Zeker dat je daar wel 200 voor kan krijgen hoor. Let niet op Catch, die heeft er geen verstand van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
32 GB en behalve wat niet opvallende krasjes op de voor en achterkant in goede staatOh wel exclusief de originele oplaadkabel want die is een jaar geleden gesneuveld
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:01 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zeker dat je daar wel 200 voor kan krijgen hoor. Let niet op Catch, die heeft er geen verstand van.
Ik heb mijn iPhone 4 8GB voor 190 euro verkocht. Dus Krullenbolletje kan er met 32GB echt wel 200 euro voor krijgen, meer zelfs.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als er iemand is die zoiets niet moet zeggen ben jij het wel, Brummetje.
Lach maar, ik hoor nog vleermuizen en mosquito's...quote:
Wat heb je nu?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om weer eens een iPhone te kopen.
Nu kan ik toevallig een nieuwe iPhone 5 32gb voor 525 euro krijgen, is dat een beetje een goede deal?
Of is het toch beter om door te sparen voor de iPhone 5S?
Momenteel loop ik rond met een oude blackberryquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat heb je nu?
525 euro voor 32 GB lijkt me een gemiddelde deal mits de iPhone in goede staat is.
Hangt af van je budget. Ik zou persoonlijk ff doorsparen voor de 5S maar als je per se 32 GB wilt wordt het prijsverschil dan wel erg groot.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Momenteel loop ik rond met een oude blackberry
Maar normaal gesproken heb ik een Samsung galaxy note.. maar ik ben helemaal klaar met samsung/android dat ik weer aan een iPhone zit te denken
Die iPhone die ik kan krijgen is trouwens helemaal nieuw
Nederlandse providers behoren tot de duurste van de wereld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:40 schreef Zspirit het volgende:
Wat een zieke prijzen weet iemand hoe dat komt? Vroeger had je een iphone 3g voor 30 euro per maand en eenmalig 100 geloof ik. Dat was nog enigszins te betalen.
Waar kun je die bestellen dan? Zie niets op de site? Hoeveel ga je betalen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:32 schreef blrrrt het volgende:
iPhone 5s zilver besteld bij T-Mobile.Happy me
Dat moest ik even kwijt.
Huh?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:32 schreef blrrrt het volgende:
iPhone 5s zilver besteld bij T-Mobile.Happy me
Dat moest ik even kwijt.
Heb ook een mailtje gekregen dat ik een 5c/5s kan bestellen, vind de prijzen wel echt absurd hoog. 360 neerleggen voor eenmalige toestelkosten voor een 5s 16g.quote:
Heb nu 359 euro betaald voor 16GB 5s met 200 minuten en 1000GB.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:40 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Waar kun je die bestellen dan? Zie niets op de site? Hoeveel ga je betalen?
http://www.iphoneclub.nl/(...)phone-5c-reserveren/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:40 schreef very het volgende:
[..]
Huh?
Geen pre-orders nieuwe iPhones bij T-Mobile wegens afspraken met Apple
Ow, ik ben dus bestaande klant dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heb nu 359 euro betaald voor 16GB 5s met 200 minuten en 1000GB.
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)phone-5c-reserveren/
Ow ik lees dat het via email is.. fucking gayquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heb nu 359 euro betaald voor 16GB 5s met 200 minuten en 1000GB.
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)phone-5c-reserveren/
Was ook wel te verwachten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:19 schreef Q. het volgende:
Whatsapp schiet maar niet op met de update voor iOS 7.
Dat soort mensen heb ik niet in mijn vriendenkring zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:31 schreef Copycat het volgende:
Jullie ook al tig berichtjes gehad van mensen die echt denken dat Whatsapp alleen nog maar gratis is als je een kettingbericht verstuurd en een bolletje voor je naam zet?
Mijn vrienden hebben wel een IQ boven de 5.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:31 schreef Copycat het volgende:
Jullie ook al tig berichtjes gehad van mensen die echt denken dat Whatsapp alleen nog maar gratis is als je een kettingbericht verstuurd en een bolletje voor je naam zet?
Overigens flikker ik die zonder pardon uit mijn lijst, net als verzoeken voor loze, energiezuigende spelletjes op Facebook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben wel een IQ boven de 5. hun schoenmaat
Het waren familieleden. ... die kun je niet uitzoeken ... maar je deelt wel de genen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:33 schreef Dimens het volgende:
Dat soort mensen heb ik niet in mijn vriendenkring zitten.
Gelukkig is het niet besmettelijk...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het waren familieleden. ... die kun je niet uitzoeken ... maar je deelt wel de genen.
Dat is altijd lastig. Ik heb misschien het geluk dan dat mijn familie niet echt zo is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het waren familieleden. ... die kun je niet uitzoeken ... maar je deelt wel de genen.
Ik zou dan voor de 4S gaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Is een iPhone 4 het aanschaffen nog waard? Ding is inmiddels al aardig wat jaartjes uit dus betwijfel om deze te kopen. Is de 4S een meer verstandige aankoop of maakt dat niet zoveel uit? 5 of 5S is me momenteel echt te duur.
Mijn 4 is traag aan het worden, vooral met whatsapp. Moet ook maar eens aan een iPhone 5 gaan beginnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Is een iPhone 4 het aanschaffen nog waard? Ding is inmiddels al aardig wat jaartjes uit dus betwijfel om deze te kopen. Is de 4S een meer verstandige aankoop of maakt dat niet zoveel uit? 5 of 5S is me momenteel echt te duur.
Wat kan er nou traag zijn met whatsapp? Werkt hier prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mijn 4 is traag aan het worden, vooral met whatsapp. Moet ook maar eens aan een iPhone 5 gaan beginnen.
Het opstarten, het kantelen van het scherm etc. loopt niet meer zo vloeiend als in het begin.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat kan er nou traag zijn met whatsapp? Werkt hier prima.
Zeker ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Beste mensen, denken jullie dat de iPhone 5C goed verkocht zal worden? Ik wil een witte kopen die ik na twee maanden weer voor 450 euro in de verkoop doe. Ik wil die tijd gebruiken om met een vriend grondig door te nemen en aan te tonen dat dingen op Android juist veel makkelijker werken.
Heb je niks beters te doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Beste mensen, denken jullie dat de iPhone 5C goed verkocht zal worden? Ik wil een witte kopen die ik na twee maanden weer voor 450 euro in de verkoop doe. Ik wil die tijd gebruiken om met een vriend grondig door te nemen en aan te tonen dat dingen op Android juist veel makkelijker werken.
Da's waar en een nobel streven, alleen het blijft maar een telefoon, bespaar jezelf de moeite man.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wees blij dat ik de tijd en moeite neem het te onderzoeken en niet zomaar straks wat in de ruimte lul.
zo..., nou dat zal een objectief onafhankelijk onderzoekje worden zeg!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
wel voor meer ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, maar hoe kan dat dan? Stel ik koop de 5S, die kan ik toch na twee maanden makkelijk voor 599 verkopen? Of niet?
ach, vooringenomen onderzoekjes doen de beste instituten tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef Catch22- het volgende:
Waarom wil je dit? Het klinkt allemaal nogal achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |