SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
We zijn allemaal druk aan het sportenquote:
Zijn je lijstjes niet netjes of je eettijden niet? Dat laatste maakt natuurlijk geen hol uit, als je tot 12 uur slaapt eet je niet om 8 uur. En neem aan dat je ook niet om 22:00 weer naar bed gaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een beetje stout de laatste dagen
ik heb vakantie en ik word steeds zo laat wakker dat ik geen tijd meer heb om te ontbijten omdat het al ruim lunchtijd is
dus mijn lijstjes zijn niet zo netjes
of nou ja, eigenlijk wel maar dan opgeschoven
de eettijdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn je lijstjes niet netjes of je eettijden niet? Dat laatste maakt natuurlijk geen hol uit, als je tot 12 uur slaapt eet je niet om 8 uur. En neem aan dat je ook niet om 22:00 weer naar bed gaat
Ja, van wie dan? Als dat al een misdaad is wil ik niet weten hoe jij je voelt na twee koekjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de eettijden
maar ik heb altijd geleerd dat dat stout is
Dat maakt toch niets uit johquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de eettijden
maar ik heb altijd geleerd dat dat stout is
ja van niemand specifiekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, van wie dan? Als dat al een misdaad is wil ik niet weten hoe jij je voelt na twee koekjes
nee lekker van genieten. Nog even en het is voltooid verleden tijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja van niemand specifiekgewoon van de wereld
maar goed, vakantie is vakantie hoor
ik ga niet om 8 uur opstaan alleen omdat ik dan kan ontbijten
ik zit in het onderwijs dus vakantie blijft lekker aaaaaaaaaaaaaaltijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee lekker van genieten. Nog even en het is voltooid verleden tijd
Als je om middernacht in je nest gaat liggen en dan nog een film gaat kijken slaap je volgens mij ook niet voor 2:00. Dus dat past wel in en vier uur verschoven ritmequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
en zo laat ga ik ook niet naar bed hoorlekker zo tussen 23.00 en 24.00 naar bed en daar nog een filmpje kijken of lekker lang lezen
ik moet gewoon echt even bijslapen geloof ikwant normaal word ik vanzelf eerder wakker
Dat uitslapen tot na noen echter nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit in het onderwijs dus vakantie blijft lekker aaaaaaaaaaaaaaltijd
ja ik normaal dus ook niet, zelfs na een avond stappen ben ik normaal rond half 10 toch echt wel wakkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat uitslapen tot na noen echter niet
Ik kan het al niet meer tenzij ik mezelf van het padje heb gezopen de avond te voren, en ik was echt koningin van de langslapers
oh dat red ik nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je om middernacht in je nest gaat liggen en dan nog een film gaat kijken slaap je volgens mij ook niet voor 2:00. Dus dat past wel in en vier uur verschoven ritme
Werken. Maar dat is ook een sportquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
We zijn allemaal druk aan het sporten
Ik zweer bij de aquajog-badpakken van Decathlon... Deze dus: http://www.decathlon.nl/tikan-zwart-blauw-badpak-id_8216208.htmlquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil net naar aquafitness maar ik besef me net dat dat helemaal geen optie is met mijn oude badpakken
Ik hup zo mijn tieten er uit
iemand een adresje voor (goedkope) badpakken met een beugelbhgebeuren er in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |