Heb je je gesprekken al gewist?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het opstarten, het kantelen van het scherm etc. loopt niet meer zo vloeiend als in het begin.
Dat ken ik allemaal niet eens, haha.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Photo Stream, Muziek, AirPlay, Wi-Fi sync.
Whut? Transitie van wat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:23 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat het de transities en het parallaxeffect niet afhankelijk van elkaar kan uitzetten onder "verminder bewegingen". Ik vind die transitie namelijk wel fijn, maar dat parallaxeffect mag van mij best wel blijven.
Te laat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:54 schreef RoW_0 het volgende:
Wat de fuck. iMovie, Keynote etc was voor mij allemaal gratis. Sinds de update moet ik er voor dokken.
Je kunt die simkaart zelf bijknippen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:52 schreef vencodark het volgende:
Leuk hoor. Deed laatst mijn simkaart het niet meer nadat ik mijn iPhone 4 had laten vallen.
Dus via verzekering nieuwe iPhone 4. Doet die simkaart het daar ook niet in. Dus waarschijnlijk is de simkaart zelf stuk.![]()
Nu kan ik van mijn schoonzusje de iPhone 5 overnemen en doen we die nieuwe iPhone 4 verkopen. Wil ik via mijn provider (Ben) een nieuwe simkaart voor die iPhone bestellen, komt die de eerste helft van 2014 pas.![]()
Dus nu moet ik een gewone simkaart bestellen voor die iPhone 4, die we niet meer verkopen, om daarna de iPhone 5 over te nemen en te wachten tot die simkaart daarvoor wel te krijgen is.
Omslachtig? Ja. Overstappen op een andere provider? Wellicht.
Die knop deed PRECIES wat het zei: beweging minimaliseren/uitzetten. De Parallax dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:01 schreef Tha_Duck het volgende:
iOS 7.0.3 is echt de beste update die ze konden maken. Eindelijk kan je de beweging minimaliseren (voorheen deed de knop niks) en is de OWA van Exchange 2003/2007 weer te openen. Kan ik eindelijk mijn iPad updaten
Animaties dus. OK. Ik zag later pas dat het om de aanpassing met de update ging, jammer dat die bij elkaar staan nu.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je het scherm ontgrendeld, een app opent, een app afsluit etc..
Ja. Ik vind deze animaties mooier en heb ook het idee dat het sneller gaat. Met name bij het ontgrendelen. Toch jammer dat ik het parallaxeffect nu moet missen, alhoewel ik het geen must vind om te hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Animaties dus. OK. Ik zag later pas dat het om de aanpassing met de update ging, jammer dat die bij elkaar staan nu.
Ligt er ook weer aan wat voor achtergrond je gebruikt. Bij die van mij was het redelijk goed zichtbaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Parallex was dermate minimaal dat het eigenlijk niet zo veel boeit.
Mwach, beter kun je de afstand tussen voorgrond en achtergrond instellen, maar het is vooral zichtbaar met wat drukkere, niet uniforme achtergronden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt er ook weer aan wat voor achtergrond je gebruikt. Bij die van mij was het redelijk goed zichtbaar.
Die van 4 naar 5? Is dat makkelijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kunt die simkaart zelf bijknippen.
Het feit dat het erin zat was al een misser, maar dat is mijn opinie. Ik hou niet van die nutteloze animaties en parallax. Dat is persoonlijk, en daarom is het fijn dat het te schakelen isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die knop deed PRECIES wat het zei: beweging minimaliseren/uitzetten. De Parallax dus.
Niks met animaties van doen.
Dat die twee niet gescheiden zijn is idd wel een missertje.
Genoeg instructievideo's op youtube.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die van 4 naar 5? Is dat makkelijk?
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die van 4 naar 5? Is dat makkelijk?
Ik vind wel meer missers, maar een fricking animatie, tis maar waar je moeilijk over doet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het feit dat het erin zat was al een misser, maar dat is mijn opinie. Ik hou niet van die nutteloze animaties en parallax. Dat is persoonlijk, en daarom is het fijn dat het te schakelen is
quote:• Adds back the ability to search the web and Wikipedia from Spotlight search
Niks mis met DOS hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind wel meer missers, maar een fricking animatie, tis maar waar je moeilijk over doet.
Anders kun je net zo goed MS-DOS op je telefoon willen: doet precies wat je invoert en belast je niet met een grafische omgeving
Ja en inmiddels is het al wat beterquote:
De iphone 4 heeft af en toe een geheel schone installatie nodig om nog vloeiend te kunnen werken, een paar gesprekjes weggooien gaat niet helpen.quote:
De batterij kun je zo vervangen he. Ik zou t doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ja en inmiddels is het al wat beter
Maar ik wil waarschijnlijk toch overstappen op de iPhone 5. Of is dat onverstandig aangezien m'n 4 het in principe nog aardig doet? (afgezien van de batterij)
De 4 heb ik nu twee jaar lang met tevredenheid gebruikt dus ben wel benieuwd naar de 5. Eens kijken of ik ergens een goeie deal kan vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De iphone 4 heeft af en toe een geheel schone installatie nodig om nog vloeiend te kunnen werken, een paar gesprekjes weggooien gaat niet helpen.
[..]
De batterij kun je zo vervangen he. Ik zou t doen.
Je kan ze allemaal gratis krijgen via AppStore > Grote button bij uitgelicht: apps van apple.quote:
Dat nagenoeg ALLE iOS devices op dezelfde versie van het OS draaien is niet genoeg als voordeelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Jullie altijd maar met 'ecosysteem', ja omdat jullie zo geilen op elk product van Apple omdat het 'zo goed werkt'Noem eens een concreet voorbeeld uit dat eco-systeem.
Hij snapt het idee erachter niet. Dat mag nog steeds.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat nagenoeg ALLE iOS devices op dezelfde versie van het OS draaien is niet genoeg als voordeel
Toch jammer dat achterlijkheid nog steeds niet illegaal is. Dat zou een boel problemen oplossen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hij snapt het idee erachter niet. Dat mag nog steeds.
Kan jij met je android je persoonlijke muziekbibliotheek van ongeveer 50.000 liedjes streamen en downloaden op al je devices? Kost mij namelijk 15 euro per jaar, en dat betaal jij per maand voor spotifyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Jullie altijd maar met 'ecosysteem', ja omdat jullie zo geilen op elk product van Apple omdat het 'zo goed werkt'Noem eens een concreet voorbeeld uit dat eco-systeem.
Dit topic zou ook een stuk rustiger lopen. Laten we wel wezen, wat ik achterlijk vind, hoeft een ander nog niet te vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer dat achterlijkheid nog steeds niet illegaal is. Dat zou een boel problemen oplossen.
Dat ecosysteem heeft als voordeel dat iOS de belangrijkste doelgroep is voor app ontwikkelaars. De nieuwe/innovatieve en beste apps zijn altijd eerst op iOS.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat iOS gebruikers niet al hun apps jatten. Piraterij op Android is echt heel erg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ecosysteem heeft als voordeel dat iOS de belangrijkste doelgroep is voor app ontwikkelaars. De nieuwe/innovatieve en beste apps zijn altijd eerst op iOS.
En daardoor krijgen we op iOS ook alleen nog maar die Freemium-troep. En bedankt he, pauperige alles-jattende Fandroidsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat iOS gebruikers niet al hun apps jatten. Piraterij op Android is echt heel erg.
http://www.cultofandroid.(...)freemium-only-model/
Komt ook dankzij het mogelijk maken van in-app purchases door Apple. Slechte ontwikkelingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En daardoor krijgen we op iOS ook alleen nog maar die Freemium-troep. En bedankt he, pauperige alles-jattende Fandroids
Dan krijg je dingen als Plants vs Zombies 2, wat bijna onspeelbaar is dankzij die nare IAP.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Komt ook dankzij het mogelijk maken van in-app purchases door Apple. Slechte ontwikkeling.
Aan de andere kant... real racing 3 is prima speelbaar als freemium.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan krijg je dingen als Plants vs Zombies 2, wat bijna onspeelbaar is dankzij die nare IAP.
Dit. Als ik me na een week nog stoor aan (de overigens steeds irritanter wordende) ads dan koop ik de app om ervan af te zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar in het algemeen betaal ik liever 1 keer een paar euro voor een goede app en ben ik daarna klaar.
Ik zou zeggen, bespaar jezelf de moeite want je gaat je alleen maar irriteren aan wat je allemaal niet kan t.o.v. wat je nu wel kunt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Beste mensen, denken jullie dat de iPhone 5C goed verkocht zal worden? Ik wil een witte kopen die ik na twee maanden weer voor 450 euro in de verkoop doe. Ik wil die tijd gebruiken om met een vriend grondig door te nemen en aan te tonen dat dingen op Android juist veel makkelijker werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bespaar jezelf de moeite want je gaat je alleen maar irriteren aan wat je allemaal niet kan t.o.v. wat je nu wel kunt.Wat kan je allemaal niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bespaar jezelf de moeite want je gaat je alleen maar irriteren aan wat je allemaal niet kan t.o.v. wat je nu wel kunt.Haha, dat filmpje is achterhaald. 9 van 10 dingen kan wel met de iPhone met ios 7. En het laatste argumentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over de tabbladen. Werkt natuurlijk ook gewoon bij Apple producten onderling. Sterker nog je kan zien welke tabbladen open staan op je andere Apple producten, dat is best makkelijk moet ik zeggen.
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Haha, dat filmpje is achterhaald. 9 van 10 dingen kan wel met de iPhone met ios 7. En het laatste argumentover de tabbladen. Werkt natuurlijk ook gewoon bij Apple producten onderling. Sterker nog je kan zien welke tabbladen open staan op je andere Apple producten, dat is best makkelijk moet ik zeggen.
Dat kon in Android dus al jaren, en nu toevallig ook in de nieuwste update van Applequote:9 van 10 dingen kan wel met de iPhone met ios 7.
Het zal mij verder een worst wezen, betalen jullie je maar scheel aan kosten voor minder functionaliteiten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:39 schreef Copycat het volgende:
Is het weer het wekelijkse uurtje van Android-fans die hun frustraties in een Apple-topic moeten uiten?
Maar zitten we wel met stabiele telefoons met fatsoenlijk geheugenmanagement.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Woods het volgende:
[..]
Het zal mij verder een worst wezen, betalen jullie je maar scheel aan kosten voor minder functionaliteiten.
Achterhaalde argumenten die keer op keer worden aangehaald.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar zitten we wel met stabiele telefoons met fatsoenlijk geheugenmanagement.
Lekker naar het android topic, hup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |