Dat het niet realistisch is, is sws een open deur, kijk naar hun haren en kleren...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schiet ook altidj enorm in de lach als mensen serieus gaan roepen dat zo'n serie niet realistisch is, want [insert een aantal argumenten mbt zombies].Whehehehe. Right.
Michonne had wel een scheerapparaat gevonden, voor de baardquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat het niet realistisch is, is sws een open deur, kijk naar hun haren en kleren...
Heb nooit een kapper kunnen detecteren, maar.... Carol heeft nog steeds dezelfde korte pruik..
En die krullen van Rick, hoe kunnen die zolang zo mooi blijven...
Het staartje van Hershel dat maar niet langer wordt...
Glens haar blijft altijd hetzelfde...
En dan de kleren...? That's a joke....
Puur biologie, geen fantasy...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, een zombie-expert! Jij kent het virus, of de infectie of de bacterie, whatever? Jij weet hoe dat reageert op kou? Je vergelijkt het met een rotte boom... wie weet is dat wel helemaal niet te vergelijken. Wie weet vertraagt de infectie wel in kou, wie weet draait het zich wel om, wie weet beginnen ze spontaan glitters te poepen en een hoorn op hun hoofd te groeien. Of misschien gaan ze zich gedragen als ganzen en lopen ze allemaal richting warmere oorden (vind ik nog best reeel).
Ik vind dit soort vrij gedetailleerde argumenten/kritiek bij een fantasy serie altijd zo'n onzinDat je over realistische handelingen en plotholes gaat zeiken dat snap ik nog, maar zoiets..... "Dit KAN helemaal niet,w ant...". Hoe weet je bij een fantasy serie nou wat KAN?
Ze hebben er iig nog nooit iets mee gedaan, en ik neem even aan dat de mensen in de serie toch al wel een winter meegemaakt hebben.
Dit is echt geen pure biologie meer hoor. Anders was het wellicht al een keer gebeurd/voorgekomen. Nou, ik ben nog nooit een zombie tegengekomen. Hooguit zondagochtend in de spiegel!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Puur biologie, geen fantasy....
Kijk anders eens naar CSI Las Vegas... doden rotten weg... ook in zombie apocalypse world...
GoT maakt n matige aflevering altijd goed door tieten in beeld te brengen! Dan hoor je geen enkele man klagen hoor!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:26 schreef So_Surreal het volgende:
Het valt gewoon op dat zoveel mensen in deze reeks zeuren over de serie, maar in het Game of Thrones topic gewoon totaal niet.
Onze overleden mensen hebben geen virus in zich wat ze weer re-animeert hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kijk anders eens naar CSI Las Vegas... doden rotten weg... ook in zombie apocalypse world...
En ja, als je hartje niet meer klopt, dan bevries je gewoon... daarom stoppen ze overleden mensen ook in de cooler... kunnen ze nog opgebaard worden...
Ik vind dat juist wel leuk altijd...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:16 schreef HPLC het volgende:
Nog meer mensen die wegklikken bij dat stukje wat er volgende week komt? Ik klikte iets te laat, nou heb ik al te veel een idee wat gaat komen
Dat virus zorgt ervoor dat ze geen kloppend hartje meer hebben... en als de temp daalt dan bevries je gewoon, puur biologie...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze overleden mensen hebben geen virus in zich wat ze weer re-animeert he
Eens. Ik vind het wel dat er kan worden geroepen dan dingen niet realistisch zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schiet ook altidj enorm in de lach als mensen serieus gaan roepen dat zo'n serie niet realistisch is, want [insert een aantal argumenten mbt zombies].Whehehehe. Right.
Hoe weet jij nou waar dat virus allemaal wel en niet voor zorgt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat virus zorgt ervoor dat ze geen kloppend hartje meer hebben... en als de temp daalt dan bevries je gewoon, puur biologie...
Nee, hoor het zal moeten voldoen aan de elementaire wetten die hier gelden, het is nl. niet fantasy... ook geen Steven King oid...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar dat virus allemaal wel en niet voor zorgt?![]()
![]()
Het bestaat niet! Het is verzonnen! Het is fokking fantasie!
Normaal wel, nu niet gedaan. Ben het eigenlijk alweer vergeten wat er komtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:16 schreef HPLC het volgende:
Nog meer mensen die wegklikken bij dat stukje wat er volgende week komt? Ik klikte iets te laat, nou heb ik al te veel een idee wat gaat komen
O, een zombie is realisme?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor het zal moeten voldoen aan de elementaire wetten die hier gelden, het is nl. niet fantasy... ook geen Steven King oid...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde dat ik dat konquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Normaal wel, nu niet gedaan. Ben het eigenlijk alweer vergeten wat er komt(Gelukkig!)
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:28 schreef Ambicioso het volgende:
Over de trailer:Die kijk ik gelukkig ook nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een half oog kijken en er niet meer bij nadenken helpt een hoopquote:
Over de trailer:Okee, heb die trailer niet gezien nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Haha. Vandaar de spoilerquote:
Het meeste uit de tailer werd al in episode 1 getoondquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, heb die trailer niet gezien nog...
Ow ja, want is er ooit op in gegaan hoe de physiologie van een ondode zou werken? Welke effecten kou hebben op het functioneren van iets dat dood is? Kom op, je maakt aannames die gebaseerd zijn op een wereld waar je in leeft, niet de wereld waarin het mogelijk is dat er zombies bestaan. Beetje kortzichtig. Het is fantasy, maw, niet werkelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou nee, wat ik eerder al zei, na paar seizoenswisselingen zul je wrs niet al te veel last meer hebben van de zombies, en in de winter al helemaal niet dan bevriezen ze gewoon...
Over de trailer:Had de trailer ook gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertelde enorm veel.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Over episode 1 jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had de trailer ook gekekenVertelde enorm veel.
Dat probeer ik hem ook al zo'n 8 posts te vertellen, maar 't lukt nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja, want is er ooit op in gegaan hoe de physiologie van een ondode zou werken? Welke effecten kou hebben op het functioneren van iets dat dood is? Kom op, je maakt aannames die gebaseerd zijn op een wereld waar je in leeft, niet de wereld waarin het mogelijk is dat er zombies bestaan. Beetje kortzichtig. Het is fantasy, maw, niet werkelijk.
Dat bevriest.... Ondioden, zijn nl. dood. de temp is gelijk aan de omgevingstemp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja, want is er ooit op in gegaan hoe de physiologie van een ondode zou werken? Welke effecten kou hebben op het functioneren van iets dat dood is? Kom op, je maakt aannames die gebaseerd zijn op een wereld waar je in leeft, niet de wereld waarin het mogelijk is dat er zombies bestaan. Beetje kortzichtig. Het is fantasy, maw, niet werkelijk.
En wat nou als het weer dooit? Zijn ze dan extra dood? Gast...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat bevriest.... Ondioden, zijn nl. dood. de temp is gelijk aan de omgevingstemp.
-10 betekent bevriezen...
Als er geen bloed wordt rondgepompt kunnen ze ook niet lopen (ook niet met 25 graden).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat bevriest.... Ondioden, zijn nl. dood. de temp is gelijk aan de omgevingstemp.
Zombies in TWD voldoen per definitie niet aan de elementaire wetten die hier gelden. Die elementaire wetten kan je dus niet gebruiken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor het zal moeten voldoen aan de elementaire wetten die hier gelden, het is nl. niet fantasy... ook geen Steven King oid...
Puur biologie, ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En ja, als je hartje niet meer klopt, dan bevries je gewoon... daarom stoppen ze overleden mensen ook in de cooler... kunnen ze nog opgebaard worden...
Sjezus, die kerel snapt het gewoon echt niet. Ging even teruglezen aan de hand van deze post, wat een onzinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Puur biologie, ja natuurlijk.Sjezus denk eens even kritisch na voordat je iets gaat typen.
Ik heb de zombie survival guide gelezen, en die worden weggespoeld door de stroming, opgegeten door haaien etc, of rotten gewoon uit elkaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:19 schreef Ryan3 het volgende:
Het grootste probleem zijn zombies onder water btw... die sukkelen nl. gewoon de zeeën en oceanen in... Hoe lang houdt dood materiaal het daar vol?
Ja, krijgt Rick nog gezeik mee (behalve dan dat niemand het weet).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is trouwens ook wachten op welk hoofdpersonage dood gaat door die vrouw. (Die Rick mee lokte).
Einde van vorig seizoen was er zo'n heisa over Carl die die tiener doodschoot. Toen zei hij: Ik deed wat ik moest doen, jij deed dat niet daardoor zijn nu Lori en T-dog dood. Nu deed Rick het weer niet.
Zomaar een idee van mij
Gaat die weer flippen oid. Zijn schuld, dit, dat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja, krijgt Rick nog gezeik mee (behalve dan dat niemand het weet).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Ang3l op 15-10-2013 12:52:54 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Toen Rick in seizoen 3 zo gek werd vond ik echt het minste stukje van de serie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat die weer flippen oid. Zijn schuld, dit, dat.
Klopt, enige toffe stuk was dat hij die gangen inging met een hakbijl. (Direct na de dood van Lori) De rest was heel matig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Toen Rick in seizoen 3 zo gek werd vond ik echt het minste stukje van de serie.
Mee eensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, enige toffe stuk was dat hij die gangen inging met een hakbijl. (Direct na de dood van Lori) De rest was heel matig.
thnx, weet ik ook meteen wat in die serie gaat gebeurenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Die ene donkere knappe mevrouw (ik en namen) die blijft nog wel ff leven.
Die is nu uit Once Upon a Time dus die kan gezellig zombies afknallen nu
Owquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
thnx, weet ik ook meteen wat in die serie gaat gebeuren
hint: Heeft het niets met actie te maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:56 schreef maurisioo het volgende:
Wat een kritiek lees ik terug zeg. En kom op, als je de serie niets vindt, ga dan niet een nieuw topic openen.
Ga seizoen 2 terugkijken, en je zult merken dat er wel al degelijk meer actie in zit. Ja het is de eerste episode, maar dan kun je ook nog geen conclusies trekken over dat het er niet in zit.
Ook in vergelijking met het derde seizoen is het naar mijn idee enorm verbeterd. Kan iemand hier met goede argumenten komen waarom ze dit zo slecht vinden?
Na de volgende episode al? Ik denk dat ze het wat meer gaan spreiden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef Funzel het volgende:
Ik denk dat na volgende episode iedereen wel dood is behalve de oorspronkelijke groep + Tyreese, Sasha en die ene vrouw vanuit Woodbury. Oh en die Bob dan.
Ik las ook een aantal reacties hier dat het weer saai bij de gevangenis was en alleen maar slechte drama.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:59 schreef ems. het volgende:
[..]
hint: Heeft het niets met actie te maken.
niet zo shocking, ben nog niet met het nieuwe seizoen begonnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwSpoiler van gemaakt.
(Maar da's al een aantal afleveringen geleden hoor)
Voornamelijk het script ja. Onlogica is te verwachten in een 'horror'serie maar TWD is er wel erg liberaal mee vaak.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:03 schreef maurisioo het volgende:
[..]
En waarom vindt iedereen het slecht dan? Om de acteerprestaties? Het script?
Die zombies liepen er al, die helikopter lag er al. Hopsa. Next!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb het gisteren met een half oog op Fox zitten kijken, maar hoe kwamen die zombies nou op het dak? Want ze waren al eerder op die plek geweest, maar toen liepen er nog heel veel zombies beneden rond, en nu zat er een gat in het hek ofzo? En was die helikopter in de tussenliggende tijd op het dak geland?
Je snapt toch wel dat je geen lastige vragen over deze serie moet stellen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb het gisteren met een half oog op Fox zitten kijken, maar hoe kwamen die zombies nou op het dak? Want ze waren al eerder op die plek geweest, maar toen liepen er nog heel veel zombies beneden rond, en nu zat er een gat in het hek ofzo? En was die helikopter in de tussenliggende tijd op het dak geland?
De schaal is niet zozeer het probleem tho. Het vrijwel totale gebrek aan interessante characters en relevante plotwendingen is waar het verkeerd gaat. Ook, zoals gezegd, de onlogica waarmee sommige zaken worden aangepakt of de geveinsde domheid van de mensen helpt niet mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:10 schreef maurisioo het volgende:
Tja, potentie had het wel. Alleen door het verhaal in seizoen 1 is het idd wat minder geworden. Wat mij betreft hadden ze het probleem op een veel grotere schaal mogen laten zien.
Ik neem er ook genoegen mee (obviously want ik kijk de seriequote:Maar toch, ik weet dat het nu nooit meer gaat worden van wat ik er toen van gehoopt had, en daar neem ik genoegen mee. Ik snap niet waarom er nog steeds mensen zijn die denken dat het zomaar beter gaat worden.
Nee. Het niveau is ongeveer hetzelfde gebleven imo. En de dood van Lori en Andrea heeft TWD ook alleen maar goed gedaan.quote:Vergelijk deze aflevering eens met alle vorige afleveringen (behalve die ene waar die zwarte in terugkwam). Is de serie dan zoveel slechter geworden?
Op zich wel een goed punt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Dat zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na de volgende episode al? Ik denk dat ze het wat meer gaan spreiden.
En dat gat in het hek?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zombies liepen er al, die helikopter lag er al. Hopsa. Next!
Uuuuuuuhmmm, dat hebben andere mensen gedaan of zo. Zat ook een hoop bloed aan de randjes.quote:
Nou waarom klagen mensen dan zoveel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:41 schreef ems. het volgende:
[..]
De schaal is niet zozeer het probleem tho. Het vrijwel totale gebrek aan interessante characters en relevante plotwendingen is waar het verkeerd gaat. Ook, zoals gezegd, de onlogica waarmee sommige zaken worden aangepakt of de geveinsde domheid van de mensen helpt niet mee.
[..]
Ik neem er ook genoegen mee (obviously want ik kijk de serie) maar je mag natuurlijk altijd hopen dat het beter wordt. Veel, heb ik gemerkt, is ook afhankelijk van degene die op dat moment de aflevering regisseert. De beste afleveringen van TWD zijn allemaal door dezelfde dude gemaakt.
[..]
Nee. Het niveau is ongeveer hetzelfde gebleven imo. En de dood van Lori en Andrea heeft TWD ook alleen maar goed gedaan.
Ik denk: helikopter landt om mensen op te halen, mensen komen naar dak. Iemand op het dak wordt gebeten, die iemand valt de rest van de mensen aan, dak uiteindelijk volledig gezombificeerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Denk meer dat ie bedoelt hoe die mensen op het dak komen. En waarom ze er niet af konden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk: helikopter landt om mensen op te halen, mensen komen naar dak. Iemand op het dak wordt gebeten, die iemand valt de rest van de mensen aan, dak uiteindelijk volledig gezombificeerd.
Dat hadden ze zelf gedaan volgens mij. Zeggen ze ook nog als ze er bij staanquote:
Oh, was me inderdaad niet eens opgevallen dat er geen deuren leidden naar het dak. Dan zal de helikopter er wel mensen gedropt hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk meer dat ie bedoelt hoe die mensen op het dak komen. En waarom ze er niet af konden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, was me inderdaad niet eens opgevallen dat er geen deuren leidden naar het dak. Dan zal de helikopter er wel mensen gedropt hebben.->
Heb het net weer opgezet. Lijkt wel alsof er achter de helikopter een gebouwtje staat met wellicht een trap naar het dak toe. Maar dat is gissen uiteraard.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het net weer opgezet. Lijkt wel alsof er achter de helikopter een gebouwtje staat met wellicht een trap naar het dak toe. Maar dat is gissen uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt op gebouwtje![]()
Staat een man of 50, dus dat lijkt me stugquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef maurisioo het volgende:
Maakt het uit? Het kan van alles zijn. Misschien zat die heli idd wel vol mensen.![]()
Dat is de meest logische theorie ja, mensen in safe zone moeten gered worden, zien helikopter aankomen, gaan massaal naar het dak, piloot kan niet meer landen, crasht, iedereen dood.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk: helikopter landt om mensen op te halen, mensen komen naar dak. Iemand op het dak wordt gebeten, die iemand valt de rest van de mensen aan, dak uiteindelijk volledig gezombificeerd.
Extreeeeeem belangrijk voor het verhaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef maurisioo het volgende:
Maakt het uit? Het kan van alles zijn. Misschien zat die heli idd wel vol mensen.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh, was me inderdaad niet eens opgevallen dat er geen deuren leidden naar het dak. Dan zal de helikopter er wel mensen gedropt hebben.->
Heli is een ChinookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus kunnen best inzittenden zijn van die heli.quote:In de romp van de helikopter kunnen 48 volledig bepakte militairen, 10.000 kilogram lading of -in de evacuatierol- 24 stretchers worden vervoerd
Al vind ik het wel interessant om te gissen. Maar niet om de serie onderuit te kunnen halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef Luigi het volgende:
Man, als je zo naar een serie moet kijken.... Dan hou ik me liever wat dommer dus
.
Lijkt me dat je dan idd echt nergens meer van kan genietenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef Luigi het volgende:
Man, als je zo naar een serie moet kijken.... Dan hou ik me liever wat dommer dus
.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, klopt![]()
In mijn ogen zijn er 3 opties: Die zombie buiten het hek heeft een hapje genomen van het hert en niemand heeft dat gezien, daardoor lijkt Patrick nu zo op die zombie buiten het hek. Of er is een mutatie in het virus.
Beiden lijken me erg onwaarschijnlijk, dus het zal wel iets met grond verontreiniging worden(Pistool in het zand begraven enzo)
[..]Kan natuurlijk ook een bijkomend iets zijn waardoor mensen en dieren opeens sterven. Bijvoorbeeld het drinkwater, aangezien dat varken ook al plots fucked was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zien geen zombiedieren omdat ze niet besmet kunnen worden met het zombievirus? Dus alleen mensen die sterven worden zombie omdat iedereen daar al mee besmet is.
Mij vallen fouten of onduidelijkheden bijna nooit op. Ben het alleen terug gaan kijken toen iemand over dat dak begon, was gewoon nieuwsgierig + maar 1 minuutje werkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef Luigi het volgende:
.
Nee, dan ben je echt op zoek naar een soort realisme die echt geen enkele serie je kan bieden (en ook stomvervelend zou zijn om naar te kijken denk ik).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan idd echt nergens meer van kan genietenMierenneuken noemen ze dat ook wel eens geloof ik
Is gewoon niet te maken zo'n seriequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, dan ben je echt op zoek naar een soort realisme die echt geen enkele serie je kan bieden (en ook stomvervelend zou zijn om naar te kijken denk ik).
Omdat dat lekker isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nou waarom klagen mensen dan zoveel.
Ik vind dat het negatieve te vaak de overhand heeft in dit soort topics.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat dat lekker isEn dit topic is natuurlijk niet alleen bedoelt om de serie te prijzen!
Ik zie het eigenlijk alleen terug in het TWD topic. Bij Breaking Bad, Game of Thrones en Boardwalk empire (om er maar wat te noemen) zie je die felheid niet terug.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind dat het negatieve te vaak de overhand heeft in dit soort topics.
Zekerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef maurisioo het volgende:
Volgende TT met een blij gezichtje? [ afbeelding ]
Bijna bij alle topics die ik volg is er gezeik, Breaking Bad inderdaad niet. Ook bij Game of Thrones overigens, daar werd tijdens de afgelopen twee seizoenen volop gezeurd dat er zo weinig gebeurde en geen actiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk alleen terug in het TWD topic. Bij Breaking Bad, Game of Thrones en Boardwalk empire (om er maar wat te noemen) zie je die felheid niet terug.
Wat ook begrijpelijk is, gezien die series allemaal kwalitatief net wat beter in elkaar zitten.
Het virus verwarmt het ondode lijk door een eigen chemische reactie in het lichaam. Opgelost!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
It's raining zombies, hallelujah!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:45 schreef Kenju het volgende:
Dat van die naar beneden vallende zombies was me iets te duidelijk een verzinsel van de creators. Je ziet aan alles dat ze iets hadden van 'ja, dit is vet, dat gaan we doen', en het er dus soort van dwangmatig in hebben geschreven. Sowieso is het natuurlijk onzin dat op basis van toeval er geen enkele zombie doorheen gevallen is, en ze daarna opeens bij de bosjes naar beneden vallen.
Wellicht, maar de niet-actie die je in GoT terug zag was in ieder geval coherent. Bij TWD is het soms echt van de hak op de tak. Iemand verandert opeens zonder enige aanleiding van personaliteit of doet iets totaal onlogisch en daar moet dan maar mee geleefd worden. Een hoop mensen storen zich hier niet aan, maar voor mij doen dat soort zaken verschrikkelijk af aan de kwaliteit van de serie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:18 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bijna bij alle topics die ik volg is er gezeik, Breaking Bad inderdaad niet. Ook bij Game of Thrones overigens, daar werd tijdens de afgelopen twee seizoenen volop gezeurd dat er zo weinig gebeurde en geen actiein zat.
Ik denk elke aflevering weer als ik ze weer met 2 auto's en een motor zie wegrijden: lekker, die unlimited brandstof! Nooit met pech langs de weg, tank leeg, accu doodquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef JackHerrer het volgende:
Het is natuurlijk ook het hele 'suspension of disbelief' verhaal, iedereen heeft er geen problemen mee dat er zombie's zijn, een gast een maand lang in een coma kan liggen zonder medische hulp, zijn familie terug vindt etc. Maar aan de andere kant vind men het al snel idioot als iedereen head-shots kan maken met ongelimiteerde ammo, the governor heel zijn groep afknalt zonder dat iemand hem tegenhoudt. Dit soort momenten kent TWD naar mijn gevoel veel meer dan bijvoorbeeld BB, GoT enz.
Je volgt zeker geen Dexter en Homelandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk alleen terug in het TWD topic.
Klopt, tevens als er echt zombies zouden zijn zou alles zo besmet zijn denk ik. ook voedsel zo binnen de kortste keren geïnfecteerd zijn en water natuurlijk, misschien komt dat nu dan in de serie voor, maar als het echt realistisch was geweest was de mensheid na seizoen 1 al dood. Dat met dat gedoe dat Rick in coma lag zonder hulp betwijfel ik, bekijk de webisode The Oath maar eens. Tevens zijn daar theorieën over, hopelijk komen we ooit nog te weten wat daar echt gebeurt is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef JackHerrer het volgende:
Het is natuurlijk ook het hele 'suspension of disbelief' verhaal, iedereen heeft er geen problemen mee dat er zombie's zijn, een gast een maand lang in een coma kan liggen zonder medische hulp, zijn familie terug vindt etc. Maar aan de andere kant vind men het al snel idioot als iedereen head-shots kan maken met ongelimiteerde ammo, the governor heel zijn groep afknalt zonder dat iemand hem tegenhoudt. Dit soort momenten kent TWD naar mijn gevoel veel meer dan bijvoorbeeld BB, GoT enz.
Dexterquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je volgt zeker geen Dexter en Homeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |