Argumenten die nog altijd waar zijn, net als de irritante lag.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:47 schreef Woods het volgende:
[..]
Achterhaalde argumenten die keer op keer worden aangehaald.
Het blijkt dat het je een worst is. In een Apple-topic. Dank je dat je deze keer de frustratietaak der Androiders op je neemt. Het legioen is vast trots op je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Woods het volgende:
Het zal mij verder een worst wezen, betalen jullie je maar scheel aan kosten voor minder functionaliteiten.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bespaar jezelf de moeite want je gaat je alleen maar irriteren aan wat je allemaal niet kan t.o.v. wat je nu wel kunt.Ik heb een stukje gekeken. Er zitten wel een paar punten in waar wat voor te zeggen valt. Default browser kunnen instellen, data detectors op websites zijn dingen die wel toegevoegde waarde hebben. De rest is onzin helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er meerdere moet ik bekennen, maar die hebben allen andere functiesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Dimens het volgende:
Widget van clock: "I can tell time. I need three clocks."
Zoals?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere moet ik bekennen, maar die hebben allen andere functies
Wekkers/bureauklokken, visuele timer.quote:
Je faalt echt kei en kei hardquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:38 schreef Woods het volgende:
[..]
[..]
Dat kon in Android dus al jaren, en nu toevallig ook in de nieuwste update van Apple
Wat ik kort probeer te zeggen is dat Apple nooit superieur kan zijn aan Android of zelfs maar in de buurt komt met de functionaliteiten.
Het maakt mij echt niks uit hoor, ik heb zelf iOS kunnen gebruiken en vond Android veel lekkerder werken zonder verbaasd te zijn dat iets niet mogelijk was. Waaronder het bijna alles kunnen aanpassen naar eigen smaak en de integratie met apps.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:05 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Je faalt echt kei en kei hard
Neuh ... In een iPhone-topic.quote:
Wat doe je hier nou eigenlijk? Ons er van overtuigen dat Android superieur is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef Woods het volgende:
[..]
Het maakt mij echt niks uit hoor, ik heb zelf iOS kunnen gebruiken en vond Android veel lekkerder werken zonder verbaasd te zijn dat iets niet mogelijk was. Waaronder het bijna alles kunnen aanpassen naar eigen smaak en de integratie met apps.
Mijn 5c geeft BSoD's en iPhone 4s is tergend langzaam al naar paar jaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar zitten we wel met stabiele telefoons met fatsoenlijk geheugenmanagement.
Lekker naar het android topic, hup
Mijn 4S is na twee jaar heel intensief gebruik nog gewoon supersnel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mijn 5c geeft BSoD's en iPhone 4s is tergend langzaam al naar paar jaar.
Ja het is inderdaad verschillend per gebruiker. Maar als je van andere telefoon komt merk je het overduidelijk. Zeker na ios7quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn 4S is na twee jaar heel intensief gebruik nog gewoon supersnel.
Net echtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom gebruik je een iPhone?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
379 euro, net als de iPad 2 nu.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef Tamabralski het volgende:
Schat eens hoeveel de iphone 4s nog nieuw kost in Juni 2014 ?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie gaat er morgennacht ervoor klaar zitten om van de online store te kunnen bestellen?
Ik slaap al 2 nachten voor de store op het Leidseplein.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wie gaat er morgennacht ervoor klaar zitten om van de online store te kunnen bestellen?
welk toestel heb je nu dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoi, ik ga morgen de iPhone bestellen. Hopelijk volgende week al binnen. Mijn huidige toestel wil ik echt kapot gooien, en hard ook!
S2. Android.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
welk toestel heb je nu dan?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
S2. Android.Alleen maar problemen mee gehad.
Ik zit er ook aan te denken om hetzelfde te doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
S2. Android.Alleen maar problemen mee gehad.
wel leuke filmquote:
Don't jinx it...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
zaterdag wordt mijn 5s bezorgd
Ik zit er straks klaar voorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bespaar jezelf de moeite want je gaat je alleen maar irriteren aan wat je allemaal niet kan t.o.v. wat je nu wel kunt.Oh zeker weten. Maar die 5 video's van die vent heb ik gezien maar er zitten vette fouten in. Dingen die hij zegt die niet kunnen kunnen inmiddels wel. Daarom doe ik zijn onderzoek over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaap Goals rulezzz!
Waar heb je 'm besteld dat je nu al bevestiging hebt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
zaterdag wordt mijn 5s bezorgd
Ja, er moet natuurlijk een bestelknopje bijkomen..quote:
Ik snap hem wel met dat gezever over ecosysteem. Alles werkt wel goed samen, dat is een feit. Met Dropbox heb je echter ook automatische backups van bestanden en foto's over al je apparaten, dus ook op niet-Apple materiaal. Verder heb je bij Android genoeg apps om films/muziek te streamen vanaf een iPad/PC/whatever en alles nagenoeg zonder instellen en gedoe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat achterlijkheid nog steeds niet illegaal is. Dat zou een boel problemen oplossen.
En dan? De rest van de maand droog brood eten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, er moet natuurlijk een bestelknopje bijkomen..
Salaris net vandaag binnen gekomen, kan ik het meteen weer uitgeven..
Kan makkelijk, wilde toch al diëten..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En dan? De rest van de maand droog brood eten?
Mensen die hun salaris direct spenderen voor het direct hebben van een telefoonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, er moet natuurlijk een bestelknopje bijkomen..
Salaris net vandaag binnen gekomen, kan ik het meteen weer uitgeven..
Uiteraard!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Woods het volgende:
[..]
Mensen die hun salaris direct spenderen voor het direct hebben van een telefoon
Tsja, je kan beter gewoon je creditcard gebruikenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Woods het volgende:
[..]
Mensen die hun salaris direct spenderen voor het direct hebben van een telefoon
Tmobilequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:54 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waar heb je 'm besteld dat je nu al bevestiging hebt?
Behalve dat dat ook aan het einde van de maand van je betaalrekening af gaat..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, je kan beter gewoon je creditcard gebruiken
Nou hier echt niet. Nooit meer android. Op naar iPhone.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:17 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Mijn S2 is anders retestabiel en heb er nooit iets mee. Zo kan het dus ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |