Doei doei waxquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:54 schreef waxmask het volgende:
Tot morgen dan maar weer dames en heren...
Toxisch gehalte is zo hoog dat niks er kan leven...quote:
Ook om mee te nemen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een paard om de show te redden.
[ afbeelding ]
quote:Emile Roemer
Over het debat over het herfstakkoord
Robert Vuijsje
Met jeugdvriend Arnie Heinze over de vraag of Zwarte Piet racistisch is.
Gert van Beek
Schreef een boek over de Heineken-ontvoering
Douwe Draaisma
Komt vertellen over de functie van dromen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:15 schreef OProg het volgende:
Robert Vuijsje
Met jeugdvriend Arnie Heinze over de vraag of Zwarte Piet racistisch is.
Een keertje per dag is al te veel.quote:
Gelukkig zijn de kindertjes nu naar bed, voordat er weer iemand roept "Sinterklaas bestaat niet".quote:
Prem blijft gewoon hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
Nou ja hebben we het jaarlijkse pietengezeur in ieder geval tegen die tijd wel gehad.
Hij kan in Syrie gaan 'heropvoeden'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan hij niet in de zak mee naar Spanje of zo.
Alles wat leuk is voor kinderen willen ze kapot maken, die moraalridders.quote:
Dit gaat overal door tot 6 december, dan is het weer stil tot oktober.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Taurus het volgende:
Ach nee niet weer dat gezeur over Zwarte Piet. Laatst zat er toch ook al iemand? Waarom krijgt n handjevol klagers zoveel ruimte? Zo maken we er iets beladen van
Mjah, hij doelde op een initiatiefwet van VVD kamerlid Bosman van vorig jaar. Alleen doordat hij te besodemietert was om het uit te leggen kwam dat niet helemaal aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef matthijst het volgende:
Mooi, jammer dat Quinsy er niet bij is. Maar die zal met zijn schepje op zoek zijn naar allochtoon gesteente, of misschien ergens een procedure aan het starten, want het Bosman arrest.
Ah, thanks, ff googlen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah, hij doelde op een initiatiefwet van VVD kamerlid Bosman van vorig jaar. Alleen doordat hij te besodemietert was om het uit te leggen kwam dat niet helemaal aan.
In ieder geval niet zomaar vestigen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:05 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb vorige week over die wet zitten lezen, maar ik snap het nu nog niet.. betekend dat nou dat je straks met je nl paspoort als je op Aruba woont niet meer naar Nederland mag zonder visum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:11 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik als blanke eis dat deze film uit de handel genomen gaat worden. Het is discriminerend met allemaal stereotyperingen over blanke mensen.Neem een willekeurige Spike Lee film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vreet zijn eigen stront nog op.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef matthijst het volgende:
Die neger denkt: "ik had goddomme een portie wings kunnen eten, waarom zit ik hier te luisteren naar dit gezwam".
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Die 2 dromen van eten denk ik. Veeeel eten.
Kijk hij je aan...krabt wat onder zijn armen en klopt op zijn borst. Pakt een keutel...recht in je muil...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vreet zijn eigen stront nog op.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vreet zijn eigen stront nog op.
Hogere wiskunde dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk hij je aan...krabt wat onder zijn armen en klopt op zijn borst. Pakt een keutel...recht in je muil...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef matthijst het volgende:
Die neger denkt: "ik had goddomme een portie wings kunnen eten, waarom zit ik hier te luisteren naar dit gezwam".
Het wordt koud buiten heh?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die bon nog voor dat Droomboek.
Moet ik eigenlijk wel even halen.
Ik kan me niet heugen die bon ooit gehad te hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die bon nog voor dat Droomboek.
Moet ik eigenlijk wel even halen.
Ik ben al 2x bij de boekhandel geweest, maar ze waren steeds uitverkocht en daarna ben ik het helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen die bon ooit gehad te hebben.
Moet je minder zuipen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al 2x bij de boekhandel geweest, maar ze waren steeds uitverkocht en daarna ben ik het helemaal vergeten.
Ik ook niet.quote:
Nee. Met kleren aan onder de douche gaan staan, dat soort werk.quote:
Al die Duitse helmen zou ik ook eng van worden ja...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik droom wel dat jullie allemaal naakt zijnNachtmerrie man.
Ok, deze was een voldoende.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, hij staat bekend als de garnaal van Katwijk.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, hij staat bekend als de garnaal van Katwijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef waxmask het volgende:
De mijne brabbelt ook soms...Oh ik had verwacht dat je iets anders zou zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blondje in publiek.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef OProg het volgende:
Geen materiaal voor de megalomaan aan tafel vanavond. Of Pauw moet ineens iets heel anders willen.
Genoeg dames die daar achter de bar werken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef OProg het volgende:
Geen materiaal voor de megalomaan aan tafel vanavond. Of Pauw moet ineens iets heel anders willen.
Sinds ik gehoord heb dat hij Jinek coacht heb ik weinig dames meer gezien daar.... Zou Freek mee mogen doen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:27 schreef OProg het volgende:
Was dat ook nog?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ja laat dan ook zien hoe die kerel neergeknald wordt
Ik ben een sterke vrouw, maar dit gaat me echt te ver!!!1quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben een sterke vrouw, maar dit gaat me echt te ver!!!1
Het is een sterke man, maar iemand noemde hem zwarte pietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom zit die aap hier aan tafel?
De Geelzucht Piet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef cobain1994 het volgende:
Gewoon een gele piet, dan heeft iedereen zijn zin.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom zit die aap hier aan tafel?
Nooit klachten gehoord op de basisschool van negerkindjesquote:
Daar zijn de Chinezen niet blij mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef cobain1994 het volgende:
Gewoon een gele piet, dan heeft iedereen zijn zin.
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef waxmask het volgende:
En in plaats van dat hij een kado kreeg vroegen die andere Pieten zeker waarom hij niet was omgekleed?
Ik dacht dat nog altijd niet, totdat de zwarte medemens ging klagen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
Ik dacht vroeger toen ik 5 was echt: oh daar is de SInt met zijn slaven
Anders verwek je geen kinderen bij eentje.quote:
twitter:JeroenPauw1 twitterde op dinsdag 15-10-2013 om 20:00:52Die Sinterklaas is over een paar jaar een ZZZPer. Een Zelfstandige Zonder Zwarte Piet. #voorspeltweet reageer retweet
Ik dacht evgen dat hij viel op Zwarte Pieten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, pink surprise, dikke tetten enzo.
Rassenrellen die hier ook gaan komen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
Wat heeft OJ Simpson nou weer met Zwarte Piet te maken
Het zijn verschillende minderheden he, niet samen één grote minderheidquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
Als er heel veel minderheden zijn, zijn het dan nog minderheden? Hij heeft het over de helft.
Hij gooit ze wel op 1 hoop.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het zijn verschillende minderheden he, niet samen één grote minderheid
Ik vond jumpstyle piet ook vrij triestquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Die Regenboogpieten zijn wel het allertreurigste wat er ooit aan een knieval is gedaan.
discriminerend tegenover de smurfen gvdquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als je als kind gekleurde pieten ziet vervalt je geloof in een klap
Ja. Grote Smurf wordt boos!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
discriminerend tegenover de smurfen gvd
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuk joh het feest voor je kind verpesten
Dit was bij hem ook gebeurd, en dus mag niemand meer reageren, zie ook die actie van Prem.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
Supergoed joh, kinderfantasie kapot maken.
Jij bent zielig, jij bent een slaaf, vertel het morgen aan al je vriendjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef matthijst het volgende:
Sinterklaas bestaat niet en die blanke haat alle nikkers. Ja zoon, ze noemen ons nikkers, overal waar je komt, ze lachen in je gezicht, maar je bent een nikker.
Pfff, zeiklul.
Had het gezicht van de juf wel willen zienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
En het kind ging het aan alle kindjes in de klas vertellenSjezus.
Dat wel jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had het gezicht van de juf wel willen zien
Meestal doen ze alles samen, zou je zeggen? Kopschoppen om maar wat te noemen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef Bombshell het volgende:
Het is wel hip om als neger tegen zwarte piet te zijn
Die valt op zwarte aarsen, don't bite the hand that feeds you.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Had dit niet verwacht van die jood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |