Motherfucker leeft nog, Michonne wilde hem zelfs nog opsporen werd deze aflevering verteld. Wel opletten he?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:15 schreef JohnB52 het volgende:
Echt heel vrolijk werd ik ook niet van deze aflevering, alsof het met een filler begon!
En dat er geen kleine samenvatting te zien was van S03 was ook wel beetje jammer.
Zo weet ik echt niet meer of The Governor nou dood is of niet?
Het werd me niet duidelijk of dat nou om de Governor ging, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Motherfucker leeft nog, Michonne wilde hem zelfs nog opsporen werd deze aflevering verteld. Wel opletten he?
Stond aan het hek een dude met dezelfde ziekte... Rick keek ernaar... Bloed kwam uit zijn ogen, net als die brillemans. Varken heeft die ziekte ook wrs...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik dacht trouwens dat die dude in de douche gewoon bloed op zijn bek had omdat hij flikkerde en daardoor overleed? Maar dat hij zo ziek is en snel daarna dood gaat is inderdaad ook wel verdacht.
Dat zal het wel zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stond aan het hek een dude met dezelfde ziekte... Rick keek ernaar... Bloed kwam uit zijn ogen, net als die brillemans. Varken heeft die ziekte ook wrs...
Kortom, "not many left", volgende aflevering...
Ze scheuren toch ook snel uit elkaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:48 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe simpel zombies door vlees kunnen bijten en hoe makkelijk hun schedels kunnen worden ingeslagen.
Ja, één zombie kwam constant in beeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stond aan het hek een dude met dezelfde ziekte... Rick keek ernaar... Bloed kwam uit zijn ogen, net als die brillemans. Varken heeft die ziekte ook wrs...
Kortom, "not many left", volgende aflevering...
Ja, paar seizoenswisselingen en ze vallen wrs uit elkaar... vormen ze ook geen gevaar meer wrs...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ze scheuren toch ook snel uit elkaar.
Een rotte/dode boom breek je ook veel sneller als een levende/gezonde boom.
Door vlees kunnen bijten is wel zo, maar anders zou er bijna geen gevaar zijn
Zombies zijn al fictief. Het is wel moeilijk lijkt me om een goede verhouding te vinden. Stel ze waren net zo sterk als levenden, dan hadden de levenden al bijna geen kans meer omdat de zombies met teveel zijn. Ik vind het goed in de TWD dat de zombies los minder sterk zijn als levenden, maar in een grote groep moeilijk te stoppen zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, paar seizoenswisselingen en ze vallen wrs uit elkaar... vormen ze ook geen gevaar meer wrs...
In de winter bevriezen ze, heb je er ook geen last van, lijkt me...
Dat krankzinnige wijf wil je ook niet weer tegenkomen. Hooguit komt ze terug als een zombie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:50 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens vond ik die vrouw met dat tentje wel vaag, dat kun je nooit zo lang volhouden, ook niet als je met zijn tweeën was een vrij lange tijd...
Ja, als je de trailer hebt gezien, meteen na de aflevering, lijkt me dat ook wel een juiste conclusie, change of venue...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:56 schreef Ambicioso het volgende:
Ik denk trouwens dat ze binnenkort al uit de gevangenis gaan. Meestal blijven ze maar 1 seizoen op één locatie. Door de trailer dacht ik dat ze het hele seizoen in de gevangenis zouden zijn maar bijna alles (behalve met dat hek dat bijna omvalt) kwam al tijdens episode 1 terug. Goed nieuws dus!
Klopt op zich wel idd.quote:Over mensen die zich verbazen over de kwaliteit en de populariteit. De meeste zombiefilms kunnen geen goed beeld geven van een apocolypse. In een film zijn er een paar rambo's die de wereld redden. Ik vind het goede van deze serie juist dat ze goed in beeld brengen hoe het dagelijks leven gaat tijdens een apocolypse. Je moet misschien ook niet zo'n harde actie verwachten als tijdens een film want dat zou de serie een stuk minder realistisch maken vind ik zelf.
Zit er dik in, anders had hij haar hoofd wel geplet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:00 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat krankzinnige wijf wil je ook niet weer tegenkomen. Hooguit komt ze terug als een zombie.
Vanwaar altijd die aanname dat mensen die kritiek hebben op de kwaliteit meer 'harde actie' hadden willen zien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:56 schreef Ambicioso het volgende:
Ik denk trouwens dat ze binnenkort al uit de gevangenis gaan. Meestal blijven ze maar 1 seizoen op één locatie. Door de trailer dacht ik dat ze het hele seizoen in de gevangenis zouden zijn maar bijna alles (behalve met dat hek dat bijna omvalt) kwam al tijdens episode 1 terug. Goed nieuws dus!
Over mensen die zich verbazen over de kwaliteit en de populariteit. De meeste zombiefilms kunnen geen goed beeld geven van een apocolypse. In een film zijn er een paar rambo's die de wereld redden. Ik vind het goede van deze serie juist dat ze goed in beeld brengen hoe het dagelijks leven gaat tijdens een apocolypse. Je moet misschien ook niet zo'n harde actie verwachten als tijdens een film want dat zou de serie een stuk minder realistisch maken vind ik zelf.
Ja, hier wordt niet het accent gelegd op als een rambo alle zombies killen, maar juist op het overleven. Ik vind het echt interessant om te kijken hoe ze steeds nieuwe dingen moeten verzinnen om te overleven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt op zich wel idd.
Wat mij eraan fascineert is juist de overleving tijdens de nachtmerrie der nachtmerries... een zombie apocalyps. En wmb doen ze het aardig, op behoorlijk flaws na dan...
Yep, lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:00 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat krankzinnige wijf wil je ook niet weer tegenkomen. Hooguit komt ze terug als een zombie.
Hoe kan je Glenn haten dan? Dat je een hekel hebt aan een Merle, Hershell of Lori kan ik wel inkomen, maar Glenn?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:25 schreef Jivis het volgende:
Het was wel aardig. Ik vind de personages alleen stuk voor stuk irritant, waardoor ik moeite heb met ze mee te leven. Toen Glen besprongen werd door zombies hoopte ik zelfs dat hij eindelijk dood zou gaan.
Door vlees kunnen bijten kan misschien verklaard worden door dat de tanden zo ongeveer het sterkste materiaal van ons lichaam zijn?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ze scheuren toch ook snel uit elkaar.
Een rotte/dode boom breek je ook veel sneller als een levende/gezonde boom.
Door vlees kunnen bijten is wel zo, maar anders zou er bijna geen gevaar zijn
[..]
Ja, één zombie kwam constant in beeld.
Zie in de vorige topics van deze reeks. Mensen willen over het algemeen minder drama terwijl ik persoonlijk juist de drama/overleving vet vind. Actie natuurlijk ook maar ik vind niet dat op dit moment er te weinig actie is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vanwaar altijd die aanname dat mensen die kritiek hebben op de kwaliteit meer 'harde actie' hadden willen zien?
Mee eens over Glenn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe kan je Glenn haten dan? Dat je een hekel hebt aan een Merle, Hershell of Lori kan ik wel inkomen, maar Glenn?
[..]
Door vlees kunnen bijten kan misschien verklaard worden door het dat tanden zo ongeveer het sterkste materiaal van ons lichaam is?
Omdat 90% van de kritiek posts, hier dan tenminste, gaat over het feit dat de zombies vaak geen echte bedreiging vormen en dat de focus teveel op drama ligt. Maar je kan moeilijk 4 seizoenen maken over een groepje dat on the road is, dan had de serie allang afgelopen geweest omdat iedereen de pijp uit is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vanwaar altijd die aanname dat mensen die kritiek hebben op de kwaliteit meer 'harde actie' hadden willen zien?
Zonder drama geen serie, hooguit 1,5 uur film.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat 90% van de kritiek posts, hier dan tenminste, gaat over het feit dat de zombies vaak geen echte bedreiging vormen en dat de focus teveel op drama ligt. Maar je kan moeilijk 4 seizoenen maken over een groepje dat on the road is, dan had de serie allang afgelopen geweest omdat iedereen de pijp uit is.
Dan begrijp je de kritiek niet zo goed. Het probleem is niet het feit dat er drama in voorkomt, het probleem is dat die drama gewoon uitermate teleurstellend is, niveautje GTST.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zie in de vorige topics van deze reeks. Mensen willen over het algemeen minder drama terwijl ik persoonlijk juist de drama/overleving vet vind. Actie natuurlijk ook maar ik vind niet dat op dit moment er te weinig actie is.
Tja, ik vraag me af wat er gebeurd als een mens het nu zou proberen. Je kan het je moeilijk voorstellen omdat je het nooit zou doen, en als je het al zou doen dat je nooit volle kracht door zou bijtenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:05 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Mee eens over Glenn.
Ja dat zou wel kunnen maar het gaan alsnog erg makkelijk. Iemand met een broek aan zo door de spijkerbroek meteen een hap uit iemand zijn been. Wat ik al zei, ik vind het wel noodzakelijk voor de spanning anders zou het te makkelijk worden.
Maar daar zit hem nou juist het probleem: voor goed drama heb je geloofwaardige personages nodig. De enige twee die ik nog een beetje kan waarderen zijn Rick en Daryl. Bij Carol is alleen haar kapsel al een groot irritatiepunt voor mij, om over dat jonge koppel (dat niets anders doet dan batsen en zeuren) en kutbakkus Carl nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:56 schreef Ambicioso het volgende:
Over mensen die zich verbazen over de kwaliteit en de populariteit. De meeste zombiefilms kunnen geen goed beeld geven van een apocolypse. In een film zijn er een paar rambo's die de wereld redden. Ik vind het goede van deze serie juist dat ze goed in beeld brengen hoe het dagelijks leven gaat tijdens een apocolypse. Je moet misschien ook niet zo'n harde actie verwachten als tijdens een film want dat zou de serie een stuk minder realistisch maken vind ik zelf.
Dat door vlees heen kunnen bijten is gewoon iets dat in de rijke traditie staat van de verfilmde zombies, maar volgens mij irl niet kan...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Door vlees kunnen bijten kan misschien verklaard worden door het dat tanden zo ongeveer het sterkste materiaal van ons lichaam is?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar daar zit hem nou juist het probleem: voor goed drama heb je geloofwaardige personages nodig. De enige twee die ik nog een beetje kan waarderen zijn Rick en Daryl. Bij Carol is alleen haar kapsel al een groot irritatiepunt voor mij, om over dat jonge koppel (dat niets anders doet dan batsen en zeuren) en kutbakkus Carl nog maar te zwijgen.
Vorig seizoen was er een aflevering met vrijwel uitsluitend dialogen tussen Rick en Morgan. Dat was gelijk de beste aflevering van het seizoen.
Het zou wel leuk zijn om een handjevol highbrows neer te zetten in dezelfde situatie... drs'en in de filosofie, sociologie, een enkele ing-ingenieur, en vooruit paar mensen uit TTK...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar daar zit hem nou juist het probleem: voor goed drama heb je geloofwaardige personages nodig. De enige twee die ik nog een beetje kan waarderen zijn Rick en Daryl. Bij Carol is alleen haar kapsel al een groot irritatiepunt voor mij, om over dat jonge koppel (dat niets anders doet dan batsen en zeuren) en kutbakkus Carl nog maar te zwijgen.
Vorig seizoen was er een aflevering met vrijwel uitsluitend dialogen tussen Rick en Morgan. Dat was gelijk de beste aflevering van het seizoen.
Huh, beweer je nou dat je alleen goede karakterontwikkeling kan hebben bij intelligente personages?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn om een handjevol highbrows neer te zetten in dezelfde situatie... drs'en in de filosofie, sociologie, een enkele ing-ingenieur, en vooruit paar mensen uit TTK....
Goeie gesprekken en karakterontwikkeling galore, maar zouden zij het redden?
Nee... ik niet iig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huh, beweer je nou dat je alleen goede karakterontwikkeling kan hebben bij intelligente personages?
Ja, het zal...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je post niet, maar het zal wel.
Dit kan je niet zomaar generaliseren hoor. Is gewoon voor elke film en serie anders.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens de interessantste karakterontwikkelingen in de Amerikaanse films en series komen juist van de lower middle class... De intellectueel wordt meestal als geek weggezet.
Daar waar je een film vol met geeks hebt, wordt het vaak een mislukte film...
Amerikanen houden net als Nederlanders van gewone mensen in hun films en series, over het algemeen...
Nee, let maar op, vaak zijn het gewone mensen in ongewone situaties... of als ze dan toch intellectueel zijn dan wordt er verwezen naar een lower middle class background...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit kan je niet zomaar generaliseren hoor. Is gewoon voor elke film en serie anders.
Opzich snap ik zijn redenering wel. Ik heb ook wel een beetje het idee dat de wetenschappers vaak een sulletje zijn in series en filmsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit kan je niet zomaar generaliseren hoor. Is gewoon voor elke film en serie anders.
Zoals House en Walter White bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich snap ik zijn redenering wel. Ik heb ook wel een beetje het idee dat de wetenschappers vaak een sulletje zijn in series en films
Behalve dan in CSI Las Vegas, alhoewel Jim Brass daar dan weer de gewone recht toe recht aan denkende arbeider is...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich snap ik zijn redenering wel. Ik heb ook wel een beetje het idee dat de wetenschappers vaak een sulletje zijn in series en films
House is een mooi voorbeeld waarbij het anders ligt idd... een neurotische hyperintellectuele arts...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zoals House en Walter White bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:26 schreef So_Surreal het volgende:
Het valt gewoon op dat zoveel mensen in deze reeks zeuren over de serie, maar in het Game of Thrones topic gewoon totaal niet.
Nah, ik zeur niet, ik vind het wel interresant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:26 schreef So_Surreal het volgende:
Het valt gewoon op dat zoveel mensen in deze reeks zeuren over de serie, maar in het Game of Thrones topic gewoon totaal niet.
Ja. Wanneer er 6 biljoen films/series op de wereld zijn, zijn er altijd wel een aantal te vinden waar het niet zo is. Als ik nu zeg: Zoals The Walking Dead of Agents of SHIELD? Ben je overtuigd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zoals House en Walter White bijvoorbeeld?
Daarom is generaliseren gewoon niet zo slim.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja. Wanneer er 6 biljoen films/series op de wereld zijn, zijn er altijd wel een aantal te vinden waar het niet zo is. Als ik nu zeg: Zoals The Walking Dead of Agents of SHIELD? Ben je overtuigd?
Glenn was zo baas in de eerste aflevering. Nu is het een mietje geworden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:25 schreef Jivis het volgende:
Het was wel aardig. Ik vind de personages alleen stuk voor stuk irritant, waardoor ik moeite heb met ze mee te leven. Toen Glen besprongen werd door zombies hoopte ik zelfs dat hij eindelijk dood zou gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Benieuwd wat ze ervan maken.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ja, die jongen is bang dat-ie een kind op de wereld heeft geschopt...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Glenn was zo baas in de eerste aflevering. Nu is het een mietje geworden.
Ik dacht dat het gewoon een virus was met als bijwerking een bloedneus. De link met de zombies is niet noodzakelijk, maar waarschijnlijk zal dat er wel iets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik dacht trouwens dat die dude in de douche gewoon bloed op zijn bek had omdat hij flikkerde en daardoor overleed? Maar dat hij zo ziek is en snel daarna dood gaat is inderdaad ook wel verdacht.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Maareh...Alles wijst wel die kant op idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Benieuwd wat ze ervan maken.
Quote jij voor mij eens een paar quotes uit het GoT topic danquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Maareh...Mm, zou kunnen... ik heb iig niet een clue nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Benieuwd wat ze ervan maken.
Maar waarom sterven dan die lui van de gouvernor wrs stuk voor stuk uit en Ricks groep wrs niet?
Ze gebruiken hetzelfde water, lijkt me...I´m back.
En toch ben ik er van overtuigd dat er vaker wetenschappers als een sulletje neer worden gezet dan andere beroepenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Daarom is generaliseren gewoon niet zo slim.
Er wordt in élke reeks over een tv serie gezeurd, gezeverd en gezanikt. Tot vervelens toe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:26 schreef So_Surreal het volgende:
Omdat die zich beter kunnen verdedigen lijkt mij. Waarschijnlijk zullen er wel een aantal van Woodbury overleven. (Tyrese, Karen bijv.)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, zou kunnen... ik heb iig niet een clue nog.
Maar waarom sterven dan die lui van de gouvernor wrs stuk voor stuk uit en Ricks groep wrs niet?
Ze gebruiken hetzelfde water, lijkt me...
Nee, daar wordt gewoon onderzoek naar gedaan, mensen worden er drs/Ba/master in de televisiekunde mee...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En toch ben ik er van overtuigd dat er vaker wetenschappers als een sulletje neer worden gezet dan andere beroepenMaar je hebt gelijk, je kan het lastig generaliseren inderdaad.
Paar bekende overleven idd, en wellicht dat een paar van Rick ook dood gaan...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat die zich beter kunnen verdedigen lijkt mij. Waarschijnlijk zullen er wel een aantal van Woodbury overleven. (Tyrese, Karen bijv.)
Daarom kan ik me niet voorstellen dat het het water is. Dan kunnen we vast afscheid nemen van Rick.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar bekende overleven idd, en wellicht dat een paar van Rick ook dood gaan...
Niettemin iedereen gebruikt hetzelfde water...
Komt gewoon omdat TWD een serie is waar veel op aan te merken is. Dan kan je zeggen: stop met kijken. Ja ok, maar een apocalyptische wereld met zombies blijft gewoon wel aantrekkelijk om even te gaan bekijken als je niks te doen hebt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:26 schreef So_Surreal het volgende:
Vrij groot denk ik. HBO vs AMCquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Quote jij voor mij eens een paar quotes uit het GoT topic dan?
Ik blijf de serie ook gewoon kijken omdat ik benieuwd ben naar het verloop, dat het inhoudelijk niet zo goed is moet ik maar voor lief nemen.
Wat is het verschil in budget in beide series trouwens ?
Ja of ze moeten heel snel een medicijn vinden ofzo. Maar ik denk inderdaad ook dat het iets anders is. Een epidemie of andere infectie of zo , maar niet dat iedereen het gaat krijgen en ook dood is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom kan ik me niet voorstellen dat het het water is. Dan kunnen we vast afscheid nemen van Rick.
Ja, maar dat is wel heel erg "des Foks" om entertainment (consoles, games, muziek, films, series... voetbal!!!) als ENORM serieus te bestempelen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Er wordt in élke reeks over een tv serie gezeurd, gezeverd en gezanikt. Tot vervelens toe.
Heb me prima vermaakt met de eerste van seizoen 4. Misschien moeten "jullie" het ook eens gewoon als vermaak gaan zien ofzo. Geen lifestyle of religie.
Ja, klopt, ergens denk ik ook niet dat het het water is...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom kan ik me niet voorstellen dat het het water is. Dan kunnen we vast afscheid nemen van Rick.
Ik gok op, zoals iemand in het vorige topic al zei, iets met dat varken. Grote kans ook dat er nu gewoon doden gaan vallen door dat Patrick mensen gaat bijten en dat er een grote paniek uitbreekt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:36 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ja of ze moeten heel snel een medicijn vinden ofzo. Maar ik denk inderdaad ook dat het iets anders is. Een epidemie of zo , maar niet dat iedereen het gaat krijgen en ook dood is.
Ik neem het niet zozeer serieus, maar zit me gewoon dood te ergeren aan sommige dingen. Moet ik dat dan maar 'dismissen' omdat het toch maar vermaak is? Dat vind ik net zo'n argument als het bekende: 'Maak zelf maar een serie dan!"quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel heel erg "des Foks" om entertainment (consoles, games, muziek, films, series... voetbal!!!) als ENORM serieus te bestempelen!
Volgens mij zei iemand zelfs nog tegen Michonne toen ze op de kaart naar Macon aan het kijken was dat ze niet zeker wisten of die daar zou zitten. Maar kan ook goed zijn dat ik me dat had ingebeeld. En inderdaad het feit dat ze hem hebben laten leven impliceert dat hij dit seizoen nog terug komt, lijkt me wel logisch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het werd me niet duidelijk of dat nou om de Governor ging, maar dat kan aan mij liggen.
Ik hoop ook dat ze zo min mogelijk die kant weer op gaan met het verhaal, daar werd ik eind seizoen drie al een beetje flauw van namelijk. Het verbaasde me eerlijk gezegd ook dat hij niet dood ging aan het eind van seizoen drie, wat impliceert dat hij waarschijnlijk nog wel terugkomt.
Dat zeg ik niet, maar ik denk wel dat je je eens moet afvragen waarom je dan in godsnaam nog kijkt. Heb je niets beters te doen met je tijd dan te kijken naar entertainment ( = tijdverdrijf) waaraan je je dood ergert?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik neem het niet zozeer serieus, maar zit me gewoon dood te ergeren aan sommige dingen. Moet ik dat dan maar 'dismissen' omdat het toch maar vermaak is? Dat vind ik net zo'n argument als het bekende: 'Maak zelf maar een serie dan!"
Macon, overigens:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij zei iemand zelfs nog tegen Michonne toen ze op de kaart naar Macon aan het kijken was dat ze niet zeker wisten of die daar zou zitten. Maar kan ook goed zijn dat ik me dat had ingebeeld. En inderdaad het feit dat ze hem hebben laten leven impliceert dat hij dit seizoen nog terug komt, lijkt me wel logisch.
Hopelijk hakt Michonne de ninjaneger z'n kop eraf en zijn we er klaar mee. Één seizoen van die mafketel was genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Dat het allemaal zo niet gaat irl weten we nu wel hè...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik neem het niet zozeer serieus, maar zit me gewoon dood te ergeren aan sommige dingen. Moet ik dat dan maar 'dismissen' omdat het toch maar vermaak is? Dat vind ik net zo'n argument als het bekende: 'Maak zelf maar een serie dan!"
Het kan ook nog die duif zijn, want helemaal in 't begin van de afl. bedankt die jongen Daryl voor de duif die op de barbecue ligt. Maar dan heb ik nog niet duidelijk wat de link met het varkentje is. Vogel/varkensgriep?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, ergens denk ik ook niet dat het het water is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |