
dan ben ik terug van een weekendje weerterbergen. ik heb al betaald dus ik wil het meemaken ook
Vlgs mij kwamen die voort nav je tweede linkje, niet per se na het fukushima bericht an sich.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, dat snap ik wel. Maar hierboven beginnen anderen over alu-hoedjes, jodiumpillen in je oren en je adem inhouden. Ik denk dat dit wel wat meer is. En misschien hebben we geluk en komen we goed weg, gaan de opruimwerkzaamheden goed en is het gevaar dan voorlopig geweken, maar toch...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
dan ben ik terug van een weekendje weerterbergen. ik heb al betaald dus ik wil het meemaken ook
ik wil graag nog even jarig zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
O, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vlgs mij kwamen die voort nav je tweede linkje, niet per se na het fukushima bericht an sich.
Die ramp is niet te vergelijken... Als de bende in elkaar stort en de hele boel in de hens gaat dan komt er straling vrij dat tig keer erger is dan toen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Saffier het volgende:
Maar. Na de ramp in Tjernobil hebben wij toch ook geen jodium hoeven slikken? En dat ligt toch een stuk dichterbij dan Japan?
Of ben ik van toen iets vergeten? (Ik was ook wel erg jong toen).
Nee, maar deze ramp is vele malen groter dan die in Tsjernobyl.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Saffier het volgende:
Maar. Na de ramp in Tjernobil hebben wij toch ook geen jodium hoeven slikken? En dat ligt toch een stuk dichterbij dan Japan?
toen mochten we iig geen groente uit eigen tuin eten, niet buitenspelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Saffier het volgende:
die in Tjernobyll is aan t scheuren toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Maar het is dus ook geen optie om er weer zo'n sarcofaag omheen te bouwen? Zuurstof eruit en dan kan er ook niets gaan branden?
Ja dat is omdat er geen zuurstof bij mag, dan gaat het branden..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
die in Tjernobyll is aan t scheuren toch?
en nu zit je natuurlijk ook met dat lekkende water ed
Fukushima bedoel je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
die in Tjernobyll is aan t scheuren toch?
en nu zit je natuurlijk ook met dat lekkende water ed
Die van Bergen is vorig jaar in onderhoud gegaan toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:05 schreef moussy het volgende:
Jullie hebben het fijn over die ver van je bed staat, maar in Bergen (NH) staat ook een scheurend exemplaar.
en dat ding in Brabant? Daar worden al jįren jodiumtabletten voor uitgedeeld door de gemeente. Effe linkje zoeken.
die wordt nog zeer regelmatig stil gelegd, omdat er weer eens wat is. Mijn meneer heeft er gewerkt overigens, ik kan me nog eens iets herinneren over een briefing ivm onvruchtbaarheid, weet het niet psies meerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die van Bergen is vorig jaar in onderhoud gegaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |