abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132186527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ow :o Spoiler van gemaakt.
(Maar da's al een aantal afleveringen geleden hoor }:| )
niet zo shocking, ben nog niet met het nieuwe seizoen begonnen :P
pi_132186593
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:03 schreef maurisioo het volgende:

[..]

En waarom vindt iedereen het slecht dan? Om de acteerprestaties? Het script?
Voornamelijk het script ja. Onlogica is te verwachten in een 'horror'serie maar TWD is er wel erg liberaal mee vaak.

Mensen kijken het alsnog dus je zou kunnen zeggen dat de serie leuk genoeg is. Veel mensen hebben echter het gevoel dat de serie gigantische potentie heeft maar dat het sinds de allereerste aflevering van seizoen 1 daar eigenlijk niets mee gedaan wordt.
Conscience do cost.
pi_132186700
Tja, potentie had het wel. Alleen door het verhaal in seizoen 1 is het idd wat minder geworden. Wat mij betreft hadden ze het probleem op een veel grotere schaal mogen laten zien.

Maar toch, ik weet dat het nu nooit meer gaat worden van wat ik er toen van gehoopt had, en daar neem ik genoegen mee. Ik snap niet waarom er nog steeds mensen zijn die denken dat het zomaar beter gaat worden.

Vergelijk deze aflevering eens met alle vorige afleveringen (behalve die ene waar die zwarte in terugkwam). Is de serie dan zoveel slechter geworden?
pi_132187579
Ik heb het gisteren met een half oog op Fox zitten kijken, maar hoe kwamen die zombies nou op het dak? Want ze waren al eerder op die plek geweest, maar toen liepen er nog heel veel zombies beneden rond, en nu zat er een gat in het hek ofzo? En was die helikopter in de tussenliggende tijd op het dak geland?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:40:19 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132187652
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:38 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb het gisteren met een half oog op Fox zitten kijken, maar hoe kwamen die zombies nou op het dak? Want ze waren al eerder op die plek geweest, maar toen liepen er nog heel veel zombies beneden rond, en nu zat er een gat in het hek ofzo? En was die helikopter in de tussenliggende tijd op het dak geland?
Die zombies liepen er al, die helikopter lag er al. Hopsa. Next!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 15-10-2013 13:47:31 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_132187672
quote:
Je snapt toch wel dat je geen lastige vragen over deze serie moet stellen?
pi_132187682
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:10 schreef maurisioo het volgende:
Tja, potentie had het wel. Alleen door het verhaal in seizoen 1 is het idd wat minder geworden. Wat mij betreft hadden ze het probleem op een veel grotere schaal mogen laten zien.
De schaal is niet zozeer het probleem tho. Het vrijwel totale gebrek aan interessante characters en relevante plotwendingen is waar het verkeerd gaat. Ook, zoals gezegd, de onlogica waarmee sommige zaken worden aangepakt of de geveinsde domheid van de mensen helpt niet mee.

quote:
Maar toch, ik weet dat het nu nooit meer gaat worden van wat ik er toen van gehoopt had, en daar neem ik genoegen mee. Ik snap niet waarom er nog steeds mensen zijn die denken dat het zomaar beter gaat worden.
Ik neem er ook genoegen mee (obviously want ik kijk de serie :+ ) maar je mag natuurlijk altijd hopen dat het beter wordt. Veel, heb ik gemerkt, is ook afhankelijk van degene die op dat moment de aflevering regisseert. De beste afleveringen van TWD zijn allemaal door dezelfde dude gemaakt.
quote:
Vergelijk deze aflevering eens met alle vorige afleveringen (behalve die ene waar die zwarte in terugkwam). Is de serie dan zoveel slechter geworden?
Nee. Het niveau is ongeveer hetzelfde gebleven imo. En de dood van Lori en Andrea heeft TWD ook alleen maar goed gedaan.
Conscience do cost.
pi_132187690
quote:
Op zich wel een goed punt. :P
pi_132187849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Na de volgende episode al? Ik denk dat ze het wat meer gaan spreiden.
Dat zou ook kunnen ja.
pi_132187946
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die zombies liepen er al, die helikopter lag er al. Hopsa. Next!

En dat gat in het hek?
pi_132187981
Dat waren de kabouters.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:51:29 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132188019
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

En dat gat in het hek?
Uuuuuuuhmmm, dat hebben andere mensen gedaan of zo. Zat ook een hoop bloed aan de randjes.

:? Ik weet het ook niieeehiiieeehiieeet! :'(
L'Amour menaçant:
pi_132188094
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:41 schreef ems. het volgende:

[..]

De schaal is niet zozeer het probleem tho. Het vrijwel totale gebrek aan interessante characters en relevante plotwendingen is waar het verkeerd gaat. Ook, zoals gezegd, de onlogica waarmee sommige zaken worden aangepakt of de geveinsde domheid van de mensen helpt niet mee.

[..]

Ik neem er ook genoegen mee (obviously want ik kijk de serie :+ ) maar je mag natuurlijk altijd hopen dat het beter wordt. Veel, heb ik gemerkt, is ook afhankelijk van degene die op dat moment de aflevering regisseert. De beste afleveringen van TWD zijn allemaal door dezelfde dude gemaakt.

[..]

Nee. Het niveau is ongeveer hetzelfde gebleven imo. En de dood van Lori en Andrea heeft TWD ook alleen maar goed gedaan.
Nou waarom klagen mensen dan zoveel. :P
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:56:56 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132188173
quote:
Ik denk: helikopter landt om mensen op te halen, mensen komen naar dak. Iemand op het dak wordt gebeten, die iemand valt de rest van de mensen aan, dak uiteindelijk volledig gezombificeerd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_132188343
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik denk: helikopter landt om mensen op te halen, mensen komen naar dak. Iemand op het dak wordt gebeten, die iemand valt de rest van de mensen aan, dak uiteindelijk volledig gezombificeerd.
Denk meer dat ie bedoelt hoe die mensen op het dak komen. En waarom ze er niet af konden.
pi_132188370
Dat gat in dat hek kwam omdat die vrouw die mee was de boombox had aangezet (muziekje wat je op de achtergrond hoort) en de zombies naar buiten heeft gelokt.
pi_132188385
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

En dat gat in het hek?
Dat hadden ze zelf gedaan volgens mij. Zeggen ze ook nog als ze er bij staan
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:03:26 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132188401
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef HPLC het volgende:

[..]

Denk meer dat ie bedoelt hoe die mensen op het dak komen. En waarom ze er niet af konden.
Oh, was me inderdaad niet eens opgevallen dat er geen deuren leidden naar het dak. Dan zal de helikopter er wel mensen gedropt hebben.

:') ->
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_132188471
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oh, was me inderdaad niet eens opgevallen dat er geen deuren leidden naar het dak. Dan zal de helikopter er wel mensen gedropt hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Heb het net weer opgezet. Lijkt wel alsof er achter de helikopter een gebouwtje staat met wellicht een trap naar het dak toe. Maar dat is gissen uiteraard.
pi_132188508
Maakt het uit? Het kan van alles zijn. Misschien zat die heli idd wel vol mensen. :') :P
pi_132188566
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:05 schreef HPLC het volgende:

[..]

:D

Heb het net weer opgezet. Lijkt wel alsof er achter de helikopter een gebouwtje staat met wellicht een trap naar het dak toe. Maar dat is gissen uiteraard.
SPOILER
Lijkt op gebouwtje :P
pi_132188587
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef maurisioo het volgende:
Maakt het uit? Het kan van alles zijn. Misschien zat die heli idd wel vol mensen. :') :P
Staat een man of 50, dus dat lijkt me stug :P
pi_132188716
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 13:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is de meest logische theorie ja, mensen in safe zone moeten gered worden, zien helikopter aankomen, gaan massaal naar het dak, piloot kan niet meer landen, crasht, iedereen dood.
Dat van die boombox was mij ontgaan.Het zal wel een smakelijk gezicht zijn geweest, een tiental zombies dat zich door een hek perst, een soort menselijke gehaktmolen zeg maar...
Ben trouwens ook wel benieuwd naar dat nieuwe virus, komt namelijk ook niet voor in de strip.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:20:17 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132188957
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef maurisioo het volgende:
Extreeeeeem belangrijk voor het verhaal :Y

;)
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:33:12 #175
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_132189351
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

SPOILER
Heli is een Chinook

quote:
In de romp van de helikopter kunnen 48 volledig bepakte militairen, 10.000 kilogram lading of -in de evacuatierol- 24 stretchers worden vervoerd
Dus kunnen best inzittenden zijn van die heli.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:50:51 #176
37295 Luigi
mario pls
pi_132189970
Man, als je zo naar een serie moet kijken... :'). Dan hou ik me liever wat dommer dus :P.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:54:53 #177
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132190102
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef Luigi het volgende:
Man, als je zo naar een serie moet kijken... :'). Dan hou ik me liever wat dommer dus :P.
Al vind ik het wel interessant om te gissen. Maar niet om de serie onderuit te kunnen halen. :')
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:55:03 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132190108
quote:
Lijkt me dat je dan idd echt nergens meer van kan genieten :') Mierenneuken noemen ze dat ook wel eens geloof ik :D
L'Amour menaçant:
pi_132190225
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nee, klopt :P

In mijn ogen zijn er 3 opties: Die zombie buiten het hek heeft een hapje genomen van het hert en niemand heeft dat gezien, daardoor lijkt Patrick nu zo op die zombie buiten het hek. Of er is een mutatie in het virus.

Beiden lijken me erg onwaarschijnlijk, dus het zal wel iets met grond verontreiniging worden :+ (Pistool in het zand begraven enzo)

[..]

SPOILER
Kan natuurlijk ook een bijkomend iets zijn waardoor mensen en dieren opeens sterven. Bijvoorbeeld het drinkwater, aangezien dat varken ook al plots fucked was...

We zien geen zombiedieren omdat ze niet besmet kunnen worden met het zombievirus? Dus alleen mensen die sterven worden zombie omdat iedereen daar al mee besmet is.
pi_132190282
quote:
Mij vallen fouten of onduidelijkheden bijna nooit op. Ben het alleen terug gaan kijken toen iemand over dat dak begon, was gewoon nieuwsgierig + maar 1 minuutje werk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')